Nitromootor 50 klass kopter, millist soovitate?

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
User avatar
Riff
Posts: 1439
Joined: Mon May 03, 2010 10:12
Location: Rakvere

Nitromootor 50 klass kopter, millist soovitate?

Post by Riff »

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=10728

Mida sellisest arvata, hinnatase on kordades erinev muude mootoritega võrreldes!
Last edited by Riff on Mon Feb 07, 2011 18:03, edited 2 times in total.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne :) ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Tegelikult on ta 30 klassi kopterile!
Eks ta 50 klassi veab ka sujuvate lennumanöövrite tegemiseks võimsusest piisab, aga vähe äkilisemaks asjaks ta juba suht jõuetu, sellisest sujuvast lennust võid tüdineda üsna pea :wink:
Sellel on maht 7,46cc võimsust pole antud.
TH 50 pro-l on 8,19cc ja 1,8 hj. jäi minu vajadustele jalgu, aga toimetas usinalt.
Redline 53 on 8,67cc ja 2,1hj. see juba hätta ei jää. Vahe pole mootoritel suur, aga tunda annab see kõvasti.
Kui lendamine selge ja tunne tugev, tahad kiiremaid ja järske manöövreid, siis poob ta kinni ja tulemuseks on chrach, kuna pearootori pöörded langevad vähese võimsuse tõttu tugevalt alla kriitilise piiri.
Kui eelistad sujuvat lendu, siis on ta kindlasti väga hea.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
Kpe
Posts: 660
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:16
Location: Tallinn

Post by Kpe »

Tegelikult jääb see ka 30 -nesele kopterile nõrgaks. Hõljutada ju muidugi võib... Tegusaks võib ta saada kõige kangema (30%) kütusega.
User avatar
Riff
Posts: 1439
Joined: Mon May 03, 2010 10:12
Location: Rakvere

Post by Riff »

Seega 50-se puhul peaks võimsus jääma 2hj juurde. Midagi allpool olevast peaks sobima seega paremini

HK lehel on väidetavalt 1,7hj mootor

ASP 52 Ringed Heli Engine, ~1,89hj
http://www.justengines.co.uk/acatalog/ASP.html#a418

OS Max-50SX-H (Ring) Hyper
http://www.justengines.co.uk/acatalog/J ... .html#a783

Tundub, et näitajad on enamvähem samad, kuid hind väga erinev.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne :) ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
User avatar
Keks
Posts: 325
Joined: Thu Oct 04, 2007 19:59
Location: Loo
Contact:

Post by Keks »

Kui OS mootorit vaatad, siis võiksid kaaluda ka Align-i mootorit, täpselt sama OS mootor, ainult et align kiri peal. Ainuke vahe on garantii aja pikkuses, mis välismaalt ostes, ei mängi naguinii suurt rolli.

Paljud meil siin lendavad nendega ja väga edukalt.

50 klassi kopteri jaoks Align-il kaks varianti:

http://www.helipross.com/align-50-hyper ... 50h01.html
http://www.helipross.com/align-55h-engine-hfe55h02.html

50 hyper sobib rohkem algajale lendajale, või siis rahuliku stiiliga lendajale, olenevalt kopterist ka teeb täitsa vabalt ka 3D
55H on suht äkiline ja hea võimsus varuga ka karmima lennu jaoks.

Mootorite puhul, mängib ka väga suurt rolli sumbuti ja kütus, mida mootoris põletatakse.
Align-i enda sumbuti väga hea hinna ja võimsus suhtega, algajale kindlasti rohkem kui küll, kallimad alternatiivid on mõteks valida juba siis kui asi käpas ja sa tead mida sul vaja täpsel on.

Kütust võib vahetada iga kell mootoris, alustuseks 15% nitrot, kui tahad jõudu juurde hiljem, siis 20% ja 30% (kütuse vahetamisega kaasneb ka väike mootori ümber seadistamine alati, seega päris iga päev ei tasu kütet vahetada)
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G

Maksim Keks 5228035
Post Reply