Neljataktiline OS .91
Neljataktiline OS .91
Tervitus, oskab keegi kommenteerida, et kasutatud neljataktilise OS .91 (15 kuupi)mootori max pöörete arv on 9000 juures ja juurde ei tule kuidagi, uuel mootoril on passis aga märgitud 11500.Kas see tähendab, et vana mootor on "tohle"?
Tänud ette!
Tänud ette!
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
Re: Neljataktiline OS .91
Mis kütust kasutad Äkki on liiga lahjaSatel wrote:Tervitus, oskab keegi kommenteerida, et kasutatud neljataktilise OS .91 (15 kuupi)mootori max pöörete arv on 9000 juures ja juurde ei tule kuidagi, uuel mootoril on passis aga märgitud 11500.Kas see tähendab, et vana mootor on "tohle"?
Tänud ette!
T-Rex 600; T-rex 700;
Futaba T10 CHG 2,4 G
Futaba T10 CHG 2,4 G
Re: Neljataktiline OS .91
Kütus on see Kullo 15%-ne.Trex wrote:Mis kütust kasutad Äkki on liiga lahjaSatel wrote:Tervitus, oskab keegi kommenteerida, et kasutatud neljataktilise OS .91 (15 kuupi)mootori max pöörete arv on 9000 juures ja juurde ei tule kuidagi, uuel mootoril on passis aga märgitud 11500.Kas see tähendab, et vana mootor on "tohle"?
Tänud ette!
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
Manualis on kindlasti max lubatud pöörded, see et sina saad vähem võib olla näiteks kasutatavast propist ning mootori seadistusest (õhu kütuse segu). Mingil määral mängib rolli ka mootori läbisõit.
Vaata manualist järgi, mis mõõduga proppe soovitatakse!
Samas erinevatel tootjatel sama mõõduga propp käitub ka erinevalt!
Vaata manualist järgi, mis mõõduga proppe soovitatakse!
Samas erinevatel tootjatel sama mõõduga propp käitub ka erinevalt!
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
Üks soovituslik propeller oli manualis 12x10-12, mina panin 12x6Keks wrote:Manualis on kindlasti max lubatud pöörded, see et sina saad vähem võib olla näiteks kasutatavast propist ning mootori seadistusest (õhu kütuse segu). Mingil määral mängib rolli ka mootori läbisõit.
Vaata manualist järgi, mis mõõduga proppe soovitatakse!
Samas erinevatel tootjatel sama mõõduga propp käitub ka erinevalt!
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
Tegelikult käib 4 taktilisel täiesti oma küte 20% cool power F4C20 maksab
kuskil 28€ ringis. Saadavus on 24h 7päeva nädalas.Hind pole kivist
Kütuste erinevus peitub õlis
kuskil 28€ ringis. Saadavus on 24h 7päeva nädalas.Hind pole kivist
Kütuste erinevus peitub õlis
Last edited by Trex on Sun Feb 13, 2011 11:11, edited 1 time in total.
T-Rex 600; T-rex 700;
Futaba T10 CHG 2,4 G
Futaba T10 CHG 2,4 G
mina olen kasutanud 91 mootoritel seda tavalist Coolpower "lennukikütust" enamaltjaolt 10%
õli pritsib ta nagunii välja mõlema kütusega
pöördeid pole olnud kunagi tarvis mõõtagi, sest sel suht loomajõud, ühel lennukil suutis gaasiga mängides tiivatoru pooleks murda
ahjaa, klappe soovitatakse reguleerida aegajalt, väga lihtne võrreldes ükskõik millise teise 4-taktilise mootoriga
kui survetaktis ikka kompressiooni on, siis pole muret miskit, muidu võid veidike klappe soveldada (just tehtud, võin kirjeldada kuidas asi käib)
õli pritsib ta nagunii välja mõlema kütusega
pöördeid pole olnud kunagi tarvis mõõtagi, sest sel suht loomajõud, ühel lennukil suutis gaasiga mängides tiivatoru pooleks murda
ahjaa, klappe soovitatakse reguleerida aegajalt, väga lihtne võrreldes ükskõik millise teise 4-taktilise mootoriga
kui survetaktis ikka kompressiooni on, siis pole muret miskit, muidu võid veidike klappe soveldada (just tehtud, võin kirjeldada kuidas asi käib)
kogun vanu vene lennukimootoreid
Klapid on reguleeritud.Surveastet pole mõõtnud ja ausalt öeldes ei ole vahendit ka millega mõõta .Muidu mootor iseenesest käima läheb libedalt.Ropka wrote:mina olen kasutanud 91 mootoritel seda tavalist Coolpower "lennukikütust" enamaltjaolt 10%
õli pritsib ta nagunii välja mõlema kütusega
pöördeid pole olnud kunagi tarvis mõõtagi, sest sel suht loomajõud, ühel lennukil suutis gaasiga mängides tiivatoru pooleks murda
ahjaa, klappe soovitatakse reguleerida aegajalt, väga lihtne võrreldes ükskõik millise teise 4-taktilise mootoriga
kui survetaktis ikka kompressiooni on, siis pole muret miskit, muidu võid veidike klappe soveldada (just tehtud, võin kirjeldada kuidas asi käib)
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
ega surveastet ei mõõdagi vist keegi....noh survetaktis peaks olema tugev vastupanuvõime mootoril, nagu kahetaktiliselgi
kui käib ringi nagu vana kohvimasin siis on mõtet lahti kruvimisel
aga vahe on näiteks vanal surpass mootoril ja surpass-II mootoril, millel on klapi kontaktipind palju suurem (klapi koonuspind silindripesas)
kui käib ringi nagu vana kohvimasin siis on mõtet lahti kruvimisel
aga vahe on näiteks vanal surpass mootoril ja surpass-II mootoril, millel on klapi kontaktipind palju suurem (klapi koonuspind silindripesas)
kogun vanu vene lennukimootoreid
Selle mootoriga pole veel lennanud, tahtsin igaks juhuks üle küsida, et kas kasutatud mootori 9000 pööret on normaalne, kui passis on antud 11500 pööret.Vastustest saan aru, et peaks enam-vähem OK olema Ise arvasin, et äkitselt jääb tõesti tõmbest väheseks, ei vea lennukit ülesse.Trex wrote:Aga milles põhiline probleem on Kas ei jõua vedada Se 9000 peaks nagu piisav olema, aga kui jõudu jääb väheks , pane kangemat kütet ja siis valid propi.Tahaad pöördeid või hoopis tõmmet.
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
Minu 4T ASP F61 12x8 propiga Kyosho focke wulfi aiste vahel oli Mareki sõnul veidi jõuetu,plaanin katsetada 12x6 propi ja 20% nitro sisaldusega CoolPowerit.10% küttega tegi kusagil 10000 tiiru minutis.
Kopteri meeste kogemustest tean,et suurem nitro% lisab mootorile kõvasti
võimsust.Kpe caliber muutus 15% kütuse asendamisel 30% hõljutus kopterist 3D pilliks...............nii,et loodan 10% asemel 20% kütust kasutades ASP-ist puudu olevad hobused välja meelitada ja ehk hakkab otse üles minema.
Lisaks andvat suurem nitro% mootorile stabiilsema tühikäigu ja suurema välja suremis kindluse ning pidavat ka väiksem kütusekulu olema.
Ja jätkuvalt on saada 24/7 CoolPower-i kütuseid nii lennukile kui kopterile
kindlalt kõige soodsama hinnaga siit 55 610 347 idapoolses Tallinnas või - 51 30714 läänepoolses linnaküljes.
Ropka mis pastat soveldamisel kasutasid
Kopteri meeste kogemustest tean,et suurem nitro% lisab mootorile kõvasti
võimsust.Kpe caliber muutus 15% kütuse asendamisel 30% hõljutus kopterist 3D pilliks...............nii,et loodan 10% asemel 20% kütust kasutades ASP-ist puudu olevad hobused välja meelitada ja ehk hakkab otse üles minema.
Lisaks andvat suurem nitro% mootorile stabiilsema tühikäigu ja suurema välja suremis kindluse ning pidavat ka väiksem kütusekulu olema.
Ja jätkuvalt on saada 24/7 CoolPower-i kütuseid nii lennukile kui kopterile
kindlalt kõige soodsama hinnaga siit 55 610 347 idapoolses Tallinnas või - 51 30714 läänepoolses linnaküljes.
Ropka mis pastat soveldamisel kasutasid
Ei hakka uut teemat tegema.
Probleem selles, et miks 4T saito ei taha külmas käivituda? Kasutan ka tavalist Coolpoweri 10% kütust.
Autost välja võttes peab kohe mootori käima panema ja üles soojendama. Tiibu pole aega peale kruvidagi, nii kui mootor veidi jahtub, ei tee enam ühtegi matsu, isegi kui kütust otse silindrisse valada.
Probleem selles, et miks 4T saito ei taha külmas käivituda? Kasutan ka tavalist Coolpoweri 10% kütust.
Autost välja võttes peab kohe mootori käima panema ja üles soojendama. Tiibu pole aega peale kruvidagi, nii kui mootor veidi jahtub, ei tee enam ühtegi matsu, isegi kui kütust otse silindrisse valada.
Mida sa küünlatoiteks kasutad? Minu kogemus selle klassikalise pulktoitega on see,et ta töötab rahuldavalt ainult küllalt ideaalsetes tingimustes. Probleeme oli pea alaspidi paigutatud ASP-61ga, mis kippus käivitamisel maru kergesti täis minema, peale seda kui Sullivan onboard glow-driveri panin oli täisminemine minevik.
Niiet võimalik,et ta külma ilmaga saab piisvalt jahutust,et ei kuumene üldse nõutava temperatuurini..
Katsku kellegi korraliku startboxiga proovida..
Niiet võimalik,et ta külma ilmaga saab piisvalt jahutust,et ei kuumene üldse nõutava temperatuurini..
Katsku kellegi korraliku startboxiga proovida..
P28A- FPV
Pastat võid minu käest Kiilist saada.Ropka mis pastat soveldamisel kasutasid
Mul olemas selline tööstuslik pasta, millega autode klappe soveldada, ju soveldab ka pisemad klapid ära.
Aga lõpplihv tuleks vist neile ikka lihvpastaga anda, et võimalikult tihe jääks.
Ja võibolla aitabki ainult lihvpastaha soveldamisest.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Jällegi sama jutt: Mingipärast kangema kütusega käivitub külmas paremini Muidugi küünla toitepinge peaks ka kõrgem olematarts wrote:Ei hakka uut teemat tegema.
Probleem selles, et miks 4T saito ei taha külmas käivituda? Kasutan ka tavalist Coolpoweri 10% kütust.
Autost välja võttes peab kohe mootori käima panema ja üles soojendama. Tiibu pole aega peale kruvidagi, nii kui mootor veidi jahtub, ei tee enam ühtegi matsu, isegi kui kütust otse silindrisse valada.
T-Rex 600; T-rex 700;
Futaba T10 CHG 2,4 G
Futaba T10 CHG 2,4 G
just: auto klappide lihvimise pastatopsiku peenem pasta, sest see "liivane" möks oleks vist liiga teinud neile kribalateletitan wrote:Pastat võid minu käest Kiilist saada.Ropka mis pastat soveldamisel kasutasid
Mul olemas selline tööstuslik pasta, millega autode klappe soveldada, ju soveldab ka pisemad klapid ära.
Aga lõpplihv tuleks vist neile ikka lihvpastaga anda, et võimalikult tihe jääks.
Ja võibolla aitabki ainult lihvpastaha soveldamisest.
edit. mul oli kasutada Chemico pasta, Fine poolne ots peenema teraga
Last edited by Ropka on Mon Feb 14, 2011 11:17, edited 1 time in total.
kogun vanu vene lennukimootoreid
RC autodel kasutasime kunagi DEVI küttekaablit mootor jahutuspea soojendamiseks. Paras pikkus ühe peenikese kaabli puhul oli umbes 40cm 12V pealt. tegu oli umbes 3mm diameetriga ühesoonelise kaabliga (3-4 kiuline?). K-Rautast ükskord seda peent kaablit ei leidnud, kuid kuskilt otse maaletoojalt vms vast leiab. Kuna talvel niigi mootori jauhutus liiga efektiivne, saabki selle küttekaabli jahutuspea ümber kerida ja sinna jättagi. 4-taktilisele on seda muidugi veidi keerulisem ümber kerida, kuid vast saab hakkama...
Küünlatoite jaoks kasutasid soome F3A mehed 2 paralleeli ühendatud 1.2V SubC elementi. See 1.2V on üpris piiri peal küll. Kui aku pole täiesti täis ja on jahe ka, siis ongi jama majas. Talveks ehk kaval asi voolustabilisaatoriga eraldi 12V pealt töötav power-panel.
Küünlatoite jaoks kasutasid soome F3A mehed 2 paralleeli ühendatud 1.2V SubC elementi. See 1.2V on üpris piiri peal küll. Kui aku pole täiesti täis ja on jahe ka, siis ongi jama majas. Talveks ehk kaval asi voolustabilisaatoriga eraldi 12V pealt töötav power-panel.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kehvendage oma mootorite jahutust. Kui talvel -20C on mootor sama hea jahutusega, kui suvel +20C juures, siis võib murede alguspunkti päris kenasti välja peilida Aste soojem küünal, kui võtta on, ei tee kindlasti ka paha.
Lauri Laidna - www.pistik.com
lahtise silindriga on lihtne:
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060582
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... d=P1060582
kogun vanu vene lennukimootoreid
Mis sul mootorist sai siis, töötab hästi nüüd? Kui vahetada kolvirõngas (kas sellel isendil on kolvirõngad?) ära, siis peaks ju ka paremini töötama, kui asi on kulumises?
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Ropka juhendas mind klappide sohveldamises.Võtan nädalavahetusel asja ette, vaatan klapid ja kolvirõngad üle, äkki leian mingi silmnähtava kulumise või midagi sellist.Riff wrote:Mis sul mootorist sai siis, töötab hästi nüüd? Kui vahetada kolvirõngas (kas sellel isendil on kolvirõngad?) ära, siis peaks ju ka paremini töötama, kui asi on kulumises?
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G