mis pidi sellest tuleks aru saada, kas crashi puhul kindlustus kompenseerib sinu lennuki või sinu lennuki poolt tehtud kahju teistele?martc wrote:Kas Sinu crashid ka mujal EU-s(näit. Eestis) ka kompenseeritakse:?:
FAI mudellennu litsents 2011 aastaks - arutelu
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
Ja kuidas omavastutusega on, kui lendad oma mudellennukiga kellegi auto küljeuksest läbi?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kui lendad kyljeuksest läbi, maksab kahjud kindlustus, omavastu ei ole seda peab töestama, sama kehtib inimese surma voi vigastute puhul, kui ma oigesti mäletan siis ultrakevyt lentokone puhul, kui mina surma saan siis perekond saab automaatselt 2 pool miljonit euri, ja mudellennuki puhul oli see summa kuskil 50000-100000-nde euri ringi, täpselt ei mäleta, voin ka eksida, kuna pole kunagi ette tulnud,
Ja önnn, et pole tulnud, väga pahad asjad need.
NB:Omal pole vaja sentigi maksta, koik töö teeb kindlustus.
Ja önnn, et pole tulnud, väga pahad asjad need.
NB:Omal pole vaja sentigi maksta, koik töö teeb kindlustus.
Re: FAI mudellennu litsents 2011 aastaks - arutelu
Kes siis meil Fun Fly Club'i esindab? Lauri?lauri wrote:
FUN FLY CLUB nimekirjas olevad mudelendurid palun teatada oma soovist litsentsi pikendada Jüri Roots,ile.Maksta saab otse sularahas Jüri kätte või või oma klubi esindajale kes nimekirja alusel kannab raha Elf-i kontole või edastab raha Roots Jürile .
Lauri kindlasit mitte. Enamik siin aktiivsied mudeliste on ju FunFly liikmed, kes esindab, ei tea. Huvitav, kas klubi liikmemaksu saab eraldi ka tasuda? Ma teeks seda hea meelga, mitu aastat vahele jäänud.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Fun Fly Club
Fun Fly Club-i esindaja on Jüri Roots.Kõik klubiga seonduvad küsimused temale. jyri.roots.001@mail.ee
Arvi
Arvi
Ma loodan, et keegi ei võta alljärgnevat liiga isiklikult või musta pesu pesemisena. Aga kuna mul endal oli asjast kuuldes (olin vähepeal ära) Lauriga väga sarnane emotsioon, siis selle mahasalgamist ma ka eriti õigeks ei pea.
Ehk:
Esmalt tahaks veidi infot täpsustada. Nimelt, minu teada on mudellenduritel Föderatsioonis enamus, seega, kardan, et see "suurepärane" 50 euro idee on meie enda kätetöö. Võimalik, et muudel aladel on hilinejaid rohkem kui meil, aga igal juhul omab see otsus "valest otsast tulistamise" negatiivset kõrvalmõju.
Mis selgelt valesti läks - minu isikliku arvamuse kohaselt:
1) Esmalt siis, ma ei näe MLÜ aastakoosolekul erilist mõtet, kui me ise selle otsuseid ignoreerime või liiga vabalt "täiendame". Seal arutati osamaksu teemat, aga mingit hilinemismaksu ei arutatud (aga oleks pidanud vähemalt juhul, kui see oli meie enda idee!? Võimalik, et muidugi sattusin sellel hetkel äkk-une ohvriks . Mis ma oskan soovitada: ehk igaüks uurib, kuidas tema klubi esindaja hääletas ja teeb sellest omad järeldused. Selline see demokraatia-läbi-esindaja on.
2) Miks mina eelmine aasta ei saanudki margimaksu makstud? Aga seepärast, et kui ma tahtsin aasta alguses maksta, oli liiga vara. Rohkem keegi paraku asjast juttu ei teinud ja ka mul sattus olema töiselt ülikiire aeg, ja kui ma selle keset suve avastasin, siis tundus juba veidi naljakas uurida, mis seis on. Ma olen vähemalt paar korda ka välja pakkunud, et mõistlikuks lahenduseks oleks igale liikmele koju laekuv korrektne arve või vähemalt meeldetuletus (kas Soomes juhuslikult ei toimugi asi nii?). See välistab vähemalt tahtmatu hilinemise. Sellise arvegeneraatori progemine on paari päeva töö, ilmselt samapalju kuluks ka litentsiomanike registri arvutisse toksimisele.
Mis puutub sellesse hilinemistrahvi, siis kaldun arvama, et see võiks olla isegi raskelt juriidiliselt põhjendatav (läbi lillede öelduna).
Aga moraal on minu meeleset selge: kuni me ise ei viitsi litsentsi soetada, mudeliklubi liikmeks astuda, sellist luua või selle töös osaleda, otsustavad meie eest TEISED. Ja siis peab nende otsustega rahul olema.
Ja ma saan täiesti aru ka Jürist, kes on suure ja tänuväärse töö ära teinud, aga selgelt seda üksi teha ei jõua (eriti, kui maksu saamiseks on vaja igale vanale isiklikult ja korduvalt helistada).
Ja et midagi konkreetset ära teha, siis teeme käesolevaga veel ühe tõsise katse kopteriklubi luua. Loodetavasti saame 10 inimest kokku, siis elame ka klubimaksu Föderatsiooni suunal üle. Kahjuks peavad ülaltoodu valguses küll olemasolevad litsentsivaldajad margimaksu ülehomseks vanamoodi tasuma, aga kuna uutel liikmetel ei tundu seda piirangut olema, siis on neil ilmselt võimalus meie (või mõne teise klubiga) jookslvalt ka hiljem liituda ja aastamaksu seeläbi vähemalt see kord veidi hilistada.
Terv,
I.
Ehk:
Esmalt tahaks veidi infot täpsustada. Nimelt, minu teada on mudellenduritel Föderatsioonis enamus, seega, kardan, et see "suurepärane" 50 euro idee on meie enda kätetöö. Võimalik, et muudel aladel on hilinejaid rohkem kui meil, aga igal juhul omab see otsus "valest otsast tulistamise" negatiivset kõrvalmõju.
Mis selgelt valesti läks - minu isikliku arvamuse kohaselt:
1) Esmalt siis, ma ei näe MLÜ aastakoosolekul erilist mõtet, kui me ise selle otsuseid ignoreerime või liiga vabalt "täiendame". Seal arutati osamaksu teemat, aga mingit hilinemismaksu ei arutatud (aga oleks pidanud vähemalt juhul, kui see oli meie enda idee!? Võimalik, et muidugi sattusin sellel hetkel äkk-une ohvriks . Mis ma oskan soovitada: ehk igaüks uurib, kuidas tema klubi esindaja hääletas ja teeb sellest omad järeldused. Selline see demokraatia-läbi-esindaja on.
2) Miks mina eelmine aasta ei saanudki margimaksu makstud? Aga seepärast, et kui ma tahtsin aasta alguses maksta, oli liiga vara. Rohkem keegi paraku asjast juttu ei teinud ja ka mul sattus olema töiselt ülikiire aeg, ja kui ma selle keset suve avastasin, siis tundus juba veidi naljakas uurida, mis seis on. Ma olen vähemalt paar korda ka välja pakkunud, et mõistlikuks lahenduseks oleks igale liikmele koju laekuv korrektne arve või vähemalt meeldetuletus (kas Soomes juhuslikult ei toimugi asi nii?). See välistab vähemalt tahtmatu hilinemise. Sellise arvegeneraatori progemine on paari päeva töö, ilmselt samapalju kuluks ka litentsiomanike registri arvutisse toksimisele.
Mis puutub sellesse hilinemistrahvi, siis kaldun arvama, et see võiks olla isegi raskelt juriidiliselt põhjendatav (läbi lillede öelduna).
Aga moraal on minu meeleset selge: kuni me ise ei viitsi litsentsi soetada, mudeliklubi liikmeks astuda, sellist luua või selle töös osaleda, otsustavad meie eest TEISED. Ja siis peab nende otsustega rahul olema.
Ja ma saan täiesti aru ka Jürist, kes on suure ja tänuväärse töö ära teinud, aga selgelt seda üksi teha ei jõua (eriti, kui maksu saamiseks on vaja igale vanale isiklikult ja korduvalt helistada).
Ja et midagi konkreetset ära teha, siis teeme käesolevaga veel ühe tõsise katse kopteriklubi luua. Loodetavasti saame 10 inimest kokku, siis elame ka klubimaksu Föderatsiooni suunal üle. Kahjuks peavad ülaltoodu valguses küll olemasolevad litsentsivaldajad margimaksu ülehomseks vanamoodi tasuma, aga kuna uutel liikmetel ei tundu seda piirangut olema, siis on neil ilmselt võimalus meie (või mõne teise klubiga) jookslvalt ka hiljem liituda ja aastamaksu seeläbi vähemalt see kord veidi hilistada.
Terv,
I.
Kindlustus
Mis puutub aga kindlustusse, siis see jõuab sellel hetkel, kui meil õnnestub mõnelt kindlustusseltsilt vastavat kindlustust osta. Seni nad huvitatud pole - ja ei ole ka ELF (sisuliselt), st. me panime paar aastat tagasi kokku töögrupi, mille idee oli, et läheme delegatsiooniga ühte kohta asja arutama.
Tulemus oli see, et mingi lennukimees helistas mulle ja uuris, kas saaks sama rahaga ka lennuki enda ära kindlustada. Noh, oleks ju võrdne, et mudelimees ja pärislendur maksavad sama raha, ja mõlemal ka lennukid kindlustatud [Lennukimehel ilmselt ei tulnud pähe, et sisuliselt peaks mudelimees maksma 100x suuremat raha, sest varakindlustus on ikka vara väärtuse põhine]. Aga kolmanda osapoole vastutuskindlustus võiks küll lennukimehel ja mudelimehel sama olla. Kui vaid seljad kokku saaks ja asja viitisiks ajada. Soomes on [=oli vähemalt veel paar aastat tagasi] muide ühtsed tingimused KÕIKIDELE spordialadele, st. asi lahendatud spordikomitee tasemel lepinguga.
Ehk: ka siin on sama moraal: kuni me ise sisuliselt asjast huvitatud pole, st. ei astu klubi liikmeks, et tegele asja orgunniga, siis ei tule seda kindlustust ei pühast vaimust ega ka mingi muu ime läbi. Ikka ise tuleb orgunnida.
Kas tuleb ja aitab orgunnida?
Tulemus oli see, et mingi lennukimees helistas mulle ja uuris, kas saaks sama rahaga ka lennuki enda ära kindlustada. Noh, oleks ju võrdne, et mudelimees ja pärislendur maksavad sama raha, ja mõlemal ka lennukid kindlustatud [Lennukimehel ilmselt ei tulnud pähe, et sisuliselt peaks mudelimees maksma 100x suuremat raha, sest varakindlustus on ikka vara väärtuse põhine]. Aga kolmanda osapoole vastutuskindlustus võiks küll lennukimehel ja mudelimehel sama olla. Kui vaid seljad kokku saaks ja asja viitisiks ajada. Soomes on [=oli vähemalt veel paar aastat tagasi] muide ühtsed tingimused KÕIKIDELE spordialadele, st. asi lahendatud spordikomitee tasemel lepinguga.
Ehk: ka siin on sama moraal: kuni me ise sisuliselt asjast huvitatud pole, st. ei astu klubi liikmeks, et tegele asja orgunniga, siis ei tule seda kindlustust ei pühast vaimust ega ka mingi muu ime läbi. Ikka ise tuleb orgunnida.
Kas tuleb ja aitab orgunnida?
Ints, kas lood tõest ainult kopteri klubi Minul "lennukimehena"tõenäoliselt
oleks pealepressia tunne" kopterimeeste" klubiga liitumisel
Äkki lood toimiva mudellenu käega katsutava klubi mille liikmeks astuks paljud kollasel ja muudel platsidel nädalavahetusel koos käivad harrastajad.Senine fun fly club on kuidagi kauge ja udune.Minu arvates selline realne klubi ,mille liikmed (kes ka teavad ja tunnevad teineteist klubiliikmena)kohtuvad tihti lennutusplatsidel ,
arutavad ja lisavad uusi teemakohaseid mõtteid ,milliste abil jõuaks võibolla isegi oma klubiruumide ja lennutusplatsini kauges tulevikus.
oleks pealepressia tunne" kopterimeeste" klubiga liitumisel
Äkki lood toimiva mudellenu käega katsutava klubi mille liikmeks astuks paljud kollasel ja muudel platsidel nädalavahetusel koos käivad harrastajad.Senine fun fly club on kuidagi kauge ja udune.Minu arvates selline realne klubi ,mille liikmed (kes ka teavad ja tunnevad teineteist klubiliikmena)kohtuvad tihti lennutusplatsidel ,
arutavad ja lisavad uusi teemakohaseid mõtteid ,milliste abil jõuaks võibolla isegi oma klubiruumide ja lennutusplatsini kauges tulevikus.
Last edited by martc on Thu Feb 24, 2011 20:41, edited 1 time in total.
Siin ju varsti mudellendajate talvepäevad tulekul,eks seal saaks ka seda klubiteemat üles võtta,enamus lendajatest(kes endale lisentsi soetanud) kuuluvad kindlasti sellesse FUN FLY klubisse.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
klubi
Iseenesest, just _kopteri_klubi idee on aastaid meeles mõlkunud ja kunagi pole seda min. 10et huvilist kokku saanud, noh, nii, et ELFi liikmemaks kuidagi enamvähem vastuvõetav tunduks. Mõnes mõttes seega kahtlemata on kiusatus mõelda sellest objektist kui esimesest Eesti kopteriklubist (Soomes on praegu kaks, pikka aega oli üksainus).
Teisalt, olen nõus, et paljud meist on sattunud mõnda klubisse mitte lennutusplatsi ja reaalse klubilise koostegemise alusel, vaid pigem läbi asjaolu, et FAI litsentsi omamine tundus õige samm ja lihtsaim tee oli valida mõni olemasolev... Ja siis liita sellele muud pragmaatilised asjaolud... [kasvõi Lauri tubli müügitöö]
Kolmandaks, Ervin2 on minu arvates tuline õigus selles kontekstis, et klubi peaks ka reaalselt olema klubilist tegevust kattev "vihmavari", mitte formaalne moodustis. Ehk, kui midagi teha, siis just selle reaalse kokkukuuluvustunde/fakti alusel. Ala on iseenesest selleks hea kriteerium, kuna kokkukuuluvustunne ja ühised üritused juba praegu olemas. Kahtlemata ka lennuplats ja selle ühise haldamise ühised mured on sarnane sobiv kriteerium. Samas, see sunnib tihti harrastajat elukoha järgi klubi valima, mis võibolla kõige mõistlikum pole... Või äkki just on?
Neljandaks, mida rohkem meil mudellennu klubisid on, seda parem kõikidele asjaosalistele... [st., miks mitte Kopteriklubi kõrvale ka Kollase mudellennu klubi - kui vaid inimesti jätkub mõlemasse... ]
Samas, sellesama "omahinna" tõttu alla 10 osalejaga klubi tundub mitte kõige sobilikum klubilise rahakotile (100 eur aastamaksu, 35 osalemine MLÜ veebi võimaldamisel jms. on kokku just midagi taolist, mida tahaks jagada vähemalt 10-ga enne rahakoti kallal reha tegemist... Ilmselt pole ta ka kõige elujõulisem. 10..15 tundub "paras" alustamiseks.
Ühesõnaga,
1) muidugi, arutame järgmine nädalavahetus
2) mina küll lennumasina tööpõhimõtte alusel kedagi üle ääre ei viskaks ega teispidi mingit ala/üleväärsust ei tunneks,
3) aga klubi nime ja (ühe olulise) rõhuasetuse osas tunneks isiklikult teatud kiusatust siiski asja just kopteriklubiks kutsumaks...
Samas, tänast päeva veetes eri põhikirjade lugemise tähe all - keegi ei keela meid sinna lisamast ka auto- ja laevamudelismi või mudelraudtee-harrastust vms. kui põhikirjalist tegevust ja asja sellest hoolimata mingi nimega kutsumast. Kas "mingi nimi" on üks või teine või kolmas, on ilmselt tulevaste klubiliste ühise otsuse tulemus...
Üks revolutsiooniline asi ka: tegelikult igatseks hing selle järele, et järgida häid eeskujusid ja lisada klubi liikmeks nii "pereliikmne" kui "toetajaliikme" staatused. Kuna see tundub meie riigis suht unikaalne lähenemine, ja kellegi valmis põhikiri seda "kandikul" ei sisalda, samas ei tee ka miski minu teada takistusi - siis kas kellelgi on mõni tuttav jurist, kes mittetulundusliku konsultatsiooni vormis aitaks meil selle teema sisse kirjutada? Kasvõi see, et peab see üldse olema põhikirjas, või võiks see olla ka lihtsalt üldkoosoleku otsusena vormistatud?
Teisalt, olen nõus, et paljud meist on sattunud mõnda klubisse mitte lennutusplatsi ja reaalse klubilise koostegemise alusel, vaid pigem läbi asjaolu, et FAI litsentsi omamine tundus õige samm ja lihtsaim tee oli valida mõni olemasolev... Ja siis liita sellele muud pragmaatilised asjaolud... [kasvõi Lauri tubli müügitöö]
Kolmandaks, Ervin2 on minu arvates tuline õigus selles kontekstis, et klubi peaks ka reaalselt olema klubilist tegevust kattev "vihmavari", mitte formaalne moodustis. Ehk, kui midagi teha, siis just selle reaalse kokkukuuluvustunde/fakti alusel. Ala on iseenesest selleks hea kriteerium, kuna kokkukuuluvustunne ja ühised üritused juba praegu olemas. Kahtlemata ka lennuplats ja selle ühise haldamise ühised mured on sarnane sobiv kriteerium. Samas, see sunnib tihti harrastajat elukoha järgi klubi valima, mis võibolla kõige mõistlikum pole... Või äkki just on?
Neljandaks, mida rohkem meil mudellennu klubisid on, seda parem kõikidele asjaosalistele... [st., miks mitte Kopteriklubi kõrvale ka Kollase mudellennu klubi - kui vaid inimesti jätkub mõlemasse... ]
Samas, sellesama "omahinna" tõttu alla 10 osalejaga klubi tundub mitte kõige sobilikum klubilise rahakotile (100 eur aastamaksu, 35 osalemine MLÜ veebi võimaldamisel jms. on kokku just midagi taolist, mida tahaks jagada vähemalt 10-ga enne rahakoti kallal reha tegemist... Ilmselt pole ta ka kõige elujõulisem. 10..15 tundub "paras" alustamiseks.
Ühesõnaga,
1) muidugi, arutame järgmine nädalavahetus
2) mina küll lennumasina tööpõhimõtte alusel kedagi üle ääre ei viskaks ega teispidi mingit ala/üleväärsust ei tunneks,
3) aga klubi nime ja (ühe olulise) rõhuasetuse osas tunneks isiklikult teatud kiusatust siiski asja just kopteriklubiks kutsumaks...
Samas, tänast päeva veetes eri põhikirjade lugemise tähe all - keegi ei keela meid sinna lisamast ka auto- ja laevamudelismi või mudelraudtee-harrastust vms. kui põhikirjalist tegevust ja asja sellest hoolimata mingi nimega kutsumast. Kas "mingi nimi" on üks või teine või kolmas, on ilmselt tulevaste klubiliste ühise otsuse tulemus...
Üks revolutsiooniline asi ka: tegelikult igatseks hing selle järele, et järgida häid eeskujusid ja lisada klubi liikmeks nii "pereliikmne" kui "toetajaliikme" staatused. Kuna see tundub meie riigis suht unikaalne lähenemine, ja kellegi valmis põhikiri seda "kandikul" ei sisalda, samas ei tee ka miski minu teada takistusi - siis kas kellelgi on mõni tuttav jurist, kes mittetulundusliku konsultatsiooni vormis aitaks meil selle teema sisse kirjutada? Kasvõi see, et peab see üldse olema põhikirjas, või võiks see olla ka lihtsalt üldkoosoleku otsusena vormistatud?
See liikmelisus on ikka jah juhatuse otsuse põhjal. Oluline on see ,et liikmed toetavad põhikirjalist tegevust. Ja kui naine Sul kodus ei pahanda sellepärast ,et põlla peal aega veedad hoopis mudelitega mitte temaga, siis see on väga suur toetus juba. Ja kui pereliikmed veel mõne ürituse orkunnile kaasa aitavad siis on SUPER. Toetajad ja pereliikmed lisavad klubi tegevusse kindlasti oma inertsi. Mulle see igatahes meeldib. Ja toetajaks võib olla ka teine klubi.
Ma arvan, et registreeriti ja hakati kasutama mudellend.eu domeeni, et kokku hoida see ~150kr aastas.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kusjuures vihjeks nii palju, et Swedbank'is vähemalt on arvelduskonto tegemine tasuta. Saaks vabalt taolise raha korjamise jaoks eraldi konto luua. Ka kuumaksu minuteada pole.
1. Arvelduskonto
1.1 eraisikule tasuta
1.2 juriidilisele isikule tasuta
Lauri Laidna - www.pistik.com
Domaini vahetus toimus minu algatusel. Sinu pakkumine on muidugi tore, aga minu isikliku subjektiivse arvamuse alusel -> kõikide vastu aus oleks see aga vaid sellisena, kus KõIK Eesti mittetulunduslikud ühingud ja eraisikud selle pakkumise saaks.
PS. Iseenesest on ju tobe, et Eesti domain maksab (pealegi sisulise põhjuseta) rohkem kui enamuse teiste riikide omad... Ok, SEE pole nüüd küll selle foorumi teema.
Lauri võib ju 10 eur (reaalselt oli küll veidi teine number mäletamist mööda, aga vahet pole) pisikeseks rahaks pidada, aga selle eest saab ühele noorele mudellendurile juba lennukikiti. Ja nii iga aasta...
Kusjuures, nii iga mudellennuklubi (iga klubi tahaks domaini regida..)
Lauri võib oma 10 eur kohe seega kohe lauale panna
Mudellennu sponsoreerimine pole muide üldse mitte halb mõte. Loodetavasti annab ülaltoodugi sponsoreerijale ka väikese vihje, et tema antud rahasse suhtutakse vastutustundlikult ja kasutatakse nii efektiivselt kui võimalik.
PS. Iseenesest on ju tobe, et Eesti domain maksab (pealegi sisulise põhjuseta) rohkem kui enamuse teiste riikide omad... Ok, SEE pole nüüd küll selle foorumi teema.
Lauri võib ju 10 eur (reaalselt oli küll veidi teine number mäletamist mööda, aga vahet pole) pisikeseks rahaks pidada, aga selle eest saab ühele noorele mudellendurile juba lennukikiti. Ja nii iga aasta...
Kusjuures, nii iga mudellennuklubi (iga klubi tahaks domaini regida..)
Lauri võib oma 10 eur kohe seega kohe lauale panna
Mudellennu sponsoreerimine pole muide üldse mitte halb mõte. Loodetavasti annab ülaltoodugi sponsoreerijale ka väikese vihje, et tema antud rahasse suhtutakse vastutustundlikult ja kasutatakse nii efektiivselt kui võimalik.
Lauri on pistik.com domeeni ja virtuaalserveri eest piisava rahakoguse 5 aasta vältel välja käinud (6000-7000 krooni). MLÜ-le maksab iga liikmesklubi täitsa märkimisväärse €-hulga veebi arenduseks/halduseks. Aga pole .eu domeenil häda miskit. Eks see .ee teema on veidi küsitav jah. Tegelikult on see mõttetu teema arutada - on kuidas on ja pole häda miskit.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Lisan omapoolse seletuse ka, siis võiks offtopicuga lõpu teha .. Lihtsalt juhuste kokkulangevus, hakkasin mudellend.ee pealt litsentsiasju/klubisid vaatama ja leidsin,et WTF, polegi lehte.. Ja kuna igapäevaselt on mul needus kaelas .ee-si registreerida, siis mõtlesin,et annan teada,et hobiga seotud asju saaks minimaalselt sponsoreerida ka. Ma arvan,et igale klubile leiaks ka mingi oluliselt parema pakkumise kui vabaturul .
P28A- FPV
Kas on kokku võetud, kuidas uus FAI-litsentsi maksmise süsteem on selle taotlejate arvule mõjunud? Õigeks ajaks raha tasunute arv on märkimisväärselt kasvanud?
Lauri Laidna - www.pistik.com