Merko nõudis lennundusloata tee-ehitajate kõrvaldamist hanke
Moderator: Kristjan
-
- Posts: 123
- Joined: Sun May 04, 2008 22:53
- Location: Ridali
- Contact:
Merko nõudis lennundusloata tee-ehitajate kõrvaldamist hanke
http://www.e24.ee/?id=389380
...kaugjuhitavate helikopterite kasutamine kontrollitud õhuruumis on seadusega vastuolus või eeldab selliste seadmete abil aerofotode tegemine igal juhul lennuettevõtja sertifikaati.
Peate taotlema endale lennuettevõtja serti
...kaugjuhitavate helikopterite kasutamine kontrollitud õhuruumis on seadusega vastuolus või eeldab selliste seadmete abil aerofotode tegemine igal juhul lennuettevõtja sertifikaati.
Peate taotlema endale lennuettevõtja serti
Uurisin Riigiteatajast Lennundusseadust. Laseritest heietati seal küll, aga sõna mehitamata ei suutnud ei mina ega otsing leida. Mehitatud oli olemas. Nad vist veel eriti ei ole kuulnud mehitamata ja naisestamata pisikestest ja väga hästi lendavatest lennuriistadest, mis kiiresti maailma vallutavad. Võrdõiguslikkuse volinik oleks ilmselt samuti pahane naisestatud lennukite suhtes diskrimineerimises.
Vanas seaduses oli mingi kõrguse ülemmäär meiesugustele. Äkki ei osanud kiirel silmitsemisel lihtsalt leida.
Vanas seaduses oli mingi kõrguse ülemmäär meiesugustele. Äkki ei osanud kiirel silmitsemisel lihtsalt leida.
Uurisin kunagi tõsistelt asjatundjatelt. Öeldi, et pildistamist keelavat seadust pole.tulnuk wrote:... käsitleda privaatsuse rikkumisena ja loata filmimisena jne.
Privaatsuse lugu algavat kui mõni isik on äratuntavalt pildil või kui lausa kedagi jälitada.
Fotograafid jälitavad sellegipoolest karjas oma sihtmärke.
See kehtib minu meelest kui teha fotosid massiliselt ärilistel eesmärkidel. Hobipiltnikku ja paari pildi mahamüüjat vist ei saa kuidagi ettevõtjaks pidada. Pole ju mõistlik, et vanade pükste mahamüümiseks peab igaüks Majandusministeeriumist ettevõtja loa ostma.Einar Ridalist wrote:... eeldab selliste seadmete abil aerofotode tegemine igal juhul lennuettevõtja sertifikaati
Hei!
Mina leidsin sellise kaardi.
Kontrollitud ja kontrollimata alasid saate vaadata Visuaallennukaardilt:
http://aip.eans.ee/orb.aw/class=file/ac ... UN2009.pdf
Selle leidsin sellisest kohast:
INFOTUND MOOTORVARJUDEGA e.MOTO-PARAPLAANIDEGA LENDAJATELE
http://www.propeller.ee/kylaline/motoparainfotund.doc
Ise sooviks ka teada mida asjaosalised räägiksid.
LISA:
Kui ma õigest aru saan siis Kroodi ristmik asub Tallinna Lennuinfo piirkonna lähialas ja seal on kontrollitav õhuruum maapinnast kuni stratosfäärini ja
selles alas kontrollimata lennutegevus ei ole lubatud.
Lähialale järgnev ala (ringiga tähistatud) on kontrollitav alates kõrgusest 1700 jalga (500m). Vaata visuaallennukaarti.
Edasi on kontrollimata õhuruum, ulatub maapinnast 3500jala (1000m) kõrguseni.
-Ilmar-
Mina leidsin sellise kaardi.
Kontrollitud ja kontrollimata alasid saate vaadata Visuaallennukaardilt:
http://aip.eans.ee/orb.aw/class=file/ac ... UN2009.pdf
Selle leidsin sellisest kohast:
INFOTUND MOOTORVARJUDEGA e.MOTO-PARAPLAANIDEGA LENDAJATELE
http://www.propeller.ee/kylaline/motoparainfotund.doc
Ise sooviks ka teada mida asjaosalised räägiksid.
LISA:
Kui ma õigest aru saan siis Kroodi ristmik asub Tallinna Lennuinfo piirkonna lähialas ja seal on kontrollitav õhuruum maapinnast kuni stratosfäärini ja
selles alas kontrollimata lennutegevus ei ole lubatud.
Lähialale järgnev ala (ringiga tähistatud) on kontrollitav alates kõrgusest 1700 jalga (500m). Vaata visuaallennukaarti.
Edasi on kontrollimata õhuruum, ulatub maapinnast 3500jala (1000m) kõrguseni.
-Ilmar-
...ülevalt on ülevaade...
-Paranull- pildiblogi
-Paranull- pildiblogi
Seoses oma Vaatlusdrooni projektiga uurisin ametlikult Lennuametist ja MKM-st seda teemat ja sain vastuseks (väljavõte kirjast):
See Merko värk on lihtsalt konkurentsivõitlus.
Seega tegutsemiseks ei pea olema lennundusettevõte.Hetkel puudub Eestis siseriiklik regulatsioon, mis kirjeldaks mikrolennukitega opereerimist ärilistel eesmärkidel.
Mikrolennukite lennutamisel tuleb juhinduda lennureeglitest ning lennuplaan kooskõlastada Lennuametiga. Samuti tuleks teavitada Lennuliiklusteenindust.
See Merko värk on lihtsalt konkurentsivõitlus.
Lisan juurde, et olen iseseisvalt seadusandlust lapanud ja lasknud seda ka ühel juristil teha ja julgen väita, et Eestis võib mikrolennukitega ja droonidega vabalt opereerida arvestades muidugi lennuohutust ja eelmises postituses toodud üldist lennuplaani kooskõlastuse nõuet.
Silmist mitte kaduvate raadiojuhitavate lennuvahenditega võib vabalt opereerida kui sellega ei sea ohtu teisi liiklejaid.
Silmist mitte kaduvate raadiojuhitavate lennuvahenditega võib vabalt opereerida kui sellega ei sea ohtu teisi liiklejaid.