Kakkusin nüüd mootori lahti ja kontrollisin klappide tihedust, need läbi ei lasknud.Hülsi, kolvi ja kolvirõnga tihedust raske hinnata.
Aga üks küsimus, kas see nukkidega ratas, mis haakub propi võlliga ja klappe liigutab, võib olla pisut vales asendis, nagu paari hamba võrra ühes või teises suunas nihkes?Kas keegi on seda ratast kunagi seadistanud?
Enne lahtivõtmist keerutasin propellerit näpuga ja mingit tajutavat survet küll ei tajunud (oli tõesti nagu vana kohvimasin) .Kas neljataktilise surve peab olema sama tugev, kui kahetaktilisel?
Tänud jällegi!
Neljataktiline OS .91
neljataktilise OS .91
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
Mootori kasutusjuhendis võiks midagi selle kohta kirjas olla?
Saad ehk mõne pildi teha kolvist ning väntvõllist, saaks hea võrdluse kulumise kohta mingil määral.
Millalgi järgmine nädal peaks saabuma ka minu OS 91 2 takt koos kopteriga...
Saad ehk mõne pildi teha kolvist ning väntvõllist, saaks hea võrdluse kulumise kohta mingil määral.
Millalgi järgmine nädal peaks saabuma ka minu OS 91 2 takt koos kopteriga...
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Mul hetkel mootori alumine ots veel koos, ülemine ots on maha võetud, aga kui väntvõlli ja muid jubinaid maha hakkan keerama, siis OK, teen pilte ka.Riff wrote:Mootori kasutusjuhendis võiks midagi selle kohta kirjas olla?
Saad ehk mõne pildi teha kolvist ning väntvõllist, saaks hea võrdluse kulumise kohta mingil määral.
Millalgi järgmine nädal peaks saabuma ka minu OS 91 2 takt koos kopteriga...
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
Nukkvõll PEAB olema kindlas asendis väntvõlli suhtes ehk märgis.
Nukarattal ja vändal peaks olema täpid mis peavad tavaliselt olema koos kui kolb on ÜS ehk ülemises surnudseisus ja töötakti alguses.
Ik,minu ASP-il f61 oli ka uuena kehv surve,tuli välja ,et silndri peas oleval väljalaske klapipesa ja korpuse vahel oli väike pilu kust õhk liikus klapist mõõda otse summutisse.Ei aidanud muud kui uus silindripea sai tellitud .
Nukarattal ja vändal peaks olema täpid mis peavad tavaliselt olema koos kui kolb on ÜS ehk ülemises surnudseisus ja töötakti alguses.
Ik,minu ASP-il f61 oli ka uuena kehv surve,tuli välja ,et silndri peas oleval väljalaske klapipesa ja korpuse vahel oli väike pilu kust õhk liikus klapist mõõda otse summutisse.Ei aidanud muud kui uus silindripea sai tellitud .
Re: neljataktilise OS .91
minu OS.70 -l on küll märgid peal, ei oska kindlalt väita ,kui ilmselt on võimalik, et valesti kokku pannes ja käivitada üritades võib tulemus olla väga kurb klapid sõidavad kolbi sisse ja tulemuseks kõverad klapid või midagi veel hirmsamatSatel wrote: kas see nukkidega ratas, mis haakub propi võlliga ja klappe liigutab, võib olla pisut vales asendis
...aga võib-olla panen ka millegiga puusse
parandage mind...
Re: neljataktilise OS .91
Oleneb olukorrastSatel wrote:.Kas neljataktilise surve peab olema sama tugev, kui kahetaktilisel?
Kui õhu klapp on kinni ning kütust ka silindris pole on kompressioon suhteliselt vaevu märgatav. Kui natuke karbussi avad ning silinder kütusega koos, peaks teine asi olema