5-6 märts "Talvepäevad 2011"!!!
Kõik on super! ETV sai ise kuskil lõhna ninna ja tuli kohale. Põhjaranniku ajakirjanikud käisid ka hiljem. Meeleolu on laes. Kuigi ilm on väga raske sai lennutatud päris palju. Kahjuks jäi Tarmo oma Funtanast ilma - ei TOHI kunagi lennata allpool metsapiiri!!! Profid ka mitte! Päev läbi lennutasime, sõime head toitu, harjutasime simus, võistlesime ja sõime õhtust 15 m pikkuse laua taga. Nüüd veel saunaski käidud ja mekitakse veidi erinevaid jooke, tinistatakse kitarri, kuulatakse muusikat, piinatakse simulaatoreid ja pannakse maailma paika - mõni laulab ka omaette
Oihh, ma kirjutasin Keksi ameerika läpakast postituse Keksi kontolt.
Homme pannakse pildid üles!
Marek
Oihh, ma kirjutasin Keksi ameerika läpakast postituse Keksi kontolt.
Homme pannakse pildid üles!
Marek
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
Väga lahe üritus oli!
Minu naine Tiina, kes peale minu ja Kuno ja keksi pole varem kedagi sellest seltskonnast näinud oli üritusega väga rahul, ütles et nii toredat ,viisakat ja sõbralikku seltskonda naljalt kusagilt ei leia. Sügav kummardus pererahvale!
Loodame ,et ehk lubatakse meid sinna toredasse puhkekeskusesse veel.
Söök jook ja saun olid 5+
Ufot nägin ka aga millegipärast ilma lendava taldrikuta
ülejäänud pildid galeriis http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 4evad-2011
tegin lahtise kausta, kui tohtis, kui ei tohtinud siis pange palun kinniseks.
Tahaks juba näha Valaste aerofotosid ja enda esmalendu Piperiga
Tänud toredatele kaasvõitlejatele hea seltskonna eest.
Järgmine aasta teeme Prosperi, Kuno ja Erviniga bändi!
PS; kas keegi teab juhatada, kus neid ETV uudiseid näeb?
Minu naine Tiina, kes peale minu ja Kuno ja keksi pole varem kedagi sellest seltskonnast näinud oli üritusega väga rahul, ütles et nii toredat ,viisakat ja sõbralikku seltskonda naljalt kusagilt ei leia. Sügav kummardus pererahvale!
Loodame ,et ehk lubatakse meid sinna toredasse puhkekeskusesse veel.
Söök jook ja saun olid 5+
Ufot nägin ka aga millegipärast ilma lendava taldrikuta
ülejäänud pildid galeriis http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 4evad-2011
tegin lahtise kausta, kui tohtis, kui ei tohtinud siis pange palun kinniseks.
Tahaks juba näha Valaste aerofotosid ja enda esmalendu Piperiga
Tänud toredatele kaasvõitlejatele hea seltskonna eest.
Järgmine aasta teeme Prosperi, Kuno ja Erviniga bändi!
PS; kas keegi teab juhatada, kus neid ETV uudiseid näeb?
Last edited by imm on Sun Mar 06, 2011 22:42, edited 1 time in total.
Üritus oli väga tore. Täname kõiki osalejaid ning eriti Maksim Keksi väga hea korraldamise eest.
Suured tänud ka toitlustajatele.
Eilne Aktuaalne kaamera (05.03.2011)
http://uudised.err.ee/index.php?0534940&id=39643&play
17:17 on lennunduse algus
Suured tänud ka toitlustajatele.
Eilne Aktuaalne kaamera (05.03.2011)
http://uudised.err.ee/index.php?0534940&id=39643&play
17:17 on lennunduse algus
T-Rex 600; T-rex 700;
Futaba T10 CHG 2,4 G
Futaba T10 CHG 2,4 G
EI tahaks nüüd ära rikkuda aga see vido ei tööta ju
Või mul mingi ekstra arvuti mis ei ava seda?
Ja lendava taldrikku jättis nurgataha kattsin lumega,et keegi ei leiaks
See tagavara asi.Selle pärast see lennuk puruks lendas äratus ufod ülesse ja need tegid tagasi ja siis lendaski lennuk vastu puud
Või mul mingi ekstra arvuti mis ei ava seda?
Ja lendava taldrikku jättis nurgataha kattsin lumega,et keegi ei leiaks
See tagavara asi.Selle pärast see lennuk puruks lendas äratus ufod ülesse ja need tegid tagasi ja siis lendaski lennuk vastu puud
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Tundub, et väga õnnestunud üritus. Kahju, et ei jõudnud kohale. Järgmine aasta saab seda viga kindlasti parandada... suvel peaks ju ka suurem üritus olema, ehk siis varem
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Galeriisse tehke palun juba olemasolevasse Talvepäevade kausta omanimeline "New nested album". Imm teeb ka sinna peakausta endale alamkausta ja paneb oma pildid omanimelisse alamkausta .Siis on korrektne: kaust/alamkaustad/pildid
Kes paigutavad pildid mujale serveritesse, siis nendelt palume linke siia
Kes paigutavad pildid mujale serveritesse, siis nendelt palume linke siia
Kihvt ja kordaläinud üritus. Kui ainult oleks saanud kaks eelnevat ööd mõistlikult magada. 120h jooksul 6h und on ilmselgelt vähe.
Tore oli foorumi kasutajad ja päris näod kokku viia. Suured tänud eestvedajatele ja kohalikule maja rahvale hea söögi eest ning ka auhindade väljapanijatele.
Inimesed kes omavad videomaterjali viimasest koosviibimisest võiksid märku anda - paneksin lühikese filmi kokku (kui kellelgi midagi selle vastu ei ole), järgmine aasta hea vaadata.
Aitäh!
Andu
Tore oli foorumi kasutajad ja päris näod kokku viia. Suured tänud eestvedajatele ja kohalikule maja rahvale hea söögi eest ning ka auhindade väljapanijatele.
Inimesed kes omavad videomaterjali viimasest koosviibimisest võiksid märku anda - paneksin lühikese filmi kokku (kui kellelgi midagi selle vastu ei ole), järgmine aasta hea vaadata.
Aitäh!
Andu
Väga meeldiv seltskond oli! Tõesti!
Ka toidud olid ülimaitsvad!
Ajaaa, muidugi väga hull oli näha niivõrd palju ja suuri lennukeid/koptereid koos. Selline sõnuseletamatult hea tunne jäi sisse, sai kohutavalt palju uut infot ja teadmist meie ala kohta.
Jään järgmist üritust ootama, Keksile suuur suur kiitus asja läbi viimise eest!
Ka toidud olid ülimaitsvad!
Ajaaa, muidugi väga hull oli näha niivõrd palju ja suuri lennukeid/koptereid koos. Selline sõnuseletamatult hea tunne jäi sisse, sai kohutavalt palju uut infot ja teadmist meie ala kohta.
Jään järgmist üritust ootama, Keksile suuur suur kiitus asja läbi viimise eest!
DX6i>Vapor>Radian>Mustang>Apprentice>Blade Mqx
Suured TÄNUD korraldajatele! TUBLI Keks ja tema pere .
Kuidagi lahedasti on tekkinud liin kahe nii erineva ja teineteisest kaugelseisvate punktide vahel. Toila --------- Kärdla. Ühest kohast on idapiirini veel umbes 50 versta ja teisel jälle läänepiirini sama maa. Ühel koha võlu kõigi oma talverõõmudega ja teisel suvemeeleoluga. Kõik mis selle vahele jääb(Ridalist Pärnu ,Tallinnast Viljandi ja Tartusse)on SUUREPÄRANE mudelistide seltskond kõigi võistluste ja kokkusaamistega üle Eesti. Sarnastel kokkusaamistel on vägagi suur tähendus kogu selle seltskonna ühtseks tervikuks liitmisel. Teemad mille üle arutatakse on samuti väga suure ulatusega. Minule tuli sel korral üllatuseks, kui musikaalsed on mudellendurid. Ropka kidra keeled said tõsise sissemängimise. Kitarre rändas nagu napsutops käest kätte. Kuno lasi kõlada kaunitel Smilersi lugudel. Antu klassikalised sõrmitsused ja Ropka rock lood võtsid sõnatuks. Ervin ja Imm ja Andu pole ka karukäpa alla jäänud. Kõiki ei jõudnud see kitarr veel kindlasti testida. Loodan et järgmistel koosviibimistel lasevad meie tublid naismudelendurid ka oma heledatel inglihäältel kõlada.
Tänada tuleks veel sõpru Soomest(Tiit & sõbrad) ning Eestist(Tiit & pojad) kes panid välja auhinnad toredale võistlusele simus. Kohad jagunesid siis nii, et parima meesmudelisti( ANDU ) ja parima naismudelisti( KATI ) vahele mahtusid lahedasti ära vanad kalad ( TARMO ja MAREK ).
Ilmast ma ei räägi, sest muidu oleks tunne nagu millestki poleks rääkida. Minul oli lahkudes soe,nähtavus hea ja jäätee oli ka tipp topp. Nüüd saarel tagasi kõigi kaasa saadud meeldivate tunnetega. AITÄHH KÕIGILE !
Kuidagi lahedasti on tekkinud liin kahe nii erineva ja teineteisest kaugelseisvate punktide vahel. Toila --------- Kärdla. Ühest kohast on idapiirini veel umbes 50 versta ja teisel jälle läänepiirini sama maa. Ühel koha võlu kõigi oma talverõõmudega ja teisel suvemeeleoluga. Kõik mis selle vahele jääb(Ridalist Pärnu ,Tallinnast Viljandi ja Tartusse)on SUUREPÄRANE mudelistide seltskond kõigi võistluste ja kokkusaamistega üle Eesti. Sarnastel kokkusaamistel on vägagi suur tähendus kogu selle seltskonna ühtseks tervikuks liitmisel. Teemad mille üle arutatakse on samuti väga suure ulatusega. Minule tuli sel korral üllatuseks, kui musikaalsed on mudellendurid. Ropka kidra keeled said tõsise sissemängimise. Kitarre rändas nagu napsutops käest kätte. Kuno lasi kõlada kaunitel Smilersi lugudel. Antu klassikalised sõrmitsused ja Ropka rock lood võtsid sõnatuks. Ervin ja Imm ja Andu pole ka karukäpa alla jäänud. Kõiki ei jõudnud see kitarr veel kindlasti testida. Loodan et järgmistel koosviibimistel lasevad meie tublid naismudelendurid ka oma heledatel inglihäältel kõlada.
Tänada tuleks veel sõpru Soomest(Tiit & sõbrad) ning Eestist(Tiit & pojad) kes panid välja auhinnad toredale võistlusele simus. Kohad jagunesid siis nii, et parima meesmudelisti( ANDU ) ja parima naismudelisti( KATI ) vahele mahtusid lahedasti ära vanad kalad ( TARMO ja MAREK ).
Ilmast ma ei räägi, sest muidu oleks tunne nagu millestki poleks rääkida. Minul oli lahkudes soe,nähtavus hea ja jäätee oli ka tipp topp. Nüüd saarel tagasi kõigi kaasa saadud meeldivate tunnetega. AITÄHH KÕIGILE !
Last edited by prosper on Mon Mar 07, 2011 8:56, edited 1 time in total.
Panen üles võistlustulemused ,mis simus said läbi viidud:
Andu 47.30 47.00 46.90
Tarmo - 47.30 47.00 (uuesti lend 46.9)
Marek - 47.3 47.0 (uuesti lend -)
Cuprum 47.7 47.4 47.1
Kermo - 48.5 48.0
Kuno 49.4 49.1 49.1
Mihkel 58.5 50.2 49.1
Keks - 52.3 49.1
Margus --57.00 49.6
Imre 51.2 52.7 50.2
Jan 51.0
Andrus - 52.6 50.3 (-1)
Kati - 1.11.3 (-4)
Mart ---
Reivo - - -
Anatoli - - -
Aviaator - - -
Prosper - - -
Indrek - - -
Kait - - -
Iivo - - -
Keimo - - -
Margus (Ufo) - - -
Tiit - - -
esimene koht sai uue lennuki, teine sai rehvivahetuse ja kolmas autodiagnostika ning lohutusauhind oli õlivahetus. Huvitav ,kas õli saab vahetada lennukil või autol?
Andu 47.30 47.00 46.90
Tarmo - 47.30 47.00 (uuesti lend 46.9)
Marek - 47.3 47.0 (uuesti lend -)
Cuprum 47.7 47.4 47.1
Kermo - 48.5 48.0
Kuno 49.4 49.1 49.1
Mihkel 58.5 50.2 49.1
Keks - 52.3 49.1
Margus --57.00 49.6
Imre 51.2 52.7 50.2
Jan 51.0
Andrus - 52.6 50.3 (-1)
Kati - 1.11.3 (-4)
Mart ---
Reivo - - -
Anatoli - - -
Aviaator - - -
Prosper - - -
Indrek - - -
Kait - - -
Iivo - - -
Keimo - - -
Margus (Ufo) - - -
Tiit - - -
esimene koht sai uue lennuki, teine sai rehvivahetuse ja kolmas autodiagnostika ning lohutusauhind oli õlivahetus. Huvitav ,kas õli saab vahetada lennukil või autol?
Ikka ja jälle on tore avastada, et on nii huvitavaid inimesi ja ilusaid kohti Eestimaal. Loodan, et kogu seda muljetavaldavat lennuparki saab kunagi ka veel õhus näha.
http://www.purilend.ee/v/users/kati/2011_003/
http://www.purilend.ee/v/users/kati/2011_003/
Kati kenad pildid.
Sellist üritust võiks korrata kunagi ja suured tänud keksile,et ta igasugused mehed ja naised kokkuajas.
Kõik oli lihtsalt super.
matsa kahju jah,et sa ei tulnud
Järgmine kord pead rautselt tulema muidu mehed söövad su elusalt ära
Sellist üritust võiks korrata kunagi ja suured tänud keksile,et ta igasugused mehed ja naised kokkuajas.
Kõik oli lihtsalt super.
matsa kahju jah,et sa ei tulnud
Järgmine kord pead rautselt tulema muidu mehed söövad su elusalt ära
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Tänud kõigile osalejatele meeldiva ürituse eest. Eriti soovin tänada pererahvast sooja vastuvõtu eest ja muidugi peo peremeest, Keks'i.
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Lisan ka oma pildid,üritus oli super,rahvast oli rohkesti,tundub et saime pildile rohkem kui kunagi varem - ikkagi ERR.
Tänud Keks - tasemel nagu alati.
Tänud Keks - tasemel nagu alati.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Ka mina õnnelikult kodus. Üritus oli taas mega lahe. Suured tänud Maksimile ja kogu tiimile. Seltskond nagu ikka - soe ja sõbralik.
Igatahes, kestvad kiiduavaldused nii korraldajatele kui meile kõigile!!!!
Aga nagu vanasõna ütleb, "1 pilt räägib rohkem kui 1000 sõna!"
Siin nad on...
PS Järgmine kord võtame pille rohkem kaasa!
Igatahes, kestvad kiiduavaldused nii korraldajatele kui meile kõigile!!!!
Aga nagu vanasõna ütleb, "1 pilt räägib rohkem kui 1000 sõna!"
Siin nad on...
PS Järgmine kord võtame pille rohkem kaasa!
T-REX 700E DFC, Falcon 3D, Blade mSR
Mentor, Yak
Spektrum DX6i
Mentor, Yak
Spektrum DX6i
Kuna ETV minutiline lõik ei edastanud kõike, mis Talvepäevadel toimus, siis lubage mul edastada ürituse omapoolne ülevaade neile, kes kahjuks kohale ei jõudnud.
Alustan ilmast. Varahommikul asju autosse tassides tekkis mõte, et äkki ei ole tark lennukit kaasa võtta. Tuul oli keskmisest tugevam ja õhk niiske, nii et mõne minutiga hakkas juba külm. Siiski otsustasid kõik, et Talvepäevadele tuleb täisvarustuses minna.
Vähemalt kahel esimesel ekipaazil, kes Toila Pühajõe äärde laupäeval jõudsid tekkis kahtlus, et äkki ei saagi kohale - vähemalt autoga. 500 m enne sihtkohta jõudmist muutus tee läbimatuks. Öösel oli pinnatuisk liikumise tavasõidukitele sulgend. Õnneks sebis Keks traktori, mis tee lahti lükkas.
Enamus jõudis kella 11-13 vahel kohale. Koheselt seati ülesse hulgaliselt arvutied, et simulaatoriga näppe soojendada. Kaks videoprojektorit leidsid kasutust erinevate lennuvideode ja simulaatori pildi kuvamiseks. Harjutati loomulikult simulaatori võistluseks. Igaks juhuks pandi valmis ka pommitamisvõistluse lennuk, mis sai kiirelt töövalmis ja mida oli vaja kohe katsetama minna. Trotsides turbulentset ilma pidi päeva esimese lennu siiski sooritama. Kergekaalulisele Mentorile kinnitati ping-pongi palli kahur, mis laeti moonaga ja visati marusesse õhku. Ootused pommitamisvõistlust pidada kadusid peale seda, kui pall sihtmärgist tuule tõttu vähemalt kilomeetri jagu eemale kukkus. Imekombel sai Mentor maandatud ja kõik põgenesid tormi eest tagasi tuppa.
Pererahvas oli selleks ajaks valmis saanud väga maitsva lõunasupiga, mida kõik nosima asusid. Söögilauas käisid jutud, et see oli vist täna ka viimane lend, kui Keks järsku teatas, et 20 min pärast on ETV kohal - leib pidi kurku kinni jääma - vähemalt minul. Ei saanud ju riigitelevisiooni kostitada suppi lürpivate mudelistidega. Võeti vastu otsus, et teeme vähemalt väljanäituse lennupargist. Kõhud täis mindi lennuarmaadat autodest välja võtma. Aluoja puhkekeskuse valge sisehoov muutus kiirelt kirjuks erinevatest lennukitest ja kopteritest. Kergematele isenditele pandi raskemad peale, nii suudeti vabalennu "võistlust" vältida. Juba oligi Ago Gaškov ja operaator kohal. Massi näod muutusid veidi närviliseks ja igaüks üritas teha nägu, et mina ei tea neist mudelitest midagi. Selles põrusid täielikult Keks ja Kati. ERRi staarreporter sai need õnnetud oma haardesse ja ei lasknud enne lahti, kui kõik mudelistidele esitatavad tüüpküsimused vastuse said. Meie esindajad miljardipubliku ees said oma tööga suurepäraselt hakkama (Keksil olid seekord ka riided seljas!). Ühtäkki hakkasid paljud mudellenduriteks ja mõni lausa otsustas lendama minna. Kuno lõi oma Extrale hääled sisse ja järgmine hetk oligi ta õhus, kaameramehe videosilm tema lendu saatmas. Kopterimeeste au kaitses esimesena Iivo. Nüüd läks juba operaator segadusse - kumba lennuvahendit filmida, nii et midagi head (tavainimese jaoks arvatavasti crash vmt) ikka peale jääks. Et kaameramehe elu veel raskemaks teha tõstis Tarmo oma Funtana ka õhku. Lõpuks sai tavainimene oma tahtmise. Päeva uudis "lennukatastroof" sai videosse. Ajakirjandus rahul - Tarmo mitte nii väga. Lohutuseks vast ainult kuulsusrikas lõpp Funtanale. Keset lennuplatsi oli üks kask ja loomulikt sinna pihta saadi.
Kus on üks ajakirjanik, sinna tuleb ka teine. Suure sagimise taustal oli meie hulka sulanud Põhjaranniku ajakirjanik koos fotoreporteriga. Viimasele meeldis väga Tiidu Airwolf ja Jani Seawind, mis samuti õhku said. Peab mainima, et vahepeal läks ilm veidi paremaks ja lennutajaid tuli järjest juurde. Isegi esmalend tehti Imm´i kollasele Piperile ära. "Roolis" loomulikult omanik ise. Kuna esmalend on alati ettearvamatu, siis sõideti selleks varulennuväljale, kus asustus pisut hõredam. Õigesti tehti. Esimene start kollase iludusega oli ekstreemsuste tippteos. Räägitakse, et Piper tegi kohe peale maast eraldumist sõlme aga äss piloot päästis lennuki hullemast. Teine start oli juba kõik nii nagu peab. Õues lennati peaaegu päikeseloojanguni - etteruttavalt võib öelda, et toas hiljem peaaegu päikesetõusuni.
Õhtul toas leidsid kõik endale kiirelt tegevust. Ühed soojendas keha Jägermeistriga, teised remontisid lennuvahendeid, kolmandad paranadasid oskusi simulaatoril. Ervin pakkus kõigile muusikavideode elamust. Loomulikult mängiti esimesena Village People, Pet Shop Boys
ja Jimmy Sommerville menulaule, meenutamaks Kalle ja Ervini arutelu
videodiskost. (Kusjuures Kallele teadmiseks, et naismudelistid on täiesti
olemas Eestis ja mõnedel meesmudelistidel naised Talvepäevadel kaasas )
Nii et disko oli väga aktuaalne teema.
Kõigil tundus olevat hea ja lõbus olemine. See ei saanud nii jätkuda!
Liiga hea tundus kõik ja et universumis valitseks taas tasakaal tehti
algust Real Flighti võistlusega. Algselt plaanitud takistusrada, mille
pidi simulaatoris aja peale läbima osutus paljudele liiga keeruliseks.
Süüdi ei olnud kindlasti ju soojendavad vägijoogid vaid rajakonstruktorite väärarusaam inimvõimetest. Kiirelt lahendati probleem kergema raja ehitusega. Võistlejaid oli palju ja võistlus põnev. Esimest ja teist kohta lahutas 1 sekundi kümnendik. Teine ja kolmas koht pidid järjestuse paika saama lisalennuga, sest kõik kolm katset olid mõlemal identsed.Kuna auhinnad olid väärtuslikud, siis pingutati kõvasti ja võtei suuri riske, mistõttu pea pooltel lõppesid katsed crashiga. Mõni pakkus vastasele ka sõbralikult pisut kangemat, et teise reaktsiooniaega "parandada". Niikaua kui võistlusi peeti kattis pererahvas õhtusöögilaua - kindlasti pikim laud mille taga mina eales söönud olen, oma 250 m kindlasti pikk. Võistlused peetud asuti õhtust sööma. Õhtusöögilauas autasustati pidulikult Real Flighti võistluse parimaid. I koht Andu sai uue lennuki omanikuks, II koht Tarmo sai rehvivahetuse teenuse, III koht Marek autodiagnostika teenuse (kahjuks mul ei ole autot, on vaid Mazda 626 95`). Eriauhinna õlivahetuse teenuse sai Kati, kui parim naisvõistleja.
Eelmine aasta oli Talvepäevadel ka meie kõigi sõber Olaf, kes kahjuks enam elavate seas ei ole. Võtsime Olafi mälestuseks pitsi.
Ühtäkki segas õhtusööki Aktuaalse kaamera põhiuudis: mudelistide Talvepäevad Toilas. 300 m söögilauda oli tühi 3 sekundiga. Kogu mass voolas telekatuppa. Mudellendurid said 2 minutit kuulsust!
Meeleolu laes jätkati õhtusööki. Kohapeal tehtud maitsev talutoit oli pika päeva lõpus eriline nauding. Õhtusöögilauas võeti ette kõik maailma aktuaalsed teemad. Nalja sai palju ja kogu maailm pandi paika. Jan ja Anatoli kostitasid auhinnatuid päid ja teisi julgemaid ühe eriti huvitava joogiga - mina selle nime enam ei mäleta millegipärast.
Päeva ametlik osa hakkas lähenema lõpule. Jäänud oli veel maitsta saunamõnusid.
Reivo alias Ropka kibenäpp tõi sauna eesruumi kitarri. Mina arvasin, et mudelistid oskavad kiirelt liigutada vaid pöidlaid või äärmisel juhul ka nimetissõrme aga Kuno, Antu, Ervin, Andu, Imm jne tõestasid, et ka teisi sõrmi kiirelt liigutada osatakse - täpsustuseks olgu öeldud, et järgmine hommik ei teadnud neist pooled kuidas kitarri käeski hoitakse. Saunas käidud lõppes Talvepäeva ametlik osa. Mõned teavad, et sellele järgnes ka mitteametlik osa. Üksikud teavad, et see kestis varahommikuni. Aga mitte keegi ei tea, mis täpselt tehti.
Siiski on säilinud üks pilt, millelt on näha, et nt pidi inimene maanduma minikopteriga õllepurgile, et omandada õigust sellest juua. See on vaid killuke informatsiooni, mis võib anda meile aimu sellest, mida pidid osad taluma sellel nii salapärasel mitteamtlikul osal.
Pühapäeva hommikul pakkus pererahvas uniste nägudega mudellenduritele korraliku hommikusöögi. Ilm oli ilus ja Keks pakkus välja, et lähme Ontikale juga vaatama. Mõeldud tehtud. Kuna minul on selle joaga arved klaarida, siis võtsin Mentori kaasa ja varustasin ta pildistajaga. Eelmine aasta neelas see koht minu fotoka koos ilusate aerofotodega ja pühapäev oli kättemakus aeg. 3-4 autotäit rahvast jõudis külmunud koseni. Ülejäänud eksisid ära või sõitsid hoopis koju. Kes kohale jõudsid hakkasid panka, koske ja merd uudistama. Valmis pandi ka Mentor ning kose tulistamine fotoaparaadiga võis alata. Üllatuseks avastasin, et panga kohal lennates ei ole mootorit enam teatud kõrgusest alates kasutada vaja, vaid lennuk hoiab või tõstab kõrgust tõusvate õhuvoolude abil. Tuul oli mere poolt ja vastu panga seina põrgates suundus see üles ja põrkas Mentori tiiva alla, võimaldades Mentoriga mäeveeru lendu sooritada. Kogesin seda esimest korda. Ehituselt mitte- plaaneriga tõusvas õhuvoolus lennata oli harjumatu vaatepilt. Kasutasin energiasäästliku lennustiili ära ja klõbistasin ohtralt aerofotosid. Kui näpud ära külmusid võttis Tarmo juhtimise üle. Seekord jäi kaamera lennukisse ja kuigi maandumine oli keeruline sai ka lennuk tervelt alla. Tagasi Aluojal tegime veel mõned aerofotod armsaks saanud puhkekeskusest, pakkisime asjad, tänasime pererahvast, jätsime kingituseks paremad kaadrid lennust ja asusime tagasiteele kodudesse.
Loodetavasti kutsutakse meid ükskord tagasi, et siis jälle koos lõbusalt aega veeta.
Suured tänud Keks ja Aluoja puhkekeskuse pere!
Alustan ilmast. Varahommikul asju autosse tassides tekkis mõte, et äkki ei ole tark lennukit kaasa võtta. Tuul oli keskmisest tugevam ja õhk niiske, nii et mõne minutiga hakkas juba külm. Siiski otsustasid kõik, et Talvepäevadele tuleb täisvarustuses minna.
Vähemalt kahel esimesel ekipaazil, kes Toila Pühajõe äärde laupäeval jõudsid tekkis kahtlus, et äkki ei saagi kohale - vähemalt autoga. 500 m enne sihtkohta jõudmist muutus tee läbimatuks. Öösel oli pinnatuisk liikumise tavasõidukitele sulgend. Õnneks sebis Keks traktori, mis tee lahti lükkas.
Enamus jõudis kella 11-13 vahel kohale. Koheselt seati ülesse hulgaliselt arvutied, et simulaatoriga näppe soojendada. Kaks videoprojektorit leidsid kasutust erinevate lennuvideode ja simulaatori pildi kuvamiseks. Harjutati loomulikult simulaatori võistluseks. Igaks juhuks pandi valmis ka pommitamisvõistluse lennuk, mis sai kiirelt töövalmis ja mida oli vaja kohe katsetama minna. Trotsides turbulentset ilma pidi päeva esimese lennu siiski sooritama. Kergekaalulisele Mentorile kinnitati ping-pongi palli kahur, mis laeti moonaga ja visati marusesse õhku. Ootused pommitamisvõistlust pidada kadusid peale seda, kui pall sihtmärgist tuule tõttu vähemalt kilomeetri jagu eemale kukkus. Imekombel sai Mentor maandatud ja kõik põgenesid tormi eest tagasi tuppa.
Pererahvas oli selleks ajaks valmis saanud väga maitsva lõunasupiga, mida kõik nosima asusid. Söögilauas käisid jutud, et see oli vist täna ka viimane lend, kui Keks järsku teatas, et 20 min pärast on ETV kohal - leib pidi kurku kinni jääma - vähemalt minul. Ei saanud ju riigitelevisiooni kostitada suppi lürpivate mudelistidega. Võeti vastu otsus, et teeme vähemalt väljanäituse lennupargist. Kõhud täis mindi lennuarmaadat autodest välja võtma. Aluoja puhkekeskuse valge sisehoov muutus kiirelt kirjuks erinevatest lennukitest ja kopteritest. Kergematele isenditele pandi raskemad peale, nii suudeti vabalennu "võistlust" vältida. Juba oligi Ago Gaškov ja operaator kohal. Massi näod muutusid veidi närviliseks ja igaüks üritas teha nägu, et mina ei tea neist mudelitest midagi. Selles põrusid täielikult Keks ja Kati. ERRi staarreporter sai need õnnetud oma haardesse ja ei lasknud enne lahti, kui kõik mudelistidele esitatavad tüüpküsimused vastuse said. Meie esindajad miljardipubliku ees said oma tööga suurepäraselt hakkama (Keksil olid seekord ka riided seljas!). Ühtäkki hakkasid paljud mudellenduriteks ja mõni lausa otsustas lendama minna. Kuno lõi oma Extrale hääled sisse ja järgmine hetk oligi ta õhus, kaameramehe videosilm tema lendu saatmas. Kopterimeeste au kaitses esimesena Iivo. Nüüd läks juba operaator segadusse - kumba lennuvahendit filmida, nii et midagi head (tavainimese jaoks arvatavasti crash vmt) ikka peale jääks. Et kaameramehe elu veel raskemaks teha tõstis Tarmo oma Funtana ka õhku. Lõpuks sai tavainimene oma tahtmise. Päeva uudis "lennukatastroof" sai videosse. Ajakirjandus rahul - Tarmo mitte nii väga. Lohutuseks vast ainult kuulsusrikas lõpp Funtanale. Keset lennuplatsi oli üks kask ja loomulikt sinna pihta saadi.
Kus on üks ajakirjanik, sinna tuleb ka teine. Suure sagimise taustal oli meie hulka sulanud Põhjaranniku ajakirjanik koos fotoreporteriga. Viimasele meeldis väga Tiidu Airwolf ja Jani Seawind, mis samuti õhku said. Peab mainima, et vahepeal läks ilm veidi paremaks ja lennutajaid tuli järjest juurde. Isegi esmalend tehti Imm´i kollasele Piperile ära. "Roolis" loomulikult omanik ise. Kuna esmalend on alati ettearvamatu, siis sõideti selleks varulennuväljale, kus asustus pisut hõredam. Õigesti tehti. Esimene start kollase iludusega oli ekstreemsuste tippteos. Räägitakse, et Piper tegi kohe peale maast eraldumist sõlme aga äss piloot päästis lennuki hullemast. Teine start oli juba kõik nii nagu peab. Õues lennati peaaegu päikeseloojanguni - etteruttavalt võib öelda, et toas hiljem peaaegu päikesetõusuni.
Õhtul toas leidsid kõik endale kiirelt tegevust. Ühed soojendas keha Jägermeistriga, teised remontisid lennuvahendeid, kolmandad paranadasid oskusi simulaatoril. Ervin pakkus kõigile muusikavideode elamust. Loomulikult mängiti esimesena Village People, Pet Shop Boys
ja Jimmy Sommerville menulaule, meenutamaks Kalle ja Ervini arutelu
videodiskost. (Kusjuures Kallele teadmiseks, et naismudelistid on täiesti
olemas Eestis ja mõnedel meesmudelistidel naised Talvepäevadel kaasas )
Nii et disko oli väga aktuaalne teema.
Kõigil tundus olevat hea ja lõbus olemine. See ei saanud nii jätkuda!
Liiga hea tundus kõik ja et universumis valitseks taas tasakaal tehti
algust Real Flighti võistlusega. Algselt plaanitud takistusrada, mille
pidi simulaatoris aja peale läbima osutus paljudele liiga keeruliseks.
Süüdi ei olnud kindlasti ju soojendavad vägijoogid vaid rajakonstruktorite väärarusaam inimvõimetest. Kiirelt lahendati probleem kergema raja ehitusega. Võistlejaid oli palju ja võistlus põnev. Esimest ja teist kohta lahutas 1 sekundi kümnendik. Teine ja kolmas koht pidid järjestuse paika saama lisalennuga, sest kõik kolm katset olid mõlemal identsed.Kuna auhinnad olid väärtuslikud, siis pingutati kõvasti ja võtei suuri riske, mistõttu pea pooltel lõppesid katsed crashiga. Mõni pakkus vastasele ka sõbralikult pisut kangemat, et teise reaktsiooniaega "parandada". Niikaua kui võistlusi peeti kattis pererahvas õhtusöögilaua - kindlasti pikim laud mille taga mina eales söönud olen, oma 250 m kindlasti pikk. Võistlused peetud asuti õhtust sööma. Õhtusöögilauas autasustati pidulikult Real Flighti võistluse parimaid. I koht Andu sai uue lennuki omanikuks, II koht Tarmo sai rehvivahetuse teenuse, III koht Marek autodiagnostika teenuse (kahjuks mul ei ole autot, on vaid Mazda 626 95`). Eriauhinna õlivahetuse teenuse sai Kati, kui parim naisvõistleja.
Eelmine aasta oli Talvepäevadel ka meie kõigi sõber Olaf, kes kahjuks enam elavate seas ei ole. Võtsime Olafi mälestuseks pitsi.
Ühtäkki segas õhtusööki Aktuaalse kaamera põhiuudis: mudelistide Talvepäevad Toilas. 300 m söögilauda oli tühi 3 sekundiga. Kogu mass voolas telekatuppa. Mudellendurid said 2 minutit kuulsust!
Meeleolu laes jätkati õhtusööki. Kohapeal tehtud maitsev talutoit oli pika päeva lõpus eriline nauding. Õhtusöögilauas võeti ette kõik maailma aktuaalsed teemad. Nalja sai palju ja kogu maailm pandi paika. Jan ja Anatoli kostitasid auhinnatuid päid ja teisi julgemaid ühe eriti huvitava joogiga - mina selle nime enam ei mäleta millegipärast.
Päeva ametlik osa hakkas lähenema lõpule. Jäänud oli veel maitsta saunamõnusid.
Reivo alias Ropka kibenäpp tõi sauna eesruumi kitarri. Mina arvasin, et mudelistid oskavad kiirelt liigutada vaid pöidlaid või äärmisel juhul ka nimetissõrme aga Kuno, Antu, Ervin, Andu, Imm jne tõestasid, et ka teisi sõrmi kiirelt liigutada osatakse - täpsustuseks olgu öeldud, et järgmine hommik ei teadnud neist pooled kuidas kitarri käeski hoitakse. Saunas käidud lõppes Talvepäeva ametlik osa. Mõned teavad, et sellele järgnes ka mitteametlik osa. Üksikud teavad, et see kestis varahommikuni. Aga mitte keegi ei tea, mis täpselt tehti.
Siiski on säilinud üks pilt, millelt on näha, et nt pidi inimene maanduma minikopteriga õllepurgile, et omandada õigust sellest juua. See on vaid killuke informatsiooni, mis võib anda meile aimu sellest, mida pidid osad taluma sellel nii salapärasel mitteamtlikul osal.
Pühapäeva hommikul pakkus pererahvas uniste nägudega mudellenduritele korraliku hommikusöögi. Ilm oli ilus ja Keks pakkus välja, et lähme Ontikale juga vaatama. Mõeldud tehtud. Kuna minul on selle joaga arved klaarida, siis võtsin Mentori kaasa ja varustasin ta pildistajaga. Eelmine aasta neelas see koht minu fotoka koos ilusate aerofotodega ja pühapäev oli kättemakus aeg. 3-4 autotäit rahvast jõudis külmunud koseni. Ülejäänud eksisid ära või sõitsid hoopis koju. Kes kohale jõudsid hakkasid panka, koske ja merd uudistama. Valmis pandi ka Mentor ning kose tulistamine fotoaparaadiga võis alata. Üllatuseks avastasin, et panga kohal lennates ei ole mootorit enam teatud kõrgusest alates kasutada vaja, vaid lennuk hoiab või tõstab kõrgust tõusvate õhuvoolude abil. Tuul oli mere poolt ja vastu panga seina põrgates suundus see üles ja põrkas Mentori tiiva alla, võimaldades Mentoriga mäeveeru lendu sooritada. Kogesin seda esimest korda. Ehituselt mitte- plaaneriga tõusvas õhuvoolus lennata oli harjumatu vaatepilt. Kasutasin energiasäästliku lennustiili ära ja klõbistasin ohtralt aerofotosid. Kui näpud ära külmusid võttis Tarmo juhtimise üle. Seekord jäi kaamera lennukisse ja kuigi maandumine oli keeruline sai ka lennuk tervelt alla. Tagasi Aluojal tegime veel mõned aerofotod armsaks saanud puhkekeskusest, pakkisime asjad, tänasime pererahvast, jätsime kingituseks paremad kaadrid lennust ja asusime tagasiteele kodudesse.
Loodetavasti kutsutakse meid ükskord tagasi, et siis jälle koos lõbusalt aega veeta.
Suured tänud Keks ja Aluoja puhkekeskuse pere!
Last edited by Marek on Mon Mar 07, 2011 15:44, edited 1 time in total.
Marek rääkis kogu jutu ära, pole rohkem lisada midagi, peale piltide, mis nüüd siis lõpuks internetti said kõik.
http://gallery.me.com/keksim#100137
Ja Jaani tehtud aerovideo
http://gallery.me.com/keksim#100151
Suured tänud kõigile, super seltskond oli koos nagu alati, nüüd jää ainult kevadet, soojemaid ilmasid ja suviseid üritusi oodata.
http://gallery.me.com/keksim#100137
Ja Jaani tehtud aerovideo
http://gallery.me.com/keksim#100151
Suured tänud kõigile, super seltskond oli koos nagu alati, nüüd jää ainult kevadet, soojemaid ilmasid ja suviseid üritusi oodata.
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
Tiit kirjutas:
Ilmus siis, selline pealkiri.
http://www.pohjarannik.ee/modules.php?n ... &sid=14837
Aga rohkem lugeda ei saa.
Ilmus siis, selline pealkiri.
http://www.pohjarannik.ee/modules.php?n ... &sid=14837
Aga rohkem lugeda ei saa.