ÄA: tiivatoorik
ÄA: tiivatoorik
ära anda siis penoplastist tiivatoorik, paksu profiiliga
40-46 mootoriga showflyeri lennuki jaoks
ühe tiiva pikkus 645mm, 2 juppi on
profiili paksus 50
profiili pikkus 265 koos liistudega
profiili pealt ja alt on sisse lõigatud liistuvaod, liistud saab kaasa
kui kõvemaks lammutamiseks läheb siis võib ka penokast uue tiiva lõikamiseks profiilid kaasa anda
tiib tuleks katta balsaga või jõupaberiga (palju lihtsam ja ka väga tugev)
vajadusel saab kaasa ka tiivatükke millised need tiivad olla võiks.( või siis millised need minul olid)
sama tiib on ka kõrvaloleval pildil lendamas
5051078, Nõmmel
40-46 mootoriga showflyeri lennuki jaoks
ühe tiiva pikkus 645mm, 2 juppi on
profiili paksus 50
profiili pikkus 265 koos liistudega
profiili pealt ja alt on sisse lõigatud liistuvaod, liistud saab kaasa
kui kõvemaks lammutamiseks läheb siis võib ka penokast uue tiiva lõikamiseks profiilid kaasa anda
tiib tuleks katta balsaga või jõupaberiga (palju lihtsam ja ka väga tugev)
vajadusel saab kaasa ka tiivatükke millised need tiivad olla võiks.( või siis millised need minul olid)
sama tiib on ka kõrvaloleval pildil lendamas
5051078, Nõmmel
kogun vanu vene lennukimootoreid
Ma samasugustest tiivatoorikutest ehitasin: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=funfly40
vahepeal on 4 aastat möödunud, tiivad lendasid piltidel näidatud koosluses
aga jõupaber, jah see pruun pakkepaber, mitte papp, PVA liimiga liimides saab ülitugev
mina panin sellele paberile veel kile ka peale ja no vastu lauda lüües ma tiiba pooleks küll ei saanud (neid tükke oli mul kõvasti kuna oli esimene lennuk)
aga jõupaber, jah see pruun pakkepaber, mitte papp, PVA liimiga liimides saab ülitugev
mina panin sellele paberile veel kile ka peale ja no vastu lauda lüües ma tiiba pooleks küll ei saanud (neid tükke oli mul kõvasti kuna oli esimene lennuk)
kogun vanu vene lennukimootoreid
no ma ei tea mis mikrotiibasid te teete mille paber kõveraks tõmbab
minul olid paksud trikilennuki tiivad ja ei olnud liimimisel mingit muret
pikitugevuseks olid männiliistud profiili kõige paksema koha peal üleval ja all, tiiva esi ja tagaliistud olid balsast
tegin ja pisikese õhuvõitleja tiivad paberkattega, kah ei olnud mingit kõverduseaimdustki
minul olid paksud trikilennuki tiivad ja ei olnud liimimisel mingit muret
pikitugevuseks olid männiliistud profiili kõige paksema koha peal üleval ja all, tiiva esi ja tagaliistud olid balsast
tegin ja pisikese õhuvõitleja tiivad paberkattega, kah ei olnud mingit kõverduseaimdustki
kogun vanu vene lennukimootoreid
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
kas tiib, mis pakkumisel saaks kuidagi paigaldada sellele kerele: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=827488
ehitasin kere valmis, aga pole veel leidnud kohta ega aega, kus saaks kuumatraadiga tiiva välja lõigata.
Kui sinu pakutav sobiks, siis võtan ära
ehitasin kere valmis, aga pole veel leidnud kohta ega aega, kus saaks kuumatraadiga tiiva välja lõigata.
Kui sinu pakutav sobiks, siis võtan ära
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn