Mudellendurite ohutuseeskiri - uus asukoht
Mudellendurite ohutuseeskiri - uus asukoht
Last edited by ints on Mon Mar 07, 2011 22:44, edited 1 time in total.
Njah, lahe on see, et kõigil FH poes olevate lennu mudelite tootekirjelduse juures on viide nende ohutuseeskirjade vanale aadressile. Seega selle aadressi vahetus pole just parim uudis.
Kelle käest peaks luba küsima selle faili enda serveris hoidmiseks?
Kelle käest peaks luba küsima selle faili enda serveris hoidmiseks?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
minuarust võid küsimatagi hoida, kui turvalisuse suurendamise eesmärgil:
© 2008 Eesti Lennuspordi Föderatsiooni Mudellennu ühendus
Antud materjal on vaba kasutamiseks mudellennu turvalisuse suurendamise eesmärgil.
Eesti Lennuspordi Föderatsiooni Mudellennu ühendus
Mustamäe tee 59, 10621 Tallinn
Kontakttelefon +372 623 9510
Kus viga näed laita seal tule ja aita!
Koostajate toimkonna nimel Priit Leomar
mailto: priit ÄT eli.ee, gsm +372 53917538
© 2008 Eesti Lennuspordi Föderatsiooni Mudellennu ühendus
Antud materjal on vaba kasutamiseks mudellennu turvalisuse suurendamise eesmärgil.
Eesti Lennuspordi Föderatsiooni Mudellennu ühendus
Mustamäe tee 59, 10621 Tallinn
Kontakttelefon +372 623 9510
Kus viga näed laita seal tule ja aita!
Koostajate toimkonna nimel Priit Leomar
mailto: priit ÄT eli.ee, gsm +372 53917538
P28A- FPV
Muid probleeme oma serveris hoidmisega ma ei näe, kui et on üsna suur oht maha magada dokumendi uuendused.
Mis puutub konkreetsesse aadressi, siis ilmselt ilusam link on hoopis
http://www.mudellend.eu/ohutus
Terv,
I.
Mis puutub konkreetsesse aadressi, siis ilmselt ilusam link on hoopis
http://www.mudellend.eu/ohutus
Terv,
I.
Ma saan aru ja selle pärast ma ka otse viitasin, aga mul on kataloogis hetkel 3985 toodet, ma küll ei tea paljud neist on lennumasinad ja omavad seda viidet, aga iga kord kui keegi otsustab faili või serveri nime muuta on suht tüütu kõiki jälle ülesse otsida ja muuta.ints wrote:Muid probleeme oma serveris hoidmisega ma ei näe, kui et on üsna suur oht maha magada dokumendi uuendused.
Mis puutub konkreetsesse aadressi, siis ilmselt ilusam link on hoopis
http://www.mudellend.eu/ohutus
Terv,
I.
Seega kui on lubatud, siis ma pigem hostiks ise seda faili ja uuendaks vastavalt vajadusele.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Re: Mudellendurite ohutuseeskiri - uus asukoht
Mnajh, kui nüüd pisukese huumoriga võtta, siis Tlna omad on jälle muule eestile osanud jala taha panna
Tsitaat reeglistikust:
Tsitaat reeglistikust:
Niiet Mägi-Eestlased ja eriti sealt va Haanja kandist, teie saate vabalt kasutada R/C muttePunkt 1.9 wrote: Enamusel juhtudel ei tohi lennutada kõrgemal kui 200 (kakssada) meetrit merepinnast
Re: Mudellendurite ohutuseeskiri - uus asukoht
cuprum wrote: Tsitaat reeglistikust:Mul tekkis muidugi seoses sellega küsimus, et kuidas on selle punktiga näiteks võistluste ajal. Plaanerid sööstavad ikka ju naaatukene kõrgemale, või on mingi erisus siin?Punkt 1.9 wrote: Enamusel juhtudel ei tohi lennutada kõrgemal kui 200 (kakssada) meetrit merepinnast
200 m riigi seaduses on mingi ametniku hetkeemotsioon.
Alati ja terves maailmas on lennanud ja lendavad ka edaspidi lendavad mudellennukid maapinnast väga tihti kõrgemal. Üle 300 meetri siiski harvem - väikeste juhitavatega tekivad nähtavuse hädad.
Lennukite stardi- ja maandumisradade ette loomulikult ei minda!
NSVL ajal posikestena lendasime ALMAVÜ lennuväljal päevad läbi koos langevarjurite ja sportlennukitega ja iial polnud mingeid probleeme.
Ainult siis kui langevarjuritega AN-2 meist 20 meerti kaugusel kannapöörde tegi ja gaasi stardiks põhja vajutas. Selliste lendurite naljatamiste ajal tahtis õhujuga jalad maast lahti tõmmata ja mudelid ...
Päris kõrgele ronimiseks on jah erilubasid tarvis - näiteks kõrgusrekordi üritamisel.
See "kutt" vist luba ei saanudki ja oli testidel seaduserikkujaks:
http://www.noskylimit.com/index_files/page0012.htm
Võistlused on olnud nii mõnigi kord lennuväljal, kus ka suured lennukid lendavad. Siis on maakera pooleks jaotatud olnud. Ühed ei lähe teiste alasse ja pead siiani keegi kaotanud karistuseks ei ole.
Alati ja terves maailmas on lennanud ja lendavad ka edaspidi lendavad mudellennukid maapinnast väga tihti kõrgemal. Üle 300 meetri siiski harvem - väikeste juhitavatega tekivad nähtavuse hädad.
Lennukite stardi- ja maandumisradade ette loomulikult ei minda!
NSVL ajal posikestena lendasime ALMAVÜ lennuväljal päevad läbi koos langevarjurite ja sportlennukitega ja iial polnud mingeid probleeme.
Ainult siis kui langevarjuritega AN-2 meist 20 meerti kaugusel kannapöörde tegi ja gaasi stardiks põhja vajutas. Selliste lendurite naljatamiste ajal tahtis õhujuga jalad maast lahti tõmmata ja mudelid ...
Päris kõrgele ronimiseks on jah erilubasid tarvis - näiteks kõrgusrekordi üritamisel.
See "kutt" vist luba ei saanudki ja oli testidel seaduserikkujaks:
http://www.noskylimit.com/index_files/page0012.htm
Võistlused on olnud nii mõnigi kord lennuväljal, kus ka suured lennukid lendavad. Siis on maakera pooleks jaotatud olnud. Ühed ei lähe teiste alasse ja pead siiani keegi kaotanud karistuseks ei ole.
Cuprum, hea point igal juhul. Edvin või Marek oskavad ilmselt kommenteerida, point tulenevat tõesti rahvusvahelistest tsiviillennunduse reeglitest, st. ülalpool on õhuruum mis lubatud/tavapärane päris lennumasinatele... Ma küll ei tea, kas MEREpind on õige termin/tõlge või on keegi midagi sassi ajanud. Või jätnud lause/lõigu lõpuni lugemata. Ilmselt tasuks veidi ise neid reegleid tudeerida ja uurida.
Soomes näiteks oli mõned aastad tagasi intsident, kus piirivalvekopter vms. märkas sellisel kõrgusel mingit objekti ja pärast korraldati riiklik ajujaht mudelkopteripiloodi leidmiseks. Kuna tuvastamise asukoht oli eemal ametlikest lennutuskohtadest, siis minu teada eriti kaugele ei jõutud ja pigem arvati foorumites, et äkki oli siiski tegu hoopis mingi kuumaõhupalli/ sondiga. Piisavalt segane lugu, aga tuleb arvesse võtta...
Ehk siis, kõrgemal lendamine tuleb ilmselt lennujuhtimiskeskusega kooskõlastada. Võimalik, (loodetavasti siiski mitte) et kehtib ka Haanja RC- ja full scale maamuttide kohta
Soomes näiteks oli mõned aastad tagasi intsident, kus piirivalvekopter vms. märkas sellisel kõrgusel mingit objekti ja pärast korraldati riiklik ajujaht mudelkopteripiloodi leidmiseks. Kuna tuvastamise asukoht oli eemal ametlikest lennutuskohtadest, siis minu teada eriti kaugele ei jõutud ja pigem arvati foorumites, et äkki oli siiski tegu hoopis mingi kuumaõhupalli/ sondiga. Piisavalt segane lugu, aga tuleb arvesse võtta...
Ehk siis, kõrgemal lendamine tuleb ilmselt lennujuhtimiskeskusega kooskõlastada. Võimalik, (loodetavasti siiski mitte) et kehtib ka Haanja RC- ja full scale maamuttide kohta