Focus 4
Focus 4
Tere kaasmaalsed
MUl on focus-4 neljakanaliga pult ja selline probleem,et gaasikang ennem töötas aga enam ei tööta ei vaskule paremale ega ülesse alla.
Proovisin siis vahetada kanaleid vastuvõttjas panin 1-2 peale ja näe imet seal töötab aga 3-4 kanal oleks nagu väljalülinud ei leia probleemi miks ta ei tööta enam?.
Keegi oskab aidata ?
(Nüüd pean minema võistlustele nimodi,et panen teise kanali gaasi peale ja rooli esimesse.
Aga enne kurvi võttes tuleb gaasmaha võtta.)
PALUN AIDAKE!
MUl on focus-4 neljakanaliga pult ja selline probleem,et gaasikang ennem töötas aga enam ei tööta ei vaskule paremale ega ülesse alla.
Proovisin siis vahetada kanaleid vastuvõttjas panin 1-2 peale ja näe imet seal töötab aga 3-4 kanal oleks nagu väljalülinud ei leia probleemi miks ta ei tööta enam?.
Keegi oskab aidata ?
(Nüüd pean minema võistlustele nimodi,et panen teise kanali gaasi peale ja rooli esimesse.
Aga enne kurvi võttes tuleb gaasmaha võtta.)
PALUN AIDAKE!
Last edited by ufo on Mon Mar 21, 2011 22:09, edited 2 times in total.
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Sõltub tehnilisest lahendusest, aga loodan, et tänapäeval keski enam puhtmehhaanilist ümberlülitust ei kasuta. Revers võiks siiski lihtlabane binaarsignaal olla, et kas on "otsad koos" või ei ole. Lüliti võib halvimal juhul siis signaaliga mängima hakata, aga mitte enamat.ufo wrote:Aga kas viga võib ka näiteks tulla nendest reversi nuppudest,et mõni nupp jääb poole peale ei lülita ringi?
Kui servo või ESC ei toeta reverseeritud impulssi siis ehk tõesti. Aga kontrolli ka kanalite ATV nuppe, äkki on vigastel ATV miskipärast nullis? Siis pidi muutus väljundis olema vaid 30%. Ja muidugi võib mõni reeversi/atv nupp vigane olla. Nõksutamine võiks selle ära näidata.
Manuaal: http://www.hitecrcd.com/files/ManualFocus4FM.pdf
PS. Puldil on ka traineri nupp. Manuaal ei räägi, kas õpilaselt võetakse käest ära kõik kanalid korraga või ainult mõni. Viimasel juhul võiks see ka vea põhjuseks olla.
Manuaal: http://www.hitecrcd.com/files/ManualFocus4FM.pdf
PS. Puldil on ka traineri nupp. Manuaal ei räägi, kas õpilaselt võetakse käest ära kõik kanalid korraga või ainult mõni. Viimasel juhul võiks see ka vea põhjuseks olla.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Täna sain jälle üheasja teada,et kolmanda kanali asemel hakkas hoopis neljas kanal tööle.
Panin vastuvõttjale servo 3 ja 4 kanalile taha ja ESC teisele kanlile ja servo liigutab külgmist kangi 4kanli oma siis servo liigub nõksu ja kui panin servo 3 kanalile siis liigub ka nõksu aga vahepeal viskab lihsalt servo liblika teisse otssa nagu lükkad ülesse nii vahepeal ei liigub nõksu liigutad kangi alla ja uuesti ülesse siis servo teeb PIKKA käigu....!!!!
(.Kõige lihtsam osta uus pult ja asi vask aga raha ei ole osta ei saa,muidu ostaks minutitpealt.)
Panin vastuvõttjale servo 3 ja 4 kanalile taha ja ESC teisele kanlile ja servo liigutab külgmist kangi 4kanli oma siis servo liigub nõksu ja kui panin servo 3 kanalile siis liigub ka nõksu aga vahepeal viskab lihsalt servo liblika teisse otssa nagu lükkad ülesse nii vahepeal ei liigub nõksu liigutad kangi alla ja uuesti ülesse siis servo teeb PIKKA käigu....!!!!
(.Kõige lihtsam osta uus pult ja asi vask aga raha ei ole osta ei saa,muidu ostaks minutitpealt.)
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
proovisin nuppe krutrida ja näe midagi mõjub mootor võttab suuremad pöörded ja väiksemad nüüd töötab 3 kanal aga mitte ilusti alguses läheb poole peale ja siis jääb mootor seisa see nagu PIDURISÜSTEEM süsteemiga,
Ja kui kruttida siis mingiaeg hakkab ESC lamp vilkuma keerad tagasi ei vilgu. aga see mingi suur rikke? annab korda teha?
Ja kui kruttida siis mingiaeg hakkab ESC lamp vilkuma keerad tagasi ei vilgu. aga see mingi suur rikke? annab korda teha?
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
ON jah.
JA nüüd asi korras kõik rversid sai panud nii nagu manualil näitas,tegin tziki-briki ja näe imet töötab paremini kui kunagivarem enam ei krutti ega lülita mitte ühtegi nuppu ringi:D
Põhimõttliselt TEEMA LUKKU!
!
Asi toimis nii,et lugesin manuali läbi võttsid puldi tõmbasin kvarsti välja akkud välja ja edasi kruvisin puldi lahti ja keerasin paari kruvi,reversid algasendisse kokku tagasi akkud sisse ja kvarst sisse ja pärast kontrollisin paadis ka ja töötab nii nagu peab! lamp läheb põlema siis kui gaas peale ja ei vilgu ega streigi!.Felch aitähh manuali eest.
SUURED TÄNUD KALLID MUDELISTID!
JA nüüd asi korras kõik rversid sai panud nii nagu manualil näitas,tegin tziki-briki ja näe imet töötab paremini kui kunagivarem enam ei krutti ega lülita mitte ühtegi nuppu ringi:D
Põhimõttliselt TEEMA LUKKU!
!
Asi toimis nii,et lugesin manuali läbi võttsid puldi tõmbasin kvarsti välja akkud välja ja edasi kruvisin puldi lahti ja keerasin paari kruvi,reversid algasendisse kokku tagasi akkud sisse ja kvarst sisse ja pärast kontrollisin paadis ka ja töötab nii nagu peab! lamp läheb põlema siis kui gaas peale ja ei vilgu ega streigi!.Felch aitähh manuali eest.
SUURED TÄNUD KALLID MUDELISTID!
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
UFO-d vähemalt ühes "vandenõuteoorias" olid küll elektriomad - III Reich'i katsetused antigravitatsiooniga (saavutati ülitugevate põõriselektriväljadega) - aga see selleks.imm wrote:FOCUS 4(Fm 35mhz)
ATTACK (Am 35mhz)
........
UFO-d
...huvitav, kas need on ka elektri omad
PS. Paat 35 MHz peal?!? Kas 35 siinmail mitte "lendavatele" mudelitele ei olnud reserveeritud - 34.995-35.225 MHZ Control devices of flying models Requirements ECA § 20 lg 1 EN 300 220
Nu aga keda huvitab, siis TJA pakub sellise jaotuse
27,095 MHz; 27,145 MHz; 27,195 MHz Model control (pole täpsustatud, mis liiki, peaasi, et short range
40,685 MHz; 40,695 MHz - samuti täpsustamata, mis mudelitega tegu
Samas peaks ka 2.4 ja 5.8 olema täiesti lubatud, kuna need on non-specific short range.
A keda huvitab lähemalt, siis see viitsib ise sealt viiteid pidi täpsed piirangud mingitele konkreetsetele kasutustele üles otsida.
27,095 MHz; 27,145 MHz; 27,195 MHz Model control (pole täpsustatud, mis liiki, peaasi, et short range
40,685 MHz; 40,695 MHz - samuti täpsustamata, mis mudelitega tegu
Samas peaks ka 2.4 ja 5.8 olema täiesti lubatud, kuna need on non-specific short range.
A keda huvitab lähemalt, siis see viitsib ise sealt viiteid pidi täpsed piirangud mingitele konkreetsetele kasutustele üles otsida.
Paadil kasuta 27/40MHz süsteemi.
http://www.rc-network.de/magazin/artike ... er/EST.pdf
Nagu näed, on 35MHz bänd vaid lendavatele mudelitele. MOTT.
http://www.rc-network.de/magazin/artike ... er/EST.pdf
Nagu näed, on 35MHz bänd vaid lendavatele mudelitele. MOTT.
Väike off-topic veel, kui tohib...
Sagedust mõõdetakse hertsides. Kuna ühik on saksa füüsiku Heinrich Hertz'i ( http://en.wikipedia.org/wiki/Heinrich_Hertz ) nime järgi pandud, kirjutatakse suur "H" täht.
Kordaja "mega" kirjutatakse samuti suure tähega, vastasel juhul oleks tegu kordajaga "milli". Vahet pole? On küll, tervelt miljon korda...
Ehk 35MHz on 35 megahertsi, 35 mHz oleks aga 35 millihertsi ja 35 mhz on lihtsalt kirjaviga.
Sagedust mõõdetakse hertsides. Kuna ühik on saksa füüsiku Heinrich Hertz'i ( http://en.wikipedia.org/wiki/Heinrich_Hertz ) nime järgi pandud, kirjutatakse suur "H" täht.
Kordaja "mega" kirjutatakse samuti suure tähega, vastasel juhul oleks tegu kordajaga "milli". Vahet pole? On küll, tervelt miljon korda...
Ehk 35MHz on 35 megahertsi, 35 mHz oleks aga 35 millihertsi ja 35 mhz on lihtsalt kirjaviga.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Yep, selles osas on Sul õigusufo wrote:isegi 27Mhz tohib sõita paatidega ma uursin selle välja
35-peal ametlikult ei ole lubatud "paaditada". See, et Sulle sellise tegevuse peale "härrasmehi tumedates ülikondades" järgi ei saadeta - see on rohkem õnnemäng.ufo wrote: aga mina sõtsin enne Am 35mhz nüüd kasutan Fm 35mhz..
Ja täitsa lubatud,kuid plaanis uus osta.!
PS. Üldjuhul ei juhtu tõesti miskit halba, kui valel kanalil/sagedusel tegutseda. Samas on maailmas olnud sellel tegevusel ka surmadega lõppevaid tagajärgi.
vesilennuki sagedus
huvitav mis sagedusel peab vesilennukiga lendama?
Kui 35MHz siis vette laskuda ei tohi
Kui 35MHz siis vette laskuda ei tohi
Re: vesilennuki sagedus
Tohib aga automaatika peab kohe saatjad ümber lülitamaOehh wrote:huvitav mis sagedusel peab vesilennukiga lendama?
Kui 35MHz siis vette laskuda ei tohi
Ilmselt on vesilennuk siiski rohkem lennumasin.
Pole midagi paremat halvast ilmast !