Märts 2011
Täna oli huvitav vaatepilt tõesti, märtsi lõpus äripäeval polegi vist nii palju lennutajaid tegutsemas näinud. Mina jäin küll rahule. Sai vist kokku 4 mudelit proovitud. Kui ilm oluliselt ei muutu, siis on võimalik, et Sbach hoopis/ikka järvelt lendu saab laupäeval, sest jää/lume kate seda võimaldab.
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
Usamees - üsna vastutustundetu, sellises paigas lennata. Ohutus ennekõike!!!
Pean vabandama eile Harkul olnud inimeste ees kuna olin ka ise vastutustundetu ning lendasin peade kohal. Proovin tähelepanelikum olla ning seda rohkem mitte teha. Ei oska järelikult kaugust kõrguses piisavalt hästi hinnata.
Kui midagi sellist peaks toimuma, siis võiks kohe märku anda.
Pean vabandama eile Harkul olnud inimeste ees kuna olin ka ise vastutustundetu ning lendasin peade kohal. Proovin tähelepanelikum olla ning seda rohkem mitte teha. Ei oska järelikult kaugust kõrguses piisavalt hästi hinnata.
Kui midagi sellist peaks toimuma, siis võiks kohe märku anda.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Teades Aivari lennuoskusi, ei näinud mina ka slles videos mitte midagi ohtliku, ta ei teinud ju 3D lendu tänavate kohal, vaid enda nina ees väikest proovi lendu. Mina olen samamoodi oma maja taga hoovis sellist proovi lendu teinud. Kuskil rahva ees kitsastes kohtades on ennegi ju demolendusid tehtud, kasvõi eelmine aasta Minimaailma näitusel, see on ikka kordades ohtlikum!
YAK 54
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
T-REX 700
kanal: 2,4G
Maksim Keks 5228035
Mida suuremaks ja hullemaks te selle asja puhute, seda kehvemini tunnen mina ennast oma äparduste pärast.
On ju palju hullemaid asju tehtud ja ikka pole midagi juhtunud (loodame, et ei juhtu ka (sülitades kolm korda üle vasaku õla)) Klassika
On ju palju hullemaid asju tehtud ja ikka pole midagi juhtunud (loodame, et ei juhtu ka (sülitades kolm korda üle vasaku õla)) Klassika
Ma tean, et ohutus on oluline teema, aga kuskil on ka mõistlikkuse piir. Mõni kipub seda ikka alatihti ületama. Aivari proovilend oli ka minu arust täiesti kontrollitud ja väiksema ohu allikas kui kõrval asuv 6-e realine sõidutee.
Peaaegu samast kohast tulevad üle ka 08 rajale maanduvad Boeng`id ja Airbus`id ...
Peaaegu samast kohast tulevad üle ka 08 rajale maanduvad Boeng`id ja Airbus`id ...
Võtaks selle teema nüüd kokku kuidagi:
Saame kõik aru, et lendavad seadmed, mis on juhitavad läbi elektroonika on ohtlikud, samas liialt ettevaatlikuks ei ole mõistlik ka muutuda ning käega lasta ei tohi.
Seltskond on väike - kui näete ohtu andke inimesele teada.
Saame kõik aru, et lendavad seadmed, mis on juhitavad läbi elektroonika on ohtlikud, samas liialt ettevaatlikuks ei ole mõistlik ka muutuda ning käega lasta ei tohi.
Seltskond on väike - kui näete ohtu andke inimesele teada.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Väga kurb lugeda, kuidas siin kopteriässad ohtusnõudeid mitte millekski ei pea
Sellist rumalust on isegi raske kommenteerida. Ehk pole vaja ja saate ise aru...
Sellist rumalust on isegi raske kommenteerida. Ehk pole vaja ja saate ise aru...
Kuskil rahva ees kitsastes kohtades on ennegi ju demolendusid tehtud
Ja ometigi alles lendas üks kopter minema. Kuid eks jah, pole lugu, uus olemas, laseme edasi!Lapse seljataga sõidavad ju autod ,aga kui läheb mõnel näiteks rooli ots ? Mis siis ? Kas on turvaline ? Aeda ka pole?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Estonia läks ka põhja ,aga laevad sõidavad edasi.lauri wrote:Väga kurb lugeda, kuidas siin kopteriässad ohtusnõudeid mitte millekski ei pea
Sellist rumalust on isegi raske kommenteerida. Ehk pole vaja ja saate ise aru...
Kuskil rahva ees kitsastes kohtades on ennegi ju demolendusid tehtudJa ometigi alles lendas üks kopter minema. Kuid eks jah, pole lugu, uus olemas, laseme edasi!Lapse seljataga sõidavad ju autod ,aga kui läheb mõnel näiteks rooli ots ? Mis siis ? Kas on turvaline ? Aeda ka pole?
T-Rex 600; T-rex 700;
Futaba T10 CHG 2,4 G
Futaba T10 CHG 2,4 G
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
tooks tegelikult välja ka selle, et ega meie kopteriässad ainukesed pole, kes siin foorumis käivad meie väljatoodud videosid ja pilte luurimas. tuleb mõni algaja ... kogub raha ... ostab kah endale suuremat sorti kopteri ja läheb hakkab ka tee ääres või inimeste vahetus läheduses sellega lendamist õppima.
mida iganes situatsioon võib tulla. muidugi ei kahtle ma selle foorumi kopteriässade oskustes ja antud videos toimuv võis olla kenasti kontrolli all .. iseasi kuidas seda tõlgendab mingi algaja, kes ei tea mudellennu ohutusreeglistikust mitte muhvigi!
mida iganes situatsioon võib tulla. muidugi ei kahtle ma selle foorumi kopteriässade oskustes ja antud videos toimuv võis olla kenasti kontrolli all .. iseasi kuidas seda tõlgendab mingi algaja, kes ei tea mudellennu ohutusreeglistikust mitte muhvigi!
Krt isiklikuks ei tasu minna...........Kindlasti Usamees ei ole peapeale kukkunud ja oskab hinnata mudelkopteri lennutamisega kaasnevaid ohtusi ,ei maksa arvata ,et tõstis kopteri õhku ja unustas kõik muu ümbritseva ja kogenud mudelistina kindlast tuleb ka ise keelama kui muutub kellegi rc harrastus lähedal olevatele inimestele ja varale ohtlikuks .
Last edited by martc on Sat Apr 02, 2011 9:55, edited 1 time in total.
sattusin üle pika aja siia foorumit lugema...
käesolevat teemat ja videot puudutades ütlen üht: ärge halage, kui ei tea tema tegelikke teadmisi, lennuoskusi ja võimeid...
ja antud plats on kordades suurem kui videos paistab, seega on kommentaarid siin liigsed.
(puudutas kasutajat Usamees).
käesolevat teemat ja videot puudutades ütlen üht: ärge halage, kui ei tea tema tegelikke teadmisi, lennuoskusi ja võimeid...
ja antud plats on kordades suurem kui videos paistab, seega on kommentaarid siin liigsed.
(puudutas kasutajat Usamees).
tiivutu..
Ma ausalt öeldes ei ole viitsinud seda teemat eriti lugeda ja videot pole ka vaadanud, aga Sinu kommentaari kohta ütleks küll midagi.casio wrote:sattusin üle pika aja siia foorumit lugema...
käesolevat teemat ja videot puudutades ütlen üht: ärge halage, kui ei tea tema tegelikke teadmisi, lennuoskusi ja võimeid...
ja antud plats on kordades suurem kui videos paistab, seega on kommentaarid siin liigsed.
(puudutas kasutajat Usamees).
Küsimus polegi selles kas keegi oskab lennata või mitte vaid selles et kopteriga võib mida iganes juhtuda sõltumata sellest kui tegija see piloot on. Sellele võiks ka natuke mõelda...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Olge ikka ettevaatlikud, kindlasti oli puldis heade oskustega mees aga tehnika purunemist ei saa kunagi välistada ja kui nii pahasti peaks minema, siis oled lihtsalt ise väga pikalt süümekatega hiljem. Süüdi jääb ikka piloot. Kontrollida saad vaid süümepiinade kestvust.
Mina isiklikult olen ka lennutanud vales kohas aga vahust ja suht kerget lennukit. 1.5 m läbimõõduga, 2000 või 3000 pööret arendava labaga ma inimeste kohal lennata ei julgeks. Ei soovita ka ja kui näen, siis oma arvamuse ka kohe avaldan. Harkul ma samas ei pannud väga ohtlikku midagi tähele. Kui siis ainult kohe peale tõusu need järsud pumbad üles alla. Ma ei tea miks need head on aga sterss kopteri osadele sel hetkel kindlasti suurem kui lihtsalt hõljudes ja kui mõni jupp seal 5 m kaugusel järgi annab, siis ei jõua vist eriti teisi hoiatadagi.
Tuletan veel meelde, et tegelikult on ükskõik mis lennutamise koht, kus rohkem lennutajaid koos ikka kindla joonisega ja seda peaks küll jälgima. Ehk siis on ettevalmistuse ala, lennusektor, lennutajate koht. Lennutajad (kes just lennus) on üksteise läheduses ja seljaga ettevalmistajate (laagri) poole. Kehtib nii kopterite kui lennukite kohta. Lubamatu on see, et keegi lendab kuskil 30 m eemal teistest lennutajatest ja omab teist sektorit - kehtib jällegi kopteristidele samuti, et ei hõlju kuskil eemal. Kõik lendurid peavad olema suhtlemise kaugusel pilgud ühes sektoris. Eks me oleme vist talvega veidi lohakamaks kõik muutunud, püüame nüüd jälle korra majja saada.
Kas homme Harkule lähme? Ei tea mis see öine sula seal korda saadab? Sbachile tuleb igastahes hääl sisse saada jälle!
Mina isiklikult olen ka lennutanud vales kohas aga vahust ja suht kerget lennukit. 1.5 m läbimõõduga, 2000 või 3000 pööret arendava labaga ma inimeste kohal lennata ei julgeks. Ei soovita ka ja kui näen, siis oma arvamuse ka kohe avaldan. Harkul ma samas ei pannud väga ohtlikku midagi tähele. Kui siis ainult kohe peale tõusu need järsud pumbad üles alla. Ma ei tea miks need head on aga sterss kopteri osadele sel hetkel kindlasti suurem kui lihtsalt hõljudes ja kui mõni jupp seal 5 m kaugusel järgi annab, siis ei jõua vist eriti teisi hoiatadagi.
Tuletan veel meelde, et tegelikult on ükskõik mis lennutamise koht, kus rohkem lennutajaid koos ikka kindla joonisega ja seda peaks küll jälgima. Ehk siis on ettevalmistuse ala, lennusektor, lennutajate koht. Lennutajad (kes just lennus) on üksteise läheduses ja seljaga ettevalmistajate (laagri) poole. Kehtib nii kopterite kui lennukite kohta. Lubamatu on see, et keegi lendab kuskil 30 m eemal teistest lennutajatest ja omab teist sektorit - kehtib jällegi kopteristidele samuti, et ei hõlju kuskil eemal. Kõik lendurid peavad olema suhtlemise kaugusel pilgud ühes sektoris. Eks me oleme vist talvega veidi lohakamaks kõik muutunud, püüame nüüd jälle korra majja saada.
Kas homme Harkule lähme? Ei tea mis see öine sula seal korda saadab? Sbachile tuleb igastahes hääl sisse saada jälle!
Hallooo...mehepojad!!!
Teema tõstatavad mehed, kes pole kordagi lennuplatsil käinud, isegi lennuüritustel suurematel mitte !!!!!!!!!!!! kaasa arvatud Lauri ja Jazz.
Millest me räägime.....
Kui te ei tea konkreetseid kohalike olusid, siis palja video peale ei tasu ka nii käima minna ja nii kriitiliste ütlustega esineda
Ohutustehnika ohutustehnikaks, kui arvate, et selles vallas midagi puudu, siis tulge ja manitesge seal, kus vaja (üritustel), aga mitte tagant järgi ühe videopildi peale siin foorumis.
Kas on seda teilt palju palutud???
Teema tõstatavad mehed, kes pole kordagi lennuplatsil käinud, isegi lennuüritustel suurematel mitte !!!!!!!!!!!! kaasa arvatud Lauri ja Jazz.
Millest me räägime.....
Kui te ei tea konkreetseid kohalike olusid, siis palja video peale ei tasu ka nii käima minna ja nii kriitiliste ütlustega esineda
Ohutustehnika ohutustehnikaks, kui arvate, et selles vallas midagi puudu, siis tulge ja manitesge seal, kus vaja (üritustel), aga mitte tagant järgi ühe videopildi peale siin foorumis.
Kas on seda teilt palju palutud???
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Jah, homme liigun Harkule. Mis kell ja kes? Ehk saan ühe teise mudellisti veel kaasa haagitud.
PS! Kes tuleb, võiks kaasa võtta lipo laadija jälle.
Ise olen ilmselt kunagi 11 või varem kohal, kasvõi kummikutega (mida mul ei ole).
PS2! Viimased kaks lehekülge kipuvad looma uut üritust - mudellistide löömapäevad. Ärge tõmmake ennast nii käima kohe. Mis tehtud, see tehtud, ilmselt rohkem nö. ebatäiuslike videosid ei tule.
PS! Kes tuleb, võiks kaasa võtta lipo laadija jälle.
Ise olen ilmselt kunagi 11 või varem kohal, kasvõi kummikutega (mida mul ei ole).
PS2! Viimased kaks lehekülge kipuvad looma uut üritust - mudellistide löömapäevad. Ärge tõmmake ennast nii käima kohe. Mis tehtud, see tehtud, ilmselt rohkem nö. ebatäiuslike videosid ei tule.
ennem loe, mõtle, süvene ja kui aru ei saa siis küsi,aga ära pritsi siis igal võimalusel sappi!JazZ wrote: Ma ausalt öeldes ei ole viitsinud seda teemat eriti lugeda ja videot pole ka vaadanud, aga...
sest kõik on siin sinu potensiaalsed kliendid....
aga sinu suhtumine sulle au ei tee!
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Siis ei tasu Baltikameestel konnatiigis nii kriitiliselt sõna ka võtta![J] wrote:Alla Baltikate ei saa vähemalt minu arust suureks ürituseks pidada ja mingi tase algab alles sealt.
Kui kogemusi edastada ei taheta.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!