Eile tõusu alustades kogus kopter nagu tavaliselt pöördeid kuni ühel hetkel kopter lihtsalt hävines õhku tõusmata. Ei saanud kopteriga õhkugi, tõenäoliselt oli see suur vedamine, et purunes maapinnal ja mitte õhus.
Swash suuna hoidja oli valmistatud klaaskiudplaadist, mis tõenäoliselt elas oma elu ära ning läbi vibratsiooni purunes. Peale seda hakas terve swash pöörlema niipalju, kui servode likid ulatasid ning niitis samal ajal saba mitmeks tükiks, labad, hammasrattad jne. Põhirootori võll on nii kõver, et seda ei tõmba laagrist välja, peab lõikama hakkama või siis täiesti uus korpus asemele.
Gyro juhe sai ka natuke muljuda poomi murdudes, kuid töötab. Õnneks elektroonika on kõik töökorras, ainult ajamisüsteem purunes. Esimest korda nägin ka seda, kuidas kopteril tõmbas sabarootori rihma poomi vahele ribadeks. Poom oli valmistatud CF torust. Saba poom purunes kolmeks jupiks, murdus alust ühenduskohtade juurest, saba toed ja block.
Pealabad ka muidugi purunesid, kuid õnneks ei lennanud pilbasteks - jupid ei läinud teadmata suunas lendu.
Mootori hoidjale oli mõra sisse tekkinud, pearootori laagri korpuse detail on üsna kõver.
Nüüd siis mõtlen, kas üritada kere taastada või osta mingi kere asemele ning elektroonika ja mootor ümber tõsta...
Väga huvitav on aga see, et saba koost ning pearootori mehanism on terved.
Ole nii ettevaatlik kui tahes, alati on oht, et mehaanika (või elektroonika) annab alla ning ikka toimub õnnetus.
Õnneks ükski jupp ei lennanud mingis suunas ning keegi ei saanud viga. Olin koos lapsega õues kopterit lennutamas - lugesin sõnad enne peale, et peab olema terve aja minu taga.
Raimo
Storm 450 pilbasteks - RIP
Storm 450 pilbasteks - RIP
Last edited by Riff on Sun May 22, 2011 12:41, edited 2 times in total.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )

Korraks tuli kerge masendus peale, kui kopterit lahti kiskusin ja kõiki vigastusi nägin - nüüd juba kõik korras. Uus kere olemas ning sai juba seadistustega alustatud.
Mõtlesin selle peale, et kumb olukord oleks olnud raskemini talutav psühholoogiliselt:
1) kas see, mis toimus
2) või kui oleks kopteri enda kogematusest vastu maad sodiks lasknud kukkuda... jne
Hämmastav on aga selle kõige juures see, et peatelg ning laagrikorpus oli kohe väga kõver (lisan hiljem mõne pildi), kuid servod on terved...
Mõtlesin selle peale, et kumb olukord oleks olnud raskemini talutav psühholoogiliselt:
1) kas see, mis toimus
2) või kui oleks kopteri enda kogematusest vastu maad sodiks lasknud kukkuda... jne
Hämmastav on aga selle kõige juures see, et peatelg ning laagrikorpus oli kohe väga kõver (lisan hiljem mõne pildi), kuid servod on terved...
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )

Re: Storm 450 pilbasteks
Minu arvates väga ebatõenäoline. Parem mingi kruuv lihtsalt läks lahti. Näiteks see kruuv mis läheb anti rotation bracketi sisse (anti rotation pin).Riff wrote:Swash suuna hoidja oli valmistatud klaaskiudplaadist, mis tõenäoliselt elas oma elu ära ning läbi vibratsiooni purunes.
tuupola kõik poldid olid omal kohal, korralikult keermeliimiga kinni ning ka pin swashi küljes.
priitom elektroonikaga ei juhtunud midagi, kõik toimib
Sellel stormil oli minuarust rumal disain kohati, samas mõni osa on parem, kui t-rex-l
priitom elektroonikaga ei juhtunud midagi, kõik toimib

Sellel stormil oli minuarust rumal disain kohati, samas mõni osa on parem, kui t-rex-l
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
