Nädalavahetus liiga tuuline või mis?
Nädalavahetus liiga tuuline või mis?
Ennustused on suht tuulised, samas pole pakast külma. Mina käin laupäeva hommikul Harkul ära kindlasti, kasvõi ilmaluures. Pühapäevast lubatakse väikest sula, siis muutub Harku lumekiht tugevaks (koorik peale) ja inimesed tallavad ebaühtlaseks, mille tulemusena mina enam seal õhku tõusta ja maanduda ei saa.
Vastukaja oodates
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=341
Vastukaja oodates
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=341
Kahjuks olen tööga hõivatud see nädalavahetus. Aga teise kalda plaani toetan sellegipoolest. Eelmine laupäev oli paar hetke küll sellised, mille kordamist näha ei tahaks... kui nii iga nädalavahetus lennutada, siis ükskord juhtub kindlasti midagi halba!
Lauri Laidna - www.pistik.com
17-veebr-2007, kell 13.00. AM-modulatsioon, sagedus 124,875 MHz, Tallinna lennujaam lennukitele:
+1C, tuul 220 kraadi 12 knot - umbes 6 m/s (6,173333m/s - seega lihtsustatult knotid jagatud 2-hele on m/s).
Alati õige ja reaalajas kiiresti muutuv ilmateade, lennunduse rangete nõuete kohane.
+1C, tuul 220 kraadi 12 knot - umbes 6 m/s (6,173333m/s - seega lihtsustatult knotid jagatud 2-hele on m/s).
Alati õige ja reaalajas kiiresti muutuv ilmateade, lennunduse rangete nõuete kohane.
Last edited by [J] on Sat Feb 17, 2007 18:24, edited 1 time in total.
täna siis käis 3 tegelast läristamas (uues kohas)
lumi pole eriti veel ära tallatud, siledaid lumeplatse on küllaga, väga hea oli, tuul mis oli, ei seganud ka kohalolijaid.
lumi on nagu tuhk, saab ka ilma ratasteta libedalt maanduda
sobiva ilma korral lubati homme taas tulla
lumi pole eriti veel ära tallatud, siledaid lumeplatse on küllaga, väga hea oli, tuul mis oli, ei seganud ka kohalolijaid.
lumi on nagu tuhk, saab ka ilma ratasteta libedalt maanduda
sobiva ilma korral lubati homme taas tulla
kogun vanu vene lennukimootoreid
lennutamiskohta saab nii, et kui minna seal rannaplatsilt edasi paldiski teed pidi, siis enne raudteeülesõitu keerab tee paremale, seal on ka mingid suured kinnisvara kuulutused vms latakad. teisel pool teed on miski söögimajake. Sinna paremale keerates läheb tee mööda järve äärt umbes nii kilomeetri, kuni tuleb leppade vahel väike parkimisplatsimoodi koht kuhu saab sisse pöörata (kurvi peal on mahasõit)
kogun vanu vene lennukimootoreid
Kahjuks füüsikatundides peamiselt SI-süsteemi ühikuteg tegeletakse ja knotid ning sõlmed jäävad ikka tumedaks maaks.
1 knot = 1,852 km/h = 0,51444444444 m/s
1 knot = 1,852 km/h = 0,51444444444 m/s
Lauri Laidna - www.pistik.com
ei ole tõesti niitikut6mme wrote:ja kiirus ja pikkus on omavahel seotud!
1km/h = 1,8knot/h
ja miiil on 1,6, knotid (sõlmed) on merel kasutusel, miilid maa peal
Lauri Laidna - www.pistik.com
NAGU PÄRIS.
Täna oli täitsa norm päev lendamiseks ja kella 11ks oli mõni juba lendamas. Käisid siis Kuno, Maksim, Kolja, mina, Raivo: lendajad. Pealekauba veel mõned pealtvaatajad, tulevased ja praegused piloodid
Ilm oli mõnus, veidi turbulentsust 10 m kõrgusel (lähedasest metsast tingitud) aga muidu ok. Kahjuks õnnetusi juhtub ja Raivo tegi oma lennuki kere 3ks jupiks. Ülejäänud said vist tervena koju. Üllatusi esines ka: kes ei tea siis ka mudellennukitel tekib õhus 0 kraaidse ja niiske ilmaga jääkiht nagu pärislennukitel. Kuno sai seda tunda, õnneks tema meisterlik tegutsemine pöörde varisemise ajal päästis lennuki. Peale maandumist nühkis tiibadelt jää ja suundus koduteele Nagu minagi. Seekord olid meil kasutada tuulelipp ja kvartsipuu. Kõik jäid rahule. Loodan järgmisel korral rohkemat osavõttu.
Täna oli täitsa norm päev lendamiseks ja kella 11ks oli mõni juba lendamas. Käisid siis Kuno, Maksim, Kolja, mina, Raivo: lendajad. Pealekauba veel mõned pealtvaatajad, tulevased ja praegused piloodid
Ilm oli mõnus, veidi turbulentsust 10 m kõrgusel (lähedasest metsast tingitud) aga muidu ok. Kahjuks õnnetusi juhtub ja Raivo tegi oma lennuki kere 3ks jupiks. Ülejäänud said vist tervena koju. Üllatusi esines ka: kes ei tea siis ka mudellennukitel tekib õhus 0 kraaidse ja niiske ilmaga jääkiht nagu pärislennukitel. Kuno sai seda tunda, õnneks tema meisterlik tegutsemine pöörde varisemise ajal päästis lennuki. Peale maandumist nühkis tiibadelt jää ja suundus koduteele Nagu minagi. Seekord olid meil kasutada tuulelipp ja kvartsipuu. Kõik jäid rahule. Loodan järgmisel korral rohkemat osavõttu.
sõlmedest jm
sõlm on MEREMIILI tunnis e 1852 m/tunnis, lühend kn või ka kts, sõltumata sellest kas kasutatakse merenduses või lennunduses. lennunduses näeb ka lühendit ktas (knots true airspeed), mis toonitab, et kiirust mõõdetakse õhu, mitte maapinna suhtes.
olemas on ka ühik "miili tunnis" mis on (ameerika) MAAMIILI tunnis e 1609 m/tunnis, seda kasutatakse nt ameerika autodes, lühend mph (miles per hour).
Peep
sõlm on MEREMIILI tunnis e 1852 m/tunnis, lühend kn või ka kts, sõltumata sellest kas kasutatakse merenduses või lennunduses. lennunduses näeb ka lühendit ktas (knots true airspeed), mis toonitab, et kiirust mõõdetakse õhu, mitte maapinna suhtes.
olemas on ka ühik "miili tunnis" mis on (ameerika) MAAMIILI tunnis e 1609 m/tunnis, seda kasutatakse nt ameerika autodes, lühend mph (miles per hour).
Peep