4-kanaliga tahab "maad künda" ?

Kõigest mis teiste alateemade alla ei mahu
Post Reply
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

4-kanaliga tahab "maad künda" ?

Post by priitom »

Ostsin kasutatud 4-kanaliga suurema koaksiaali - kopteri. Kõik oleks nagu OK, aga kui tahan lendu tõusta, kallutab kopter end silmapilkselt ja üsna järsult vasakule. Tahaks nagu vasaku külje peale keerata.
Ei riski sedasi õhku ka tõusta, sest ei tea, kuidas see õhus käituda võib.

Labad vahetasin uute vastu
Võll paistab sirge
Kopterit lahti pole võetud
servo hoovad tunduvad õigesti olevat (sättisin neid)

Abi? :?:
User avatar
hommiku kohvi
Posts: 399
Joined: Thu May 28, 2009 14:14
Location: tallinn

Post by hommiku kohvi »

äkki on trim peal vasakule poole?
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Post by priitom »

hommiku kohvi wrote:äkki on trim peal vasakule poole?
Ei, trim-e katsetasin samuti igas asendis ja erilist tulemust see ei andnud. Isegi, kui vasakule kallutamise suhtes trim-i täielikult vastassuunda lükkan, tahab endiselt suhteliselt jõuliselt vasakule kallutada. :(
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Aga milline kopter?
Kõik käituvad erinevalt ja kõigil on omad head ja vead. :wink:
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Post by priitom »

See on suur Eurocopter, sarnane E-sky Big Lamale. Uimasem ja natuke aeglasem, kui Big Lama, aga konstruktsioon on väga sarnane.

Uurisin veelkord, et mis viga võib olla, aga selline äkiline kõrvalekallutamine on täielik ulme. Tollel on 3-in-1 karp sisseehitatud gyroga. Äkki on gyro süsteemil mingi rike?
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Vahest on ehk swash lahku jooksnud...selleks peab swashi ülevalt ja alt taas kokku suruma. Plastist detailid eralduvad metall-laagrist.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Post by priitom »

titan wrote:Vahest on ehk swash lahku jooksnud...selleks peab swashi ülevalt ja alt taas kokku suruma. Plastist detailid eralduvad metall-laagrist.
Surusin - ei tea kas ka kasu oli.

Arvan, et suuremat kasu andis see, kui swashi külge kinnituvad hoovad lõpuni lahti kerisin ja need siis väga kõrgesse asendisse jätsin. Küljele kallutamine kadus!
Homse lennu põhjal oskan öelda, kas kõik OK.
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Kui linkide keeramiseks läks, siis puldi jostikute neutraalasendis peab swash olema võlliga risti nii eest, kui tagalt vaadatuna.
See oleks siis moment, kui kopter maast tõusma hakkab.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Post by priitom »

titan wrote:Kui linkide keeramiseks läks, siis puldi jostikute neutraalasendis peab swash olema võlliga risti nii eest, kui tagalt vaadatuna.
See oleks siis moment, kui kopter maast tõusma hakkab.
Seda ma tean. See on ka üks väheseid ja olulisi asju, mis ma tolle swashplaadi kohta tean :D
Sätin selle kõigil masinatel neutraali puhul horisontaalselt maapinnaga.

Täna lennata ei julgenud - tuul oli tahtmisest üle.
Post Reply