Tee ise aurupaat
Tee ise aurupaat
Põnev mänguasi suurtele ja väikestele lastele: http://www.fyysika.ee/fyysika/meistrime ... =1&id=1109
Pole midagi paremat halvast ilmast !
mäletan kunagi enam vähem analoogset lahendust, kuid spiraali keeratud vasktoru asemel oli sigari karp ,see silindri kujuline kuhu üks jäme sigarijunn sisse mahub. see toru tuli kinnitada kahe traadi abil paadi külge pikki paati, küünal alla ,auk silindri tagumisse otsa ülemisse serva, pool silindrit vett täis ,tuli alla ja anna valu
sellisel paadil ilmselt "kütet" pikema sõidu tarvis, ilmselt käivitusaeg "mootoril" ka pikem.
Huvitav ,kui selline kiirpaat hoo sisse saab, kas siis kustutab küünla ära
sellisel paadil ilmselt "kütet" pikema sõidu tarvis, ilmselt käivitusaeg "mootoril" ka pikem.
Huvitav ,kui selline kiirpaat hoo sisse saab, kas siis kustutab küünla ära
sigarituubi oma töötas vähe teisiti
seal oli oliline, et tekis auru juga mis paati edasi puhus ja kui vesi otsas siis oli ka sõit läbi.
sellel paadil on veevaru niisuur kui on sul veekogu milles ta sõidab ja tõuke juga tekib veeall mitte veepeal.
olen mõniaeg tagas ühe valmis teinud ja sõidab nagu tal oleks koguaeg külm, ehk siis väriseb koguaeg aga sõidab üllatavalt kiiresti. sõidukiirus sõltus mootori kujust, küttekehast jne.
seal oli oliline, et tekis auru juga mis paati edasi puhus ja kui vesi otsas siis oli ka sõit läbi.
sellel paadil on veevaru niisuur kui on sul veekogu milles ta sõidab ja tõuke juga tekib veeall mitte veepeal.
olen mõniaeg tagas ühe valmis teinud ja sõidab nagu tal oleks koguaeg külm, ehk siis väriseb koguaeg aga sõidab üllatavalt kiiresti. sõidukiirus sõltus mootori kujust, küttekehast jne.
fyysika.ee lehel on see asi, et paat peaks hakkama liikuma mõnekümne sekundi pärast ja seda, et ta ainult 20 sek liigub ma ei leia.
minu paat põksus ikka niikaua kuni kütust jätkus. kütuseks oli õliga immutatud kalts ja paadiks oli kilukarp mille põhja oli õli alati hea juurde valada.
tal tekkis seal torus kuidagi seline protses, et kui ta lükkas vett välja, siis ilmselt auru jahtumise tõttu leegist eemal olevas toru osas auru jahtumisel maht vähenes ja tõmmati vett sisse tagasi.
minuoma kippus ka aegajalt aevastama, aga see oli ilmselt tingitud sellest, et mul olid toruotsad väga veepiiril.
minu paat põksus ikka niikaua kuni kütust jätkus. kütuseks oli õliga immutatud kalts ja paadiks oli kilukarp mille põhja oli õli alati hea juurde valada.
tal tekkis seal torus kuidagi seline protses, et kui ta lükkas vett välja, siis ilmselt auru jahtumise tõttu leegist eemal olevas toru osas auru jahtumisel maht vähenes ja tõmmati vett sisse tagasi.
minuoma kippus ka aegajalt aevastama, aga see oli ilmselt tingitud sellest, et mul olid toruotsad väga veepiiril.