"Kollane" lennuväli - hooldus, maksud, reeglid
"Kollane" lennuväli - hooldus, maksud, reeglid
Et Hüürus ikka edasi lennata saaks tuleb platsi hooldada. Hetkel oleks õige aeg platsi siluda, korrastada ümbus prahist, vaadata piirded üle jne. Kohe hakkab muru vuhinal kasvama, see tähendab, et niitmine on kohe kohe päevakorras. Üks niiduk on platsi tarvis soetatud ja see on Kuno käes. Sellega saab niita siiski ainult lennurada. Ülejäänud suure ruudu niitmiseks on vaja ikka murutraktorit vähemalt 1.5 korda kuus. Kõige enam on aga vaja pealehakkajaid ja tegusaid inimesi! Siia teemasse paneme kirja, kes mida platsi heaks teinud on. Terve suve jooksul on muruniiduki lükkajaid, asjaajajaid, logistikuid jne küllaga vaja. Keegi ilma tööta ei jää. Osad lükkavad niidukit, osa muretseb niiduki ja osa aitab transpordiga ja kõik maksavad! Summa ei ole muidugi suur, sest platsikasutajaid palju!
Esimesed asjad, mis teha vaja:
-võimalusel platsi siluda. Ootame siia ettepanekuid! Üks aasta orgunnis vist Ziilike teerulli. Kas on see veel võimalik?
-ümbrus puhastada prahist.
-platsi piirded ja lindid üle vaadata. Ostame ohutusvõrgu, see oranz, mida teetöölised kasutavad, millega saab kaitsta pargitud lennuvahendeid, et mõni otsa ei ruleeri rajalt vmt.
-mutiaugud siluda!
-platsil käitumise reeglid üle korrata!
Austame Naabreid
- Lendame plaanil näidatud sektorites
- Sisepõlemismootoritega lennukid lendavad argipäeval kell 11:00-21:00 ja nädalavahetusel (k.a. riigipühad) kell 11:00-19:00
Ohutus lennuväljal
- Veendu, et Sinu raadiosaatja sagedus ei kattuks kellegi teise omaga. Ära lülita enne saatjat sisse!!! Kasuta kvartsipuud!
- Parkla ja inimeste kohal lendamine RANGELT keelatud!
- Lenda plaanil näidatud sektorites
- Maandumisraja kohal lenda lähenemis- või maandumiskiirusega
Уважаем Cоседей!
- Летаем в секторах указанных на плане
- Самолеты с двигателем внутреннего сгорания летают в будние дни с 11:00 до 21:00, а в выходные дни (в том числе и государственные праздники) с 11:00 до 19:00
Безопасность на аэродроме:
- Убедись, что частота твоего радиопередатчика не совпадает с частотами других пилотов. Не включай свой передатчик не убедившись!!! Используй кварцевый столб!
- Летать над людьми и парковкой, КАТЕГОРИЧЕСКИ запрещено!
- Летай в секторах, которые указанны на плане
- Над посадочной полосой летай с посадочной скоростью
Esimesed asjad, mis teha vaja:
-võimalusel platsi siluda. Ootame siia ettepanekuid! Üks aasta orgunnis vist Ziilike teerulli. Kas on see veel võimalik?
-ümbrus puhastada prahist.
-platsi piirded ja lindid üle vaadata. Ostame ohutusvõrgu, see oranz, mida teetöölised kasutavad, millega saab kaitsta pargitud lennuvahendeid, et mõni otsa ei ruleeri rajalt vmt.
-mutiaugud siluda!
-platsil käitumise reeglid üle korrata!
Austame Naabreid
- Lendame plaanil näidatud sektorites
- Sisepõlemismootoritega lennukid lendavad argipäeval kell 11:00-21:00 ja nädalavahetusel (k.a. riigipühad) kell 11:00-19:00
Ohutus lennuväljal
- Veendu, et Sinu raadiosaatja sagedus ei kattuks kellegi teise omaga. Ära lülita enne saatjat sisse!!! Kasuta kvartsipuud!
- Parkla ja inimeste kohal lendamine RANGELT keelatud!
- Lenda plaanil näidatud sektorites
- Maandumisraja kohal lenda lähenemis- või maandumiskiirusega
Уважаем Cоседей!
- Летаем в секторах указанных на плане
- Самолеты с двигателем внутреннего сгорания летают в будние дни с 11:00 до 21:00, а в выходные дни (в том числе и государственные праздники) с 11:00 до 19:00
Безопасность на аэродроме:
- Убедись, что частота твоего радиопередатчика не совпадает с частотами других пилотов. Не включай свой передатчик не убедившись!!! Используй кварцевый столб!
- Летать над людьми и парковкой, КАТЕГОРИЧЕСКИ запрещено!
- Летай в секторах, которые указанны на плане
- Над посадочной полосой летай с посадочной скоростью
Last edited by Marek on Mon May 30, 2011 11:00, edited 2 times in total.
Nagu isegi aru saate on valge ala parkimise ja ettevalmistuse ala.
SININE RUUDUKE ON PILOOTIDELE, KES ON PARASJAGU LENNUVAHENDIGA ÕHUS! Selle ala ümbritseme kaitsevõrguga, et kogemata mõnele vastu jalgu ei maanduta!
Ühiselt lepitakse kokku, millist lennusektorit kasutatakse - vastavalt tuule ja päikese suunale.
Põhja lennusektori puhul on kasutusel siis ida-lääne rada.
Vabaks jäänud rajal ei seista!!! Hädamaandumise puhul võib siiski seda vaja minna!!! v.a. võistlused, kus peab piloot asetsema sektori keskel.
TRIIBUTATUD PUNANE ALA ON LENNUKEELU ALA!!! Siin võib möönduse teha vaid plaaneritele, mis on kõrgel ja otsivad tõusvaid õhuvoole.
Last edited by Marek on Wed Apr 20, 2011 15:15, edited 2 times in total.
Plaatvibraator
Mis te arvate, ku rendime Cramost plaatvibraatori ja käime üheskoos sellega kogu platsi üle? Sii rendihinnad koos käibega ja ööpäevaks. Ku võtta laupäeva hommikul ja viia esmaspäeval tagasi, siis saab ühe päeva hinnaga terveks nädalavahetuseks,
Plaatvibraator 50-80 kg 13.84
Plaatvibraator80-140 kg 18.46
Plaatvibraator 140-200 kg (edasi-tagasi) 26.84
Plaatvibraator 50-80 kg 13.84
Plaatvibraator80-140 kg 18.46
Plaatvibraator 140-200 kg (edasi-tagasi) 26.84
Täna käisin platsi raja osa rehaga üle. Põlluhiired olid kõige rohkem kaevetööd teinud just põhja ja ida raja otstes. Kahe pöidla jämedused ja suht sügavad augud on täpselt nii suured, et lennuki ratas sinna kinni jääks. Tagusin neid auke reha otsaga ja silusin, kuid augu koht jääb siiski pehme ja nõgus. Pinnasevibraator kuluks marjaks ära. Homme Matsa helistab Cramosse ja uurib asja.
Lisaks rajale on veel suuremad augud ülejäänud neljal ruudul. Need tuleks lausa labidaga siledaks lüüa, sest muidu võib suvel murutrakotr või kellegi jalg seal kõrges rohus viga saada!
Käisin kogu platsi läbi ja puhastasin prügist, praegu on seda hea teha, sest muru lamab maas ja on ühtlaselt hall, iga kile jne paistab silma. Pool kilekotti prahti sain täis. Suitsumehed on kõik piirdepostid konisid täis toppinud, seda ma koristama ei hakka. Lisaks vedelevad konid kõikjal maas. Sõltlased võiks endale mingi plekist tuhatopsi kuhugi posti külge panna kuhu ka konid käiks. Varsti kogu kena muruplats konidesse uppumas - need ei mädane seal mitu aastat ära.
Infotahvlilt on infoleht kadunud. Taastan selle järgmine nädal.
Lisaks rajale on veel suuremad augud ülejäänud neljal ruudul. Need tuleks lausa labidaga siledaks lüüa, sest muidu võib suvel murutrakotr või kellegi jalg seal kõrges rohus viga saada!
Käisin kogu platsi läbi ja puhastasin prügist, praegu on seda hea teha, sest muru lamab maas ja on ühtlaselt hall, iga kile jne paistab silma. Pool kilekotti prahti sain täis. Suitsumehed on kõik piirdepostid konisid täis toppinud, seda ma koristama ei hakka. Lisaks vedelevad konid kõikjal maas. Sõltlased võiks endale mingi plekist tuhatopsi kuhugi posti külge panna kuhu ka konid käiks. Varsti kogu kena muruplats konidesse uppumas - need ei mädane seal mitu aastat ära.
Infotahvlilt on infoleht kadunud. Taastan selle järgmine nädal.
Kahjuks selgus, et plaatvibrad on sellise suure ala töötlemiseks liiga väikesed. Uued mõtted teretulnud!
Järgnevad kaks päeva on kindlasti palju rahvast platsil, võtke siis keegi labidas ja reha kaasa ning käige platsi need neli väikest ruutu üle, rada ise peaks enam-vähem korras olema.
Jälgige siis ikka ohutut lendamist! Täna nt kukkus üks, õnneks suht kerge lennuk autodest mõne meetri kaugusele. Ikka juhtub, aga mida kaugemal laagrist me lendame, seda ohutum on.
Järgnevad kaks päeva on kindlasti palju rahvast platsil, võtke siis keegi labidas ja reha kaasa ning käige platsi need neli väikest ruutu üle, rada ise peaks enam-vähem korras olema.
Jälgige siis ikka ohutut lendamist! Täna nt kukkus üks, õnneks suht kerge lennuk autodest mõne meetri kaugusele. Ikka juhtub, aga mida kaugemal laagrist me lendame, seda ohutum on.
Korjata raha kokku ning osta mururull, mis arvate?
Osta.ee -s olevad maksavad ~1000.- eek või Stokkeris olevad 95-250€
Mingi aasta/kuu tasu peaks, võiks ka kehtestada. Sama tasu eest saab osta kütust niidukitele, osta kulumaterjale jne, muidu peab hakkama iga ostu jaoks alati korjandusi korraldama.
Osta.ee -s olevad maksavad ~1000.- eek või Stokkeris olevad 95-250€
Mingi aasta/kuu tasu peaks, võiks ka kehtestada. Sama tasu eest saab osta kütust niidukitele, osta kulumaterjale jne, muidu peab hakkama iga ostu jaoks alati korjandusi korraldama.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Mururull on liiga kerge, olen seda katsetanud seal platsil. Ei tööta. Kui me mingit platsi tasandamise varianti välja ei mõtle, siis tulebki kuluks ainult muruniitmise kütus ja nipet näpet veel, nii et ühest korjandusest piisab.
Räägitakse, et MLÜ on soetanud suure murutraktori, tea kas just Hüüru platsi tarvis aga äkki ühise eesmärgi nimel antakse kasutada. Kohe kohe muru tärkab.
Räägitakse, et MLÜ on soetanud suure murutraktori, tea kas just Hüüru platsi tarvis aga äkki ühise eesmärgi nimel antakse kasutada. Kohe kohe muru tärkab.
200L vaadist sai sinna rull tehtud, nüüdseks on see jalad alla võtnud ja krt teab kus
edit: tahtsin öelda, et sellisest asjast pole tolku juba natuke kõvema maa peal, peab ikka väga raske ja sile rull olema
edit: tahtsin öelda, et sellisest asjast pole tolku juba natuke kõvema maa peal, peab ikka väga raske ja sile rull olema
Last edited by Ropka on Mon Apr 25, 2011 11:09, edited 1 time in total.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Meie tegime platsi siledaks madala niidukiga kevadel kui mätas oli juba kuiv. Muidu lükkab suur traktor jäljed sisse. Platsiga tegeledes peabki vaatama just seda et ei oleks liiga kuiv ja mitte ka liiga märg. Sama kehtib ka rullimisega. Meie kasutasime umbes tonnist rulli. Kui pinnas liiga kuiv pole rullimisel mõtet ja kui liiga märg teeb trepi sisse. Edasi täita ebatasasused liivaga ja seda mitte ka ühe korraga sest muidu ei tule rohi läbi kui liiga paksult peal liiva. Siis Raideriga iga nädal 2x niita. Ja kamarat mitte mingil juhul ümber keerata sest selle tagasi settimine võtab ikka aega. Aga kui seda protsessi kiirendada ja künnimaast platsi tahta koos inglise muruga siis tuleks vanas Eesti rahas umbes 400 tuhat. Hiljem kui tahtagi tugevat pinnast natuke töötlemiseks pehmendada tuleks soetada niuke rull kus okkad küljes(nagu äke) ja sellega üle rullida ning pinnast õhutada. Liiga teaduslikuks ja golfi greeniks pole mõtet teha(kuigi unistaks) sest siis on selge et selle platsi hooldamisel tuleks aednik palgata ja igasugu kurikaelad võivad selle tohutu töö ühe kraapsuga nullida.
Tänud Prosper heade soovituste eest!
Täna selgus, et vähemalt üks inimene lubab oma murutraktorit kasutada. Koos Keksi järelkäruga ja mingi nipiga kuidas see traktor kärusse saab ongi juba esimeseks niitmiseks tööriist valmis.
Tänasest sai ka uus sektorite ja ohutusnõuete silt infotahvlile üles. Järgige siis seda ja nõutke ka teistelt selle järgimist!
Keegi tubli on värviga märgistanud pilootide seisuala, pisut vaja veel modifitseerimist, et rada sellest alast eristada.
Oranzide tuisupiirete otsingut jätkuvad!
Täna selgus, et vähemalt üks inimene lubab oma murutraktorit kasutada. Koos Keksi järelkäruga ja mingi nipiga kuidas see traktor kärusse saab ongi juba esimeseks niitmiseks tööriist valmis.
Tänasest sai ka uus sektorite ja ohutusnõuete silt infotahvlile üles. Järgige siis seda ja nõutke ka teistelt selle järgimist!
Keegi tubli on värviga märgistanud pilootide seisuala, pisut vaja veel modifitseerimist, et rada sellest alast eristada.
Oranzide tuisupiirete otsingut jätkuvad!
Marek aga palun. Siin teile võrku mida otsid.
http://www.yle.ee/products/5
http://www.yle.ee/products/5
arvad,et sinna üldse midagi statsionaarselt jätta saab Siiani on kõik siledam peale raudtorude "minema jalutanud".Kuidas tagada see,et võrk paika jääks ...või kasutame teda vaid võistluste ajal Ilmselt mingi aeg püsiks võrk paigal ka siis,kui ta kõvasti maa sisse taotud raudtorude külge ohtrate plastsidemetega kinnitadastatsionaarselt seda sinna jätta vist ka ei saa
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
samas kui võrk sinna jäädavalt kinnitada, siis jääb ikkagi probleem, et ta on nii pagana kirev. Pätt näeb ju kohe maanteelt, et miskit kirevat ja "läikivat" ja raske tal see sealt noaga või mille iganes tööriistaga lahti võtta.
Kui võrk, siis ikka ainult suuremate ürituste tarvis!
aga põlvekõrgune aiake (puidust - metallist)? miinuseks muidugi see, et kui lennuk sinna sisse maandub / ruleerib, siis on juppe rohkem, kui võrguga. samas ehk on ka mudellendurile tiba ohutum. (pätil ka raskem seda kangutada )
Kui võrk, siis ikka ainult suuremate ürituste tarvis!
aga põlvekõrgune aiake (puidust - metallist)? miinuseks muidugi see, et kui lennuk sinna sisse maandub / ruleerib, siis on juppe rohkem, kui võrguga. samas ehk on ka mudellendurile tiba ohutum. (pätil ka raskem seda kangutada )
Kes see krt asjadega ära jalutab, müra suhtes kurtev naaber? Keegi suvaline ei satu ju sinna põllu peale niisama.
Ehk peaks üldse mõned vaiad maasse lööma ja latid risti peale?
Ehk peaks üldse mõned vaiad maasse lööma ja latid risti peale?
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
- hommiku kohvi
- Posts: 399
- Joined: Thu May 28, 2009 14:14
- Location: tallinn
Ei usu, et need naabrid, aga noh ... eks pätt luurib ju silm ruutus igalpool ja otsib asju, mida ära vedada ... tagu harakas nohRiff wrote:Kes see krt asjadega ära jalutab, müra suhtes kurtev naaber? Keegi suvaline ei satu ju sinna põllu peale niisama.
samas, eelmine aasta, nagu ma mäletan oli keegi Hard Rock või mis iganes ta ka oli ja see tegi Kollasel seikest kino ja huligaansusi!
Tänud Jorgan! Kirjutasin sinna Yle-sse ja uurisin ka nende rasketehnika kohta, et platsi siluda. Vastus selline:
------------------------------
Tervist!
Meil on üks võrk mida müüme meetriga, kuid see on tegelikult kõige tugevam ja kallim, nimega Ultima. Võin pakkuda sellele veel allahindlust, siis oleks hind 1,58 eurot / jm + käibemaks. 25 m seda võrku on siiski veel kallim kui see nõrk, ehk 5,5 kg rull, selle rulli võin anda hinnaga 31.- eurot / rull + käibemaks. Arvestage sellega, et see 5,5-ne võrk ei pea kaua vastu ja siis on teil varuks ka. Kuid Ultima muidugi peab väga palju paremini vastu! Otsustage nüüd selle info põhjal.
Meie masinad asuvad kahjuks kõik teiselpool Tallinna, soovitan rullimise osas pöörduda nende poole, kes seal kandis teid hooldab (Nordecon AS), on kindlasti soodsam kui et meie siit kaugelt tulema hakkaksime.
Tervitustega,
Tiiu Kaalep
OÜ ÜLE müügijuht
-----------------------------------------
Küsisin veel, et äkki neil mõnda vana kasutatud juppi sellest piirdest alles aga tundub, et ei ole. Uurime ka Nordeconist!
Ei usu, et see piire platsilt kuhugi kaob, kui siis ainult pahatahtlik rüüstaja võiks seda sealt ära viia.
------------------------------
Tervist!
Meil on üks võrk mida müüme meetriga, kuid see on tegelikult kõige tugevam ja kallim, nimega Ultima. Võin pakkuda sellele veel allahindlust, siis oleks hind 1,58 eurot / jm + käibemaks. 25 m seda võrku on siiski veel kallim kui see nõrk, ehk 5,5 kg rull, selle rulli võin anda hinnaga 31.- eurot / rull + käibemaks. Arvestage sellega, et see 5,5-ne võrk ei pea kaua vastu ja siis on teil varuks ka. Kuid Ultima muidugi peab väga palju paremini vastu! Otsustage nüüd selle info põhjal.
Meie masinad asuvad kahjuks kõik teiselpool Tallinna, soovitan rullimise osas pöörduda nende poole, kes seal kandis teid hooldab (Nordecon AS), on kindlasti soodsam kui et meie siit kaugelt tulema hakkaksime.
Tervitustega,
Tiiu Kaalep
OÜ ÜLE müügijuht
-----------------------------------------
Küsisin veel, et äkki neil mõnda vana kasutatud juppi sellest piirdest alles aga tundub, et ei ole. Uurime ka Nordeconist!
Ei usu, et see piire platsilt kuhugi kaob, kui siis ainult pahatahtlik rüüstaja võiks seda sealt ära viia.
Hei,
See võrk maksab kokku 48 euri jämedalt, ehk siis 10 lendaja pealt 4,8 euri. Olen valmis omalt poolt andma 10EUR-i, ehk siis 20%. Ma arvan, et korralik võrk on parem. Mis varastesse puutub, siis seda riski me nagunii 0 viia ei saa ja see risk jääb alat. Marek, Sinu tuulelipp oli täna veel alles.
See võrk maksab kokku 48 euri jämedalt, ehk siis 10 lendaja pealt 4,8 euri. Olen valmis omalt poolt andma 10EUR-i, ehk siis 20%. Ma arvan, et korralik võrk on parem. Mis varastesse puutub, siis seda riski me nagunii 0 viia ei saa ja see risk jääb alat. Marek, Sinu tuulelipp oli täna veel alles.
Minu taha ka pidama ei jää 10.- enivei,kuigi homme üritan ka oma Aabla patsil esimesed tuurid teha ja siis vist enne sügist jälle kollasele ei jõua.
samas mine sa tea,ehk saame ka mingi ürituse minu juures teha,koht väga ilus,plats esialgu vist mootorlennukiteke ei sobi hästi,plaaner ja helikopter on ok,samas asja uuritakse ,ehk saab ka mingi maandumisraja sisse niita.
http://maps.google.ee/maps/ms?hl=en&gl= ... c2aba55470
samas mine sa tea,ehk saame ka mingi ürituse minu juures teha,koht väga ilus,plats esialgu vist mootorlennukiteke ei sobi hästi,plaaner ja helikopter on ok,samas asja uuritakse ,ehk saab ka mingi maandumisraja sisse niita.
http://maps.google.ee/maps/ms?hl=en&gl= ... c2aba55470
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Täna saame piirdevõrgu kätte, Keks läheb toob ära ja lähiajal saab võrk üles pandud. Kui kellelgi on taolisi metalltorusid mis hetkel parklat ja ettevalmistusala eraldavad, siis andke teada palun.
Tegin nimekirja nendest, kes võiks/peaks maksma. Need on siis lendurid, kes käivad suht tihti Hüüru Kollasel platsil - vähemalt mulle on silma jäänud - arvestasin ka loogiliselt mõeldes tulevikus käima hakkavaid (nagu Andu). Kui keegi arvab, et on nimekirjas liigne, siis andke palun PSi teada! Kui keegi oma nime ei leia, siis samuti!
Cuprum
Kuno
Matsa
Reivo (Ropka)
Aleksandr
Jan
Roman
Tiit (Titan)
Keks
Usamees
Andu
Mart Seger
Martc, Jürilt
Kpe (Kalle)
Submarin Lauri
Ervin
Bluesmell (Meelis?)
Tamro (Tarts)
Riff
Hommiku kohvi
Romani sõber kopteriga
Jan-i sõber Cessnaga
Trex
Tuupola
Tommikuld
Nikolai
Peep Väre
Indrek Hiie
Margus (ASW, Funtana)
Felch
MihkelP
Marek
Kristjan
Ülejäänud käivad vist väga harva ja neilt vist tasu võtta ei ole mõtet aga kellelegi kätt ette ei pane kes toetada tahab.
Teeks esimeseks korjanduseks 5 eur nägu. Vaatame siis kaua selle raha eest välja tuleme (31+käive läheb juba täna maha). Kui keegi on nt tudeng vmt ja 5 eur käib üle jõu, siis maksku nii palju kui jõuab või maksab tööga, ehk muruniiduki lükkamisega vmt. Tõenäoliselt väga kellelgi, kes mudelismiga tegeleb 5 eur üle jõu ei käi. Konto annan teada varsti.
Tegin nimekirja nendest, kes võiks/peaks maksma. Need on siis lendurid, kes käivad suht tihti Hüüru Kollasel platsil - vähemalt mulle on silma jäänud - arvestasin ka loogiliselt mõeldes tulevikus käima hakkavaid (nagu Andu). Kui keegi arvab, et on nimekirjas liigne, siis andke palun PSi teada! Kui keegi oma nime ei leia, siis samuti!
Cuprum
Kuno
Matsa
Reivo (Ropka)
Aleksandr
Jan
Roman
Tiit (Titan)
Keks
Usamees
Andu
Mart Seger
Martc, Jürilt
Kpe (Kalle)
Submarin Lauri
Ervin
Bluesmell (Meelis?)
Tamro (Tarts)
Riff
Hommiku kohvi
Romani sõber kopteriga
Jan-i sõber Cessnaga
Trex
Tuupola
Tommikuld
Nikolai
Peep Väre
Indrek Hiie
Margus (ASW, Funtana)
Felch
MihkelP
Marek
Kristjan
Ülejäänud käivad vist väga harva ja neilt vist tasu võtta ei ole mõtet aga kellelegi kätt ette ei pane kes toetada tahab.
Teeks esimeseks korjanduseks 5 eur nägu. Vaatame siis kaua selle raha eest välja tuleme (31+käive läheb juba täna maha). Kui keegi on nt tudeng vmt ja 5 eur käib üle jõu, siis maksku nii palju kui jõuab või maksab tööga, ehk muruniiduki lükkamisega vmt. Tõenäoliselt väga kellelgi, kes mudelismiga tegeleb 5 eur üle jõu ei käi. Konto annan teada varsti.
Last edited by Marek on Wed Apr 27, 2011 23:48, edited 1 time in total.
Tänud Keksile, kes rahastas võrgu täielikult ise. Parkla ja ettevalmistusala vahele torude külge sai nüüd osa võrgust tõmmatud ja kinnitatud. Cuprum oli õnneks abis, sest poole töö pealt pidin platsilt lahkuma.
Homme ehk saab Kunolt või Matsalt postid lendurite alale, et sinna ka võrk ümber tõmmata, mis kaitseb siis lennus olevate pilootide jalgu ja näitab mõnele plastikust ja oranzilt kus peab lennutades seisma.
Platsile jõudes (pidi pool teed jalgsi lähenema, sest mind tõid sõbrad autoga sinna maantee äärde) nägin eemalt kahte noorukit, kes vana hallikassinakas Ziguliga meie parklas olid ja kiirelt minema sõitsid, jälgi rajal ei olnud.
Homme ehk saab Kunolt või Matsalt postid lendurite alale, et sinna ka võrk ümber tõmmata, mis kaitseb siis lennus olevate pilootide jalgu ja näitab mõnele plastikust ja oranzilt kus peab lennutades seisma.
Platsile jõudes (pidi pool teed jalgsi lähenema, sest mind tõid sõbrad autoga sinna maantee äärde) nägin eemalt kahte noorukit, kes vana hallikassinakas Ziguliga meie parklas olid ja kiirelt minema sõitsid, jälgi rajal ei olnud.