Vajan infot mx-12 komplekti kohta
Vajan infot mx-12 komplekti kohta
Tervist
Plaan on endale muretseda mx- 12 saatja ja sellega seoses sooviks teada järgmist :
1. Mis suuruses akud lähevad kaasasolevasse vastuvõtja patareikarpi?
2. Kas bensiinimootoriga lennuki puhul on mõtekam kasutada hoopis vastuvõtja akupakki (vibratsiooni pärast)?
3. Kui töökindel on C577 servo?
Plaan on endale muretseda mx- 12 saatja ja sellega seoses sooviks teada järgmist :
1. Mis suuruses akud lähevad kaasasolevasse vastuvõtja patareikarpi?
2. Kas bensiinimootoriga lennuki puhul on mõtekam kasutada hoopis vastuvõtja akupakki (vibratsiooni pärast)?
3. Kui töökindel on C577 servo?
1. akuboksi lähevad 4tk AA mõõdus patareid või akud, akuboksil on pistik mille saab otse vastuvõtja külge ühendada, komplektis ka lüliti koos pistiku ja pesaga, mille saab akuboksi ja vastuvõtja vahele panna.
2. TÄIESTI ÕIGE! Soovitan igal juhul spetsiaalset akupakki kasutada, milles akud on kindlalt omavahel koos ja kilesse tõmmatud. Komplektis olev akuboks on küll kvaliteetne, kuid kontaktiprobleemid võivad siiski esineda ja kindlam on kasutada eraldi spetsaalset akut (150-350kr). Akuboksi hea kodus lauapeal katsetamiseks kasutada ja vähem kriitilistel juhtudel (autodes, paatides jne)
3. C577 on Graupner/JR standardservo läbi aastate olnud. Ise olen kahte sellist offroad auto peal piinanud - üle 10h sõitu seljataga (gaas-pidur ja tagurpidi käik). Piduri peal saab servo hullu vatti, töötab 6V peal ja pidurdamise puhu ka täiskoormusega. Seni laitmatult töötanud nii -10C ja üleni lumi all kui ka pori ja vee sees.
2. TÄIESTI ÕIGE! Soovitan igal juhul spetsiaalset akupakki kasutada, milles akud on kindlalt omavahel koos ja kilesse tõmmatud. Komplektis olev akuboks on küll kvaliteetne, kuid kontaktiprobleemid võivad siiski esineda ja kindlam on kasutada eraldi spetsaalset akut (150-350kr). Akuboksi hea kodus lauapeal katsetamiseks kasutada ja vähem kriitilistel juhtudel (autodes, paatides jne)
3. C577 on Graupner/JR standardservo läbi aastate olnud. Ise olen kahte sellist offroad auto peal piinanud - üle 10h sõitu seljataga (gaas-pidur ja tagurpidi käik). Piduri peal saab servo hullu vatti, töötab 6V peal ja pidurdamise puhu ka täiskoormusega. Seni laitmatult töötanud nii -10C ja üleni lumi all kui ka pori ja vee sees.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Neil lihtsatel laadijatel on tõenäoliselt kõigil 4-aku jaoks mõeldud väljund. Kui tahta 5-akupakki kasutada, siis peab kindlasti vaatama, et selline laadija ka 5-se akupaki täis laeks. Samas pole problemi ka 4-aku pakki kasutada, enamik seda teebki. Hiljem võib alati 5-akupakile üle minna, kui tunned, et servodel jõudu või kiirust väheks kipub jääma (annab nii 10-25% juurde, pea-asi et kogu elektroonika seda kannataks).
Lauri Laidna - www.pistik.com
Lennutama kavatsen hakata peamiselt Tartumaal ja Lääne-Virumaal ning sageduskonfliktide ohu minimeerimiseks vaatasin antud piirkondades kasutuses olevaid kanaleid. Vabad tundusid olevat järgmised:
Frequency Channel
35.180 =78
35.190 =79
35.210 =81
35.220 =82
35.050 =65
35.060 =66
35.070 =67
35.090 =69
35.100 =70
Kui on keegi, kes kasutab mõnda nimekirjas olevat kanalit, võiks sellest mulle lähemal ajal teada anda.
Frequency Channel
35.180 =78
35.190 =79
35.210 =81
35.220 =82
35.050 =65
35.060 =66
35.070 =67
35.090 =69
35.100 =70
Kui on keegi, kes kasutab mõnda nimekirjas olevat kanalit, võiks sellest mulle lähemal ajal teada anda.
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Kahjuks täpselt sama minulmart63 wrote:Mul 35.170 ehks siis kanal 77 eks?
Tallinn ja harjumaa tavaliselt..
Lauri Laidna - www.pistik.com
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Tegelikult selle kohta, kes mis sagedusega lendab on juba üks teema:)
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=290
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=290