Otsustasin lennukit säästa ja võtsin ära aileronide vardad ja teipisin eleronid kinni. Peale õhkutõusmist hakkas kohe vasakule kiskuma (kallutama pigem). Seejärel teipisin uuesti mõnevõrra arvestusega, et kallutaks paremale. Seda aga ei juhtunud. Muutsin kallet uuesti. Mõtlesin veel, et lähen liiale kuid ikkagi keeras vasaku tiiva alla ja keeras vasakule.
Sellise iseloodiva riistaga : http://www.leicaestonia.ee/extensions/w ... 5-1226.jpg
kontrollisin tagumise tiiva, suure tiiva ja tüüri üle. Erilist kõrvalekallet ei täheldanud.
Millele tuleks tähelepanu pöörata?
Keerab vasakule
Keerab vasakule
Last edited by ukuaru on Wed Jun 01, 2011 22:13, edited 1 time in total.
Põnev jah, endal sama lugu et kaldub ära paremale. Pole ise veel aega leidnud, et asi ära korrastada.
Ise ei oskaks nagu muud väga soovitada, kui et :
* Kontrolli kõik tiiva kumerused üle, et tiivad oleksid ikka samasugused. (Ehk üks tiba kõver või on katkine kusagilt)
* Kontrolli tiibade raskused üle ehk üks teisest märgatavalt raskem.
* Kontrolli mootori kinnitus üle ehk mootor valesti nurga all ning viibki lennuki kursist kõrvale. Proovi kinnitust uuesti seadistada, et mootor suunaks lennukit teisele poole.
Proovi aru saada, kas kaldub ainult siis, kui mootor ka töötab või kaldub ka tühikäigul vaikselt lenneldes.
Ise ei oskaks nagu muud väga soovitada, kui et :
* Kontrolli kõik tiiva kumerused üle, et tiivad oleksid ikka samasugused. (Ehk üks tiba kõver või on katkine kusagilt)
* Kontrolli tiibade raskused üle ehk üks teisest märgatavalt raskem.
* Kontrolli mootori kinnitus üle ehk mootor valesti nurga all ning viibki lennuki kursist kõrvale. Proovi kinnitust uuesti seadistada, et mootor suunaks lennukit teisele poole.
Proovi aru saada, kas kaldub ainult siis, kui mootor ka töötab või kaldub ka tühikäigul vaikselt lenneldes.
T-Rex 450V2, AXN Clouds-Fly
Millisest lennukist üldse jutt käib?
Saan aru, et daungreidisid oma nelja kanaliga lennuki harjutamise eesmärgil kolme peale. Mõnevõrra lihtsam oleks olnud ehk kaldtüürid paika trimmida ja siis lihtsalt otsad vastuvõtjal ringi tõsta nii, et pöördetüür oleks kaldtüüride väljundis ja kaldtüüride servo otsa lihtsalt ühendamata jätnud.
Kui pöördetüüri vastupidises suunas annad, kas lennukit otseks ei saa?
Saan aru, et daungreidisid oma nelja kanaliga lennuki harjutamise eesmärgil kolme peale. Mõnevõrra lihtsam oleks olnud ehk kaldtüürid paika trimmida ja siis lihtsalt otsad vastuvõtjal ringi tõsta nii, et pöördetüür oleks kaldtüüride väljundis ja kaldtüüride servo otsa lihtsalt ühendamata jätnud.
Kui pöördetüüri vastupidises suunas annad, kas lennukit otseks ei saa?
Raadiod: 35MHz kanal 61 ja 63
2,4GHz DSM2/DSMX
2,4GHz DSM2/DSMX
andi wrote:Millisest lennukist üldse jutt käib?
Kui pöördetüüri vastupidises suunas annad, kas lennukit otseks ei saa?
Ta keerab vasaku tiiva alla. Pöördetüürist pole enam tolku kuna see tõstab lennuki sellises asendis taeva poole. Seejärel hakkab spiraale tegema.
Ilmad ka suht tuulised praegu. Proovin kaldtüüre veel rohkem reguleerida, ehk aitab. Kuigi siis hakkab erinevate kiiruste juures erinevalt käituma?
http://www.digitalreviews.net/reviews/m ... iewed.html
edit:
Käisin nüüd proovimas. See reguleerimine aitas niipalju, et hakkas hoopis paremale vajuma. Siit võib järeldada, et ilma aileronidetta siiski vist sõita ei saa. Tuleb ikkagi külge tagasi monteerida ja nendega lendu korrigeerida. Simulaatoris järgi proovitud variant lennata ilma neid kasutamatta praktikas siiski ei õigusta.
Kaldumine
võid proovida kaldtüüre lennu ajal trimmidega natuke sättida, samas aga peaks tegema seda ettevaatlikult et üle ei pinguta.
Vaata palun üle kas pole lõtke kaldtüüridel.
Aivar
Vaata palun üle kas pole lõtke kaldtüüridel.
Aivar
Re: Kaldumine
Kõikse esimene küsimus - MILLISE lennukiga on tegu. Kõik lennukid(konstruktsiooniliselt) EI OLE võimelised ilma ailekateta lendama! Vajalik on tiibade V-kuju.
PS. Mille pagana pärast on vaja üldse töötavat asja downgradeda? Kui ei saa/oska, siis jäta see konkreetne kang lihtsalt rahule. Veel hullem on hakata mingeid kanaleid "ümber tõstma" - arjudki niimoodu kõõbakalt lendama - pärast normaalse masina taga on jälle häda.
PS. Mille pagana pärast on vaja üldse töötavat asja downgradeda? Kui ei saa/oska, siis jäta see konkreetne kang lihtsalt rahule. Veel hullem on hakata mingeid kanaleid "ümber tõstma" - arjudki niimoodu kõõbakalt lendama - pärast normaalse masina taga on jälle häda.
Ei saa aru,miks peaks eleronid kinni teipima Saaks veel aru,et ei kasuta pöördetüüri.See on sama hea,kui üritada jalgratta või mootorrataga pöörata nii,et masinat ei kalluta - mine tee proovi,kas õnnestub.Kui on mingi põhjus (ei jätku kanaleid,vmt.),siis esimene asi millest loobuda võiks,on pöördetüür.Eriti halb mõte on pöördetüüri ja kõrgustüüri kokku panna - lennuk läheb pööramise asemel pöörisesse.Kui on tahtmine mingil põhjusel ainult pöördetüüriga lennukit juhtida,siis oleks hea,kui tiivad on nn."kõrvadega",nagu klassikalisel vabalennu mudelil,siis pöördetüür toimib ilusti.