Tere,
Millist labanurga graafikut Teie kasutate, et saada võimalikult stabiilne tõstejõu muutus just maandumisel ning üleüldse õhus olles 450 klass kopteriga. Olen enda kopteri seadistanud vastavalt manuaalile, kuid see ei ole piisav minu jaoks. Probleem seisneb selles, et kui hakkad maapinna lähedale jõudma, siis on sellel kõrgusel väga keeruline stabiilselt kõrgust muuta, toimub kuidagi hüppeliselt. Hakkad maanduma, kopter tuleb alla, kuid viimase lõpu tahaks teha sujuvalt, kuid siis juba märkan, et kopter liigub liiga kiiresti alla, annan throttle kangist pöördeid juurde ning kopter läheb liiga kiiresti kõrgele taas. Kas asi on normal flight režiimi puudujääk või peaks ka maandumise tegema stunt/idle 1 all?
Tänud,
Raimo
labanurgad 450 kopteril
labanurgad 450 kopteril
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
üldjuhend on lineaarne -2 (0 ei soovita) kraadi kuni +10-12kraadi. Kuid ma olen jõudnud järeldusele, et see ei saa olla lineaarne General Flight puhul.
Manuaalis on esmased juhised, kuidas saad kopteri lennuvõimeliseks, edasi peab aga ise sättima endale parajaks. siin tahakski teiste kogemustest kuulda.
Manuaalis on esmased juhised, kuidas saad kopteri lennuvõimeliseks, edasi peab aga ise sättima endale parajaks. siin tahakski teiste kogemustest kuulda.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Re: labanurgad 450 kopteril
Su jutust jääb mulje et Sul on gaas ka muutuv?Riff wrote:Tere,
Millist labanurga graafikut Teie kasutate, et saada võimalikult stabiilne tõstejõu muutus just maandumisel ning üleüldse õhus olles 450 klass kopteriga. Olen enda kopteri seadistanud vastavalt manuaalile, kuid see ei ole piisav minu jaoks. Probleem seisneb selles, et kui hakkad maapinna lähedale jõudma, siis on sellel kõrgusel väga keeruline stabiilselt kõrgust muuta, toimub kuidagi hüppeliselt. Hakkad maanduma, kopter tuleb alla, kuid viimase lõpu tahaks teha sujuvalt, kuid siis juba märkan, et kopter liigub liiga kiiresti alla, annan throttle kangist pöördeid juurde ning kopter läheb liiga kiiresti kõrgele taas. Kas asi on normal flight režiimi puudujääk või peaks ka maandumise tegema stunt/idle 1 all?
Tänud,
Raimo
Mina kasutasin idleup modes +12 -12 pitchi ja 90% - 85% - 80% - 85% - 90% throttle ja Sinu poolt kirjeldatud probleemi küll ei olnud.
Normal modet kasutasin vaid nö käivitamiseks.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
450 kopteril tuleb need labanurgad kokku sobitada throttlega. Mõlemad muudavad tõstejõudu.
See on parasjagu mängimist.Üldjuhul ei maksa normal modes +10 ülemiseks punktiks panna, aitab ka +8.
Kui viie punktiga saatjal esimene punkt on -4, teine 0, keskmine +4, neljas +6 ja viies +8(+10), peaks maandumine vägagi sujuv olema.
Nüüd tuleb veel throttle kurve paika ajada, et pöörded parajad oleksid. Ise kasutan 0 - 40 - 50 - 60 - 100 throttlet (oleneb ESC-st ja mootorist), et maandumisel pöörded eriti ei muutuks, siis ei hakka ka kopter hüppama, kui vähe throttle- pitchi kangi liigutada.
Üldjuhul olen normal mode-i labanurgad manuali järgi paika pannud ja siis throttle kurvega reguleerinud, et tõstejõud nii järsku maandumise monendil ei muutuks.
Edu!
See on parasjagu mängimist.Üldjuhul ei maksa normal modes +10 ülemiseks punktiks panna, aitab ka +8.
Kui viie punktiga saatjal esimene punkt on -4, teine 0, keskmine +4, neljas +6 ja viies +8(+10), peaks maandumine vägagi sujuv olema.
Nüüd tuleb veel throttle kurve paika ajada, et pöörded parajad oleksid. Ise kasutan 0 - 40 - 50 - 60 - 100 throttlet (oleneb ESC-st ja mootorist), et maandumisel pöörded eriti ei muutuks, siis ei hakka ka kopter hüppama, kui vähe throttle- pitchi kangi liigutada.
Üldjuhul olen normal mode-i labanurgad manuali järgi paika pannud ja siis throttle kurvega reguleerinud, et tõstejõud nii järsku maandumise monendil ei muutuks.
Edu!
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Kopter on nüüd nii sätitud, et on võimalik ka 1m kõrgusel normaalselt lennata, kuid ainult tuulevaikse ilma puhul ning maandumise saab teha ülipehme, nagu udusulg.
Throttle ja labanurga kõverate väärtused:
Throttle, %
0
45
70
85,5
100
Pitch, %
35
60 - hõljub 20-30cm kõrgusel, õhupadi
67 - umbes siin hõljub ~1-2m kõrgusel
72,5
83
Labanurk on -4 kuni +8. Mootor on 3450kV ning 13 hammast Typhoon 450H 2218H
Teoreetiline pea kiirus:
Throttle, % |Pea kiirus, rpm
0 0
45 1494
46 1527
70 2323
71 2356
85 2821
86 2854
100 3319
Kopter siis T-Rex 450 Pro
Throttle ja labanurga kõverate väärtused:
Throttle, %
0
45
70
85,5
100
Pitch, %
35
60 - hõljub 20-30cm kõrgusel, õhupadi
67 - umbes siin hõljub ~1-2m kõrgusel
72,5
83
Labanurk on -4 kuni +8. Mootor on 3450kV ning 13 hammast Typhoon 450H 2218H
Teoreetiline pea kiirus:
Throttle, % |Pea kiirus, rpm
0 0
45 1494
46 1527
70 2323
71 2356
85 2821
86 2854
100 3319
Kopter siis T-Rex 450 Pro
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Eelmine seadistus on enamvähem ok, kui ei ole praktiliselt üldse tuult.
Tänud Bluesmell õpetussõnadele sain juhitavuse palju paremaks uute seadistustega.
Labanurk on ikka -4 kuni +8, kuid throttle on 70% igas punktis, ehk flat. Throttle kangi keskasend on ka täpselt 0 kraadi. Enam ei sega tuul ka nii palju.
NB! regu käivitus on seadistatud super soft, käivitus võtab aega 3-8 sek. Regu on Turnigy K-Force 40A
See on kõik normal mode jaoks, hea viis edas õppimiseks +-10 kraadi peale
Tänud Bluesmell õpetussõnadele sain juhitavuse palju paremaks uute seadistustega.
Labanurk on ikka -4 kuni +8, kuid throttle on 70% igas punktis, ehk flat. Throttle kangi keskasend on ka täpselt 0 kraadi. Enam ei sega tuul ka nii palju.
NB! regu käivitus on seadistatud super soft, käivitus võtab aega 3-8 sek. Regu on Turnigy K-Force 40A
See on kõik normal mode jaoks, hea viis edas õppimiseks +-10 kraadi peale
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
NB! Kui su vastuvõtja võimaldab fail safe mode funktsiooni, siis ei ole hea antud sätteid normal mode all kasutada -> kui normal mode all on throttle kurv sirge, siis ka fail safe minnes on throttle sirge ehk mootor töötab ja kiiresti!
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )