Tegemist on 1.46m tiivaga tüüpilise trainer lennukiga, materjalina on kasutatud vahtu. Mina valisin ARF komplekti (olemas on ka RTF), mis tähendab selle mudeli puhul seda, et lennuk tuleb koos eelpaigaldatud servode, mootori ja ESCga. Ise tuleb juurde panna raadiosüsteem (saatja ja vastuvõtja) ning aku. Iseenesest mõistetavalt läheb vaja ka akulaadijat.

Esmamulje
Pakki kätte saades oli üllatuseks paki suured gabariidid. Nagu hiljem kodus välja tuli, oli kogu karp ka lennukit täis.
Lennuk on vahuka kohta päris kena ja korralik. Kere sees olevad servod on paigaldatud kruvidega balsast raamile, mis ise on kere külge liimitud. Kummaski tiivas on eraldi servo kaldtüürile. Huvitava lisana on lennukil suur pommiruum, mille luuki juhib eraldi servo. Kokku on sellel lennuki viis mikro-suuruses servot. Mootor paistab sellise kolaka kohta suhteliselt väike, võll on 4mm ja kaasasolev prop on mõõtudega 10x5. Aku jaoks on luuk lennuki ninaosas, juhtmete otsas on Deans tüüpi pistik. Tiib koosneb kahest osast, mis teeb transportimise lihtsaks. Peatelik näeb korralik ja soliidne välja. Kaasasolev juhend on lühike ja konkreetne (saksa, inglise, prantsuse).
Üldandmed
tiib: 1460mm
pikkus: 1220mm
kaal: umbkaudu 1.2kg
hind: 149-159 eurot
raadiosüsteem: 5 kanalit
mootor: harjadeta
regu: 30A
Kokkupanek
Kokkupanek on selle lennuki juures väga lihtne: midagi liimida, joota või lõigata pole vaja. Juhendi järgi tegutsedes tuleb teha järgmised asjad:
- kruvida alla peatelik
- paigaldada prop ja spinner
- panna paika saba ja stabilisaator (lükatakse paika ja keeratakse ühe kruviga kinni)
- ühendada kald- ja pöördtüüri lingid ning need paika reguleerida
- paigaldada ja ühendada vastuvõtja
- seadistada raadiosüsteem
Kokkupanek sujus üsna lihtsalt, natuke mõtlemist tekkis seoses akuga. Kuna ESC küljes on Deans pistik ja minul olid XT60 pistikutega akud, siis oli vaja kas ESC küljes pistik välja vahetada või teha üleminek. Mina otsustasin ülemineku kasuks, kuna tulenevalt aku asendist ja luugi kitsikusest, tundus aku paigaldamine nii lühikese juhtmega kahtlane. Vastuvõtja jaoks lennuki keres väga palju ruumi pole, kuid minu oma sobis sinna ideaalselt. Üüratu ruum on aga jäetud pommiruumi jaoks. Mida küll sinna toppida?
Kuskil juhendis pole räägitud, milliste parameetritega aku võiks sellele lennukile sobida, kuid vaadates varuosade nimekirja või RTF komplekti, siis seal on kasutusel 11.1V 1800mah aku. Mul oli olemas Zippy 2200mah akud, mis mõõtmetelt sobivad hästi. Usun, et nendega lendab väga hästi.
Kuna mul on kuue kanaliga raadiosüsteem, siis ühendasin kaldtüürid eraldi kanalitesse, et oleks parem seadistada. Kes soovib, või kasutada ka kaasasolevat Y juhet.
Kokkuvõte
Lennuk on klassikalime ülatiivaline trainer, mis tänu elektromootorile on lihtne ekspluateerida. Elektrika kohta on mudel küllaltki suur, kuid samas jälle väga kerge. Hea on see, et õhku on võimalik saada pea sama kiiresti, kui RTF komplektiga, kuna ehitamist praktiliselt pole. Lennuomaduste kohta ei oska veel öelda, kuid vaevalt sealt üllatusi tuleb. Huivtav, kuidas see mudel on võrreldes Eflite Apprentice 15e-ga, mis on samuti saadaval analoogses konfiguratsioonis ning suuruses?
Mis meeldis:
- komplektsus
- kerge kokku panna
- servod raamil kruvidega, mitte lihtsalt liimitud
- tiivad eraldi servodega
- pommiruum
Mis ei meeldinud:
- akuruum vs ESC juhtme pikkus
- juhendis pole juttu, milliste parameetritega akut soovitatakse



