Komplekteerime soodsa T-Rex 450 kopteri.

Uued ja juba vastuse leidnud küsimused algajatele
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

wermecher wrote:
Riff wrote:Hakka kohe kasutama +/- 10...12 kraadi labanurka. Jumala eest ära õpi selgeks "normal flight" reziimis, kus on -2 kuni +12 kraadi labanurk, teed sellega endale kohe alguses karuteene. Õpin hetkel seda asja ümber.
Ma ei tea ise ka hetkel mis labanurk mul on, sai selle pitch gaugega mõõdetud, aga mina sain mingid imelikud numbrid. Panin vist 0 kraadi alla, kui gaas on maas vms. Ei ole veel eriti kursis laba nurkadega ja nende timmimisega.
Ümberõppimise vältimiseks tuleb throttle ja pichi curved normal modes seada nii, et saaksid lennata 2/3 saatja jostiku asendis, ehk 66% throttlet.
Hõljutades üleminnes normal modest flight mode või vastupidi, ei tohiks kopter hüpata.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

T-rex 450SE juhendis toodud normal ja idle1 kõverad langedki selles piirkonnas kokku, reaalselt kopteri peal testides mingit hüpet ei täheldanud. Idle2 on seal juba karmim, see langeb normal modega kokku ainult selles seisus kui punn põhjas :)
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
wermecher
Posts: 176
Joined: Tue Dec 14, 2010 23:24
Location: Tartu

Post by wermecher »

Njaa, sain enda õppetunni ka kätte. Asjal on ikka korralik jõud taga ning täna siis esimene crashi moodi crash. Võtsin kopteri, et korraks ilusa ilmaga proovida ja muidugi esmajoones kaldus kõrvale ja ei aidanud ka gaasi maha võtmine kuna labad jõudsid täpselt grillrestini, mis grilli kõrval seisis ja põrutasid sinna sisse. Labad siis võib maha kanda, flybari varras ka kaheksas ning treening telikud katki. Esmane diagnoos veel ütleb, et laba kinnitused on kõverad ja pea osa logiseb imelikult, kas nüüd lihtsalt tuli lahti kusagilt või on ka võll kõver. Täpsemalt vaadates, siis võll tuli hammasrataste juurest lahti ja liigub nüüd üles alla vabalt. Kuidas on hea kontrollida, kas võll on veel kasutatav või tuleb maha kanda? Vot siis lugu, saabki remontida vahelduseks. Ning see on viimane kord, kui ma kodu hoovis harjutama hakkan.
T-Rex 450V2, AXN Clouds-Fly
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Keeruta võlli peoga klaasil - peeglil, siis on näha, kas võll on sirge või ei. Ise samaaegselt klaasi ja võlli vahele tekkivaid pilusi kontrollides.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
User avatar
wermecher
Posts: 176
Joined: Tue Dec 14, 2010 23:24
Location: Tartu

Post by wermecher »

titan wrote:Keeruta võlli peoga klaasil - peeglil, siis on näha, kas võll on sirge või ei. Ise samaaegselt klaasi ja võlli vahele tekkivaid pilusi kontrollides.
Tänud, umbes midagi taolist oli endal ka mõttes. Vaatasin, et varuvõllid on isegi olemas ja muu pudi padi ehk leiab samuti. Ilmselt läheb varsti uuesti lendu 8) Samuti treeningtelik, mis sai tellitud jääb ellu kuna tal olid ka varuosad kaasas ning katkise plastikosa saab kenasti ära liimida ja taaskasutada.
T-Rex 450V2, AXN Clouds-Fly
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Kui gaasi maha võtad siis võib kopter hakata hoopis kehvemini reageerima. Kui sul on RealFlight simulaator siis seal on niisugune huvitav lennuväli nagu Flight Scool, kus võid proovida kitsastes oludes lennata autode ja rajamärgistuste vahel. Tõsi, see ei ole PhotoField lennuväli ning nõuab arvutilt rohkem võhma.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Kui gaasi maha võtad siis võib kopter hakata hoopis kehvemini reageerima
Selleks tulebki esimesest punktist teise järst throttle kurve teha 0 - 40 või isegi 45, et maandumisel rootor seisma ei jääks ja juhitavust ei kaotaks. Konkreetselt oleneb see jälle kopteril olevast elektroonikast.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
striker
Posts: 105
Joined: Sat Feb 05, 2011 0:30
Location: Viimsi

Post by striker »

Nii, olen nüüd proovinud nii ja naapidi, hea ja kurjaga :) kuid lendama pole kopterit saanud.
Igasugu küsimusi on tekkinud seadistuse koha pealt ning endal mõistus otsas. Ei ole aega ka muu elu kõrvalt, et iga päev tegeleks asjaga :|

Siit küsimus, et kas keegi oleks nõus võtma ette mu kopteri ning aitama ära seadistada? Soovitavalt Tallinna/Harjumaa piires.
Tasu osas vast saab kokkuleppele!
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Mis aparaadiga tegemist on?
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
striker
Posts: 105
Joined: Sat Feb 05, 2011 0:30
Location: Viimsi

Post by striker »

titan wrote:Mis aparaadiga tegemist on?
HK-450, Spektrum DX6i saatja/vastuvõtja
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Kui Kiili viitsid sõita...saab mõni õhtu vaadata.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
Post Reply