Linnumäe Lennupäevad 2011 !!
Oi oi. Kahju. Aga austan iga inimese isikupära. Ja täna sain kokku ühe tulijaga Haapsalus ning ütlesin ka temale et see kord lihtsalt nimekirja üles ei panegi. On tore et kõik on otsuse teinud oma soovist osaleda vaatamata nähtavale nimekirjale. Tulijaid on palju. Osad ka ilma lennuvahenditeta. Aga pole hullu küll me leiame lahenduse Mina omalt poolt lohutaks et kogu seltskond on LAHE.
Mäletan ühte juhust siin UFOga kus kõik talle kõrva pihta andsid aga vaatamata sellel osales ta talipäevadel ja oli viks ning viisakas.
Homme saan ka teada kui palju ratsupäevade korraldajal bronni kohti üle on jäänud ning kes veel kardab praamisõidu järjekorda võib valida siis sealt mõne sobiliku tuleku ja mineku aja. Varsti kohtume
Mäletan ühte juhust siin UFOga kus kõik talle kõrva pihta andsid aga vaatamata sellel osales ta talipäevadel ja oli viks ning viisakas.
Homme saan ka teada kui palju ratsupäevade korraldajal bronni kohti üle on jäänud ning kes veel kardab praamisõidu järjekorda võib valida siis sealt mõne sobiliku tuleku ja mineku aja. Varsti kohtume
Ma soovitaks Prosperiga asja ajada, tal mõni koht ikka vast leidub, sel laupäeval seal üritusi ja rahvast palju. Ülesõitu raske ennustada.
Sama ka pühapäeval tagasi tulles, kui just Saaremaale merepäevadele edasi ei lähe.
Sama ka pühapäeval tagasi tulles, kui just Saaremaale merepäevadele edasi ei lähe.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Täna rääkisin ratsupäevade korraldajaga ning sain kinnitust et saab ka bronne varsti tema süsteemist. Ma panen need kas kolmapäeval või hiljemalt neljapäeval siia ning siis tuleb kiiresti reageerida ning mulle auto numbrid saata mille ma kohe edasi annan. Tulemisega on nii et oleks hea kui vähemalt pool tundi varem kohale tulete. Ennem kassat tekkib alati järjekord mille igaüks läbima peab ning siis saate oma auto numbri öelda(samuti see et pilet on bronnitud ratsupäevade korraldajate kaudu) ning pileti osta.Seejärel lastakse teid broneeringute ritta kust autod esimestena praamile suunatakse. E-piletiga(neti kaudu ostetud) on teine süsteem selles reas on tavaliselt vähe autosid ja kus näitate pileti tõkkepuu kõrval seisvale pileti tuvastamise aparatuurile(triipkood piletil)ning seejärel avaneb tõkkepuu ning te sõidate bronni ritta.Üldjärjekorras seisjatel tuleb pisut kannatust varuda ,kuigi pole ka hullu ning mida varem ennem praami väljumist kohal olete seda suurem tõenäosus on kohe samale praamile saada . Praamid on suured ja mahutavad palju ning järjekord kahaneb kiiruga.Kui midagi segaseks jäi selgitan PS kaudu veelgi detailsemalt Polegi nii hull see tulemine.
Kas midagi läks sassi ,et nädala lõpus vihma pilved paistavad?prosper wrote: Harjutan siin ilma tellimist ja nüüd viimasel ajal on veits sassi läinud ning kraade vähe palju juurde keeratud . Tahtsin +25 aga sai kogematta +35.
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
Kõik on elus suhteline ja kui meie poolt vaadata siis vihmapilved on kaugel.Tegu siis meile hästi tuntud relatiivsusteooriaga(A.Einstein) Tsiteerin: Relatiivsusteooria revideerib klassikalise füüsika arusaamu ajast ja ruumist. Erirelatiivsusteooria käsitleb muu hulgas ruumi ja aja käitumist teineteise suhtes liikuvate vaatlejate seisukohast. Aeg ja ruum osutuvad suhtelisteks: kestus ja vahemaa võivad olla eri vaatlejate jaoks erinevad. Aeg ja ruum saavad mõistetavaks ühtse aegruumi raames.
Eks näis mis mees see Einstein on ja kas me lepime sellega Aeg hiline sellest ka seisukoht
Teretulemast Ziilike ja sõbrad
Eks näis mis mees see Einstein on ja kas me lepime sellega Aeg hiline sellest ka seisukoht
Teretulemast Ziilike ja sõbrad
Need tumedad pilved liiguvad ümber meie, meid segamata, nagu eelmistel aastatel:
https://picasaweb.google.com/1011835724 ... 2605082994
Optimist usub, et me elame parimas kõikidest võimalikest maailmadest. Pessimist kardab, et see on tõsi. (Murphy)
https://picasaweb.google.com/1011835724 ... 2605082994
Optimist usub, et me elame parimas kõikidest võimalikest maailmadest. Pessimist kardab, et see on tõsi. (Murphy)
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Räägin ka platsile tulekust.Kuna Ratsupäevadega seoses on Linnumäe üle ratsustatud siis meie sõidame platsile teist teed mööda. Kui jõuate viimasele sirgele ennem Kärdlat tuleb teile ette teerist(umbes 150 m ennem SELVERIT).Keerate sealt vasakule kruusa teele. Seal on ka reklaam ISTIKUTE ja TAIMEDE MÜÜK Edasi umbes 150m keerate paremale mahasõidule lennuraja poole. Ja nii lihtne see ongi. Kui mõtted mujal ja põrutate mööda helista mulla ütlen vaid Sulle kuda kohale jõuda.56675782.Andres. Aga jälgige kiirust Hiiumaal kuna sel ajal on meie vapper politsei töökas ja tähelepanelik. Ma ei soovi et teile tekkiks lisakulutusi nii kaunil nädalavahetusel.
Hei!
Aga mina olen juba ammu kohal ja teen aega parajaks...
Parimat soovides,
-Ilmar-
Aga mina olen juba ammu kohal ja teen aega parajaks...
Parimat soovides,
-Ilmar-
...ülevalt on ülevaade...
-Paranull- pildiblogi
-Paranull- pildiblogi
Ilm on endiselt ilus (sedakorda naljata)
Last edited by ussimuna on Sat Aug 20, 2011 16:24, edited 1 time in total.
Hei!
Kontrarünnak!
Mul rohkem sellised portreepildid
Eiffelitorni võite blogist vaadata, seal käisime ka ära.
Parimat soovides,
-Ilmar-
Kontrarünnak!
Mul rohkem sellised portreepildid
Eiffelitorni võite blogist vaadata, seal käisime ka ära.
Parimat soovides,
-Ilmar-
...ülevalt on ülevaade...
-Paranull- pildiblogi
-Paranull- pildiblogi
Hei,
nüüd ka mul Linnumäel käidud, muljed on väga head. Lennata sai vastavalt soovile ja lennuvahendeid sai kaeda igasuguseid. Kõige paremini tegid minu arust need, kes võtsid ka pere kaasa ning ei lasknud mööda võimalust tutvuda Kärdla kohvikute ja miks mitte kogu Hiiumaaga, aga paraku, autode mahutavusega on kahjuks nagu on, kõik hea ei mahu alati korraga kaasa.
Lennukid jäid õnneks terveks, ainus kaotus oli üks Arcuse sabaservo, mis katkise hammasratta tõttu kippus piirasendisse fikseeruma. See võis tegelikult ka enne katki olla, aga minu jaoks natuke ootamatult selgus v-saba suur eelis - kui X või T-sabaga toob kõrgustüüri servo rike lennuki maha, siis v-saba ühe servo rike on eleronidega kompenseeritav. Autopiloot sai selle kompenseerimisega suht hästi hakkama, ma ei saanud tükk aega aru et servo katki on.
Suured tänud Andresele hea korralduse ja atraktsioonide eest, suitsuahven ja koduõlu olid lihtsalt võrreldamatud ja serveeriti parimal võimalikul momendil, ka kõik muu toimis, sai ka magada kes tahtis. Kunagi ammu lubatud ja lennupäevadel saadud lendkommi eest samuti suur tänu; ma loodan täna õhtul tema lennuvõimet testida ja siis saab otsustada, kas temast saab kellegi algaja esimene lennuvahend, ohtra klaasriidega kaetud hotliner või siis saab ta näiteks hoopis pommiluugi ja saab ehk võimaluse Andrest ka järgmine aasta tervitada;-)
Andrus K:-)
EDIT: lennukomm lendab küll, temast saab hotliner
nüüd ka mul Linnumäel käidud, muljed on väga head. Lennata sai vastavalt soovile ja lennuvahendeid sai kaeda igasuguseid. Kõige paremini tegid minu arust need, kes võtsid ka pere kaasa ning ei lasknud mööda võimalust tutvuda Kärdla kohvikute ja miks mitte kogu Hiiumaaga, aga paraku, autode mahutavusega on kahjuks nagu on, kõik hea ei mahu alati korraga kaasa.
Lennukid jäid õnneks terveks, ainus kaotus oli üks Arcuse sabaservo, mis katkise hammasratta tõttu kippus piirasendisse fikseeruma. See võis tegelikult ka enne katki olla, aga minu jaoks natuke ootamatult selgus v-saba suur eelis - kui X või T-sabaga toob kõrgustüüri servo rike lennuki maha, siis v-saba ühe servo rike on eleronidega kompenseeritav. Autopiloot sai selle kompenseerimisega suht hästi hakkama, ma ei saanud tükk aega aru et servo katki on.
Suured tänud Andresele hea korralduse ja atraktsioonide eest, suitsuahven ja koduõlu olid lihtsalt võrreldamatud ja serveeriti parimal võimalikul momendil, ka kõik muu toimis, sai ka magada kes tahtis. Kunagi ammu lubatud ja lennupäevadel saadud lendkommi eest samuti suur tänu; ma loodan täna õhtul tema lennuvõimet testida ja siis saab otsustada, kas temast saab kellegi algaja esimene lennuvahend, ohtra klaasriidega kaetud hotliner või siis saab ta näiteks hoopis pommiluugi ja saab ehk võimaluse Andrest ka järgmine aasta tervitada;-)
Andrus K:-)
EDIT: lennukomm lendab küll, temast saab hotliner
Last edited by ak on Mon Aug 08, 2011 19:00, edited 1 time in total.
Teen omalt poolt lühikokkuvõtte koosolemisest. Oli ülimalt hea meel näha nii palju SÕPRU Hiiumaal. Tuldi üksi ja perekonniti (kokku umbes 70 inimest). Erilised tänud Tiidule kes juba kolmas kord on tulnud täiskooseisus oma perega(viis inimest). Raske oli teid armsad sõbrad üle lugeda sest kõik tegutsesid ja rivisse oli raske panna. Olid ju tunnid loetud ,vaid 72 tundi. Lennusoov kõigil suurem kui paigalseis.
Ilmar oli üks esimesi kes kohale tuli. Asus kohe usinasti huvipakkuvaid objekte jäädvustama oma trikopteril. Samuti Marko (poolhiidlane) ja Siim (samuti poolhiidlane) avastasid oma objektiivis nii uusi kui vanu objekte uue vaatenurga alt. Tegu kõigil multikopteritega. Sain Siimu GOPROd sõidutada oma plaaneril. Tulemuse lubas ta "SinuTorusse" üles riputada.
Platsi valmistasime ette ja telgi püstitasime(merevaatega) oma jõududega et mitte pikast merereisust väsinud kalleid külalisi veel rohkem väsitada. Enamus saabus reedel ja teine enamus laupäeva hommikul. Lennutati kuni kella kaheni öösel nii reedel kui laupäeval. Ziilike oli udus ja Tuhkur udutu. Käsi kindlamaks muutunud paljudel.
Viimane lendaja oli alati Ints oma helendava kopteriga. Kui Ints oli lõpetanud said sõna hiina laternad ja virmalised. Nii säravad kui Intsu kopter nad küll polnud aga vaatamisest olid kaelad vinklis ikkagi. Laupäev lõppes ilutulestikuga mille valmistas ette Tiit. Ma saan aru sellest riskist millega ta need üle piiri tõi ja see suurendas seda vaatamisrõõmu
Nii reede, laupäev kui ka pühapäev sisaldas ohjeldamatuid lende mida igaüks võib siin meenutada. Andrus(ak) juba tegi seda ja näitas meile iselendavat ning mõtlevat lennuaparaati. Samuti teine Andrus(AndrusT) lasi oma lennuki(oli välanägemiselt nagu kuri koer kellel karvad püsti ja puretud olemine) ketist lahti. Uitas ta siis omapäid ning tõi selle pildi ekraanile. Väsinud oma olemisest pakkis Andruse näpuvibutamisest tiivad kokku ning loovutas oma sisikonna värskemale kehale. Loodame siis tuleval aastal seda näha.
Cuprum tegi sõitu prillidega. Hea kogemus paljudele ja kohe selline tunne nagu ise istuks lennukis.
Gunnar Allas oma pojaga pakkus elamust õige mitme lennukiga. Oli hea vaadata ning jälgida kuidas isa ja poeg üksteist lennult ja just lennult mõistavad. Mis see lennukiga plaanerit ülesvedamine muud võiks tähendadagi. Seal ei aita vaid käsust sikuta. On vaja midagi enamat. Tegu ikkagi koopiatega. Väga VINGE
Marek, Kuno, Cuprum ja Reivo tegid salatrenni tulevaseks F3A etapiks.Väga täpsed elemendid joonistusid taevasse.
Samal ajal kui teised taevas, töötas telgi all innukas tehniline meeskond, puhumaks eluvaimu sisse Copterline koopia kopterile. Mille omal ajal Gunnar ja Tõnu olid valmistanud. Aivar,Kaido,Ints,Tiit,Ville ja teised said selle tiimitööga väga hästi hakkama. Tõnis Lepale suured tänud tema koduklubi poolt. Loodame et vaimselt andis see reanimatsioon eluvaimu ka Copterline taassünnile.
Kalle sai samuti eluvaimu sisse oma Raptorile. Tänan ka Kallet oma pisipoja eest, kelle näpu onu Kalle ära remontis(sõnad otse Sten Andri suust)
Autorada seati sisse platsi lähedale. Maiko eestvedamisel käis tihe ja lakkamatu kihutamine. Vanameister Mait koos tehnilise personaliga Siiri näol, näitasid noortele tehniliselt korrektset ja kaubandusliku välimusega autosõittu. Aitähh teile automudelistid!
Ohilennu esindajad Kuno, Reivo ja Gunnar ajasid pöördesse nii lennuki kui ka iseenda. Tugev lennuk ja sitked ohjad. Niimoodi oli vanasti kombeks. Mudel ju ajalooline ning valmistamise aastagi ununenud. Igatahes eelmine sajand kunagi.
Andrus ja Tiit nägid kõike läbi objektiivi. Nende klõpsitud miljonitest piltidest õnnestub ehk meilgi mõnda näha. Samuti teised kes arvukaid videoid ja pilte tegid on teretulnud oma loomingut teistega jagama.
Üllatusi oli palju. Mina ei ole kompetentne nendest rääkima kuna teadsin nendest ennem juba. Annan sõna teile.
Meie koosolemist tulid saarele täiendama ratsupäevad,kohvikupäevad,puhkpillipäevad, Singer Vinger,Superstaarid ja teatrietendused. Aitähh neile tulemast! Vabariigi presitent oli samuti saarel. Peale tema olid ka endised riigipead meid tulnud tervitama.
Tänud kohal olnutele keda kõiki ei saanud nimepidi nimetada. Sama üritusega kohtume kindlasti järgmine aasta ning ikka augusti esimesel nädalavahetusel. Ja kui tulete Hiiumaale muul ajal andke teada ja me korraldama teie olemise. Lennurada on teile avatud , armsad mudelistid.
Ilmar oli üks esimesi kes kohale tuli. Asus kohe usinasti huvipakkuvaid objekte jäädvustama oma trikopteril. Samuti Marko (poolhiidlane) ja Siim (samuti poolhiidlane) avastasid oma objektiivis nii uusi kui vanu objekte uue vaatenurga alt. Tegu kõigil multikopteritega. Sain Siimu GOPROd sõidutada oma plaaneril. Tulemuse lubas ta "SinuTorusse" üles riputada.
Platsi valmistasime ette ja telgi püstitasime(merevaatega) oma jõududega et mitte pikast merereisust väsinud kalleid külalisi veel rohkem väsitada. Enamus saabus reedel ja teine enamus laupäeva hommikul. Lennutati kuni kella kaheni öösel nii reedel kui laupäeval. Ziilike oli udus ja Tuhkur udutu. Käsi kindlamaks muutunud paljudel.
Viimane lendaja oli alati Ints oma helendava kopteriga. Kui Ints oli lõpetanud said sõna hiina laternad ja virmalised. Nii säravad kui Intsu kopter nad küll polnud aga vaatamisest olid kaelad vinklis ikkagi. Laupäev lõppes ilutulestikuga mille valmistas ette Tiit. Ma saan aru sellest riskist millega ta need üle piiri tõi ja see suurendas seda vaatamisrõõmu
Nii reede, laupäev kui ka pühapäev sisaldas ohjeldamatuid lende mida igaüks võib siin meenutada. Andrus(ak) juba tegi seda ja näitas meile iselendavat ning mõtlevat lennuaparaati. Samuti teine Andrus(AndrusT) lasi oma lennuki(oli välanägemiselt nagu kuri koer kellel karvad püsti ja puretud olemine) ketist lahti. Uitas ta siis omapäid ning tõi selle pildi ekraanile. Väsinud oma olemisest pakkis Andruse näpuvibutamisest tiivad kokku ning loovutas oma sisikonna värskemale kehale. Loodame siis tuleval aastal seda näha.
Cuprum tegi sõitu prillidega. Hea kogemus paljudele ja kohe selline tunne nagu ise istuks lennukis.
Gunnar Allas oma pojaga pakkus elamust õige mitme lennukiga. Oli hea vaadata ning jälgida kuidas isa ja poeg üksteist lennult ja just lennult mõistavad. Mis see lennukiga plaanerit ülesvedamine muud võiks tähendadagi. Seal ei aita vaid käsust sikuta. On vaja midagi enamat. Tegu ikkagi koopiatega. Väga VINGE
Marek, Kuno, Cuprum ja Reivo tegid salatrenni tulevaseks F3A etapiks.Väga täpsed elemendid joonistusid taevasse.
Samal ajal kui teised taevas, töötas telgi all innukas tehniline meeskond, puhumaks eluvaimu sisse Copterline koopia kopterile. Mille omal ajal Gunnar ja Tõnu olid valmistanud. Aivar,Kaido,Ints,Tiit,Ville ja teised said selle tiimitööga väga hästi hakkama. Tõnis Lepale suured tänud tema koduklubi poolt. Loodame et vaimselt andis see reanimatsioon eluvaimu ka Copterline taassünnile.
Kalle sai samuti eluvaimu sisse oma Raptorile. Tänan ka Kallet oma pisipoja eest, kelle näpu onu Kalle ära remontis(sõnad otse Sten Andri suust)
Autorada seati sisse platsi lähedale. Maiko eestvedamisel käis tihe ja lakkamatu kihutamine. Vanameister Mait koos tehnilise personaliga Siiri näol, näitasid noortele tehniliselt korrektset ja kaubandusliku välimusega autosõittu. Aitähh teile automudelistid!
Ohilennu esindajad Kuno, Reivo ja Gunnar ajasid pöördesse nii lennuki kui ka iseenda. Tugev lennuk ja sitked ohjad. Niimoodi oli vanasti kombeks. Mudel ju ajalooline ning valmistamise aastagi ununenud. Igatahes eelmine sajand kunagi.
Andrus ja Tiit nägid kõike läbi objektiivi. Nende klõpsitud miljonitest piltidest õnnestub ehk meilgi mõnda näha. Samuti teised kes arvukaid videoid ja pilte tegid on teretulnud oma loomingut teistega jagama.
Üllatusi oli palju. Mina ei ole kompetentne nendest rääkima kuna teadsin nendest ennem juba. Annan sõna teile.
Meie koosolemist tulid saarele täiendama ratsupäevad,kohvikupäevad,puhkpillipäevad, Singer Vinger,Superstaarid ja teatrietendused. Aitähh neile tulemast! Vabariigi presitent oli samuti saarel. Peale tema olid ka endised riigipead meid tulnud tervitama.
Tänud kohal olnutele keda kõiki ei saanud nimepidi nimetada. Sama üritusega kohtume kindlasti järgmine aasta ning ikka augusti esimesel nädalavahetusel. Ja kui tulete Hiiumaale muul ajal andke teada ja me korraldama teie olemise. Lennurada on teile avatud , armsad mudelistid.
infoks
minu fotoarhiivi andmetel oli Copterline koopia viimati suuremal avalikul üritusel lendamas näha Riidaja lennupäevadel 2005 (võimalik, et ma hiljem mujal ei sattunud peale)
edit: pilt kah http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album215
minu fotoarhiivi andmetel oli Copterline koopia viimati suuremal avalikul üritusel lendamas näha Riidaja lennupäevadel 2005 (võimalik, et ma hiljem mujal ei sattunud peale)
edit: pilt kah http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album215
Last edited by Ropka on Mon Aug 08, 2011 20:33, edited 1 time in total.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Nii, väike "eelsoendus" ka Prosper Production´ilt (vabandan kvaliteedi pärast. Sai kokku klopsitud kohapeal kätte käinud vahenditega) http://www.youtube.com/watch?v=ozKQfDLWN4M
Last edited by titan on Mon Aug 08, 2011 23:11, edited 1 time in total.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Kellel oli aega kohvikuid külastada, saab meenutada piltidelt siit
Ka minu ja Sirtsu poolt Andresele tänusõnad toreda nädalavahetuse eest!
Väga super üritus ja väike meenutus minu poolt on siin
Kõrget lendu Sulle!
Väga super üritus ja väike meenutus minu poolt on siin
Kõrget lendu Sulle!