Varsti on talv ukse ees ja mõtted liiguvad sinna poole ,et tarvis soetada omale lennuk mida saab lennutada saalis või vaikse ilma korral ões e. siis indoor.
Otsin lennukit mis oleks võimalikult aeglane, (näiteks õhu piduritega) kergesti parandatav ja 3d võimeline. Hind kuni 100 eur.
3d lennuk
http://shop.lindinger.at/advanced_searc ... ze&x=0&y=0
http://www.youtube.com/watch?v=fEtE6xs4Ers
minul on, soovitan
http://www.youtube.com/watch?v=fEtE6xs4Ers
minul on, soovitan
kogun vanu vene lennukimootoreid
Äran'd nii enesekriitiliseks kah mine, et algajaRopka wrote: minul on, soovitan
Mis aga nendesse 3D-desse puutub, siis ühelt poolt on nad jah aeglased ja "võtavad vähe ruumi", kuid teiselt poolt oskavad ikka piloodi eksimused ka täiega ära kasutada. Peale esimest matsu üsna paras ports "papitükke", mille kokku liimimine küll võimalik, kuid liim, see kurivaim ju kaalub.
Kuid, jah, kui lendamine ikka juba pisut käpas, siis soovitan minagi sama. Kui aga esimeseks lennukiks (alamfoorum on *algajatele*), siis pigem mõtleksin esmalt "suure treeneri" peale.
PS. Siseruumis lendamine on tunduvalt keerulisem, kuna seinad tulevad ikka pagana kähku vastu.
Tagasihoidlikus pidi ju voorus olema
Tegelikult muidugi pole ala mulle päris uus ja kodutöö on tehtud. Lennanud olen nii simus kui treeneriga... ja natuke ka spordi saalis vaporiga proovinud.
Vajaksin muidugi nõu veel tehnika osas e. siis kas lindingeri poolt soovitatavad mootorid, servod jne. õigustavad ennast või peaks ise midagi kombineerima.
Kahjuks ei oska nii soravalt saksa keelt, et täpsemalt aduda mis saab selle hinna eest ja mis vaja juurde osta (mini breeze). Millegi pärast ei tööta mul tõlge
Tegelikult muidugi pole ala mulle päris uus ja kodutöö on tehtud. Lennanud olen nii simus kui treeneriga... ja natuke ka spordi saalis vaporiga proovinud.
Vajaksin muidugi nõu veel tehnika osas e. siis kas lindingeri poolt soovitatavad mootorid, servod jne. õigustavad ennast või peaks ise midagi kombineerima.
Kahjuks ei oska nii soravalt saksa keelt, et täpsemalt aduda mis saab selle hinna eest ja mis vaja juurde osta (mini breeze). Millegi pärast ei tööta mul tõlge
Mini breeze komplekt on pltide peal näha.
Vaja oleks juurde siis vähemalt neid kolme itemit, mida nad seal allpool soovitavad - ehk siis regu, mootor ja aku. Lisaks tasuks vaadata kohe ligi ka mootori juures soovitatud proppi ning akule juurde sobivat pistikut (vimane *võib* olla ka kontrolleriga kaasas, kuid ma kahtlen selles). Kui pistik puudu jääb, siis seda peaks kohalikest mudelipoodidest ka letist leida olema, aga pead ma muidugi hetkeolukorra osas anda ei julge.
Loomulikult on lisaks vaja veel kolme servot ja saatjat-vastuvõtjat.
Vaja oleks juurde siis vähemalt neid kolme itemit, mida nad seal allpool soovitavad - ehk siis regu, mootor ja aku. Lisaks tasuks vaadata kohe ligi ka mootori juures soovitatud proppi ning akule juurde sobivat pistikut (vimane *võib* olla ka kontrolleriga kaasas, kuid ma kahtlen selles). Kui pistik puudu jääb, siis seda peaks kohalikest mudelipoodidest ka letist leida olema, aga pead ma muidugi hetkeolukorra osas anda ei julge.
Loomulikult on lisaks vaja veel kolme servot ja saatjat-vastuvõtjat.
Kui Sul Vapor on, siis on äkki Spektrum'i saatja ka olemas? E-flite tootevalikus on ju ka mōned sellised väikesed 3D vōimelised saalilennukid, arvestades et neil kōik peale saatja komplektis kaasas on, peaks ka hind üsna konkurentsivōimeline olema.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
minul on breeze pro, see suurem variant
kogu tehnika on HobbyKingist, see 100€ kogu komplekti eest on väheke overkill
aku on 2S 500 mAh
juhin tähelepanu mõnele pisiasjale mida paljudel sellistel silmaga vaadates samasugustel "vorstilaadsetel toodetel" pole
*kere risti ja põiki lehtedel on diagonaalsed toed, mis moodustavad karbi ja ei tee keret vedelaks, st saba ei töllerda niisama taga tuule järgi vaid on täiesti jäik
*sabaosas ei mingeid pulkasid/traate/juhikuid, kogu juhtimine käib niidist tõmmates st. raskete pulkade asemel on pingul niidid
*ei mingeid hingesid, hingede töö teeb lai kontoriteip
*kuum liim on liiast, liiga raske, ideaalne on saksa kummiliim UHU POR
*heina sisse maandumine on liiast, kere läheb puruks, õues never ever rattaid külge liimida, rattad ei veere mitte kuskil peale saalipõranda
mina olen täheldanud, et õues kõige lennukit säästvam maandumine on kätte
tuulega ei ole ka mõtet jamada, süütu tuulehoog võib tiivad kokku murda vms kohast lahti tõmmata.
pidurid õues ei ole hea mõte, liikuva õhuga muutub juhitavus natuke kontrollimatuks kohati. (taganttuulega)
sellise lennuki point on selle kaal, peab olema nii minimaalne kui võimalik
sentimeetri paksusest lehest purunematust elaporist lennukil sa ei saa seda lennufiilingut mida F3P lennuk pakub
kui aga lennuk kindla peale õhus ei püsi veel, siis on mõtekam vaadata selliseid väheke paksemaid vahtusid, sest õhuke depron ühte korralikku matsu andeks ei anna, tuleb kohe uus teha.
valik jääb ikkagi sinu teha
kogu tehnika on HobbyKingist, see 100€ kogu komplekti eest on väheke overkill
aku on 2S 500 mAh
juhin tähelepanu mõnele pisiasjale mida paljudel sellistel silmaga vaadates samasugustel "vorstilaadsetel toodetel" pole
*kere risti ja põiki lehtedel on diagonaalsed toed, mis moodustavad karbi ja ei tee keret vedelaks, st saba ei töllerda niisama taga tuule järgi vaid on täiesti jäik
*sabaosas ei mingeid pulkasid/traate/juhikuid, kogu juhtimine käib niidist tõmmates st. raskete pulkade asemel on pingul niidid
*ei mingeid hingesid, hingede töö teeb lai kontoriteip
*kuum liim on liiast, liiga raske, ideaalne on saksa kummiliim UHU POR
*heina sisse maandumine on liiast, kere läheb puruks, õues never ever rattaid külge liimida, rattad ei veere mitte kuskil peale saalipõranda
mina olen täheldanud, et õues kõige lennukit säästvam maandumine on kätte
tuulega ei ole ka mõtet jamada, süütu tuulehoog võib tiivad kokku murda vms kohast lahti tõmmata.
pidurid õues ei ole hea mõte, liikuva õhuga muutub juhitavus natuke kontrollimatuks kohati. (taganttuulega)
sellise lennuki point on selle kaal, peab olema nii minimaalne kui võimalik
sentimeetri paksusest lehest purunematust elaporist lennukil sa ei saa seda lennufiilingut mida F3P lennuk pakub
kui aga lennuk kindla peale õhus ei püsi veel, siis on mõtekam vaadata selliseid väheke paksemaid vahtusid, sest õhuke depron ühte korralikku matsu andeks ei anna, tuleb kohe uus teha.
valik jääb ikkagi sinu teha
kogun vanu vene lennukimootoreid