fx14

Saatjad, vastuvõtjad, servod, elektroonika jms
Post Reply
cbjuss
Posts: 246
Joined: Sun Jan 20, 2008 17:43
Location: Õismäe

fx14

Post by cbjuss »

kas kellelgi on kogemust kuidas plaanerile FX14 peal butterfy asendit panna
Kas üldse võimalik?
Netist pole igatahes ühest seletust leidnud- siuke umbmäärane jura ala - vaata FX18 moodi.
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Sorry, OT :oops:
...aga mis see butterfy on ja milleks ta hea on? :oops:
cbjuss
Posts: 246
Joined: Sun Jan 20, 2008 17:43
Location: Õismäe

Post by cbjuss »

butterfly on pidur.Eleroonid üles ja flapsid alla.Tuleb ka kõrgustüüri mixida mingi ca 10%.saad plaaneri üsna täpselt maha panna
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Menüüd peaksid olema suhteliselt samad, ehk on fx18 manual abiks:
http://data.robbe-online.net/robbe_pdf/ ... -F4091.pdf
User avatar
tulnuk
Posts: 539
Joined: Mon Aug 01, 2005 1:33
Location: tartu

Post by tulnuk »

Isiklikust kogemusest soovitaksin alustada vaid klappidega pidurdamisega, nii jääb eleronide effektiivsus ka väikesel kiirusel alles. Olenevalt lennukist on tõenäoliselt ka vaja ka klappide-stabilisaatori mix'i.
cbjuss
Posts: 246
Joined: Sun Jan 20, 2008 17:43
Location: Õismäe

Post by cbjuss »

Plaaneriks on Cularis ,FX18 soovitavad kõik foorumid vaadata, aga probla on selles,et fx18 on suuremate võimalustega kui seda on fx14 ja minu teada on juba FX18 sisse ehitatud butterfly - sellepärasta ma seda küsingi.Sakslaste miskis foorumis oli täpselt sama küsimus ja vastus oli sama mis Mart soovitas ,et vaata FX18 manuaali.Sellest pole abi
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Toetan Tulnuka juttu täielikult. Minul oli võistlemise lennuk sel aastal just nii lendama pandud ja see on täiesti piisav. Maandumise täpsus õigel sekundil oleneb ikkagi 90% piloodi treenitusest ja korralikult sisselennatud lennukist. Hea mees maandub täpselt ka ilma igasuguste klappideta. Klapid annavad ainult suure eelise liigse kõrguse kaotamisel.
cbjuss
Posts: 246
Joined: Sun Jan 20, 2008 17:43
Location: Õismäe

Post by cbjuss »

Nojah .
mida aga teha siis kui ei ole hea piloot ja ikkagi üritaks enamvähem tervelt plaaneri maha saada.Mulle tuli idee kasutada butterflyd,võibolla kunagi tulevikkus olen ma ka osavam ja siis pole muud vajagi.Head soovitused piloteerimistehnika alalt on alati teretulnud,aga minu küsimus on konkreetselt tehnilise poole pealt.
Tänud
Post Reply