üks suur sõjalind

Suured ja väikesed õnnetused mudelitega...
Post Reply
User avatar
eestikas
Posts: 136
Joined: Tue Aug 23, 2011 20:30
Location: Tallinn

üks suur sõjalind

Post by eestikas »

http://www.youtube.com/watch?v=Ocekgvqc ... re=related

kes ei viitsi lendu vaadata SKIPPIGE 4:52
Kyosho Spree ES
Art Tech Decathlon
Cessna 182
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Post by ufo »

Päris mõnu tunne võis see olla.
(Lennuk pold enam juhitav) :D
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
User avatar
eestikas
Posts: 136
Joined: Tue Aug 23, 2011 20:30
Location: Tallinn

Post by eestikas »

shit happens
Kyosho Spree ES
Art Tech Decathlon
Cessna 182
User avatar
TU.144
Posts: 174
Joined: Fri Oct 01, 2010 14:49
Location: Tartu

Post by TU.144 »

kas tõesti mudellennukite puhul on ühe mootri rivist välja minek fataalne? Kohe läheb keerisesse. Päris lennukid suudavad ka ühe mootoriga edasi lennata. Muidugi mudellennukid lendavad ka madalamal ja üldiselt pole enam aega keerisest välja tulla. Aga ütleme kui kõrgus oleks piisav, kas siis see antud isend oleks suutnud ohutult ühe mootoriga maanduda?
Planeerides vaevalt oleks happy ending tulnud kuna arvan, et ilma mootoriteta tuleb selline lennuk alla nagu kivi.

Lihtsalt nii huvi pärast :)
Image
FOTOD JA VIDEOD NII TAEVAST KUI MAALT
User avatar
eestikas
Posts: 136
Joined: Tue Aug 23, 2011 20:30
Location: Tallinn

Post by eestikas »

noh mina seda nii hästi ei tea aga seda ma tean et see sõjalind lendas paremini kui see agrepuut http://www.youtube.com/watch?v=yChRS10P ... r_embedded
Kyosho Spree ES
Art Tech Decathlon
Cessna 182
User avatar
ik
Posts: 478
Joined: Tue Jun 30, 2009 17:39
Location: Tartu
Contact:

Post by ik »

TU.144 wrote:kas tõesti mudellennukite puhul on ühe mootri rivist välja minek fataalne? Kohe läheb keerisesse. Päris lennukid suudavad ka ühe mootoriga edasi lennata. Muidugi mudellennukid lendavad ka madalamal ja üldiselt pole enam aega keerisest välja tulla. Aga ütleme kui kõrgus oleks piisav, kas siis see antud isend oleks suutnud ohutult ühe mootoriga maanduda?
Planeerides vaevalt oleks happy ending tulnud kuna arvan, et ilma mootoriteta tuleb selline lennuk alla nagu kivi.

Lihtsalt nii huvi pärast :)
viimases AMI-s oli minuarust sellest juttu- pigem asi mudelistide refleksides- ei võeta õigel ajal gaasi maha ja ei sada õigel ajal aru,kumb mootor seisma jäi.
User avatar
eestikas
Posts: 136
Joined: Tue Aug 23, 2011 20:30
Location: Tallinn

Post by eestikas »

mul põhimõtteliselt koguaeg nii et kui lennuk õhus hullult vibama hakkab kohe mootor maha ja elevator põhja ja liuglen hädamaandumise,... kui just vahepeal kontrolli alla saab siis sel juhul jälle mootor vaikselt taha ja hakkan jälle ronima PS mul on ühe mootoriga.
Kyosho Spree ES
Art Tech Decathlon
Cessna 182
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Ei usu, et "elevaator põhja" oleks kõige targem tegu sellisel juhul. Pigem ikka proovida lennujoon otseks saada, ülatiivalisel treeneril näteks kõige targem juhtimine lõpetada :) Kõrgustüüri üles lükkamine koos kaldetüüri hoidmisega on hea crashi valem 8)

AMI-s soovitati sellisel puhul tõesti gaasi maha võtta, et aega võita ja pärast veosuuna tuvastamist pöördetüüriga veidi vastu hoida. Kuna asjad käivad kiiresti siis pole aega kahjuks õigeid tegevusi kaaluda, tuleb harjutada lihtsalt.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
eestikas
Posts: 136
Joined: Tue Aug 23, 2011 20:30
Location: Tallinn

Post by eestikas »

jep aga spree'ga mootori maha võttes tuleb sirge joone hoidmiseks tüür põhja sest muidu tuleb liiga kiiresti nina ees maha aga kui tüür põhjas siis liugleb väga ilusti. decathloniga ei tea sest alles uus ja pole situatsiooni ette tulnud. muidu super hästi lendab.
Kyosho Spree ES
Art Tech Decathlon
Cessna 182
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Arvatavasti on su lennukil raskuskese liiga ees. Raskuskese tasub panna tiiva tõstekeskme juurde. Tõstekese on tavaliselt tiivaprofiili pakseim koht ja umbes 1/3 tiiva laiusest esiservast arvates. Kui raskuskese taga siis on lennukit raske juhtida aga kui liiga ees siis planeerib halvasti. Üldiselt hea tuulevaikse ilmaga gaas maha võtta ja vaadata kui hästi planeerib siis saad raskuskeset või kõrgustüüri vajadusel korrigeerida.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
eestikas
Posts: 136
Joined: Tue Aug 23, 2011 20:30
Location: Tallinn

Post by eestikas »

jah tüüriga sai timmitud küll aga täisgaasil tõstis nina liiga üles. aga muidu mootoriga jah lendab otse ja nina pole vaja tõsta.
Kyosho Spree ES
Art Tech Decathlon
Cessna 182
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Ülatiivalisel lennukil peaks mootori veojõud olema suunatud veidi alla, et gaasiga liiga üles ei rebiks lennukit. Sinu mudelil võiks nurk alla olla 4-5 kraadi ja propi pöörlemise suunas küljele 1 kraad, usu mind, lendamine läheb kohe mõnusamaks.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
eestikas
Posts: 136
Joined: Tue Aug 23, 2011 20:30
Location: Tallinn

Post by eestikas »

aitäh nõuande eest
Kyosho Spree ES
Art Tech Decathlon
Cessna 182
Post Reply