tere
oh pole ammu siia kirjutanud
ostsin siis endale lõpuks "uue" lennuki (kes asjaga kursis ja kes mäletab siis teate millest jutt käib)
uus lennuk on siis art tech'i Decathlon mille ostsin siit foorumist ühelt helgelt kasutajalt ja olen talle tänulik.
otsisin küll cessnat aga sain hoopis decathloni ja olen väga rahul. lennukile sai ka niiöelda remont tehtud aga pole veel lõpule viidud. see-eest lendamas sai käidud ja kõige paremini õnnestus neljas katse.
lisan siia ka lingi lennuki piltidest. seal on ka minu spree pilte.
decathlonist on pilte kahes versioonis ehk siis enne ja pärast remonti. mõnele on see lennuk kindlasti tuttav ja teavad ka kindlasti kes oli eelmine omanik.
link: https://picasaweb.google.com/1114329684 ... /RcGalerii
NO NÜÜD SAIN KÜLL KORDA
VÄGA VABANDAN EBAMUGAVUSTE PÄRAST
ostsin siis endale lõpuks "uue" lennuki (kes asjaga kursis ja kes mäletab siis teate millest jutt käib)
uus lennuk on siis art tech'i Decathlon mille ostsin siit foorumist ühelt helgelt kasutajalt ja olen talle tänulik.
otsisin küll cessnat aga sain hoopis decathloni ja olen väga rahul. lennukile sai ka niiöelda remont tehtud aga pole veel lõpule viidud. see-eest lendamas sai käidud ja kõige paremini õnnestus neljas katse.
lisan siia ka lingi lennuki piltidest. seal on ka minu spree pilte.
decathlonist on pilte kahes versioonis ehk siis enne ja pärast remonti. mõnele on see lennuk kindlasti tuttav ja teavad ka kindlasti kes oli eelmine omanik.
link: https://picasaweb.google.com/1114329684 ... /RcGalerii
NO NÜÜD SAIN KÜLL KORDA
VÄGA VABANDAN EBAMUGAVUSTE PÄRAST
Last edited by eestikas on Fri Sep 30, 2011 17:25, edited 4 times in total.
Kyosho Spree ES
Art Tech Decathlon
Cessna 182
Art Tech Decathlon
Cessna 182
Lühikene vastus oleks - ettevaatlikulteestikas wrote:tekkis veel üks küsimus et kuidas transportida lennukit nii et see viga ei saaks kuna mul puuub auto siis liigun jalgsi, rattaga ja ühistranspordiga.
Aga see ilmselt Sind ei huvitanud... Täpsemad transpordijuhendid sõltuvad ilmselt mudelist, mida transporditakse, seepärast vabandan ette, kui väga "võssa panen" Sinu mudeli korral; samuti jääb jutt pisut üldsõnaliseks.
* Kaval on mudel enne transporti paariks osaks lammutada (näiteks tiivad eraldi). See on muidugi väga mudeli üldkonstruktsioonis juba kinni - kujutan elavalt ette kedagi vaidtiival "tiibu eraldamas", kuid võimalik seegi.
* Võimalusel kasuta "kotte" - kas siis ainult tiibadele, või lisaks ka mudelile. Vähemalt oma Yak-i tiivakotiga olen ma raskelt rahul. Muudab tiivad suht kompaktseks ja kergelt kaasas kantavaks üksuseks. Lisaks muidugi lahtivõtmine - ei kujutaks ette, kuis peaksin kuuendalt korruselt 2x2m "üksusega" kas treppi pidi tatsama, või siis end lifti toppima. Nüüd aga ühe käe otsas tiivakott, teises "porgandina" lennuki kere - ja mahub lifti teisigi kaaskodanikke...
* Kui mudel väiksem, siis võibolla abiks katsuda teha tema jaoks mingi kast/kohver. Pisut loomingulist lähenemist, väike lambike "heureka!" kui vaatad mõnd (näiteks) pappkarpi. Paar sobivalt lõigatud vahutükki vahele ja ongi mudel transpordikonteineris.
* Prohvid oma parematele mudelitele muidugi spetsiaalseid kohvreid ise teevad - aga "tavamudeli" jaoks selline ilus "tsellokast" ilmselt suurem väärtus, kui mudel ise.
Nitrokütuse kastid on head tugevad, paned otsakuti kokku, lisad liimi ja teipi ning mudeli osade fikseerimiseks penost lõigatud toed. Konreetne konstruktsioon sõltub muidugi mudelist ja oma leidurivaistust. Mina tõmbasin kastid omavahel kahe pikuti koormarihmaga kokku, autoga vedamiseks on ok aga jalgratta jaoks vaja teha asi mõne puitliistuga jäigemaks. Neid kaste saad näiteks Kullost küsida, nad viskavad tühjad kastid niikuinii minema.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
mullikile on üks väärt materjal transpordi kaitsekotiks
keevitad ise kokku täpselt õiget mõõtu koti
mul üks saksast tulnud F3A lennuk oli sellest tehtud (ka sabad ka tagatiivad) katetega, kasutan siiani ja lennuk ka siiani terve
kõige rohkem saabki lennuk viga transpordil hoiukohast auto peale ja tagasi
keevitad ise kokku täpselt õiget mõõtu koti
mul üks saksast tulnud F3A lennuk oli sellest tehtud (ka sabad ka tagatiivad) katetega, kasutan siiani ja lennuk ka siiani terve
kõige rohkem saabki lennuk viga transpordil hoiukohast auto peale ja tagasi
kogun vanu vene lennukimootoreid