HK predator

Uued ja juba vastuse leidnud küsimused algajatele
Post Reply
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

HK predator

Post by felch »

Kas keegi oskab kommenteerida HK "spioonilennukeid" Predator ja Reaper ?
Viimne näeb ägedam välja, on fiibrist ja puha aga... ?
Mõte oli selles, et sain endale Predatori ja nüüd tekkis idee ta Reaperi vastu välja vahetada.
Pro et contra ?
Last edited by felch on Thu Dec 15, 2011 20:01, edited 1 time in total.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Minuarust lootusetult raske. Pakuksin võrdluseks kindlasti hästi lendavaid enamvähem samasuure tiivapindalaga elektrilennukeid:
http://www.hyperflight.co.uk/products.a ... +Electrics
30-35 dm2 tiivaga üle 1,5 kg lennukaalul on mõte ainult siis kui vajatakse väga suuri lennukiiruseid.
User avatar
ik
Posts: 478
Joined: Tue Jun 30, 2009 17:39
Location: Tartu
Contact:

Post by ik »

no kõva tuulega nagu praegu ei tundu see suur tiivakoormus üldse mitte halb asi.
Aga eks muidugi lennuaeg tuleks kergema aparaadiga tükkmaad pikem.
P28A- FPV
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Ee jah, kiire lennuga masinat ma hetkel ei taha - ei saaks hakkama.
Eks ma üritan Predatori kokku monteerida ja vaatame, mis välja tuleb.
Muide, millega soovitate liimida? Nt. kiil tuleks kleepida, tüürpindade "hinged" jne.
Ja veel - milliseid servosid oleks tark kasutada? Mõõdu järgi võiksid sobida tavalised 9g jupid vist.
Esialgu ei ole veel leidnud lennuki kohta täpsemat kirjandust - et mismoodi sättida jne.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Servodest julgen soovitada:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 14sec.html
Väljund on laagritega ja ei kulu loksuma. Minul pole olnud ühtki probleemi. Viimasel ajal kasutan ainult digivarianti.
Eespool toodud lingi lennukite kirjeldustes on servosoovitused, mida kasutavad hästi palju lendajad.
5 min EPO ja CA on vist paljudel põhilised liimid.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

CA liim ? Tsüano-atsetaat...kas see on see, mida tuntakse ka "superliimi" nime alla? Liimib hästi näppusid...
Predatoril on V-saba koos 2 tüürpinnaga. Kas see ongi "ruddevon"?
Mõtlesin tekitada tüüritava esiratta. Servo juurde ja natuke mehhaanikaga tegeleda. Aga..kuidas on kombeks ratast juhtida? Mingi espegiaalne mix?

PS. Proovisin ka kuidas masin välja näeb. Kaugelt vaadates...pole viga: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 4395_n.jpg
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
azgar
Posts: 49
Joined: Wed May 25, 2011 22:29
Location: Elva

Post by azgar »

Tsüanoakrülaat tegelikult. Ehk superliim, jah.
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Re: HK predator

Post by cuprum »

felch wrote:Kas keegi oskab kommenteerida HK "spioonilennukeid"
Esimest - või tegelikult selle saksamaalt ostetud analogi olen omaarust siinmail päris palju lennutanud. Teine on juba kuu aega paari päeva nokitsemise kaugusel õhku tõstmisest - kahjuks "enne Araabiat" ei jõudnud.

Mis kommentaaridesse puutub, siis jah - algajale ei soovitaks. Nendel asjadel tegelikult see viga, et kuju on aerodünaamiliselt liiga optimeeritud. Sellest tuleb aga see, et õhus püsimiseks on vaja arvutit - suht kiiret korrigeerimist.
Tegelikult, kui aus olla, siis lendavad nad suhteliselt hästi, aga maandumine on tänu liig heale aerodünaamikale suht problemaatiline. Maanduda tuleb üsna suure kiirusega -> rataste maha saamise hetkel on kiirust veel niipalju, et pisike kohtumisnurga muutus kutsub "kitse" esile - hüpe õhku, millele järgneb juba päris märgatav stallumise oht.
Post Reply