Impeller

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Impeller

Post by [J] »

Paistab, et hirm impelleri kehva kasuteguri pärast on liialdus:
http://www.modellbau-peters.de/Beschrei ... 203-ph.htm
Image
Väikesemale lennukile:
http://www.modellbau-peters.de/Beschrei ... IA3-ph.htm
Esimene oleks jalgratta abimootoriks päris paras.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Näha on arengut, uuelaadne lähenemine vist! Nö "tavalised" impellerid on tunduvalt suurema labade arvuga (millel pole mingit erilist profiili) ja sealt vist ka kasuteguri väiksus. Samas pole nende Schübeler Impellerite puhul seda "lahedat vilet" enam nii palju, sest pöörded ainult 22000-38000 min-1
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

saksa keel ei ole mu tugevaim külg - kas see tähendab staatilist veojõudu? Standschubbereich: 28-95 N
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Lauri Laidna - www.pistik.com
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Lend

Post by [J] »

Nii nendega lennatakse:

http://www.flugmodellbau.ch/files/jets_ ... hen_05.avi

http://www.modellflug.ch/igejs/Filme/F86.wmv

http://www.modellflug.ch/igejs/Events20 ... awk-Lo.wmv

http://www.modellflug.ch/igejs/Filme/Foxbat.WMV

Kuna esimene on üle 100 MB, tasub ehk enne vaatamist arvutisse sikutada (lingil hiire parem klõps ja Save Target As...).
Post Reply