Eagle Tree telemeetria
Eagle Tree telemeetria
Kes keegi kasutab Eagle Tree telemeetria tehnikat? Tahaks panna plaanerile variomeetri, altimeetri, kiirusmõõtja, stabilisaatori, kaamera ja "Return to home" süsteemi. Ühesõnaga tahaks näha maapealselt ekraanilt või arvutist , mis õhus hetkel toimub. Palju seda inimfaktorit lendamiseks üldse vaja on. Tahaks väga näha sellist elektroonikahunnikut lendamas. Kindlasti on kellelgi kogemusi jagada. http://eagletreesystems.com/
Eagletree
Tere.
Mul on endal see täiesti olemas ja kasutusel. Praktiliselt täielik komplekt.
http://www.youtube.com/watch?v=PJLaJ3xL ... AAAAAAAAAA
Ise olen Tartus.
Mul on endal see täiesti olemas ja kasutusel. Praktiliselt täielik komplekt.
http://www.youtube.com/watch?v=PJLaJ3xL ... AAAAAAAAAA
Ise olen Tartus.
Angaar: Aerobird Swift, Multiplexi Twinstart 2, Blizzard, Funjet, Cularis, PVC toru ja Easyglider PRO ristand ning FPV kola koos EagleTree OSD ja träkkimisega.
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Tuleb tuttav ette tõesti. Ma tookord träkkimise süsteemi (EagleTree ground stationit) ei näidanudki, see oli ka kaasas. Kui ilm lubab, siis käin ka talvel lennutamas. Hetkel tuunin oma varustust, et saaks külmaga FPV lendamist auto salongist teha. Praegu olen teinud nii, et auto pargin alla tuult ning soojenduse panen põhja. Auto pakiruumi lähedusel ca 1m on siis kuskil 0 kraadi -10 välistemperatuuri juures. Monitorid ja sülearvuti on pakiruumis.
Rekord on seni olnud -15. Turvaline on -10. Varustus on seni ilusti pidanud. Näppudel aga hakkab külm ja pikka lendu teha ei saa. Väljas lendamiseks peaks endale ka puldi koti muretsema.
31.12.2011 katsetasin esimest korda ka EagleTree kojulendamise seadistust. Tahab veel tuunimist ja katsetamist. Tööle see igatakes hakkas ja suuna võttis ka koju. Probleemiks oli ülestabilisatsioon ja kõrgus hakkas liiga kiiresti vähenema. Eks peab rohkem katsetama.
Rekord on seni olnud -15. Turvaline on -10. Varustus on seni ilusti pidanud. Näppudel aga hakkab külm ja pikka lendu teha ei saa. Väljas lendamiseks peaks endale ka puldi koti muretsema.
31.12.2011 katsetasin esimest korda ka EagleTree kojulendamise seadistust. Tahab veel tuunimist ja katsetamist. Tööle see igatakes hakkas ja suuna võttis ka koju. Probleemiks oli ülestabilisatsioon ja kõrgus hakkas liiga kiiresti vähenema. Eks peab rohkem katsetama.
Angaar: Aerobird Swift, Multiplexi Twinstart 2, Blizzard, Funjet, Cularis, PVC toru ja Easyglider PRO ristand ning FPV kola koos EagleTree OSD ja träkkimisega.
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Re: Eagletree
Video hea aga mis asjaoludel lennuk nii karmilt ühte rütmi koogutab? Autopiloot?Kleemann wrote:http://www.youtube.com/watch?v=PJLaJ3xL ... AAAAAAAAAA
Tasakaal oli tsipa paigast ja "Gain" liiga tugev. Eagletree stabilisaator on selles mõttes parem, saad stabiliseeritavaid telgi eraldi tuunida.
Lingis olevas videos on co-pilot infrapuna stabiliseerija. Kuna vaba kanalit tuunimisek ei jätkunud ja ilm oli ka väga IR kontrastne, siis paremaks reguleerimist teha ei saanud. Sellega on sul ühtlane gain ja koogutamine oli jah päris jube.
Lingis olevas videos on co-pilot infrapuna stabiliseerija. Kuna vaba kanalit tuunimisek ei jätkunud ja ilm oli ka väga IR kontrastne, siis paremaks reguleerimist teha ei saanud. Sellega on sul ühtlane gain ja koogutamine oli jah päris jube.
Angaar: Aerobird Swift, Multiplexi Twinstart 2, Blizzard, Funjet, Cularis, PVC toru ja Easyglider PRO ristand ning FPV kola koos EagleTree OSD ja träkkimisega.
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..