hajameelselt rumalusi
hajameelselt rumalusi
Mida rumalat oled Sina teinud mudelismiga seoses, kuna oled natuke hajameelne aegajalt ?
Minu kõige "parem" hajameelsus:
tahtsin ühte akut natuke tühjemaks laadida ning hakkasin seda autole külge ühendama... Hea lihtne ühendada, pöörded põhja ja saan aku tühjemaks. Autol oli loomulikult ka õige aku küljes. Sai siis üks ots juba ühendatud ning järgmise ühendamisega sain ilutulestikku näha, käte vahel keevitamist
Suutsin regu otsa asemel ühendada teise aku otsad auto peal olnud aku otstega pluss ja miinus kokku ning siis ka miinus ja pluss kokku. Näpuotsad on tahmased, mõlemal akul üks bullet otstest on sulanud, õnneks aga akudega ei juhtunud midagi, vaja ainult aku otsad ära vahetada.
Akudeks olid:
3000mAh 35-45C 3s aku 135A hetkeline, 1700W
4000mAh 30-40C 2s aku 160A hetkeline, 1344W
3kW alalisvoolu keevitusseade
Kiire tegutsemise tagajärjel sai otsad kibekähku lahti kistud ning ilutulestika ja sulatamine said lõppeda. Akud ei ole isegi mitte kergelt soojad.
Järeldus:
1. peab olema tähelepanelikum
2. mõistlik oleks otsad vahetada nö mittesümmeetriliste otste vastu - XT60 või midagi sarnast ehituse poolest
Teile paremat tähelepanu soovides,
Raimo
NB! selle teema eesmärk on/oli tähelepanu juhtida asjadele, mida on võimalik valesti ka mitte päris algajatel teha, olge siis tähelepaneliku(ma)d liikuvate ja potentsiaalselt ohtlike seadmetega.
Minu kõige "parem" hajameelsus:
tahtsin ühte akut natuke tühjemaks laadida ning hakkasin seda autole külge ühendama... Hea lihtne ühendada, pöörded põhja ja saan aku tühjemaks. Autol oli loomulikult ka õige aku küljes. Sai siis üks ots juba ühendatud ning järgmise ühendamisega sain ilutulestikku näha, käte vahel keevitamist
Suutsin regu otsa asemel ühendada teise aku otsad auto peal olnud aku otstega pluss ja miinus kokku ning siis ka miinus ja pluss kokku. Näpuotsad on tahmased, mõlemal akul üks bullet otstest on sulanud, õnneks aga akudega ei juhtunud midagi, vaja ainult aku otsad ära vahetada.
Akudeks olid:
3000mAh 35-45C 3s aku 135A hetkeline, 1700W
4000mAh 30-40C 2s aku 160A hetkeline, 1344W
3kW alalisvoolu keevitusseade
Kiire tegutsemise tagajärjel sai otsad kibekähku lahti kistud ning ilutulestika ja sulatamine said lõppeda. Akud ei ole isegi mitte kergelt soojad.
Järeldus:
1. peab olema tähelepanelikum
2. mõistlik oleks otsad vahetada nö mittesümmeetriliste otste vastu - XT60 või midagi sarnast ehituse poolest
Teile paremat tähelepanu soovides,
Raimo
NB! selle teema eesmärk on/oli tähelepanu juhtida asjadele, mida on võimalik valesti ka mitte päris algajatel teha, olge siis tähelepaneliku(ma)d liikuvate ja potentsiaalselt ohtlike seadmetega.
Last edited by Riff on Wed Jan 25, 2012 0:28, edited 3 times in total.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
kõige suurem rumalus vist see, kui peale toas kopteri häälestamist unustasin aku tagant võtta. Mingi aja pärast oli vaja aga saatjat mingil idiootsel põhjusel näppima hakata Nii see 450 kopter teises toas lammutama hakkaski Hämmastaval kombel jäi kõik terveks, aga ring jäi lakke
Lollusi on ikka väga palju tehtud, aga kõik ei tule kohe meelde. Akuklemmidega kõrvetamist tuleb ka aegajalt ette
Lollusi on ikka väga palju tehtud, aga kõik ei tule kohe meelde. Akuklemmidega kõrvetamist tuleb ka aegajalt ette
T-Rex 700 ESC´i kalibreerimisel selgus ,et throttle kanal on reverseeritud ja kui ma hurraaga gaasi minimumi peale tõmbasin lendas kopteri saba mööda minu külge...ilma jäin särgist ja ühest plaastrist mida kasutama pidin. Uued saba labad ja üks hammakas oli ka vaja osta...
Pearootori labad olid muidugi eemaldatud aga saba rootorist ei osanud erilist ohtu aimata ja need kruvisin vähe vara külge.
Pearootori labad olid muidugi eemaldatud aga saba rootorist ei osanud erilist ohtu aimata ja need kruvisin vähe vara külge.
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
Väga ohtlik hajameelsus teil .
Kui veel väike olin siis läksin Võrust Pärnu jääle võistlema ja kohale jõudes avastasin, et mudelid olid koju jäänud. Olin siis "vaatleja". Eelmine aasta läksin kogu kupatusega platsile ja jälle "vaatleja" seisuses , sest akud olid kodus .Paljud nüüd kes mind lendama kutsuvad alustavad naljapärast juttu ikka sellega ,et tuletavad meelde mida lennuks vaja läheb . 38 aastaga ei muutu ka midagi.
Kui veel väike olin siis läksin Võrust Pärnu jääle võistlema ja kohale jõudes avastasin, et mudelid olid koju jäänud. Olin siis "vaatleja". Eelmine aasta läksin kogu kupatusega platsile ja jälle "vaatleja" seisuses , sest akud olid kodus .Paljud nüüd kes mind lendama kutsuvad alustavad naljapärast juttu ikka sellega ,et tuletavad meelde mida lennuks vaja läheb . 38 aastaga ei muutu ka midagi.
Hei,
mida tehtud on:
* 2 akut omavahel kokku ühendatud
* platsile minnes avastatud, et saatja jäi koju
* platsile minnes avastatud, et Arcuse tiibu ühendav söetoru on maha jäänud (seda on juhtunud mitu korda)
* Arcus on lendu lastud nii, et söetoru on ununenud tiibadese panna. Sellest saab aru sekund peale ära viskamist, tiivaotsad hakkavad järjest kõrgemale tõusma ja heal juhul püsivad küljes kuni lennuk maandub, halval juhul mitte (seda on ka juhtunud mitu korda)
AndrusK
mida tehtud on:
* 2 akut omavahel kokku ühendatud
* platsile minnes avastatud, et saatja jäi koju
* platsile minnes avastatud, et Arcuse tiibu ühendav söetoru on maha jäänud (seda on juhtunud mitu korda)
* Arcus on lendu lastud nii, et söetoru on ununenud tiibadese panna. Sellest saab aru sekund peale ära viskamist, tiivaotsad hakkavad järjest kõrgemale tõusma ja heal juhul püsivad küljes kuni lennuk maandub, halval juhul mitte (seda on ka juhtunud mitu korda)
AndrusK
Hajameelsus
Olen korra kontrollinud tüüride tööd ( õigetpidi liikumist ) ja läinud lendu ning siis õudusega nentinud et eleronid on valesti
Noh ega inimene nii ruttu ei suuda ümber õppida, ning tulemuseks oli muidugi katkine lennuk.
Selliseid juhtumeid kus midagi koju jääb juhtub ka vahest.
Aivar
Noh ega inimene nii ruttu ei suuda ümber õppida, ning tulemuseks oli muidugi katkine lennuk.
Selliseid juhtumeid kus midagi koju jääb juhtub ka vahest.
Aivar
ja mitte 1x kas see mitte spitt polnud?Marek wrote:See, et miskit lennutähtsat" koju jääb on enamusel läbielatud vist - kas siis kütus või tiivatoru.
Väga lahe näide lausa kahe inimese hajameelsusest on nt see, kui Lauriga üritasime Calmatot käima saada 30 min - kütusekraan oli kinni.
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
Nitromootoriga bagi. Uus mootor, uus starterbox. Mootor käivitus, kuida ei läinud hästi seadesse, käitus väga kahtlaselt ja käivutus ka veidi halvasti. Umbes pooletunnise jändamise järel kuidagi jõudsin tulemuseni, et starterbox käib valet pidi ringi ja käivitab mootorit valet pidi.
Hiinlaste lohakus, kuna oli nö reverse mootor boxi pandud. Juhtmed olid kõik "õigesti" ühendatud. Sai siis aku teist pidi külge pandud ja hädad lakkasid.
Hiinlaste lohakus, kuna oli nö reverse mootor boxi pandud. Juhtmed olid kõik "õigesti" ühendatud. Sai siis aku teist pidi külge pandud ja hädad lakkasid.
Lauri Laidna - www.pistik.com
laurile siis, et : usalada aga kontrolli
Oma lohakuste ja hajameelsustega oli suvel selline lugu, et seltsakonnas, õhtul viimaselennu kiire ja raske maandumine lõhkus tagatiiva kinnituse lotakile. Õhta käes - mindagu sauna ja joodagu õlut.
Aga Hommikul seltskonnale esimese demolennuga ei suutnud kuidsgi aru saada miks lennuk küles-alla nii juhitamatu on.??? Kuni lõpuks ca 100..150M eemale heinapõldu maha sai väänatud. Asimuuti muidugi ka ei võtnud... Pool tundi sai tatsatud "seal-kandis" ... aga maakoht, kuhu see lennuk ikka kaob, läksime uute õlledega randa , hängisime j a tsillisime.
Kui lõpuks ca 12 tundi hiljem lennuki üles otsisin oli 3S LiPo ca 3,5Volti.
Aku kogus ennast ja töötab siiani normaalselt aga plaanis oli päeval siiski ca 10-20 demolendu veel teha ja vbl. mõni mudellendur juurde saada.
Oma lohakuste ja hajameelsustega oli suvel selline lugu, et seltsakonnas, õhtul viimaselennu kiire ja raske maandumine lõhkus tagatiiva kinnituse lotakile. Õhta käes - mindagu sauna ja joodagu õlut.
Aga Hommikul seltskonnale esimese demolennuga ei suutnud kuidsgi aru saada miks lennuk küles-alla nii juhitamatu on.??? Kuni lõpuks ca 100..150M eemale heinapõldu maha sai väänatud. Asimuuti muidugi ka ei võtnud... Pool tundi sai tatsatud "seal-kandis" ... aga maakoht, kuhu see lennuk ikka kaob, läksime uute õlledega randa , hängisime j a tsillisime.
Kui lõpuks ca 12 tundi hiljem lennuki üles otsisin oli 3S LiPo ca 3,5Volti.
Aku kogus ennast ja töötab siiani normaalselt aga plaanis oli päeval siiski ca 10-20 demolendu veel teha ja vbl. mõni mudellendur juurde saada.
Sõitsin Viljandisse ilma nii lennuki tiivatoru kui ka kütuseta. Kord olen ka saatjata Kollasele sõitnud.
Algusaastatel sai 2m plaaner kummiga üles lastud, tõusu tipust tuli lennuk ka kummi otsas sama kiirelt alla, mõni hetk hiljem selgus, et saatja oli välja lülitatud.
Tartus ühel vabaõhu etendusel lennukit lennutama läinuna, suutsin 20min enne esmaetendusel lendamist kiirusregulaatori vastupidise polaarsusega akutoitega läbi põletada, õnneks oli abi lähedal ja Võsalendur lendas asendusreguga platsi, maailmaklassi kiirusel jootetöö ning lend sai tehtud.
Algusaastatel sai 2m plaaner kummiga üles lastud, tõusu tipust tuli lennuk ka kummi otsas sama kiirelt alla, mõni hetk hiljem selgus, et saatja oli välja lülitatud.
Tartus ühel vabaõhu etendusel lennukit lennutama läinuna, suutsin 20min enne esmaetendusel lendamist kiirusregulaatori vastupidise polaarsusega akutoitega läbi põletada, õnneks oli abi lähedal ja Võsalendur lendas asendusreguga platsi, maailmaklassi kiirusel jootetöö ning lend sai tehtud.