Märts 2012
Märts 2012
Laupäev ja pühapäev (03-04) ilmselt Viljandi järvel või Mulgimaa kandis.
Keegi ühineb?
Keegi ühineb?
Raadi
Kui vähegi ilma ühinen pühapäeval
Aivar
Aivar
Laupäeval kell 12 Anne kanalile. Mis lennuilma te siin otsite. Õige lendur lendab iga ilmaga. Trenni tuleb teha. Kui pole lennuilma, küll seda juba raadios ja telekas öeldakse. Nii, et minek homme. Talvepäevadel oli näha, et paar meest oskasid lennata aga enamus meist püsivad lihtsalt õhus. Viinamehed olid aga kõik kõvad. Davai, davai kargud alla homme.
Avo pani endale IR stabika peale. Vaatame siis kuidas see homme kanalil on
Võtan oma Blizzardi kaasa, pole teist ammu lennutanud, eks näis kuis läheb..
Võtan oma Blizzardi kaasa, pole teist ammu lennutanud, eks näis kuis läheb..
Angaar: Aerobird Swift, Multiplexi Twinstart 2, Blizzard, Funjet, Cularis, PVC toru ja Easyglider PRO ristand ning FPV kola koos EagleTree OSD ja träkkimisega.
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Raadi
Otsustasime ikka koguneda laupäeval 12.00 Raadil.
Aivar
Aivar
Väike ümberkorraldus. Minek 12.00 Raadile. Anne kanal võib tuulega kitsaks jääda. Kui mõnele aknast sisse põrutad, siis ei teagi kas tasub lennukile järgi minna, võib veel lisakulusid tekkida. Üldiselt linnas sees lendamisel oleks vist targem lennukitelt need telefoni numbri ja e-mailiga kleepsud maha korjata.
Kas siis poleks mitte targem üldse mitte linnas lennata?taevataat wrote:Üldiselt linnas sees lendamisel oleks vist targem lennukitelt need telefoni numbri ja e-mailiga kleepsud maha korjata.
Kui loodad, et õnnestub lennuk kellelegi aknasse sokutada, ning siis ise anonüümselt pihku itsitada - eksid ikka päris rängalt!
Linnas lendamine väga ohutu pole tõesti, eriti tuulega, eks selleks
ümberkorralduse tegimegi. Veelgi ohtlikum on aga suurtel
rahvakogunemistel, nagu Tartu Lennupäevad, mudellennukite
lennutamine. No ei tea mis jama korraldaja kaela saab kui mõni kopter
peaks rahva sisse põrutama. Minu arust ongi lennupäevad, ka päris
lennukitele, kõige ohtlikum lennukeskkond. Nii, et selle valguses pole see
linnas lendamine midagi nii hull. Tegelikult teeme nii reklaami uute
lendurite leidmiseks.
ümberkorralduse tegimegi. Veelgi ohtlikum on aga suurtel
rahvakogunemistel, nagu Tartu Lennupäevad, mudellennukite
lennutamine. No ei tea mis jama korraldaja kaela saab kui mõni kopter
peaks rahva sisse põrutama. Minu arust ongi lennupäevad, ka päris
lennukitele, kõige ohtlikum lennukeskkond. Nii, et selle valguses pole see
linnas lendamine midagi nii hull. Tegelikult teeme nii reklaami uute
lendurite leidmiseks.
Re: Märts 2012
Andu! Ma pühapäeval ühineks sinuga. Anna teada mis kell lähed järvele.Andu wrote:Laupäev ja pühapäev (03-04) ilmselt Viljandi järvel või Mulgimaa kandis.
Keegi ühineb?
53449332
Futaba 6J
ACME Pelicam
ACME Pelicam
kasutasin ilma ja käisin Rakvere teatrit piilumas
https://picasaweb.google.com/1055696942 ... 3marts2012
https://picasaweb.google.com/1055696942 ... 3marts2012
Lennatud sai, aga eks ta rohkem maadlemise moodi oli. Nii kõva tuulega on ikka hull tegu selle maandumisega. Hea oli, et lennukid vähemalt tagurpidi ei liikunud, aga kohal seisid küll. Rada ei saanud maandumiseks sugugi kasutada, tuul oli ristipidi. Lennukid tulid maha sinna kus tuul arvas õige koha olevat. Kõndida sai lund mööda kõvasti. Aga eks homme uus katse. Täna aga liimima, kes vähem kes rohkem.
Polnud ta nii tuuline midagi. Natukene raputas ja ilma mootorita lendas tagurpidi: http://youtu.be/EZCt2CY-IlA
Minu uus P-47
Tegin täna esimest veeretesti Lennuk ise Starmax P-47 1600mm(vahukas) 3,7kg koos kõigega. http://youtu.be/TPJnOKV2ji8?hd=1 Muidu oleks nagu kõik valmis aga üks esim. telik hakkas streikima(vahest ei avane !!!tore lugu!) . Mootoriga kah vinged tulemused .Täis gaasil kohe 100A ja temp laes(87kraadi)tegin lisaks spetsiaalsed õhutuskanalid 1sisse 3välja. Õnneks veab poole gaasiga pea oma kaalu välja. Ehk õhus läheb kergemini. Nüüd aga hakkan telikuid lahkama .
Kevad tuleb täie hooga: linnud teevad juba termikat, kull kaitseb oma pesa või territooriumit ja jalgratturid on liikluses. Käisime Tartsi ja ühe EA Regional noore piloodiga Viimsi kandis lennutamas.
Kuno ja Matsa käisid Harkus. Ilm oli kena. Panen ehk hiljem ka lühikese videoklipi kuhugi.
Räägitakse, et Tartus lennati ka. Keegi vist isegi FPVga - tunnistagu üles
Kuno ja Matsa käisid Harkus. Ilm oli kena. Panen ehk hiljem ka lühikese videoklipi kuhugi.
Räägitakse, et Tartus lennati ka. Keegi vist isegi FPVga - tunnistagu üles
Tartus Raadil oli täna päris palju lennutajaid. Ilm oli OK. Mõnel vedas rohkem, mõnel vähem. Kahju et endal oli palju kohustusi pühapäeva kohta ja pidin varakult platsilt lahkuma.
Nädala keskel lubab EMHI Tartus ilusat FPV ilma. Pane oma kola teisipäeva või kolmapäeva õhtuseks lennuks valmis. Plaanis on teha mõned ülesvõtted (veel) jäätunud emajõest Vorbuse kandis.
Nädala keskel lubab EMHI Tartus ilusat FPV ilma. Pane oma kola teisipäeva või kolmapäeva õhtuseks lennuks valmis. Plaanis on teha mõned ülesvõtted (veel) jäätunud emajõest Vorbuse kandis.
Angaar: Aerobird Swift, Multiplexi Twinstart 2, Blizzard, Funjet, Cularis, PVC toru ja Easyglider PRO ristand ning FPV kola koos EagleTree OSD ja träkkimisega.
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
prosper wrote:See siis täiskomplekt või ise koostasid(eraldi mootor ja elektroonika). Elektri kohta tõmmet küll. Vaata ,et need telikud maha ei jää kui lennuk minema sööstab. Mis pommid? (kas ikka päris või ilu pärast?)
Mootori ja regu panin ise teised(mootor Turnigy uut tüüpi 60se nitroka asendaja L5055A 400kv 55A ja regu turnigy 80A PLUSS ) . Orig.regu teiste jutu järgi kahtlane.(tänaste katsete käigus aga selgus,et ka see regu kuumenes 60kraadi .On sellest ka jälle mingit ohtu oodata?? Kui kuumaks võib regu minna ?) Orig.mootoril eraldusid katsete käigus kohe magnetid .
Pommid hetkel küljes endise mootori magnetitega.Juurdlen,eraldamis meh. kallal.Kas servod lükkaksid nad magnetitest laht i. Hetkel parda vool vaid 3A ?
Hei!
Ei, ma pole peale Kuldkala rohkem lendu saanud...
-Ilmar-
Ei, ma pole peale Kuldkala rohkem lendu saanud...
Parimat soovides,Jorgan wrote:FPV-ga lenndas Viljandis ka keegi, kui me Anduga järve peal olime. Ilmar olid see sina?
-Ilmar-
...ülevalt on ülevaade...
-Paranull- pildiblogi
-Paranull- pildiblogi
Kindlasti ei olnud see Kajakas! Müstika kes see siis oli?
Lihtsalt planeerida nii kõrgel oleks olnud suht raske.
Muidugi kui meie kauguse hinndamine väga mööda on siis võis see olla ka keegi keda lennuväljalt ülesse tõmmati.
Või hoopis oli see coolix kes sai oma plaaneri kätte ja see otsustas jehhat tõmmata
Lihtsalt planeerida nii kõrgel oleks olnud suht raske.
Muidugi kui meie kauguse hinndamine väga mööda on siis võis see olla ka keegi keda lennuväljalt ülesse tõmmati.
Või hoopis oli see coolix kes sai oma plaaneri kätte ja see otsustas jehhat tõmmata
Futaba 6J
ACME Pelicam
ACME Pelicam
Jorgan wrote:Kindlasti ei olnud see Kajakas! Müstika kes see siis oli?
Lihtsalt planeerida nii kõrgel oleks olnud suht raske.
Muidugi kui meie kauguse hinndamine väga mööda on siis võis see olla ka keegi keda lennuväljalt ülesse tõmmati.
Või hoopis oli see coolix kes sai oma plaaneri kätte ja see otsustas jehhat tõmmata
Trebla äkki on hakanud FPV-ga tegelema ? Viljandis nagu rohkem lennutajaid ei tea.