Vastuvõtja programmeerimine
Vastuvõtja programmeerimine
Kardan, et olen kogemata oma lennuki vastuvõtja ära "programmeerinud". Lülitasin sisse esialgu puldi ja siis lennuki, nii nagu peab, aga puldil oli sisse lülitades gaas üleval, ehk siis sisenes programmeerimise režiimi. Puutusin ilmselt kange, kuna ei saanud aru, mis toimub, ja rikkusin mingid sätted ära. Kuidas tehtut ära resettida? Vastuvõtja on Corona rs410II.
Cessna 182
Robbe Golden Oriole
Robbe Golden Oriole
inglise keelt oskad ? algul on saksa keel siin aga 8-ndalt lehelt hakkab inglise keeles , sama firma esc aga teistugune esc vb , võibolla on progemine sama http://www.mscomposit.com/editor/image/ ... _11711.pdf
Enne puldi sisselülitamis pane gaasi kang 0asendisse, siis lülitad puldi ja siis ühendad aku,(peaks piiks käima) ja siis proovi lükka gaas põhja ja 0 asendisse tagasi (peaks piiks käima).
(Ühenda mootor ka ESC KÜLGE ENNE SAATJA JA AKU ÜHENDAMIST! )
(Ühenda mootor ka ESC KÜLGE ENNE SAATJA JA AKU ÜHENDAMIST! )
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Sama rida, ei mingit piiksu. Isegi servod liiguvad, mis selles režiimis ilmselt toimima ei peaks.
Ma vaatasin neid programmeeritavad parameetreid jälle ja hakkasin mõtlema, et äkki asi pole ikkagi escis. Ainus jama, mis lennukiga praegu on, on see, et propi mootor tahaks nagu käia samal ajal mõlemas suunas (ehk siis võbeleb enam-vähem ühe koha peal ja teeb veidraid hääli). Esc ei tohiks ju mitte mingil juhul sellist olukorda tekitada?
Ma vaatasin neid programmeeritavad parameetreid jälle ja hakkasin mõtlema, et äkki asi pole ikkagi escis. Ainus jama, mis lennukiga praegu on, on see, et propi mootor tahaks nagu käia samal ajal mõlemas suunas (ehk siis võbeleb enam-vähem ühe koha peal ja teeb veidraid hääli). Esc ei tohiks ju mitte mingil juhul sellist olukorda tekitada?
Cessna 182
Robbe Golden Oriole
Robbe Golden Oriole
just valesti progetud v progemata esc teeb seda suurepäraselt.villy93 wrote:Sama rida, ei mingit piiksu. Isegi servod liiguvad, mis selles režiimis ilmselt toimima ei peaks.
Ma vaatasin neid programmeeritavad parameetreid jälle ja hakkasin mõtlema, et äkki asi pole ikkagi escis. Ainus jama, mis lennukiga praegu on, on see, et propi mootor tahaks nagu käia samal ajal mõlemas suunas (ehk siis võbeleb enam-vähem ühe koha peal ja teeb veidraid hääli). Esc ei tohiks ju mitte mingil juhul sellist olukorda tekitada?
P28A- FPV
See peaks olema selle esc manual .
http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... _en_fr.pdf
Manualist lugeda siis seal pole eriti midagi rasket.
Ühesõnaga selle escga väga raskusi pole ja googlest annab otsingu tulemusi palju selle esc koht (roxxy bl control 730 no.8644) .
http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... _en_fr.pdf
Manualist lugeda siis seal pole eriti midagi rasket.
Ühesõnaga selle escga väga raskusi pole ja googlest annab otsingu tulemusi palju selle esc koht (roxxy bl control 730 no.8644) .
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Novot. Manuale kui palju, aga programmeerimise režiimi see asi mul ei lähe. Olen igast erinevatest asenditest proovinud ja signaali puldi pealt reverse-inud, nagu manualis soovitati. Ma kardan, et ma olen lihtsalt puruks sõitnud selle esci, kuigi vigaseks programmeerisin ma ta alles pärast viimast lendu.
Cessna 182
Robbe Golden Oriole
Robbe Golden Oriole
Esc ei pruugi vahest üldse aru anda, et tal midagi viga on, vahest lõpetab ka lihtsalt koostöö, tehes ebamääraseid liigutusi mootoriga.
Endal siseneb Esc proge reziimi ühendades aku lennukisse, eelnevalt gaasikang põhja lükatud, muud seades peaksid suvad olema. Sest sa regullid ainult Esc-i-mootori vahelist suhet, ehk siis Throttle kang on see mis määrab.
Järgnevad igasugu järjestatud piiksud koos kergemate mootori võpatustega, mida miski piiks tähendab, seda ütleb siis manual.
Katseta veel, võimalusel lase kellegil kogenumal pilk peale visata, kui enam tõesti miski ei aita, siis on ta võibolla tõesti tuksis. Kogemata +- otsade sassiajamine ajab asja hetkeliselt õhtale.
Uue saad poolmuidu hobbykingist. Ise sõidan juba poolteist aastat HK reguga mis maksis 12$.
Endal siseneb Esc proge reziimi ühendades aku lennukisse, eelnevalt gaasikang põhja lükatud, muud seades peaksid suvad olema. Sest sa regullid ainult Esc-i-mootori vahelist suhet, ehk siis Throttle kang on see mis määrab.
Järgnevad igasugu järjestatud piiksud koos kergemate mootori võpatustega, mida miski piiks tähendab, seda ütleb siis manual.
Katseta veel, võimalusel lase kellegil kogenumal pilk peale visata, kui enam tõesti miski ei aita, siis on ta võibolla tõesti tuksis. Kogemata +- otsade sassiajamine ajab asja hetkeliselt õhtale.
Uue saad poolmuidu hobbykingist. Ise sõidan juba poolteist aastat HK reguga mis maksis 12$.
DX6i>Vapor>Radian>Mustang>Apprentice>Blade Mqx