O / mootor või esc
O / mootor või esc
Tere,
soov oleks osta siis mootor või esc 20€ lennukile , oleks hea kui saaks mõlemad (mootoril võiks olla ka 6*4 propp küljes või siis propi adaptrit koos propiga) .
Eelistan Viljandist.
soov oleks osta siis mootor või esc 20€ lennukile , oleks hea kui saaks mõlemad (mootoril võiks olla ka 6*4 propp küljes või siis propi adaptrit koos propiga) .
Eelistan Viljandist.
Floater jet
Alien x-mod quad(FPV),
Alien x-mod quad(FPV),
Ise tehtud masina puhul oleks kõige parem info lennukaal ja eesmärk (kulgemine / väikesed trikid / 3D trikid). Nii saab teada watid ja edasi juba mootori-propi valik lihtsam.coolix wrote:Mootor: Grayson 2212-06
ESC: Grayson 30 amp
Prop: APC 6x4
olemas on aku 3s 1100mah
Need on soovituslikud aga võib ka midagi analookset olla .
Laias laastus võimsuse tabel vastavalt kaalule:
50 watts per 453 gram to take off and fly. Powered Gliders
75 watts per 453 gram. General sport model (Piper Cub and Beaver...)
100 watts per 453 gram for acrobatic performance. Mild aerobatic model (scale low winger like Mustang)
150 watts per 453 gram for extreme challenges such as 3D flying. Also EDF in excess
EDIT: tegu siis sellise relvaga http://www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=41896
Tiivaulatus 72cm. Lennukaal 567 gr seega võimsust võiks olla vähemalt 100W, et normaalselt lennata. Ehituse teemas kirjas lausa 220W mis peaks juba lõbusa sõidu garanteerima.
6x4 propi järgi peaks mootor olema umbes vahemikus 1800kv kuni 2300kv, 11.1v ja Amprite järgi vastavalt ESC valida.
Kahjuks 20A ESC sobiks sellistel tingimustel max ~ 120W mootorile. 200W-sele vajalik 25-30A ESC.
Mis C number peal on? Aku võib ka võimsust piirata.coolix wrote:olemas on aku 3s 1100mah
1.1A lipo puhul 20C annab teoorias välja max 22A. 25C = 27A. 30C = 33A. Praktikas võiks lahutada 5A kuna need C ratingud kipuvad optimistlikud olema.
Targemad parandavad kui eksin.