Infot algajale lennutajale??
Isiklikult mina, algajana soovitaks ratasteta, so. kõhule maanduvat mudelit. Püksinööbisuuruste ratastega mudel vajab stardiks - maandumiseks väga korralikku asfalti. Alternatiivi korral sobib pea iga heinamaa või muruplats, peale selle ei lenda selline nii kergesti maandumisel "üle kaela", jne.
Kindlasti mõtle eespool toodud soovitustesse, osta kohe korralik saatja.
Kindlasti mõtle eespool toodud soovitustesse, osta kohe korralik saatja.
Kyosho Piper-i kohta ütleks niipalju, et see on tegelikult täiesti standartne lennuk, mille sarnaseid on kümneid ja lausa sadu.Teised samasuguse väljanägemisega pole millegi poolest halvemad. On hoopis palju kergemaid ja aeglasemalt lendavaid olemas. Seejuures vahtplastidest lennukeid on algajal lihtsam remontida ja hooldada.
Toetan igati Vana soovitusi. Asfaltile kukkudes ei jää kunagi terveks, pika rohu sisse jääb terveks väga tihti.
Toetan igati Vana soovitusi. Asfaltile kukkudes ei jää kunagi terveks, pika rohu sisse jääb terveks väga tihti.
eks esimesed lennud ta teeb kindlasti heinamaal (Meil siin hea lennuväli, muruplatsist). Aga jah sealt komplektist hilisemaks pole vast midagi saada, noh kogemused
Aga kas on võimalik ka selle lennumasinga mingied nippegi õhus teha, või see läheb kohe pooleks kui hakkan surmasõlme tegema?
Aga kas on võimalik ka selle lennumasinga mingied nippegi õhus teha, või see läheb kohe pooleks kui hakkan surmasõlme tegema?
Lendame...
Siia postitatud pilt näitab, et küll läheb jah (talvel Piperi tiib pooleks) Aga foorumist on ka mitu teemat läbi käinud, kus näidatud ja õpetatud kuidas taolist mudelit tugevdada. Söevardad ja kleeplindid abiks. Siis on võimalik surmasõlme jms teha kah, kui kõrgusevaru ja kiirust piisavalt.Ove wrote:või see läheb kohe pooleks kui hakkan surmasõlme tegema?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Vabandan siinkohal teksti kontekstist väljarebimise pärast, aga mudelivõhikuna arvasin siinkohal küsida, kas mudeleid niimoodi ei juhitagi, Pööre ja eleronid, kuuli asemel visuaalne vaatlus? Lihtsalt minu ettekujutus lendamisest on veel n.ö. käte-jalgade koostöös ja keha asendis liiga kinni, mis sest et "mina ei lenda juba ammu" nagu ütles vana Zeljonõi..tola555 wrote:Hästi aitas ka pöördetüür+eleron pööramisel aga see on vist ohtlik?
Kui oli mingi spetsteema, ja jutt ainult erijuhtumist,vabandan OT ja palun postituse kustutada.
Triibuline
eleron+kõrgustüür on vist popp. Pöördetüüri vajutamine sõltub kummale poole vajutada.metsasarv wrote:Vabandan siinkohal teksti kontekstist väljarebimise pärast, aga mudelivõhikuna arvasin siinkohal küsida, kas mudeleid niimoodi ei juhitagi, Pööre ja eleronid, kuuli asemel visuaalne vaatlus? Lihtsalt minu ettekujutus lendamisest on veel n.ö. käte-jalgade koostöös ja keha asendis liiga kinni, mis sest et "mina ei lenda juba ammu" nagu ütles vana Zeljonõi..tola555 wrote:Hästi aitas ka pöördetüür+eleron pööramisel aga see on vist ohtlik?
Kui oli mingi spetsteema, ja jutt ainult erijuhtumist,vabandan OT ja palun postituse kustutada.
Jah, juhitakse just nii. Pööre algatatakse pöörde- ja kaldtüüriga ja edasi sõltuvalt sellest mida sa teha tahad.metsasarv wrote:Vabandan siinkohal teksti kontekstist väljarebimise pärast, aga mudelivõhikuna arvasin siinkohal küsida, kas mudeleid niimoodi ei juhitagi, Pööre ja eleronid, kuuli asemel visuaalne vaatlus?tola555 wrote:Hästi aitas ka pöördetüür+eleron pööramisel aga see on vist ohtlik?
Plaaneritel (vähemalt piisava tiiva V-kujuga plaaneritel) näiteks hoitakse pöördetüüriga ringi raadiust (termikas tiirutamisel) ja kaldtüüriga (pisut pöördetüürile vastassuunas) hoitakse lennuki kallet. Ideaalis niimoodi et lennuk külg ees ei lendaks - aga seda on maapealt juba väga raske aru saada. Põhimõtteliselt kogemuste ja lennuki käitumise (täpselt otse lennates lennuk lihtsalt vajub aeglasemalt) järgi saab siiski midagi teha.
Arne