Sai soetatud pildil nähtav gyro aga kui ühendan ta servo ja vastuvõtja vahele siis hakkab servo konrollimatult tõmblema - vahet pole kuidas gyrot hoian. Kui hoian paigal siis tõmblemist ei ole aga niipea kui natukenegi liigutada hakkavad auto rattad tõmblema. Proovisin kõike nuppe liigutada ja potekaid keerata aga igal juhul sama jama
Analoogne video mis netist leidsin aga kahjuks ei ole seal lahendust asjale. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... MlsfagJwq4
Ei ole aru saanud ka kuhu tuleks ühendada eraldiseisev kollane juhe (receiver sensitivity switching channel) ?!?!? Kasutan turnigy 9x pulti...
Vaba juhe ühendatakse tõesti vastuvõtja selle väljundiga, mille kaudu güro tundlikust juhid. Pulti peab siis soovitult ära progema. Niisama lahti jättes...ei mäletagi enam, vist ei käitunud eriti hästi.
Güro võimendusele (kui järsult reageerib) mõjub ka end point. Seda peaks saama muuta nupust gyro peal.
Ja veel - lugedes hk enda foorumeid: viimase aja toodang pidigi olema s**t.
Ühendsin kollase juhtme puldi ühe poteka taha. Saab tõmblemisest mingiks hetkeks lahti. Aga asi töötab ikka väga katkendlikult ja imelikult. Suuremad liigutused registreerib ja pöörab ka rattaid vastavalt aga just nullpunkt on väga paigast ära. Vahepael lülitab ennst üldse välja jne. Arvastavasti siis praak.
Proovin kuskilt digital servo ligi saada vaatan kuidas tollega toimib...
Katseid tegin nii auto originaal servoga kui ka hxt900 mis on kindlalt analoog servo. Eeldan, et ka autol on analoog servo.
Lüliti on jahh peal olemas. DS on off.
Sain asja tööle. Põhivärk on see, et tuleb ühendada ka kollane juhe eraldi kanalisse millega saab reguleerida gyro tundikkust. Oma puldil panin tolle ühe poteka alla.
Lisaks tekitas mul alguses probleeme nõrk pistik mis gyro küljes oli ei haakunud piisavalt hästi vastuvõtja klemmidega. Ja tuleb leida sünkroon tundlikkuse ja delay vahel...