Kas kopteril juhtmed valesti?
Moderator: Kristjan
Kas kopteril juhtmed valesti?
Probleem selles et kopter ei tõuse õhku ja hakkab hoopis keerlema, kui ühendusi kontrollima hakkasin siis tundusid nad valesti (uus kopter) õpetus näitab teisiti. Ehk siis vastuvõtjast servodesse ja akusse ning gyrosse. Õpetuses näitab et vastuvõtjast läheb akusse (4,8v) aga kopteris on aku mis on 11,1v mis akut siin mõeldakse siis? Loodan et saate aru, või ei saa ma ise millestki aru
Ja originaal puldiga ta paras pähkel kipub olema. Sättimise võimalused väga piiratud. Kui asi tõsiselt huvitab, siis soovitaks mingi apsekteeritavama 6 kanaliga puldi koos vastuvõtjaga hankida, Spektrum, Futaba, JR jne. See on vajalik selleks, et lennumõnust naudingut saada ja end kopteripiloodina tunda! Vastasel korral saad ainult negatiivseid emotsioone. Aga Valkerist on siin nii mõnigi mees oma kopteripiloodi karjääri alustanud.
Kindlasti oleks soovitav ka mõne omakandi kopteripiloodiga ühendust võtta ja algteadmised omale selgeks lasta teha ja usu sa ei kahetse.
Aga teemast natuke ka...
Kui kopter kohapeal keerutama hakkab, siis ei tee gyro ega servo korralikku koostööd. Reverseerida saab nii gyrut ennast, kui ka servot 4.-s kanalis, suund oleneb nüüd kopteri konstruktsioonist ja elektroonikast.
Gyro reversiga antakse suund, et gyro kopteri saba lennu ajal paigal hoiaks ja 4.da kanaliga määratakse rudderi õige suund, et kopter keeraks õigele poole, kui puldist rudderi kangi liigutad.
Kopteril kasutatakse 11,1V 3 purgilist akut, aku on ühendatud pingeregulaatoriga, mis toidab mootorit ja muudab ka 11,1V 4,8V-ks. Selleks on regul peenike kolme soonega juhe küljes, mis ühendatakse vastuvõtjaga (tavaliselt 3-s kanal). Sama juhtme ühte (tavaliselt valget värvi) soont pidi saab regu vastuvõtjast impulsi, mis ütleb talle, et kui palju mootorile pinget anda - vastavalt throttle kangi asendile puldis.
Kindlasti oleks soovitav ka mõne omakandi kopteripiloodiga ühendust võtta ja algteadmised omale selgeks lasta teha ja usu sa ei kahetse.
Aga teemast natuke ka...
Kui kopter kohapeal keerutama hakkab, siis ei tee gyro ega servo korralikku koostööd. Reverseerida saab nii gyrut ennast, kui ka servot 4.-s kanalis, suund oleneb nüüd kopteri konstruktsioonist ja elektroonikast.
Gyro reversiga antakse suund, et gyro kopteri saba lennu ajal paigal hoiaks ja 4.da kanaliga määratakse rudderi õige suund, et kopter keeraks õigele poole, kui puldist rudderi kangi liigutad.
Kopteril kasutatakse 11,1V 3 purgilist akut, aku on ühendatud pingeregulaatoriga, mis toidab mootorit ja muudab ka 11,1V 4,8V-ks. Selleks on regul peenike kolme soonega juhe küljes, mis ühendatakse vastuvõtjaga (tavaliselt 3-s kanal). Sama juhtme ühte (tavaliselt valget värvi) soont pidi saab regu vastuvõtjast impulsi, mis ütleb talle, et kui palju mootorile pinget anda - vastavalt throttle kangi asendile puldis.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!