Cessna 185(JOONISED + PILDID)

Ise tehtud - hästi tehtud. Näitame siin oma projekte teistele!
Post Reply
User avatar
piperpoiss
Posts: 65
Joined: Thu Jun 03, 2010 21:48
Location: Tartu, Eesti
Contact:

Cessna 185(JOONISED + PILDID)

Post by piperpoiss »

Tervist kõikidele foorumi kasutajatele,

Tahaksin näidata teile sellist lennukit nagu Cessna 185. Ma ise ehitasin ka sellise valmis, aga kuna see oli mu esimene rc lennuk, siis välimus annab natuke ka soovida, lihtsalt tahtsin lennuki ruttu valmis saada.
JOONISED SAAD SIIT

minu tehtud lennuki pildid:
tiib liimimata
Image
tiib liimitud, kasutasin UHU por-i aga võib kasutada ka epoxyt. panin ka tiiva keskele 2 vineeripulka, et tiib lahti keskelt ei tuleks, tiib on ka väikese nurga all
Image
eleronide juures kasutasin sellist süsteemi
Image
neid musti jullasid saab osta HK_st:http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _set_.html
lennuk valmisolekus
Image
Image

elektroonika, mida kasutasin:
1300kv mootorhttp://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=2069
3* 5 grammist servothttp://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Servo.html
10A kiiruseregulaatorhttp://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=4204
1000mAh 3s akuhttp://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html

kui te hakkate seda lennukit tegema, siis ma soovitaks osta võimsama mootori, sest selle mootoriga lendas lennuk väga aeglaselt. kui te aga tahate seda sama mootorit kasutada, mida mina, siis soovitan osta vähemalt 12 amprise kiiruseregulaatori, sest mul hakkas ta 1000mAh aku peale kärssama ja kõrvetas kattesse augu, regulaator ikka töötab edasi kuid siiski soovitan osta vähemalt 12 amprise regulaatori.

servodest soovitan osta 9 grammised servod.

kuna tiib on profiilis nii alt kui ülevalt, siis ma ei hakanud lamedat tiivakujulist penoplaati painutama ja vastu laua serva nühkima, vaid lõikasin tiiva kohe profiilis välja, kasutasin selleks mingi teise lennuki profiili, mis sobis cessna 185 kerega ja lõikasin nn "kuuma traadiga".
tiiva ja kere vahele panin ka toetuspulgad, sest tiib olu muidu liiga nõrk ja oleks õhus purunenud. süsinikutoru ei hakanud tiiva sisse panema. tiiva paksuseks lõikasin 1 cm.
(-_-)
User avatar
Sven
Posts: 286
Joined: Sat Aug 27, 2011 11:31
Location: Tar2

Post by Sven »

Väga lahe ettevõtmine, mingit sorti telikud ka alla tulevad?
User avatar
Climatix
Posts: 286
Joined: Sun Oct 16, 2011 17:44

Post by Climatix »

Tegin ka omale sellise , lennuomaduste poolest endale üldse ei meeldi.
Praegu seisab igastahes kapi otsas , servod ja teised asjad on maha võetud.
Pilt kah, samuti ehitasin kiiresti valmis niiet kvaliteet annab soovida :
Image
Lennuk on auke täis igalpool :lol:
User avatar
piperpoiss
Posts: 65
Joined: Thu Jun 03, 2010 21:48
Location: Tartu, Eesti
Contact:

Post by piperpoiss »

Climatix wrote:Tegin ka omale sellise , lennuomaduste poolest endale üldse ei meeldi.
Praegu seisab igastahes kapi otsas , servod ja teised asjad on maha võetud.
Pilt kah, samuti ehitasin kiiresti valmis niiet kvaliteet annab soovida :
Image
Lennuk on auke täis igalpool :lol:
Kas tiivad on muidu mingi nurga all ka? sirge tiib mõjutab väga lennuomadusi.

Ja teadmiseks teistele:mina isiklikult ei ole veel ehitanud telikut lennukile, kuid mingi lihtsa konstruktsiooniga rattad on varsti plaanis külge monteerida
(-_-)
User avatar
Climatix
Posts: 286
Joined: Sun Oct 16, 2011 17:44

Post by Climatix »

piperpoiss wrote:
Climatix wrote:Tegin ka omale sellise , lennuomaduste poolest endale üldse ei meeldi.
Praegu seisab igastahes kapi otsas , servod ja teised asjad on maha võetud.
Pilt kah, samuti ehitasin kiiresti valmis niiet kvaliteet annab soovida :
Image
Lennuk on auke täis igalpool :lol:
Kas tiivad on muidu mingi nurga all ka? sirge tiib mõjutab väga lennuomadusi.

Ja teadmiseks teistele:mina isiklikult ei ole veel ehitanud telikut lennukile, kuid mingi lihtsa konstruktsiooniga rattad on varsti plaanis külge monteerida
Ei tiivad ei ole mingi nurga all , dihedralit ei hakanud tegema sest eleronidega oleks rohkem jamamist olnud , samuti oleks pidanud vist kere veidi ümber tegema.
User avatar
Joukko
Posts: 161
Joined: Sat Oct 30, 2010 21:54

Post by Joukko »

Climatix wrote:
piperpoiss wrote:
Climatix wrote:Tegin ka omale sellise , lennuomaduste poolest endale üldse ei meeldi.
Praegu seisab igastahes kapi otsas , servod ja teised asjad on maha võetud.
Pilt kah, samuti ehitasin kiiresti valmis niiet kvaliteet annab soovida :
Image
Lennuk on auke täis igalpool :lol:
Kas tiivad on muidu mingi nurga all ka? sirge tiib mõjutab väga lennuomadusi.

Ja teadmiseks teistele:mina isiklikult ei ole veel ehitanud telikut lennukile, kuid mingi lihtsa konstruktsiooniga rattad on varsti plaanis külge monteerida
Ei tiivad ei ole mingi nurga all , dihedralit ei hakanud tegema sest eleronidega oleks rohkem jamamist olnud , samuti oleks pidanud vist kere veidi ümber tegema.
Ega siis ei saagi erilisi lennuomadusi tahta ju. V tiib teeb selle lennuki stabiilseks ;)
User avatar
Climatix
Posts: 286
Joined: Sun Oct 16, 2011 17:44

Post by Climatix »

Ega ma erilisi omadusi oodanudki esimesest lennukist , õpin vigadest . Nüüd see nagunii enam tükk aega ei lenda , võibolla kunagi võtab kätte ja teeb ümber selle
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Tiiva omadusi mõjutab kõige rohkem tiivaprofiil. Mingi kandiliste servadega laud ei saa hästi ja stabiilselt lennata.
Suurt edu annaks juba kasvõi käega ette joonistatud, alt sirge ja olemuselt selline:
Image
Esiserv võiks olla ilus kumer ja mitte terav, paksus suurim umbes esimesel kolmandikul laiusest.
User avatar
rallikas
Posts: 430
Joined: Wed Feb 28, 2007 21:11

Post by rallikas »

Hästi tomib ka KFm airfoil, mida on depronist lihtsam lõigata. Image
Post Reply