Sellised huvitavad mootorid.
Typ Nr. Umin/V Strom Watt/max Luftschraube Maße Gewicht Fluggewicht Zellenzahl
PW 45 186-PW45 1200 30-60A 720 11x6 44x38mm 195g 1,5-3Kg 4 LiPo
PW 55 186-PW55 900 30-60A 1000 12x6 44x47mm 220g 2-4 Kg 5 LiPo
PW 65 186-PW65 950 30-60A 1250 12x7 44x50mm 247g 2,5-5Kg 6 LiPo
PW 75 186-PW75 800 30-60A 1500 13x6 44x53mm 280g 3-6 Kg 7 LiPo
p
High Performance brushless motors made in france. The motors are built to replace methanol-engines in motorplanes without loosing power and with no extra mounting system nedded. The all have an 8 mm shaft with propeelernut to fix the propp. All motors comming with extra light cooling parts made from aluminium to use for adjusting the distance beween motor and cowl.
BRUSHLESS CYCLON
On töesti suhteliselt head mootorid, eriti viimati nimetatud reduktoriga outrunnerid.
Selles seerias spetsiaalselt 7 purgise F5J plaanrile möeldud Elite-7, kaalu koos reduktoriga alla 180g ja kannatab kuni 200A voolu.
Sellel suvel peaks neid ka vöistlustel kohtama.
Hinna poolest kindlalt alla 200 EUR, mis selle klassi mootori kohta pole üldsegi palju, kui vörrelda Hackeri möne teise firmaga.
Mootoreid toodetakse prantsusmaal.
Selles seerias spetsiaalselt 7 purgise F5J plaanrile möeldud Elite-7, kaalu koos reduktoriga alla 180g ja kannatab kuni 200A voolu.
Sellel suvel peaks neid ka vöistlustel kohtama.
Hinna poolest kindlalt alla 200 EUR, mis selle klassi mootori kohta pole üldsegi palju, kui vörrelda Hackeri möne teise firmaga.
Mootoreid toodetakse prantsusmaal.
Tellisin ülatiivalise treenigmudeli jaoks (TAXI II 1500mm,1,7 kg,ilma eleronita) sellise.
The sensational development from cyclon brushless . The motor has an integrated electronic speed controller and can be mounted on motorplanes directly at the spant without any extra parts.
Useable for motorplanes up to 2,5 Kg , 500-600W , 1000 rpm/min , 220g , 30-40 A , 5mm shaft , 44x58mm.
Sain selle asjakese kätte lõpuks.
Tegelikkuses asi veelgi kõvem.
Originaaldokumentides kirjas et veab ära traineri kuni 2,8 kg,warbirds kuni 2,5kg ja 3D kuni 2kg.
ESC juba häälestatud täielikult 14,8V LIPO jaoks.
Ainukeseks puuduseks on ehk see,et mootor ja vasuvõtja on eraldi toitega,tuleb kasutada servode ja vastuvõtja jaoks eraldi NiMh akut.
The sensational development from cyclon brushless . The motor has an integrated electronic speed controller and can be mounted on motorplanes directly at the spant without any extra parts.
Useable for motorplanes up to 2,5 Kg , 500-600W , 1000 rpm/min , 220g , 30-40 A , 5mm shaft , 44x58mm.
Sain selle asjakese kätte lõpuks.
Tegelikkuses asi veelgi kõvem.
Originaaldokumentides kirjas et veab ära traineri kuni 2,8 kg,warbirds kuni 2,5kg ja 3D kuni 2kg.
ESC juba häälestatud täielikult 14,8V LIPO jaoks.
Ainukeseks puuduseks on ehk see,et mootor ja vasuvõtja on eraldi toitega,tuleb kasutada servode ja vastuvõtja jaoks eraldi NiMh akut.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO