Pikooz
Moderator: Kristjan
Pikooz
Kas pistik ka müüb seda imepisikest kopterit? Kui jh, siis kui palju maksab ja kas kuidagi läbi neti ka osta saab?
Hetkel kahjuks mitte. Maksta võiks ta umbes 550-600 krooni. Novaluxis on teada-olevalt ka müügil, aga suhteliselt kallis (vist 700-800 krooni).
Lauri Laidna - www.pistik.com
http://www.youtube.com/watch?v=yjNUDjvmBeg
youtubes pole vist asja millest seal videot ei oleks....otsi vaid üles
youtubes pole vist asja millest seal videot ei oleks....otsi vaid üles
kogun vanu vene lennukimootoreid
Nii&Naa - IMHO 2 võimalust, mida saab kopteri raskuskeskmega mängides timmida ("raudplaadid" komplektis kaasas).Kristjan wrote:Kopter liigubki koguaeg edasi.
Sabarootoriga korrigeeritakse lennusuunda.
Eks neid ole ka katsetatud ja mänguasjana käib kah.
K.
1. Kopter ripup paigal ja edasi saab põõrde "kaarega"
2. Kopteri nina on natukene raskem ja ta liigub koguaeg edasi.
ise olen lennanud 3erineva pikooz ja kõigil oli ka nina raskus erinev kohapeal hõljuba ta ilusti. Ise soovitaksin keerata väikese kruvi ninna siis lendab paremini edasi. Ilusti saab ka juhtida teda edasi nimodi et korra paremale saba rootoriga siis jälle vasakule.Üks tähtis asi on see et raskust liiga palju ei lähe kuna ta ise kaalub väga vähe ja on kaks võimalus kas ta ei jõua seda üles tõsta v lendab liiga kiiresti edasi väikeses toas 

vasak kang - üles-alla - kopteri juhtimine üles-alla, pearootori pöörded
parem kang - paremale-vasakule - kopteri saba juhtimine vasakule paremale
lisaks on ka nö trimm-nupud, millega saab kopterit õhus vähem pöörlema panna ehk siis nö nina paigal hoidma timmida.
vasaku kangiga tõstad kopteri õhku, trimmid ta enamvähem mitte-ringi käima... ja siis parema kangi abil juhid teda vasakule-paremale. Kui kopterit keerata vasakule, siis keerab ta vasakule. Kui kopterit keerata paremale, siis hakkab ta otse liikuma ja keerab ka paremale veidi. Sellise "pornograafia" abil ta lendabki
Võibolla mõne asjaga eksisin, pole ammu näppinud...
parem kang - paremale-vasakule - kopteri saba juhtimine vasakule paremale
lisaks on ka nö trimm-nupud, millega saab kopterit õhus vähem pöörlema panna ehk siis nö nina paigal hoidma timmida.
vasaku kangiga tõstad kopteri õhku, trimmid ta enamvähem mitte-ringi käima... ja siis parema kangi abil juhid teda vasakule-paremale. Kui kopterit keerata vasakule, siis keerab ta vasakule. Kui kopterit keerata paremale, siis hakkab ta otse liikuma ja keerab ka paremale veidi. Sellise "pornograafia" abil ta lendabki

Võibolla mõne asjaga eksisin, pole ammu näppinud...
Lauri Laidna - www.pistik.com
Sama asi ikka... aga ta hakkab edasi liikuma siis, kui teda veidi ühes sunnas parema kangiga pöörata. Kui teises suunas pöörata, siis jääb seisma. Raske seletada 

Lauri Laidna - www.pistik.com
Siin juba seletati, et kui päri (pea)rootorit "põõrad", siis see keeramine kutsub esile ka teatava edasiliikumise. Tulemuseks on see, et kopter oma nina ühele poole keerates moodustab õhus suht pika kaare, teistpidi aga keerab suht kohapeal. Kui nüüd seda nina jõnksutamist ühele-teisele poole kasutada, siis tulemuseks ongi kopteri liikumine edasi.AndrusT wrote:>> 1. Kopter ripup paigal ja edasi saab pöörde "kaarega"
mnjah, ehk võimalik veidi pikemalt seletada, et mis tähendab pöörde "kaarega"?
Sest see kopter on mänguasi
Juhendis on ilus joonis ka, mis täpselt cuprum'i kirjeldatule vastab...

Lauri Laidna - www.pistik.com
Tänan põhjalike seletuste eest. See kopter on midagi sarnast nagu oli minu esimene ühe kanaliga puldiauto, kus puldil oli vaid üks nupp. Auto ise liikus kogu aeg edasi aga kui nuppu vajutasid siis hakkas tagasi liikuma ja pöörama vasakule. Sellise "porno" juhtimisloogika alusel oli ka võimalik teoreetiliselt kuhu tahes manööverdada, kui sõidumõnust oli asi kaugel. Paistab, et ka Pikooz on ka selline tugeva tehislõhnaga kiirtoit, millele peale vaadates tundub olema ahvatlev suutäis, kuid kõhtu sellest kuidagi täis ei saa ja pärast jääb ka paha maitse suhu. 

Last edited by AndrusT on Fri Apr 06, 2007 11:43, edited 1 time in total.