Lisasin graafikule ka lennuki noogutamise nurga dünaamika. Graafiku Y teljel on ühikuks kraad.
![Image](http://static3.nagi.ee/i/p/834/74/20868607674426_l.jpg)
Nagu näha muutub see võrreldes kaldenurgaga minimaalselt. Sellist stabiilsust tingib mootori pöörlemine (güroefekt) ja lennuki suur kiirus. Antud piltide tegemisel oli logi põhjal lennuki kiiruseks ~100 km/h.
Vastused küsimustele:
1. Korraldus pildistamiseks tuleb jah täpselt sekund peale stabiliseerimise algust. See ajavahemik on häälestatav. Sealt edasi kulub aeg servo liigutamiseks, mis vajutab fotoka päästikut ja edasi ajakulu fotokal. Fotoka seaded olid manuaalsed: säriaeg 1/1000 sekundit, kaugus lõpmatus ja ava oli 2.8.
2. Põhimõtteliselt on võimalik määrata pildistamise hetke kaldenurk ja ka muud lennu parameetreid (50 korda sekundis salvestatakse üle 50-ne erineva näitaja), kuid selle sidumine konkreetse pildiga on praegu käsitöö, mis ei ole praktikas kasutatav. Põhimõtteliselt on võimalik genereerida ka logi, mis väljastab vaid pildistamise hetkel kehtinud huvipakkuvad andmed. Kuid see on täiendav arendustöö, mille saab ette võtta, kui selleks tekib kasulik vajadus.
3. Lennu kaugust autopiloot ei piira. See on määratud peamiselt lennuki kuju, mootori, propelleri, massi ja akuga. Suurim kaugus, kuhu oleme lennuki siiani lasknud on olnud umbes 1.2 km.