nii et järgmisel korral paluks autod natukene tahapoole parkida. minul kui algajal ei pruugi iga kord maandumine eriti hästi välja tulla . algajatele vaja alati alguses rohkem vabat ruumi. kui tekib ruumikitsikuse oht (juhtija süül, tuule mõjud, jne) siis ei pruugi alati õiged refleksid rakenduda ja algaja mudel võib sattuda kokkupõrkesse läheduses oleva esemega( ptui..ptui... ptui.. üle vasaku õla) aga eks me pea kõik kuskil oma oskusi lihvima. tegelikult peaks tegema mingi lennutamise reeglistiku (uue peatüki foorumil avama) kuhu panna kõik lennutamisel tekkinud probleemide väljapakutud lahendused kirja. kui neid ei ole (niinimetatud kasvõi vaikimisi kokkuleppeid nt kui kaugele parkida autod jne...käivitamiseks elektri starteriga olen nõus sponsoreerima akusse mis seisab lennuplatsi ääres)siis pärast on teisi alati hea süüdistada. sorry kui selline alateema eksisteerib. sai vist päris segane tekst . lennuilma soovides ANDRUS
Aga igasugu teiste õpetlike juhtumiste teema võiks tekitada küll, et saaks teiste vigadest õppida
Minu poolt au ja kiitus enamikele Piibel lennutajatele, kes enamasti suudavad lennusektoris ja ohutult lennata. Eks esimene kuldreegel ongi, et lennukit lennutatakse alati endast eespool - kasutada on tervelt pool maakera
Kuigi minul starterit vaja ei lähe olen ka nõus investeerima selleks et autod eemal saaks. (aku) Maandumisega on vahest suht raskusi külg tuule pärast ja lennuk võib kalduda +-mõned meetrid. Andruse maandumine oli suht ilus Mareku muuvis võib neid veel näha
kas kellegil vanu auto krokodilli otsi ei ole. teeks autost eemale viidava vooluvõtu koha kus saaksid kõik asjapulgad omale voolu võtta. olen valmis selle asjannduse ise valmis tegema kui kuskilt saaks autukrokodilli otsi.
autode poolpiduseid akusid ikka leiab, iseasi mis siis saab kui see, kelle käes aku on, kas see seekord kohal ka on, need on jube tülikad ka kaasas kanda
tavaliselt käivad akud tööriistakasti sisse, kui seda niiväga vaja on
ma teeks siukse kus voolu saab võtta auto küljes olevast akust (niinimet. pikendusjuhtme moodi) parabani põhimõttel. järgmise nädala alguses proovin prototüübi valmis teha. eks siis panen pildid ülesse ja jään teie arvamusi ootama. kui on asjal jumet siis võib ka neid mitu tükki teha (kellegile annan teise) siis peaks alati kui rahvast rohkem üks pikendus ikkagi kohale jõudma. ja äkki leidub pundis keegi kes lubab oma auto akult voolu võtta. eks tuleb kindlasti ka kaitse vahele aretada .
Submarin wrote:Võtsin ette ühe suurema projekti. http://www.zone.ee/mulder23/Piibetest.wmv
Loodame et tuleb midagi normaalset. See klip on nn "demo trailer" mitte veel lõplik versioon. jääme ootama
mootorratta aku maksab mingi 250.- on siis mõtet mingit sasipundart aretada ja äkki auto ka õhku lasta, või pärast teiste autode pealt enda oma käivitada
motikatel on starteriakud ja saab ka kiiresti laadida, upsidel on geelakud ja neid laetakse väikse vooluga kaua, võimsustaluvus on ka kahtlane
Kas lihtsam poleks igaühel enda auto akule juhtmed panna ja meeter autost eemale vedada? Kõige mugavam ikkagi auto läheduses akusid laadida, toide ka olemas, kõik olemas, probleemi pole!
viimastel lennutamistel sai autod lennurajast eemale pargitud. ja tõesti oli julgem tunne lennutada. ei olnud maandumise , startimise ala surutud põõsaste ja autode vahele . nii et sai rahulikult lennuki käitumise, kaldumiste üle järele mõelda ja lennuki ilusti maandada.