Miks ESC maha põles?
Miks ESC maha põles?
Tere.
Sain lõpuks kauaoodatud jupid hiinamaalt kätte(lipo akud+ESC+lipo laadija)
ESC on selline http://www.ebay.com/itm/HobbyWing-Penti ... 1c24134455
Aku on selline http://www.ebay.com/itm/270727894152?_t ... 97.c0.m619
Mootor on selline: http://www.ebay.com/itm/Hobbymate-4200K ... 231d9a4dae
Ühendasin asjad omavahel ära, kõik töötan umbes 30 sekundit kui ESC suure suitsu saatel läbi põles!
Kas see ESC on sellisele mootorile liiga vähese amprite arvuga?
Sain lõpuks kauaoodatud jupid hiinamaalt kätte(lipo akud+ESC+lipo laadija)
ESC on selline http://www.ebay.com/itm/HobbyWing-Penti ... 1c24134455
Aku on selline http://www.ebay.com/itm/270727894152?_t ... 97.c0.m619
Mootor on selline: http://www.ebay.com/itm/Hobbymate-4200K ... 231d9a4dae
Ühendasin asjad omavahel ära, kõik töötan umbes 30 sekundit kui ESC suure suitsu saatel läbi põles!
Kas see ESC on sellisele mootorile liiga vähese amprite arvuga?
kas mootor töötas tühijooksul kui regu koostöö lõpetas? Eks see ESC suht piiripealne ole, mootori spec ütleb et kuni 47A, regu sul 40A. Selle peak currenti (60A) peale ei tasu eriti lootma jääda nii odava regu puhul. Samas võis ka lihtsalt praak regu olla. Ei ole muidugi välistatud ka mingi lühis mootoris, kuid suure tõenäosusega on probleem siiski regus.
Mootor töötas umbes 90% võimsusega ja nüüd avastasin, et mootor oli laagrite pealt veits maha jooksnud. Võtsin mootori lahti ja laagrid olid juba õhtal! Äkki see mähise ja mootori nihkumine võis selle põhjustada?aretaja wrote:kas mootor töötas tühijooksul kui regu koostöö lõpetas? Eks see ESC suht piiripealne ole, mootori spec ütleb et kuni 47A, regu sul 40A. Selle peak currenti (60A) peale ei tasu eriti lootma jääda nii odava regu puhul. Samas võis ka lihtsalt praak regu olla. Ei ole muidugi välistatud ka mingi lühis mootoris, kuid suure tõenäosusega on probleem siiski regus.
Ega midagi muud polegi kui tuleb uus regu ja mootor hankida!
Miks regu maha põles?
Seletan enda moodi natuke nii :
Kui sul on mootor võimsam siis ongi võimalus,et 80% Läheb regu enne kui mootor see pärast soovitan alati võtta regu millel on apreid rohkem +- 5A (10A rohkem ei tee paha) .Kuna endal oli ka selline juhus ja olen lasknud niimodi 4regu 3kuuga.
Järgmine regu osta kindlasti võimsama Amepraasiga.
Ja nüüd kui vaadata mootori ja regu siis on kindel,et regu ei pidanud vasta kuna mootoril on suurem aperaas
Kuna esialgetse andmete järgi on mootor 47A ja regu oli 40A ja ongi juba vahe sees see pärast ta vastu ei pidanudgi
Seletan enda moodi natuke nii :
Kui sul on mootor võimsam siis ongi võimalus,et 80% Läheb regu enne kui mootor see pärast soovitan alati võtta regu millel on apreid rohkem +- 5A (10A rohkem ei tee paha) .Kuna endal oli ka selline juhus ja olen lasknud niimodi 4regu 3kuuga.
Järgmine regu osta kindlasti võimsama Amepraasiga.
Ja nüüd kui vaadata mootori ja regu siis on kindel,et regu ei pidanud vasta kuna mootoril on suurem aperaas

Kuna esialgetse andmete järgi on mootor 47A ja regu oli 40A ja ongi juba vahe sees see pärast ta vastu ei pidanudgi

Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Minul sarnane küsimus....
Mudelauto läks sisuliselt põlema, esc lõi leegi välja. Kuigi Esc oli tugevalt ülejäänud süsteemist võimsam, lisaks oli Esc seadistatud töötama 30% võimsuse peale, et auto sõidaks vaikselt ja rahulikult.
Kui paljudel on kogemusi selliste ESC-ide hävinemisega? Eelkõige eeldan et tegu oli HK praagiga?
Esc:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=17979
Mootor:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=19114
Süttis peale seda kui auto oli vaikselt üle katuse veerenud. Kuid jah, 30% võimsusest oli kasutusel, 2S2P akuga. Ülekuumenemisega ei olnud kordagi probleeme, kogu süsteem oli sõidu rahulikuse tõttu ülimalt vaikne ja jahe... Akud ja mootor jäi terveks. ESC see-eest põles aga üheks suureks plastik-mikrokiibi-tahma piparkoogiks.
Mudelauto läks sisuliselt põlema, esc lõi leegi välja. Kuigi Esc oli tugevalt ülejäänud süsteemist võimsam, lisaks oli Esc seadistatud töötama 30% võimsuse peale, et auto sõidaks vaikselt ja rahulikult.
Kui paljudel on kogemusi selliste ESC-ide hävinemisega? Eelkõige eeldan et tegu oli HK praagiga?
Esc:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=17979
Mootor:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=19114
Süttis peale seda kui auto oli vaikselt üle katuse veerenud. Kuid jah, 30% võimsusest oli kasutusel, 2S2P akuga. Ülekuumenemisega ei olnud kordagi probleeme, kogu süsteem oli sõidu rahulikuse tõttu ülimalt vaikne ja jahe... Akud ja mootor jäi terveks. ESC see-eest põles aga üheks suureks plastik-mikrokiibi-tahma piparkoogiks.
DX6i>Vapor>Radian>Mustang>Apprentice>Blade Mqx
Helikopteri regulaator
See 40 A regulaator on väga piiripealne. Peaks olema vähemalt 55A ja burst siis mingi 65-70A. Kuna tuli välja et mootoril olid laagrid läbi, mille tõttu mootori koormus suurem ja ka otsene põhjus ESC läbi kõrvetamiseks. Nende odavate hiina asjadega tulebki ettevaatlik olla ja alati natuke võimsam osta kui vaja oleks. Alati tuleks ka Hobbykingist ostetud akude polaarsus üle kontrollida, sest akudel võib olla otsik valet pidi otsa pandud.
Auto ESC-l tuli arvatavasti regulaatori sees mingi asi lahti, juhe või midagi ja lühistas siis. HK praak ikkagi..
Auto ESC-l tuli arvatavasti regulaatori sees mingi asi lahti, juhe või midagi ja lühistas siis. HK praak ikkagi..
Hiina regudest kestavad autodel mu kogemuste läbi ainult Ezrun ja Xerun regud, neid müüakse paljude teiste nimede all ka. Aga kahjuks on hiinlased ise asunud neid võltsima, seega ostmisel peab tähelepanelik olema. Kõik muu hiina regud on väga altid mahapõlemisele, isegi ameerika kvaliteettootja Castle Creations toodab tooteperekondi, mis pigem põlevad maha kui töötavad. Seega autode maailmas on ilma põhjuseta mahapõlemine väga tavaline nähtus, ei ole vaja isegi loigust läbi sõita või füüsiliselt lõhkuda.
Tegin kunagi video ühest Castle 10 sekundiga vähese suitsuga mahapõlenud regust. Põlengujärgne lühis paneb juhtmed tõmblema.
https://docs.google.com/file/d/0B-h8d2N ... lNjE5/edit
Tegin kunagi video ühest Castle 10 sekundiga vähese suitsuga mahapõlenud regust. Põlengujärgne lühis paneb juhtmed tõmblema.
https://docs.google.com/file/d/0B-h8d2N ... lNjE5/edit
Lennusadama avamisel juhtus ühe poisi autoga nii:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 0095_n.jpg
Samuti rahuliku veeremise ajal mitte millestki tekkinud lõke.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 0095_n.jpg
Samuti rahuliku veeremise ajal mitte millestki tekkinud lõke.
täna põles mu tutikas BIRDIE 50 regu maha
sai just ära progetud, kolmanda propelleri katsetamist ta enam üle ei elanud
eelmise, üks samm väiksema propiga oli vool 15 A kandis, rohkem proovida ei saanudki
mootori juhtmed olid otse joodetud, ilma pistikuteta
kõik enne toimis, aga mootori käivitus oli natuke imelik, enne kui pöörlema hakkas, hakkas kahele poole rapsima, siis alles läks käima. Kahtlustan, et käivitushetkel läksid vooluimpulsid natuke suureks ja mingid transid seda üle ei elanud.
Võtsin pakist teise tutika regu, Blue series, sellega ei mingit probleemi.
võrdluseks leidsin, et see blue regu omab mingit kavalat soft käivitust: "gaasi" peale andes, paneb regu mootori vaikselt pöörlema ja alles siis lajatab transid lahti ja täie vooluga käima, ei mingit kahele poole rapsimist ja ebamääraseid voolutõukeid
kes parajasti valib HK regude vahel, siis minu arust on see suure radika ja kahe trükkplaadiga Birdie paras käkk, ei soovita
(võimalus jääb, et mulle sattus mingi praak)
sai just ära progetud, kolmanda propelleri katsetamist ta enam üle ei elanud
eelmise, üks samm väiksema propiga oli vool 15 A kandis, rohkem proovida ei saanudki
mootori juhtmed olid otse joodetud, ilma pistikuteta
kõik enne toimis, aga mootori käivitus oli natuke imelik, enne kui pöörlema hakkas, hakkas kahele poole rapsima, siis alles läks käima. Kahtlustan, et käivitushetkel läksid vooluimpulsid natuke suureks ja mingid transid seda üle ei elanud.
Võtsin pakist teise tutika regu, Blue series, sellega ei mingit probleemi.
võrdluseks leidsin, et see blue regu omab mingit kavalat soft käivitust: "gaasi" peale andes, paneb regu mootori vaikselt pöörlema ja alles siis lajatab transid lahti ja täie vooluga käima, ei mingit kahele poole rapsimist ja ebamääraseid voolutõukeid
kes parajasti valib HK regude vahel, siis minu arust on see suure radika ja kahe trükkplaadiga Birdie paras käkk, ei soovita
(võimalus jääb, et mulle sattus mingi praak)
kogun vanu vene lennukimootoreid
Nende hiinakatega on tavaliselt nii, et kindluse mõttes tuleks karule kõhtu vaadata ja visuaalne jootekontrolli teha.
Samas võib ju kärsata ükskõik mis regu maha, olgu mis tootja tahes siis aga jah hiinakate tootmine ja komponentide kvaliteet on tasemel
Kasutavad transse mis kuksile mujale enam ei kõlba, osad varjusurmas osad töötavad jne.
Muide mis transid seal birdiel on, pean silmas seda, et kas 8 jalaga kivikesed või 3 jalaga nagu tarnss ikka?
Kui 8 jalaga siis saaks asjast elulooma, samas on ka vist muid transse peidus olemas.
Puhume karu elule ja lõbu kõigil
Samas võib ju kärsata ükskõik mis regu maha, olgu mis tootja tahes siis aga jah hiinakate tootmine ja komponentide kvaliteet on tasemel

Kasutavad transse mis kuksile mujale enam ei kõlba, osad varjusurmas osad töötavad jne.
Muide mis transid seal birdiel on, pean silmas seda, et kas 8 jalaga kivikesed või 3 jalaga nagu tarnss ikka?

Puhume karu elule ja lõbu kõigil

suvalise pildi pealt:

neid on peal 12 tk, marki ei tea praegu, sest ei saa pihta mis meetodiga on radikas peale pandud
edit: transid on 945

neid on peal 12 tk, marki ei tea praegu, sest ei saa pihta mis meetodiga on radikas peale pandud
edit: transid on 945
Last edited by Ropka on Thu Jun 21, 2012 9:13, edited 1 time in total.
kogun vanu vene lennukimootoreid