Juuli 2012
Juuli 2012
Ma ise olen Eestist eemal aga kes mudelistidest sinna tahavad minna on kõik kindlasti oodatud! Lennundushuvilisel ei tohiks igav hakata.
P47
Käisin eile oma suurt vahukat ,lõpuks ise, katsetamas. Kõhnemaks lõigatud prop toimis väga vingelt. Aga maanduda ma selle lennukiga ei oska.Lõpuks sai lihtsalt aku tühjaks nende lähenemisringide peale. Ehk oskab video põhjal keegi valgustada mis valesti on. Arvasin juba,et ongi selle esimese oma lennuga kõik. See raske (3,8kg)vahukas on aga eriti vastupidav. Pärast ettekavatsemata maandumist ,täpselt risti põllutee roobastele, ei leidnud ühtki vigastust. Ka telikud pidasid vastu !? http://youtu.be/Hm3ah_PoS-k?hd=1
Sa tiirutad nagu kass ümber palava pudru . Sa ei julge lihtsalt maanduda. Oled raja alguses liiga kõrgel ja siis lendad lihtsalt üle. Paar korda on juba õige kõrgus aga siis pead jah liigutama paremat kangi ette ja kiiruse vähendama nagu Tiit ütles. Alla tuleku nurk annab Sulle juba piisavalt kiirust nii et liugle siis vaid rajale ja ongi maas.
Soovitan tulla Hiiumaale Saan 5cm ratastega sujuvalt platsile nii et kitsegi ei tee.
Harjutamine teeb meistriks.
Soovitan tulla Hiiumaale Saan 5cm ratastega sujuvalt platsile nii et kitsegi ei tee.
Harjutamine teeb meistriks.
Järgmine kord tasub lennutada nii, et sul on mõni rohkem kogenud mees kõrval. Siis peaks kõige paremaid õpetussõnu saama.
Ma ütleks video põhjal, et kiirus on liiga suur ja sa juhid lennukit üle. Kui näed, et midagi hakkab nihu minema, teed liiga suure paranduse. Vaata sama lennuki esmalennu videot Piibe maanteel. Tee nii nagu Tarmo.
Ma ütleks video põhjal, et kiirus on liiga suur ja sa juhid lennukit üle. Kui näed, et midagi hakkab nihu minema, teed liiga suure paranduse. Vaata sama lennuki esmalennu videot Piibe maanteel. Tee nii nagu Tarmo.
p47
Õpetussõnade kohapealt Tikka arvamusega kõige rohkem päri.Endale tundus kaks võimalikku varianti,kas liiga sabaraske või minu jaoks liig tundlik elevaator. Videos see ei paista kui vähe ma üritasin elevaatorit näppida kuid ta siiski kippus hüppama. Pärast esmalende on lennukit ka pisut ümber ehitatud seetõttu ka teine variant võimalik.
Titanile niipalju,et just tegelen kopteriga. Governer kenasti külge kleebitud. Vaja oleks pisut nõu aga mu ,järjekordselt,uus tel.puuduvad kõik kontaktid.
Titanile niipalju,et just tegelen kopteriga. Governer kenasti külge kleebitud. Vaja oleks pisut nõu aga mu ,järjekordselt,uus tel.puuduvad kõik kontaktid.
Proovi mingi 25...50% vahel.usamees wrote:Kui palju expot oleks normaalne ?
Arvestades, neid kaheksate lendamisi ja maandumiskatseid siis mulle jäi mulje, et peasüüdlaseks oli siiskli lihtsalt liig suur kiirus "maandumisel".
Juhtimisega oleksdid nagu hakkama saanud ainult lennuk ei tahtnud maanduda kuna hoidsid "gaasi" liiga peal.
Äkki hoopis esialgu kõrgustüüri servo käiku vähendada. Expoga kaob masina tunnetus kuidagi ära. Olen pannud kõige rohkem 5% expot, tunnetust see ei muuda aga välistab hästi juhuslikud kangivärinad.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Raskuskeskme asend on kõige tähtsam.Kui palju expot oleks normaalne ?
Mida kaugemal on kahvel servo õlal ja mida lähemal tüüril, seda suurem peaks olema expo väärtus. Suuremal mudelil on mängimisruumi muidugi rohkem. Dual rate on ka päris hea abivahend, sest siis saab teha nii, et suurema kiiruse jaoks on rohkem expot ja väiksema kiiruse jaoks vähem. Samuti on see puldi võimalus hea uute settingute katsetamisel, saab lüliti vajutusega vana tagasi panna. Pakun, et selle lennuki optimaalse tüürikäigu ja expo leidmisel annab abi ka rcgroups foorum, sest tavaliselt on seal iga lennuki jaoks oma teema.
Kui suurema kiiruse puhul rattad maha panna, siis on lennuki asendi tõttu nina natuke allpool ja suurem tõenäosus nina maha panna. Seda eriti murulennuväljal, kus suurem takistus lisamomenti tekitab. On ka suurem oht lennukit väljajoondumisel üle juhtida. Ilus maandumine tuleb ikka õige kiiruse hoidmisest.muru jaoks ei olnud kiirus liiga suur, muru takistab päras ilusti hoo maha, ruumi oli veel väga pikalt, kui ta su enda ees maad puudutab
Vale kiiruse puhul tuleb igasugu kitsesid. Üht liiki kitse saab teha ka normaalse kiiruse puhul, kui ninaratas enne maha panna. Sellisel juhul tekib ühtlase amplituudiga kiire põrkamine, kus lennuk teeb sekundis mitu tükki. Päris lennukis muidugu suht alandav, sest teha pole midagi. Tuleb oodata kuni kiirus väheneb ja võnkumine lakkab.
Kuna elumere lained on mind tänaseks Viljandisse uhtunud siis plaan kuskil kolme paiku lennuvälja väisata. Kui keegi viitsib seltsiks tulla oleks nalja rohkem
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
surmasõlm
Lendasin just 3 akut tühjaks ning viimase akuga mõtlesin teha midagi uut. Sain hakkama oma esimese surmasõlmega. Abikaasa oli toas ja mõtles, et nüüd käis raudselt cräsh, heli oli selline.
Kogusin kõrgust igaks juhuks, kui peaks probleem tekkima sõlmega, minu üllatuseks mahtus lennutrajektoor ~3m diameetri sisse.
Maandusin terve kopteriga loomulikult. Väga hea tunne on sees ning järele mõeldes tuli see väga lihtsalt välja. Meeliülendav tunne, homme uuesti
Lennumasinaks oli T-Rex 500E.
Raimo
Kogusin kõrgust igaks juhuks, kui peaks probleem tekkima sõlmega, minu üllatuseks mahtus lennutrajektoor ~3m diameetri sisse.
Maandusin terve kopteriga loomulikult. Väga hea tunne on sees ning järele mõeldes tuli see väga lihtsalt välja. Meeliülendav tunne, homme uuesti
Lennumasinaks oli T-Rex 500E.
Raimo
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Kas keegi veel kuskil lennutab või miskit teeb? Jube kokku kuivanud kajastamine. Tegelikult platsil käib ka vähe inimesi. Mõni aeg tagasi käis tuisuse ilmaga talvel ka rohkem lendureid koos kui hetkel suvel ilusa ilmaga.
Tartus said Marek ja Ik Raadil kaks päeva jet-e lennutatud ja F3A trenni tehtud. Hiljem ehk mõne pildi ka lisan. Kati tegi Rainbowga Ridalis trenni.
Homme keegi F3A trenni Hüüru tuleb?
Tartus said Marek ja Ik Raadil kaks päeva jet-e lennutatud ja F3A trenni tehtud. Hiljem ehk mõne pildi ka lisan. Kati tegi Rainbowga Ridalis trenni.
Homme keegi F3A trenni Hüüru tuleb?
Last edited by Marek on Fri Jul 20, 2012 18:27, edited 1 time in total.
Pildid ka siis lõunamaal toimetamisest: https://picasaweb.google.com/1093540947 ... July202012
mhmh...mõtlesin midagi sellist: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=1190
Jagage oma tegevusi ja koordineerige kokkusaamisi - seltsis ikka segasem.
Jagage oma tegevusi ja koordineerige kokkusaamisi - seltsis ikka segasem.
Tänaõhtune uus trikk:
1) küljepeale kallutus keerates jalused ülese poole, hõljutamine mõned sekundid tagurpidi
2) nina ette alla ja kopter õigetpidi, hõljutamine ja tagasi enda juurde
3) saba ees lendamine, see tuleb lihtsamini välja
4) edukas maandumine (tuulega on niivõrd halb maanduda sujuvalt, kopter hüppab ülese-alla maapinna lähedal)
Kui surmasõlm oli lihtsalt judinaid tekitav ning kopter saavutab uuesti õigetpidi asendi suhteliselt kiiresti, siis tänane trikk njah... vajab keskendumist.
Kahju, et päevasel ajal värske peaga ei õnnestu lendama minna (liiga tugev tuul) ja peab õhtul seda tegema (21:40 kuni 22:15), kui väsimus on juba kallal.
Nüüdseks on igaõhtune fännklubi tekkinud naabermajast
1) küljepeale kallutus keerates jalused ülese poole, hõljutamine mõned sekundid tagurpidi
2) nina ette alla ja kopter õigetpidi, hõljutamine ja tagasi enda juurde
3) saba ees lendamine, see tuleb lihtsamini välja
4) edukas maandumine (tuulega on niivõrd halb maanduda sujuvalt, kopter hüppab ülese-alla maapinna lähedal)
Kui surmasõlm oli lihtsalt judinaid tekitav ning kopter saavutab uuesti õigetpidi asendi suhteliselt kiiresti, siis tänane trikk njah... vajab keskendumist.
Kahju, et päevasel ajal värske peaga ei õnnestu lendama minna (liiga tugev tuul) ja peab õhtul seda tegema (21:40 kuni 22:15), kui väsimus on juba kallal.
Nüüdseks on igaõhtune fännklubi tekkinud naabermajast
Last edited by Riff on Fri Jul 20, 2012 23:41, edited 1 time in total.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Mareki pildid täiendavad teineteist. Joosep pildil 27 on umbes samamagusa näoga kui Marek viidatud teemas Aga jah,nukker on see asi Tartus ka. Eelmine aasta kaagutasime pea iga päev kui lendamas käisime ja miskipärast oli ka raadil rohkem rahvast..
2012 on kuidagi lahjem see värk. Ise üritan ikka enamvähem iga päev korra platsile jõuda.
õnnitlused hr Riffile ka, äge kui keegi mingi uue taseme saavutab.
2012 on kuidagi lahjem see värk. Ise üritan ikka enamvähem iga päev korra platsile jõuda.
õnnitlused hr Riffile ka, äge kui keegi mingi uue taseme saavutab.
P28A- FPV
Me käime ikka lennutamas kui vähegi tuul vaibub.
Isiklik jama see et sain GOPRO objektiivist lahti . Kopteri saba mootori pistik läks plaanimata puhkusele korraks ja tõi kopteri alla nii et purunesid propid ja Gopro tegi kukerpalli ning maandus objektiivile. Kõik tehnika ja elektroonika töötab.
Muidugi kui vaatata ilmateateid siis arvata võib et iga päev polegi lennuilma.
Isiklik jama see et sain GOPRO objektiivist lahti . Kopteri saba mootori pistik läks plaanimata puhkusele korraks ja tõi kopteri alla nii et purunesid propid ja Gopro tegi kukerpalli ning maandus objektiivile. Kõik tehnika ja elektroonika töötab.
Muidugi kui vaatata ilmateateid siis arvata võib et iga päev polegi lennuilma.
Vastu tulles elanikkonna soovile postitan siis uudisnupu Viljandist
Viljandi lennuväljal käib elav sagimine, kõik lennukid angaarist välja lükatud ja antakse autoakust täkku. Tuul puhub soodsast suunast suht tugevalt aga puhanguid eriti pole. Päike paistab ja lennata on super!
Viljandi lennuväljal käib elav sagimine, kõik lennukid angaarist välja lükatud ja antakse autoakust täkku. Tuul puhub soodsast suunast suht tugevalt aga puhanguid eriti pole. Päike paistab ja lennata on super!
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit