14 aprill Piibel
14 aprill Piibel
Kes käsi, kes mitte? Ilm peaks hea olema, soe ja keskmise tuulega.
Vähegi vaiksema ilmaga käsi. Tuulise ilmaga pole midagi teha (mootorlennuki timmimine + 300g plaaner + elektrihelikas) 

Lauri Laidna - www.pistik.com
mis kellaks koguneme? Ma pakun välja 11 - 12 vahel, samas õhtu poole peaks vaiksem olema, või läheks peale vormel 1-te (kuigi ajasõidud vist suurt kedagi ei huvita)?
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=341
http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=341
No igaksjuhuks võib ju 12-st teha? Enne nagu pole mõtet ja loodetavasti siis lõunast läheb juba täiesti tuulevaikseks. Hiljem alustada ka ei tasu, sest päike loojub küll 20.30, aga kuskil 18-ni on mõnus ja päike veel kõrgel.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Vastukaja on nii kehvapoolne, et vist vahet pole, eks igaüks leiab oma aja siis.
Mina ilmun, vist koos Submariniga, neja paiku (a võibolla lõunal, eks paistab).
+ Andrus tuleb ka 16:00 ajal + Cuprum
Mina ilmun, vist koos Submariniga, neja paiku (a võibolla lõunal, eks paistab).
+ Andrus tuleb ka 16:00 ajal + Cuprum
Last edited by Marek on Fri Apr 13, 2007 23:41, edited 2 times in total.
NB! Mul purk valget spray värvi kaasas homme, joonistame natuke
Ehk siis tähistame lennusektori ära! Asfaldile jooned ja puude külge paneme mingid valged kilekotid teibiga, parem kui mitte midagi!
Seetõttu paluks siis esimestel saabujatel kohe enamvähem raja keskele paikneda, sest asfalti markeering võibolla kestab kauem, kui paar päeva.

Seetõttu paluks siis esimestel saabujatel kohe enamvähem raja keskele paikneda, sest asfalti markeering võibolla kestab kauem, kui paar päeva.
Lauri Laidna - www.pistik.com
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... -14-Aprill
Päev oli hea. Alguses veidi uimane aga lõpuks läks madinaks
mitu lennukit lõpuks korraga üleval oli ei oska öelda aga õhuruum jäi väikeseks. nibinaid-nabinad oli,hädamaandumisi oli, ilma oli, tuult ka.
Korras!
Päev oli hea. Alguses veidi uimane aga lõpuks läks madinaks

Korras!
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
Jep, varsti paneb vist Lauri Laidna ka pildid üles, siis saavad teised veel parema ülevaate. Nagu näete läks meil varahommikust pimedani välja. Vahepeal oli õhus korraga 5 lennukit + mõni mootordeltaplaan - varsti peaks lennujuhid palkama ja radarid ehitama.
Super!
Pühap oleks 1 variant minna varahommikul, siis tuulevaikne ja jõuab vormel 1 ajaks tagasi. Aga mina nt pole kindel kas viitsin. Eks hommikul paistab. 12 h värsket õhku võtab korralikult läbi.
Super!
Pühap oleks 1 variant minna varahommikul, siis tuulevaikne ja jõuab vormel 1 ajaks tagasi. Aga mina nt pole kindel kas viitsin. Eks hommikul paistab. 12 h värsket õhku võtab korralikult läbi.
Jah
täna oli see päev kus 2 pilooti said õhus kokku. Marek vs Cuprum.
Mareki lennuk on veel taastatav kui cuprumi oma puhaku rahus.
imekombel tõi Marek oma lennuki "tervena" alla
Marek lendas alt cuprumile tiiba sisse! Imekombel jäi mootor vooliku otsa rippuma ja Edge sai veel maanduda. Warhawk oli määratud kukkumisele.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 007&page=3
Lauri ehk teeb eraldi kataloogi...endal ei õnnestunud
täna oli see päev kus 2 pilooti said õhus kokku. Marek vs Cuprum.
Mareki lennuk on veel taastatav kui cuprumi oma puhaku rahus.
imekombel tõi Marek oma lennuki "tervena" alla
Marek lendas alt cuprumile tiiba sisse! Imekombel jäi mootor vooliku otsa rippuma ja Edge sai veel maanduda. Warhawk oli määratud kukkumisele.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 007&page=3
Lauri ehk teeb eraldi kataloogi...endal ei õnnestunud

Last edited by Submarin on Sun Apr 15, 2007 18:57, edited 2 times in total.
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
Info levib kiirelt ja täpselt.
Kunagi vist Lauri Laidna ütles, et see on võimatu, nüüd söögu oma sõnu
Läksin liiga uljaks ja mõtlesin, et eskordin oma lennukiga ilusat Cutrist aga lennukid olid kaugel ja seetõttu inimese silm ei seleta eriti kahe väikese objekti kaugusi ja nii närisingi oma propiga Cuprumi lennuki tiiva ära. Ilma tiivata selline lennuk hästi õhus ei püsi ja nii ta metsa langes...hõljudes üks osa tiiba kaasas (mis kadunuks jäigi). Minu lennukil kiskus mootori lahti, kuid tänu voolikutele ripnes see kere küljes. Alguses langesid mõlemad lennukid aga ma nagu muuseas mõtlesin, et prooviks päästa ja tõmbasin kõrgustüüri...asi töötas, siis tõmbasin kaldetüüri...töötas (maandudes selgus küll, et aint üks eleron töötas, teine lehvis tuules). Maandusin nagu alati...perfektselt. Kahjustusi näete kohe piltidelt.
VEELKORD KÕIGILE JA KA ENDALE, EI MAKSA ULJAKS MINNA!!!
Samas tegijatel juhtub ja üks ilus/tark tüdruk täna platsil ütles, et kui ei taha et midagi juhtuks, siis ära tegele millegagi.
Palun ka avalikult Cuprumi käest vabanadust, et nii super ilusa ja hästi lendava lennuki, nagu seda Curtis ju oli, ära lõhkusin. Kuna vabandused ei maksa midagi, siis heastada saan olukorda ainult uue Curtise ostmisega Cuprumile.


NB! Edgel polnudki mootori katet peal.
Kunagi vist Lauri Laidna ütles, et see on võimatu, nüüd söögu oma sõnu

Läksin liiga uljaks ja mõtlesin, et eskordin oma lennukiga ilusat Cutrist aga lennukid olid kaugel ja seetõttu inimese silm ei seleta eriti kahe väikese objekti kaugusi ja nii närisingi oma propiga Cuprumi lennuki tiiva ära. Ilma tiivata selline lennuk hästi õhus ei püsi ja nii ta metsa langes...hõljudes üks osa tiiba kaasas (mis kadunuks jäigi). Minu lennukil kiskus mootori lahti, kuid tänu voolikutele ripnes see kere küljes. Alguses langesid mõlemad lennukid aga ma nagu muuseas mõtlesin, et prooviks päästa ja tõmbasin kõrgustüüri...asi töötas, siis tõmbasin kaldetüüri...töötas (maandudes selgus küll, et aint üks eleron töötas, teine lehvis tuules). Maandusin nagu alati...perfektselt. Kahjustusi näete kohe piltidelt.
VEELKORD KÕIGILE JA KA ENDALE, EI MAKSA ULJAKS MINNA!!!
Samas tegijatel juhtub ja üks ilus/tark tüdruk täna platsil ütles, et kui ei taha et midagi juhtuks, siis ära tegele millegagi.
Palun ka avalikult Cuprumi käest vabanadust, et nii super ilusa ja hästi lendava lennuki, nagu seda Curtis ju oli, ära lõhkusin. Kuna vabandused ei maksa midagi, siis heastada saan olukorda ainult uue Curtise ostmisega Cuprumile.


NB! Edgel polnudki mootori katet peal.
Last edited by Marek on Sun Apr 15, 2007 19:42, edited 2 times in total.
Pigem siiski tegu sellega, et kes ja kuhu matsu saab.tola555 wrote:edge siis nii tugev lausa?
mõlemad piloodid jõudsid katapulteeruda?![]()
Konkreetsel juhul Edge sellega võitis, et alt-küljepealt sisse saagis propelleriga. Tulemuseks oli Curtissil miski 15-20% säilinud vasakut tiiba, ning lisaks veel kusagilt "kütusekambri" kohalt läbi saetud ninaosa. Selline raskuskeskme kaotanud (NB!, mitte piloot, vaid mootor katapulteerus) lennuk on minusugusele vennikesele suht lennukõlbmatu.
Kuskilt netist on jäänud meelde mälestus, et tegelikkuses oli miski 50-60% säilinud tiivapinnaga linnukene siiski misioonilt tagasi tulnud, aga seda siiski töötava (olemasoleva) mootoriga - aga, eks elame edasi ja vaatame, mida järgmine sõjalinnukene teeb. Hetkel plaan kas seesama taastada või siis tema sõsaraga jätkata.
täpsed mehed
Eks pean sõnu sööma jah, eriti kui meil asi nii jätkub nagu eile, 5 mootorlennukit õhus
Aga siiski arvan, et see on harv juhus.
Edge'i vigastused pildi pealt nii hullud ei tundugi, midagi "kandvat" vist ei purunenudki, uued kerelauad külge ja uus mootori raam. Või mis on täpsem diagnoos?
Sellele Curtisele uus tiib, nina korda ja enamvähem olemas? Kas ikka Curtise mootori üles leidsite?
Lõppkokkuvõttes tase, et lennukit purunevad õhus kokkupõrke tõttu, mitte vastumaad lastes


Edge'i vigastused pildi pealt nii hullud ei tundugi, midagi "kandvat" vist ei purunenudki, uued kerelauad külge ja uus mootori raam. Või mis on täpsem diagnoos?
Sellele Curtisele uus tiib, nina korda ja enamvähem olemas? Kas ikka Curtise mootori üles leidsite?
Lõppkokkuvõttes tase, et lennukit purunevad õhus kokkupõrke tõttu, mitte vastumaad lastes

Lauri Laidna - www.pistik.com
Mootor täitsa olemas ja loodetavasti ka suht terve. Hetkel veel ei ole kondlit lahti kruvinud - toosama piltidel näha olnud haikalapea.lauri wrote: Kas ikka Curtise mootori üles leidsid?
PS. Võiblla võtaks kätte ja soojendaks tolle kindlustusteema uuesti üles? Olen isegi pattu teinud. Nagu kuulda, eile varahommikul oli keski kah ühele maanteeäärsele autole pihta saanud, nüüd tänane juhtum...
Ajalugu uurides selgub, et Sina jäid If-ikatelt vastust ootama, mina Tanelit piinates sain aga sellise vastuse: "Põhimõtteliselt tegu vastutuskindlustusega, ja nemad kõike kindlustavad".
Curtisele võiks lasta uued vahust balsakattega tiivad lõigata.Kere paistab suht hästi säilinud olevat.
Laupäevane action toimus Magnuse lennukiga,minu juhtimisel.Mootor suri halva koha peal vastu tuult välja.Püüdsin mudelit tagasi tuua,aga alla tuult jäi kõrgust väheks-tuli maanduda päris sõiduteele.Ja nagu ikka (vastavalt maeitea kelle seadusele,et kõik,mis p'''e minna saab,sinna ka läheb),seisis tee ääres üks pealtvaataja auto,millele lennuk peale maandumist otsa sõitis.Vasaku tiiva esiserv sai muljuda.osa kattest tuleb vahetada-õgvendada,kere sai tiiva tagaservaga muljuda ja tiibade ühendustoru läks kõveraks ja tuleb nähtavasti vahetada.Loodan,et Magnusel on kahjustused juba kõrvaldatud-anna teada,kui on probleeme.püüan aidata.
Laupäevane action toimus Magnuse lennukiga,minu juhtimisel.Mootor suri halva koha peal vastu tuult välja.Püüdsin mudelit tagasi tuua,aga alla tuult jäi kõrgust väheks-tuli maanduda päris sõiduteele.Ja nagu ikka (vastavalt maeitea kelle seadusele,et kõik,mis p'''e minna saab,sinna ka läheb),seisis tee ääres üks pealtvaataja auto,millele lennuk peale maandumist otsa sõitis.Vasaku tiiva esiserv sai muljuda.osa kattest tuleb vahetada-õgvendada,kere sai tiiva tagaservaga muljuda ja tiibade ühendustoru läks kõveraks ja tuleb nähtavasti vahetada.Loodan,et Magnusel on kahjustused juba kõrvaldatud-anna teada,kui on probleeme.püüan aidata.