Hobbyking X666 Quadcopter

Tri, Quadro, Hexa, Octo, "Droonid" jne
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

Re: ei ole ikka hea

Post by tonu.tootsen »

Climatix wrote:
tonu.tootsen wrote:proovisin kopterit käes hoides, üks mootor ei taha ikkagi tuure üles võtta
hmm. Rcgroupsist üks soovitas veel seda:
if you have done esc calibration via the board and some still spin slower than others then try using the trims to balance the motor startup. If you can't trim it out and want to stick with v4.7 then you may have to switch to a modded version of it linked to above (1540 version).

Peaaegu kasutasin seda moditud versiooni kuid sain kõik õieti tööle enne.
Igastahes siin on see link kust saad selle versiooni:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost ... count=2076
See esimene fail peaks õige olema.
Flashi ära ja vaata mis siis teeb.
ei saa ikka paremaks, proovin trimmidega paika saada.
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

kuidas trimmi seadistada

Post by tonu.tootsen »

x-ina ei taha tagumine parem mootor teistega üheaegselt töötada
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
User avatar
Scoop
Posts: 589
Joined: Fri Mar 16, 2012 23:13
Location: Tartu

Post by Scoop »

"Lazy 4th motor" sündroom, Googles peaks infot olema. Päris paljudel see probleem olnud, RcGroupis ka läbi käinud korduvalt.
Täpne 3D skanneerimine, võta ühendust.
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

halb ilm

Post by tonu.tootsen »

Scoop wrote:"Lazy 4th motor" sündroom, Googles peaks infot olema. Päris paljudel see probleem olnud, RcGroupis ka läbi käinud korduvalt.
praegu on väga tuuline väljas, sellel momendil kui tuul vaibus sai proovitud,
see versioon tundub veidike parem aga ikka kipub 4 mootor laisaks jääma, aga otsin vastust ;)
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Ma teeks veel sellise loomkatse, et paneks kopteri maha, mingi ca15-kraadi all, selle hilineva mootoriga all. Et siis gürosid stardis veidi petta.
Ja võib-olla ka teistpidi - hilinev mootor üleval ja vaataks mis siis juhtub? :roll:

Kui teaduslik arstiabi ei aita pöördutakse ikka sensitiivi poole :)
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

Post by tonu.tootsen »

Oehh wrote:Ma teeks veel sellise loomkatse, et paneks kopteri maha, mingi ca15-kraadi all, selle hilineva mootoriga all. Et siis gürosid stardis veidi petta.
Ja võib-olla ka teistpidi - hilinev mootor üleval ja vaataks mis siis juhtub? :roll:

Kui teaduslik arstiabi ei aita pöördutakse ikka sensitiivi poole :)
Proovisin seda, erilist ei muutu midagi, horisontaal asendis käitub sama moodi, kuid huvitav on see, et õrnalt gaasi andes hakkavad 3 mootorit tööle (4. käivitu kohe), gaas maha ja siis annan jälle õrnalt gaasi, hakkavad kolm mootorit tööle (2. mootor ei taha käima minna) ja jälle gaas maha ja jälle õrnalt gaasi 4 mootorit hakkavad korraga tööle.
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

video

Post by tonu.tootsen »

see peaks minu probleemi paremini kirjeldama
http://www.youtube.com/watch?v=s3V6S_mK ... e=youtu.be
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Tundub asi olevat seotud güroskoopide võimendusega (gain). Ma pole küll kursis kuidas neid saaks sinu aparaadil sõltumatult häälestada.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
k3rpzor
Posts: 70
Joined: Mon Feb 13, 2012 18:26
Location: Hiiumaa

Post by k3rpzor »

Võta mootoritelt pidur maha ja vaata, kas läheb äkki paremaks.
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

Post by tonu.tootsen »

k3rpzor wrote:Võta mootoritelt pidur maha ja vaata, kas läheb äkki paremaks.
ei läinud paremaks
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Videoid vaadates ja foorumeid lugedes jääb tõesti mulje, et saatja trimmide seadmine võiks probleemi lahendada. Kas ei aidanud?
Ja kas 4.5-s on sama jama? ESCid kalibreerisid ikka läbi kontrolleri plaadi või igaühe eraldi (peaks tegema kõiki koos ja kontrolleri plaadi kaudu)?

PS. Koodis on lõik:

Code: Select all

	;--- Limit the lowest value to avoid stopping of motor if motor value is under-saturated ---

[b]	b16ldi Temp, 102.4   	;this is the motor idle level[/b]

	b16cmp MotorOut1, Temp
	brge ma40
	b16mov MotorOut1, Temp

ma40:	b16cmp MotorOut2, Temp
Kui seda väärtust (102.4) muuta ja siis uuesti kompileerida ning kivisse kõrvetada?

PS/2. Ega keegi ei tea, kus on LCDga plaadi lähtekood saadaval ?
Last edited by felch on Sun Jul 29, 2012 21:07, edited 1 time in total.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
k3rpzor
Posts: 70
Joined: Mon Feb 13, 2012 18:26
Location: Hiiumaa

Post by k3rpzor »

Kas lennata oled proovinud? See kui üks mootor hiljem hakkab tööle ei tohiks mõjutada. Raskuskese kopteril paigas? Mingeid mixe ega asju ei ole puldil peal? Kui ta natuke kaldub, siis selle peaks saama trimmimisega kõrvaldada.
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

Post by tonu.tootsen »

k3rpzor wrote:Kas lennata oled proovinud? See kui üks mootor hiljem hakkab tööle ei tohiks mõjutada. Raskuskese kopteril paigas? Mingeid mixe ega asju ei ole puldil peal? Kui ta natuke kaldub, siis selle peaks saama trimmimisega kõrvaldada.
Käis kohe üle võlli
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
k3rpzor
Posts: 70
Joined: Mon Feb 13, 2012 18:26
Location: Hiiumaa

Post by k3rpzor »

Kas aju on õigesti peal ja näitab sõidusuunda?
Aju peal on poted pandud umbes poole peale? Puldis on Dual rates : Aileron 20% Elevator 50% Rudder 80% .

Kui kõik nii on siis peab kuskil lühis või midagi olema. Kas see mootor reageerib ikka kopteri liigutustele. Võta propellerid maha ja proovi kas see mootor reageerib kopteri liigutustele.
k3rpzor
Posts: 70
Joined: Mon Feb 13, 2012 18:26
Location: Hiiumaa

Post by k3rpzor »

Samuti vaata, kas ta reageerib ikka õiget pidi. Äkki on lihtsalt gyro reversis.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Ja muidugi ei tee paha veenduda, et mootorid on ikka õigetes kanalites. Ise nägin tervelt 1/2h vaeva enne kui avastasin et 2 kanalit olid miskil põhjusel vahetuses....
Sama kehtib proppide ja mootorite pöörlemise suundade kohta!
Veel korra üle kontrollida ei tee mitte paha.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
rreims
Posts: 140
Joined: Mon Mar 12, 2012 14:30
Location: Pärnu

Post by rreims »

Olen ka jamanud KK4.7 firmware ning lazy mootoriga ja ei saanudki 4. mootorit käima. Põhjuseks väga algelised ESCd millel, puudus kalibreerimise funktsion...

Aga töötas Minsoo Kim v2.5 firmware. KK flashtoolis täiesti olemas, soovitan proovida.

P.S. Minsoo Kimi puhul on mootorite järjestus plaadil vähe teine, päripäeva ring:

Image
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

katselend

Post by tonu.tootsen »

Palju lennata väga ei saanud, rohkem kulus aku, et timmida aga tundub, et võib isegi asja saada. Proovisin gürodest regullida, algul tegin nagu eelnevalt õpetati. Ajul gürod nulli, siis saatja sisse ja gaasi kang alla, kopterile aku külge, siis vilkus led mõned sekundid ja aku küljest. Gürod keerasin kõik umbes 50% peale. Ah jaa, unustasin mainida, et enne kui välja läksin, proovisin läbi aju regusid kalibreerida. Kuuulasin ära kokku 6 piiksu ( piiks x2, piiks piiks x2 ja piiks piiks piiks x2) ja gaasi kang nulli.
Läksin siis välja, dual rate seatud nagu eelpool soovitatud ja hakkasin proovima, kord tahtis küljele üle võlli minna kord üle oma esinina, selle probleemi sain gürodega lahendada aga otse üles ei taha väga tõusta, tundub et trimmimine võib aidata aga gaas on jõle äkiline, kas seda saab kuidagi muuta?
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
User avatar
Scoop
Posts: 589
Joined: Fri Mar 16, 2012 23:13
Location: Tartu

Post by Scoop »

Gaasi timmimiseks kasuta throttle curve. Pane ta laugemaks hover kohapeal ja järsemaks alguses/lõpus. Kui muidu on ütleme 0 25 50 75 100, siis mina kasutan 0 50 60 70 100 nt (ligilähedased).
Täpne 3D skanneerimine, võta ühendust.
k3rpzor
Posts: 70
Joined: Mon Feb 13, 2012 18:26
Location: Hiiumaa

Post by k3rpzor »

Tegelikult on KK4.7 mootorite järjestus ka hoopis teine.
Image
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

Post by tonu.tootsen »

Scoop wrote:Gaasi timmimiseks kasuta throttle curve. Pane ta laugemaks hover kohapeal ja järsemaks alguses/lõpus. Kui muidu on ütleme 0 25 50 75 100, siis mina kasutan 0 50 60 70 100 nt (ligilähedased).
mul saatjal on THRONEEDLE, millel saab väärtusi muuta, aga rohkem kui 5 muutujat
ACC
EP0
EP1
EP2
EP3
EP4
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Sul on vist pult lennukireziimis. Aga selle THRONEEDLE asjaga sai vist ka gaasikõverat häälestada, STA oli vist olek sees/väljas ja EP0-4 peaksid olema need gaasikõvera punktid.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

Post by tonu.tootsen »

trebla wrote:Sul on vist pult lennukireziimis. Aga selle THRONEEDLE asjaga sai vist ka gaasikõverat häälestada, STA oli vist olek sees/väljas ja EP0-4 peaksid olema need gaasikõvera punktid.
Sta-st saan aru,kuid mis see acc on?
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Mul seda turnigy manuaali pole aga Eurgle manualist võib aru saada, et see throneedle töötab ainult kaheksanda kanaliga, niisiis ei sobi. Seal puldil peaks olema veel mingi MIX6-7 mis lubab valida sisend- ja väljundkanali ning teha kõvera ka sinna juurde. Lihtsam oleks muidugi võtta ette helikopteri reziim, proge uus mudel helikopterina ja lülita swashi mikser välja.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

Post by tonu.tootsen »

k3rpzor wrote:Tegelikult on KK4.7 mootorite järjestus ka hoopis teine.
Image
seda järjestust ma teadsin
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

gürode seadistamine

Post by tonu.tootsen »

täna läksin karjääri ja seal oli palju ruumi, et harjutada aga lendu ikka ei saanud. Jäin jänni gürode seadistamisega, potest ei saanud paika, tahtis kõvasti üle võlli minna, jebisin ja jebisin, ei saanud asja. Manuaalist leidsin gürode reverssimist aga ei saanud sellega hakkama :(
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

Re: gürode seadistamine

Post by tonu.tootsen »

tonu.tootsen wrote:täna läksin karjääri ja seal oli palju ruumi, et harjutada aga lendu ikka ei saanud. Jäin jänni gürode seadistamisega, potest ei saanud paika, tahtis kõvasti üle võlli minna, jebisin ja jebisin, ei saanud asja. Manuaalist leidsin gürode reverssimist aga ei saanud sellega hakkama :(
Kahel mootoril oli pidur peal :D
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
tonu.tootsen
Posts: 153
Joined: Thu May 24, 2012 19:12
Location: Tartu

Post by tonu.tootsen »

No nii, eile õhtu karjääris sain kopteri lendu,kasutasin minsoo kim 2.9 softi.läks lendu küll aga siiski vaja gaasi seadistada, maandumine on pigem kukkumise moodi,oskab keegi nõu anda kuidas gaasi kurvi seadistada?
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
Aredx
Posts: 390
Joined: Tue Dec 01, 2009 16:40
Location: Eesti

Post by Aredx »

kas paari mm võrra gaasi vähendamine ei aita..?
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Kas see soft sisaldab PID-reguleerimist? KK õppevideos räägiti et kui PID-i ühe teguri (vist I ?) seade on vale, hakkabki kopter gaasile väga äkki reageerima - järsku üles ja järsku alla.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Post Reply