August 2012
August 2012
Neljapäeval näitab Tartus lennutamise kõlbulikku ilma - kas keegi lendab Raadil?
Angaar: Aerobird Swift, Multiplexi Twinstart 2, Blizzard, Funjet, Cularis, PVC toru ja Easyglider PRO ristand ning FPV kola koos EagleTree OSD ja träkkimisega.
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
Pole olemas lolle küsimusi, probleem on selgitajas..
raadi
Jah kindlasti lähen neljapäeval Raadile vahemikus 17 - 18.
Täna ei lenda.
Aivar
Täna ei lenda.
Aivar
Raadi
Õhtul Raadile 18 - 19 vahel.
Aivar
Aivar
Lisaks kohalikele üritustele on osa Eesti lendureid täna Lätis BalicOpeni otsustaval etapil ja osa koguni Itaalias vabalennu EM-võistlusel:
http://www.ec2012italy.com/?q=en/node/49/Estonia
Medalivõimalused reaalsed.
http://www.ec2012italy.com/?q=en/node/49/Estonia
Medalivõimalused reaalsed.
Täna 15-17 vahel sai Viljandi lennuväljal lennukisi ja kopterisi lennutatud. Ähvardavad äikesepilved olid küll külje all aga tuule koha pealt oli ilm suurepärane. Nüüd õhtul tuleb jälle pahinal vihma Loodetavasti laseb ilm ikka homme ka lennutada.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Viljandi lennuväli oli praktiliselt tuulevaikne, see-eest käisid ootamatult kaks Pakker-avio lennukit tiiba puhkamas. Millegipärast eelistasid nad killustikuga kaetud asfaldil ruleerida selle asemel, et kasutada selle jaoks ette nähtud muruga kaetud perrooniosa.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
A.Le.Goq- i plats
Sai avastatud Tartus uus koht lennutamiseks mis sobib väiksemate elektrikate kui ka kopterite lennutamiseks, A.Le Goq spordihoone juures muruplatsil.
Tekkis ainult konflikt kahe kajakaga mis lõppes õnnelikult.
Kuna tegu avaliku ruumiga siis oli palju uudistajaid, kõige lahedam oli kui väiksed poisid küsisid , onu kuna te jälle tulete?
Aivar
Tekkis ainult konflikt kahe kajakaga mis lõppes õnnelikult.
Kuna tegu avaliku ruumiga siis oli palju uudistajaid, kõige lahedam oli kui väiksed poisid küsisid , onu kuna te jälle tulete?
Aivar
Kas need kaks teemat ei ühti kuidagi või. Ehk on A.LE Qog nõus aitama seda Kotkasulge kuidagi ja siis pole kajakatel ka miskit köhimist kui kotkad kohal. Niukesele Suurele karastusjookide kombinaadile kuluks üks võimalus marjaks ära . Mina pöörduks küll sinna . Lasevad välja uue limonaadi KOTKASULG mille pealt kukkuks klubile väike % toetuseks. Noh siis saame meiegi oma üritustel tõelist lennujooki pakkuda. Pakkuge välja. Ehk on neil seal tehases järeltulevat põlve ka kes ühinevad klubiga.
Peale selle polegi mudelistidel OMA JOOKI. Ok see RC COLA kuidagi seondub teemaga aga.... Proovige sest küsija suu peale ei lööda.
Peale selle polegi mudelistidel OMA JOOKI. Ok see RC COLA kuidagi seondub teemaga aga.... Proovige sest küsija suu peale ei lööda.
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Olin üks nendest seal tiiva puhkajatest. Pole eriti Viljandis lendamas käinud ja perroonile on veel vähem asja olnud. VFR infoteatmikus Viljandi lennuvälja kohta kirjutatud, et ruleerimistee on asfalt kattega, seega sai ka mööda asfalti ruleeritud. Kuna jalaga asfalti kõrval olevat muru katsumas ei käinud ja täpselt ei teanud kas seda kasutatakse ruleerimiseks või niisama maha niidetud, siis ei hakanud igaks petteks sinna ronima (äkki pehme või mõni muru sisse peitu jäänud auk üllatamas). Niipea vist enam sinna ei satu aga jätan info meelde.trebla wrote:Viljandi lennuväli oli praktiliselt tuulevaikne, see-eest käisid ootamatult kaks Pakker-avio lennukit tiiba puhkamas. Millegipärast eelistasid nad killustikuga kaetud asfaldil ruleerida selle asemel, et kasutada selle jaoks ette nähtud muruga kaetud perrooniosa.
Keegi olevat propelleri killustikuga ära rikkunud ja sellepärast seal kõrval muru peale uus rada tekitatigi, pinnas on seal tugev ja kohalikud sõidavad seda mööda kogu aeg. Loodetavasti saab killustik ka tasapisi koristatud, olen oma mudeli teliku ka selle otsas murdnud.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
No jah "lesta tour" oli läbi Eesti Tallinnast-Hellenurmeni . Kunol jäid veeprotseduuridki pooleli sellepärast .Kardlas (peaaegu nagu Kärdla)vaatasin Ivari reaktiivikad ja lennupargi üle. Siim pani naabri kohe suitsuahju kütma ning soovis hommikulaual (värsket ,sooja) suitsulesta näha.
Kuna Ivari juurde jõudes oli pikk teekond juba seljataga tuli ikka jalga sirutada ning lennupaus teha.
Siimu juures vaadates tema ilusaid loodusvideoid ei tulnud muud mõtet kui vaid see .et kuidas saaks ise sellisele tasemele. Keel rippus suust välja ja kadedus(heas mõttes)oli südames. Nii sujuv ja pehme ja ilus ja ............. ohhhhh
Järgmine kord loodan et Kalle,Aivar ja Tiit oleksid ka kodus
Kuna Ivari juurde jõudes oli pikk teekond juba seljataga tuli ikka jalga sirutada ning lennupaus teha.
Siimu juures vaadates tema ilusaid loodusvideoid ei tulnud muud mõtet kui vaid see .et kuidas saaks ise sellisele tasemele. Keel rippus suust välja ja kadedus(heas mõttes)oli südames. Nii sujuv ja pehme ja ilus ja ............. ohhhhh
Järgmine kord loodan et Kalle,Aivar ja Tiit oleksid ka kodus
Nu jah! Kiili lennuvälja lennujuhid olid kõik väljasõidul (lennul) ja jäid lestast ilma seekord. Järgmine kord oleks kena, kui lähenev lennuvahend(seekord siis ES-Prosper) lennuplaanu ikka aegsasti (min.60min.enne) sisse annab .
Aga lennatud sai nii väikeste kui suurtega. Isegi lestad olid Valga Milfestil olemas .
Aga lennatud sai nii väikeste kui suurtega. Isegi lestad olid Valga Milfestil olemas .
Täna 20.08 oli tähtis päev ka lennunduses! Õhku tõusis Ridali Jaani Cri Cri 1/2 koopia! 2 * 20 cc OS-MAX nitrokat tõstsid 13 kilose juraka kenasti õhku. Ruleerimiskatsele järgnes lühike/madal otselend ja veidi ebaõnnestunud maandumine. Mõni hetk hiljem proovisime uuesti ja siis tegime plaanitud tõusu juba lennukõrguseni - siis seiskus üks mootor. Õnneks oli ka ühe mootoriga võimalik lennata, kuigi ainult suht otse ja väga aeglaselt. Maandusin täisklappidega väga kenasti. Kõik katsed sai siis tehtud - 1 mootoriga lendamine ja täisklapid. Kolmandkas lennuks kõrvaldasime kõik vead ja lend oli super! Nii raske ja suur lennuk (tiivaulatus vist 2.5 m) eraldub maast väga graatsiliselt. Püüan mõne pildi ka sebida. Kas on ka Eesti pinnal/õhus nii massiivset kahemootorilist mudelit enne lennanud? Igastahes on mudel ka väga haruldane. Lennuk on ehitatud lihtsalt piltide järgi, kõik detailid on enda tehtud (nt rehvid jne). Ehitama hakkas Jaan seda vist üle 20 a tagasi. Nüüd tehakse lennukile veel ilukuur ja ehitatakse kuppel peale. Aaaa...ja heli on võimas!
Juba ongi pildid ka olemas: http://www.purilend.ee/v/users/alari/Ridalis+200812/
Juba ongi pildid ka olemas: http://www.purilend.ee/v/users/alari/Ridalis+200812/
Raadi
Õhtul lendama Raadile
Aivar
Aivar
See esimene mitte väga graatsiline hüpe Cri Cri poolt:
http://www.youtube.com/watch?v=AOkOsovQjXc&hd=1 (hd)
http://www.youtube.com/watch?v=AOkOsovQjXc (360p)
http://www.youtube.com/watch?v=AOkOsovQjXc&hd=1 (hd)
http://www.youtube.com/watch?v=AOkOsovQjXc (360p)