Normaalne viskekõrgus 1- 1,2 m viskekaga?
Normaalne viskekõrgus 1- 1,2 m viskekaga?
Soovin teada siinsete lennutajate kogemusi väiksemate viskekatega. Praegu suudan oma 1,2m viskekat loopida silma järgi mingi 20m kõrgusele (üritan lähiajal altimeetri sisse ära mahutada). Palju teised oma viskekate stardikõrguseks arvavad?
Lihtsalt huvipärast küsin. Äkki on mu visketehnika lonkav või mudel valesti reguleeritud. Termika otsimiseks jääb kuidagi vähe aega. Keskmine lennuaeg on mul ca 30-40 sek. Samas kui satub termikasse, siis ronib nagu liftiga.
Lihtsalt huvipärast küsin. Äkki on mu visketehnika lonkav või mudel valesti reguleeritud. Termika otsimiseks jääb kuidagi vähe aega. Keskmine lennuaeg on mul ca 30-40 sek. Samas kui satub termikasse, siis ronib nagu liftiga.
Jõudu!
Vaatasin üle oma 1,2m viskeka tänaste visete logi. Visked olid kõrgusevahemikus 22...30m. Lennuajad olid 30...60 sek vahel. Lennutamas käisin ca poole üheksa paiku õhtul. Tuul keerutasd vastikult ning oli puhanguline. Arvasin eksklikult, et tegin meeletu arvu viskeid... lennuk aga arvas, et piirdusin 10 viskega.
Viimasel ajal tänu teistele tegemistele ei ole lennuplatsile asja olnud. Seega trenni pole teha saanud. Varasemast ajast (erinevate kõrgusmõõtjate järgi) on minu visked tavaliselt olnud ca 25...35m kõrgused.
Tarmo
Vaatasin üle oma 1,2m viskeka tänaste visete logi. Visked olid kõrgusevahemikus 22...30m. Lennuajad olid 30...60 sek vahel. Lennutamas käisin ca poole üheksa paiku õhtul. Tuul keerutasd vastikult ning oli puhanguline. Arvasin eksklikult, et tegin meeletu arvu viskeid... lennuk aga arvas, et piirdusin 10 viskega.
Viimasel ajal tänu teistele tegemistele ei ole lennuplatsile asja olnud. Seega trenni pole teha saanud. Varasemast ajast (erinevate kõrgusmõõtjate järgi) on minu visked tavaliselt olnud ca 25...35m kõrgused.
Tarmo
Meil on nii ,et kõik on kaugele tööle läinud ja saame aegajalt kokku. Kõik loodavad et kui hunnik varandust on kokku aetud siis naudivad oma hobi tihedamini. Aga aeg on ju teadagi juba ammu teise tähendusega. Nii et aastad on nagu kuud ja tunnid nagu sekundid. Nii võib öelda et varsti näeme.
Muidugi unistaks ka tagasi neid aegu kui koolis sai käidud ja terve suvi ning ka kõik hilised õhtutunnid sai lennuringis oldud ja hiljem siis tööd -vaeva taevasse tõmmatud. Elu-olu ja kohustused reguleerivad teatud määral ka hobiaega. Aga eks siis peab ristikese tõmbama kuskile kui platsil mõõtu võtame.
Tahtmine on vahest suurem kui võimalus.
Muidugi unistaks ka tagasi neid aegu kui koolis sai käidud ja terve suvi ning ka kõik hilised õhtutunnid sai lennuringis oldud ja hiljem siis tööd -vaeva taevasse tõmmatud. Elu-olu ja kohustused reguleerivad teatud määral ka hobiaega. Aga eks siis peab ristikese tõmbama kuskile kui platsil mõõtu võtame.
Tahtmine on vahest suurem kui võimalus.
Kui satun kunagi lennutama "surnud õhus", siis postitan tulemused. Õhtul ei viitsi väga bussiga platsile sõita.
Viie tunni kohta oli 197 viset puhas lõbu. Aasta tagasi esimesi viskeid tegema hakates kasutasin ainult käe jõudu ja siis oli päeva lõpuks päris valus olla. Nüüd viskan terve keha liikumisega ja käsi on praktiliselt täiesti lõdvalt. Enam ei ole miskit häda.
Ma olen imestunud, et lennuk kogu selle valu vastu pidas. Suht tihti läks saba stardil flatterisse. Tundub, et palju üle 23m ei kannata seda lennukit visata.
Viie tunni kohta oli 197 viset puhas lõbu. Aasta tagasi esimesi viskeid tegema hakates kasutasin ainult käe jõudu ja siis oli päeva lõpuks päris valus olla. Nüüd viskan terve keha liikumisega ja käsi on praktiliselt täiesti lõdvalt. Enam ei ole miskit häda.
Ma olen imestunud, et lennuk kogu selle valu vastu pidas. Suht tihti läks saba stardil flatterisse. Tundub, et palju üle 23m ei kannata seda lennukit visata.
Tere!
Eks muretsemine on tõesti õige sõna. Rõhuandur tuli Hiinast, kiirendusandur ELFA'st, ekraan Oomipoest ... ja nii edasi..
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... altimeeter
Ühesõnaga tegin ise midagi valmis. Ei ole veel päris see, mis ta võiks olla. Kahjuks pole aega, et edasi ehitada. Info logimine tahaks parandamist, lennu lõpu fikseerimine tahaks täpsemaks tegemist. Ning oleks vaja kokku käkerdada mingi arvuti rakendus, mis lennuki pardamooduli mälus olevat infot ka viisakamas vormis esitada oskaks. Lihtsalt teksti kujul seda infot pole eriti ilus lugeda. Kuid Excel oskab sellest juba graafiku teha.
Et asi platsil lihtsam oleks, on pildil näidatud selline käes hoitav tükk, mis esialgse info kohe ära näitab - lennu aja, maks kõrguse ja loeb kokku lendude arvud. Karpi pole veel jõudnud ümber ehitada.
Internetist otsi "How High" märksõna järgi. See on üks lihtne vidin max kõrguse näitamiseks... kui enamat infot pole tarvis.
Parimat,
Tarmo
Eks muretsemine on tõesti õige sõna. Rõhuandur tuli Hiinast, kiirendusandur ELFA'st, ekraan Oomipoest ... ja nii edasi..
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... altimeeter
Ühesõnaga tegin ise midagi valmis. Ei ole veel päris see, mis ta võiks olla. Kahjuks pole aega, et edasi ehitada. Info logimine tahaks parandamist, lennu lõpu fikseerimine tahaks täpsemaks tegemist. Ning oleks vaja kokku käkerdada mingi arvuti rakendus, mis lennuki pardamooduli mälus olevat infot ka viisakamas vormis esitada oskaks. Lihtsalt teksti kujul seda infot pole eriti ilus lugeda. Kuid Excel oskab sellest juba graafiku teha.
Et asi platsil lihtsam oleks, on pildil näidatud selline käes hoitav tükk, mis esialgse info kohe ära näitab - lennu aja, maks kõrguse ja loeb kokku lendude arvud. Karpi pole veel jõudnud ümber ehitada.
Internetist otsi "How High" märksõna järgi. See on üks lihtne vidin max kõrguse näitamiseks... kui enamat infot pole tarvis.
Parimat,
Tarmo
Äkki töötab ja on hea
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... eter_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... eter_.html
kõrgus
Hei!Olen viimastel päevadel Elf-i tööle kaasa võtnud,lootuses tuulevaiksemat ilma tabada.Täna hommikul pool seitse läks loopimiseks,tunniga ~50 viset.Tehnika pole veel käpas aga 10-15 tulid vabalt,mõned paremad ka.Lennuaeg 35-55s,see linnuke lihtsalt seisis nõrgas tuules ühel kohal,ei tahtnud mitte alla tulla.Aga käsi on õlast ja küünarnukist k....i valus.
Käisin täna jälle Kollasel viskekat loopimas. Tõusnud tuule ja enesekindluse koostööl saavutasin viskekõrguseks ca 29m. See osutus ka minu DLG laeks, sest stapi mõlemale poole tekkisid väsimusmurrud. Terve ülesmineku aja oli saba flatteris ja tüürid hakkasid kuuletuma alles päris üleval. Lennuk jäi muidu terveks.
Meeldiv oli see, et isegi sellise kõleda ilmaga õnnestus leida kandvat õhku.
Meeldiv oli see, et isegi sellise kõleda ilmaga õnnestus leida kandvat õhku.