Esimene lend
Esimene lend
Sain kah lõpuks käe valgeks sel aastal. Ilm oli suurepärane, esimese viskega sain termikasse. Pikim lend oli üle kümne minuti.
Hüüru oli tõepoolest lõpuni üles küntud, mingi kõrrepõllu nurga peal sai seekord toimetatud. Ringi sõites sattusin ka Alliku aerodroomile. Muidu lahe koht aga pärislennukite tee läks otse üle platsi. Natuke kitsavõitu kah Hüüruga võrreldes. Minu jaoks on igatahes hea lennuplatsi küsimus endiselt üleval.
Arne
Hüüru oli tõepoolest lõpuni üles küntud, mingi kõrrepõllu nurga peal sai seekord toimetatud. Ringi sõites sattusin ka Alliku aerodroomile. Muidu lahe koht aga pärislennukite tee läks otse üle platsi. Natuke kitsavõitu kah Hüüruga võrreldes. Minu jaoks on igatahes hea lennuplatsi küsimus endiselt üleval.
Arne
Ega Sa Arne just päris aerodroomil polnud, ennem ikka aerodroomi lähedal heinamaal. Aerodroomil lendamisex on vaja ju lennuluba ?
Toetan Sind "hea" lennuplatsi otsinguil. Kardan, et näiteks see tänane Alliku heinamaa muutub rohu kasvades tõesti heinamaaks, mida tallata ei tohi.
Ka ratastega mudelitele peaks midagi lähemal leidma. Sobivais tühermaid oleks, kuid maapind ilma eelneva ettevalmistuseta liialt ebatasane.
Toetan Sind "hea" lennuplatsi otsinguil. Kardan, et näiteks see tänane Alliku heinamaa muutub rohu kasvades tõesti heinamaaks, mida tallata ei tohi.
Ka ratastega mudelitele peaks midagi lähemal leidma. Sobivais tühermaid oleks, kuid maapind ilma eelneva ettevalmistuseta liialt ebatasane.
Noh, sealkandis kui vaadata, siis käest loobitavadi lennukeid saab kindlasti lennutada. Ise elan sealt kollasest ruudust 1km eemal. Ja sealsamas kollase ala kõrval ja peal on mõned teed kah, tavaline mullast tee ja on ka kruusatee. Kui suured kruusakivid, seda ei tea.[J] wrote:Kas kollane plats on töökorras? Kui kõrgepingeliinidest eemale minna oli ruumi väga palju.
Uurisin seda kaarti, peaks sinna metsa nurga taha uurima. Seni olen ainult tee pealt vaadanud ja pole väga mõnusat muljet jätnud see koht.
Huvitav mis tänapäeval selle koha peal on kuhu Kodasemaa kirjutatud on? Seal paistavad päris suured väljad olema. Ehkki, see jääb kah just lennukite tee peale.
Arne
Huvitav mis tänapäeval selle koha peal on kuhu Kodasemaa kirjutatud on? Seal paistavad päris suured väljad olema. Ehkki, see jääb kah just lennukite tee peale.
Arne
Olen "kollast" platsi ammugi pika pilguga vaadanud., on seal ka lennanud. Üsna tee ja kõrgepinge mastide ääres.
Kuid on sal kollasel palju paremaid kohti. Keset platsi on maja, sellest Hüüru poole oleks mootorlennukitele ruumi piisavalt. Maapind oleks vaja ette valmistada. Esialgu täielik tühermaa, omanik lubaks kindlasti. Loomulikult ei tea, kui kaua seeplats veel vaba on.
Peaks seda platsi mõne asjatundjaga koos vaatama.
Kuid on sal kollasel palju paremaid kohti. Keset platsi on maja, sellest Hüüru poole oleks mootorlennukitele ruumi piisavalt. Maapind oleks vaja ette valmistada. Esialgu täielik tühermaa, omanik lubaks kindlasti. Loomulikult ei tea, kui kaua seeplats veel vaba on.
Peaks seda platsi mõne asjatundjaga koos vaatama.
Last edited by vana on Sun Apr 15, 2007 22:57, edited 1 time in total.
Seal Kiia kirjast vasakul ma olingi täna. Seal oli ka kõik küntud, v.a. üks kõrrepõllunurk aga ma ei usu, et seegi sööti jääb. Üldiselt oli kaval lennuk kätte püüda.
Veel põnevaid kohti:
http://www.pilots.ee/platsid/keilajoa.htm
Natuke kauge. Aga maa-ameti aerofotodelt avaneb päris põnev pilt.
Arne
Veel põnevaid kohti:
http://www.pilots.ee/platsid/keilajoa.htm
Natuke kauge. Aga maa-ameti aerofotodelt avaneb päris põnev pilt.
Arne
maaamet.ee ei suutnud ma seda KeilaJoa platsi eriti tuvastada, ainult heinamaa ja mõned põõsad?! Vist leidsin õige kohe, maandumisrada ei tuavastanud, ju polnud tuvastada midagi...
Kas nii kaugele tasub vaadata? Siis ehk juba Keila klubi lennuväli etem, sama kaugel enamvähem ja seal ka elu käib - kopterit minuteada lennutatakse seal ja Keila klubi oma värgid kah...
http://www.keilamudellennuklubi.ee/valjak.html

Kas nii kaugele tasub vaadata? Siis ehk juba Keila klubi lennuväli etem, sama kaugel enamvähem ja seal ka elu käib - kopterit minuteada lennutatakse seal ja Keila klubi oma värgid kah...
http://www.keilamudellennuklubi.ee/valjak.html

Lauri Laidna - www.pistik.com
Mulle see Keila plats ei meeldi. Ma usun, et kopteri jaoks on ta ok aga plaaneri jaoks - kahe metsatuka vahel, kolmandal poole kõrgepingeliin. Natuke liiga tihe minu maitse jaoks.
Sobrasin veel kaarte. Sakust kagus on lootustandvad põllumassiivid ja kaks loomakasvatushoonet. Loomakasvatus - hea, viljakasvatus - paha.
Arne
Sobrasin veel kaarte. Sakust kagus on lootustandvad põllumassiivid ja kaks loomakasvatushoonet. Loomakasvatus - hea, viljakasvatus - paha.
Arne
Hei sõbrad.
Olete "kollast" platsi korralikult uurinud, st. kohapeal. Mitte kaardilt või autoaknast. Kui asja uurides selgub, et "kollase" tühermaa staatus püsib veel mõda aega, tasuks sinna isegi maandumisraja orgunnida. Piibega võrreldes on avarust palju enam, Mustamäe kandi elanikel on suur võit ka kauguses (ca 3x).
Kollasel on maapind ebaühtlane ja aastatega siginenud kuluga kaetud, kuid seda oleks võimalik ehk parandada väikese finantseerimisega?
Karjamaa on tõesti parem kui põld, kuid seal toituvad loomad võivad olla ületamatuks takistuseks. Nende käitumine on ettearvamatu - mudelitele ohtlikust uudishimust kuni totaalse paanikani.
Olete "kollast" platsi korralikult uurinud, st. kohapeal. Mitte kaardilt või autoaknast. Kui asja uurides selgub, et "kollase" tühermaa staatus püsib veel mõda aega, tasuks sinna isegi maandumisraja orgunnida. Piibega võrreldes on avarust palju enam, Mustamäe kandi elanikel on suur võit ka kauguses (ca 3x).
Kollasel on maapind ebaühtlane ja aastatega siginenud kuluga kaetud, kuid seda oleks võimalik ehk parandada väikese finantseerimisega?
Karjamaa on tõesti parem kui põld, kuid seal toituvad loomad võivad olla ületamatuks takistuseks. Nende käitumine on ettearvamatu - mudelitele ohtlikust uudishimust kuni totaalse paanikani.
Nurga taga on heinamaad ja tallamine ei oleks hea. Küll aga see mäe pealne elektriliinidest eemal on piisavalt suur ka mitmete lennukite jaoks.arne wrote:Uurisin seda kaarti, peaks sinna metsa nurga taha uurima. Seni olen ainult tee pealt vaadanud ja pole väga mõnusat muljet jätnud see koht.
Kodasema on üles küntud ja mis ei ole, see on heinamaa ja karjamaa.arne wrote: Huvitav mis tänapäeval selle koha peal on kuhu Kodasemaa kirjutatud on? Seal paistavad päris suured väljad olema. Ehkki, see jääb kah just lennukite tee peale.
Arne
Seal põllul on 2 elumaja ja minu mäletamist mööda elab ühes mees kes tegeleb mänguasjade turustamisega. Nii mulle vähemalt räägiti kunagi. Tal on jõulude ajal seal kogu aed värvilisi tulukesi täis nagu jõulupuu - täitsa usutav.vana wrote:Hei sõbrad.
Olete "kollast" platsi korralikult uurinud, st. kohapeal. Mitte kaardilt või autoaknast.
Temaga võiks isegi maandumisrajast rääkida.
Ja kui mitte, siis veel aasta tagasi oli seal üle põllu täitsa norm mullast tee - imekombel isegi sile. Kodasemast sõitsid veoautod hüürusse sealt. Enam nad ei sõida aga ehk saab sealtki tõusta ja maanduda. Ühes kohas on tehisjärv kah, suvel on ta kuivand ja saab sinnagi maanduda kui oled täpne maanduja, see on sile

Kui töölt mõnipäev varem vabanen, siis võtan gps'i ja regio kaardi ning fotoka ja lähen tiirutan ringi siin-seal. Eks seda pinda on küll ja veel, aga probleemiks on omanikuga kontakti saamine. Paljudel on suht suva, mida nende maal tehakse - heina või vilja nad ei kasvata, lihtsalt hoiavad maad, et see kunagi hea kopka eest maha müüa ...
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kollasel platsil ongi lennutatud enne maja vasakut kätt... Ehk siis selle tee (ja maja) ning Paldiski mnt vahel. Maja jääb tavaliselt seljataha ja lennutamisesse ei puutu.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Käisin ise ära. Plaanerite jaoks super koht. Ruumi palju. Palju rohkem kui Hüürus. Pinnas mitmesegane. Palju on hukkaminevat heinamaad. On ka väga korras heinamaad. Ja sügavkobestatud heinamaad.
Ratastega lennukite jaoks midagi positiivset silma ei hakanud.
Tegin portsu pilte: http://home.cyber.ee/arne/saku/
Vaade Saku poolt:
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7373.jpg
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7375.jpg
Niidetud heinamaa:
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7378.jpg
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7379.jpg
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7380.jpg
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7381.jpg
Kobestatud heinamaa:
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7382.jpg
Teed mööda edasi oli talu - lihaveised minu võhikliku silma järgi. Mägi, veel rohumaad, küntud põldu ja järv ja sealt edasi juba Viljandi maantee (see mis Raplasse läheb).
Jupike teed:
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7416.jpg
Kui kohale jõudsin askeldas seal üks paraplanerist - panen need pildid eraldi ülesse. Natuke hiljem tuli veel üks auto, kust ronis välja minu klubi juhtkond :) Jüri oli eile lennuki kaotanud ja täna käidi seda otsimas. Paraplanerist tegi õhuluuret. Lennuk saadi kätte ja täitsa tervelt. Taluniku tütar töötavat ühe mudelist firmas ja suhted olla head.
Ühesõnaga, minu jaoks on platsiprobleem lahenenud.
Arne
Ratastega lennukite jaoks midagi positiivset silma ei hakanud.
Tegin portsu pilte: http://home.cyber.ee/arne/saku/
Vaade Saku poolt:
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7373.jpg
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7375.jpg
Niidetud heinamaa:
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7378.jpg
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7379.jpg
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7380.jpg
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7381.jpg
Kobestatud heinamaa:
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7382.jpg
Teed mööda edasi oli talu - lihaveised minu võhikliku silma järgi. Mägi, veel rohumaad, küntud põldu ja järv ja sealt edasi juba Viljandi maantee (see mis Raplasse läheb).
Jupike teed:
http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7416.jpg
Kui kohale jõudsin askeldas seal üks paraplanerist - panen need pildid eraldi ülesse. Natuke hiljem tuli veel üks auto, kust ronis välja minu klubi juhtkond :) Jüri oli eile lennuki kaotanud ja täna käidi seda otsimas. Paraplanerist tegi õhuluuret. Lennuk saadi kätte ja täitsa tervelt. Taluniku tütar töötavat ühe mudelist firmas ja suhted olla head.
Ühesõnaga, minu jaoks on platsiprobleem lahenenud.
Arne
Einoh... seal on korra kunagi 3-4 aastat tagasi lennutamas käidud
Täiesti meelest läinud, selle lagunenud hoone järgi meenus. Siis ka vabalennu mudeleid lennutati seal. Saigi vist Jüri R. järel kohale sõidetud tookord... Mälu järgi oligi kõige parem koht lennutada selle hoone kandis, vähemalt toona: http://home.cyber.ee/arne/saku/DSC_7392.jpg

Lauri Laidna - www.pistik.com
Saab ka trampimise masina üürida kui kellelgi 10k tagatisraha onRopka wrote:noh tegelikult saaks hea pinna ette valmistada muruniidukiga, selle rootor nulli timmida ja natuke valu anda niiet mättad siledad on, siis ka muidugi kõvemaks trampida millegiga (autoga ntx)

Igaljuhul efekt peaks parem olema. Ja linoleum on kaa optsioon.
Hei sõbrad.
See pinna ettevalmistamine laenatud riistadega on suurepärane idee. Kui 2-3 meest kambas, olen kindel osaleja.
Finantsid? Kindel, et jään Piibega võrreldes plussi.
Nüüd on vaja leida kasutamata lagendiku, mille omanik (riik, vald, eraomanik) ei takista meid huvitava tühermaa heakorrastamist.
Lähen veel täna "kollasele" luurele.
See pinna ettevalmistamine laenatud riistadega on suurepärane idee. Kui 2-3 meest kambas, olen kindel osaleja.
Finantsid? Kindel, et jään Piibega võrreldes plussi.
Nüüd on vaja leida kasutamata lagendiku, mille omanik (riik, vald, eraomanik) ei takista meid huvitava tühermaa heakorrastamist.
Lähen veel täna "kollasele" luurele.
noh kui aus olla, siis ei pea laenama ka midagi, kui tavalise kraavivibraga asja tehtud saab, siis oleks tehtud ka...seemet ka leiab
põhitööks jääks ikkagi pidev muruniitmine
teerulli toomine jääb ära, ma ei oska seda käsitseda ka nagunii, sinna (ükskõik kuhu) organiseerimine oleks ka paras peavalu.
põhitööks jääks ikkagi pidev muruniitmine
teerulli toomine jääb ära, ma ei oska seda käsitseda ka nagunii, sinna (ükskõik kuhu) organiseerimine oleks ka paras peavalu.
kogun vanu vene lennukimootoreid