Vajan infot nende lennukite kohta, millel on ka tagatiivad olemas. Kas keegi mõõdaks ära tagatiiva ja terve tiivaprofiili pikkuse tagatiiva kerepoolses ning tiiva otsa poolses osas.
Võibolla otsustan oma Championile tagatiivad teha.
Küsimus S3021 profiiliga plaaneri omanikele
Kui klapp on pidurina täiesti all, on õhuvoolus tiivalt rebenenud ja profiil pole suurt oluline. Kui lastakse alla vajumiskiiruse vähendamiseks, siis üle 3-5 mm tavaliselt ei kasutata. Vahepealsed asendid on lennukiiruse muutmiseks maandumisel kasulikud, kuid tiiva takistus suureneb kiiresti koos nurgaga.
Usun, et tagatiiva suuruse mõistatamiseks võib mingit üldist statistikat teha sellistest lennukitest.
Hästi lihtne võimalus, võrreldes tagatiivaga, oleks veel tiiva peal piduriklapid. Lihtsustab maandumist märgatavalt:
Usun, et tagatiiva suuruse mõistatamiseks võib mingit üldist statistikat teha sellistest lennukitest.
Hästi lihtne võimalus, võrreldes tagatiivaga, oleks veel tiiva peal piduriklapid. Lihtsustab maandumist märgatavalt:
Statistikat võib teha küll, aga loodan kergemat teed pääseda. S3021 ei ole muidu mõeldud tagatiiba kasutama ja sellepärast võtaks mõõdud mõnelt normaalselt lendavalt mudelilt.
Spoilerite peale olen mõelnud, sest need on palju kergemad, aga maandumiskiiruse vähenemine on argument tagatiibade kasuks.
Peab vist joonlaua võistlustele kaasa võtma.
Spoilerite peale olen mõelnud, sest need on palju kergemad, aga maandumiskiiruse vähenemine on argument tagatiibade kasuks.
Peab vist joonlaua võistlustele kaasa võtma.