Keerad hex kruvikeerajaga lahti, mootori alumises osas on kaks musta väikest kruvi üks ühel teine teisel pool. Siis tuleb kogu see ülemine osa ära ja näed lähemalt kas on midagi viga.Aredx wrote:eem.. ei oska seda mootorit lahti võtta. Aga vaaadates alt tundub korras.. Kus tinutus peaks siin olema?
HK X666 multikopter
Mõtlesin neid tinutus kohtasid, kus mootori juhtmed lähevad kiiruseregulaatori juhtmetega kokku.
Tegelikult soovitatakse need mootori juhtmed Epoga kinni liimida, et vältida vasktraadi üleliigset paindumist ja lõpuks purunemist.
Nagu on siin näiteks juhtunud:
Parematel mootoritel on see töö juba tehases ära tehtud.
Tegelikult soovitatakse need mootori juhtmed Epoga kinni liimida, et vältida vasktraadi üleliigset paindumist ja lõpuks purunemist.
Nagu on siin näiteks juhtunud:
Parematel mootoritel on see töö juba tehases ära tehtud.
Tee kaks testi:
1. ühenda korras mootor selle kahtlase reguga ja vaata kas toimib
2. ühenda korras regu selle kahtlase mootoriga ja vaata kas toimib
Nii saad teada kuhu rike võib jääda. Ja alati võib viga olla ka kehvas ühenduses, näiteks kui pistik ja juhe pole korralikut kokku joodetud.
Ja testimise ajaks kisu igaks juhuks propid maha, jäävad sõrmed terveks
1. ühenda korras mootor selle kahtlase reguga ja vaata kas toimib
2. ühenda korras regu selle kahtlase mootoriga ja vaata kas toimib
Nii saad teada kuhu rike võib jääda. Ja alati võib viga olla ka kehvas ühenduses, näiteks kui pistik ja juhe pole korralikut kokku joodetud.
Ja testimise ajaks kisu igaks juhuks propid maha, jäävad sõrmed terveks
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Minu suutmatuse pärast, lendas ta täie jõuga alla u 4m kõrguselt. Kõik muu korras, v.a jalgu all enam pole(2 läks katki, 2 eemaldasin), ja mootori sild üks on katki, teised veidi vildakad. Kukkumine mõjus nii tugevalt, et aku lendas välja, ja aku kinnihoidja: See sinine mingi selline takjapael, läks otseses mõttes keskelt puru, nagu oleks lõigatud.
http://www.upload.ee/image/2590057/DSCF5025.JPG
On ideid, mis sinna selle asemel toppida? Mingi balsast "sild"?
See on minu esimene korralik crash, ning neid tuleb veel juurdegi.
Peale crashi 1 prop vahetust, ja lendas uuesti. Ainuke asi, kuna mootor on selle katkise sillapärast viltu, siis ta keerab ise end.
Sai võetud mootori pealt ära, ja mootori kinnituse osas on mõlgid, vaja sirgeks taguda, aga kuda nüüd toda lahti saada?
Pole aimugi, kuna on kinnitusel mootor seal kinni.
http://www.upload.ee/image/2590057/DSCF5025.JPG
On ideid, mis sinna selle asemel toppida? Mingi balsast "sild"?
See on minu esimene korralik crash, ning neid tuleb veel juurdegi.
Peale crashi 1 prop vahetust, ja lendas uuesti. Ainuke asi, kuna mootor on selle katkise sillapärast viltu, siis ta keerab ise end.
Sai võetud mootori pealt ära, ja mootori kinnituse osas on mõlgid, vaja sirgeks taguda, aga kuda nüüd toda lahti saada?
Pole aimugi, kuna on kinnitusel mootor seal kinni.
Mul on vanu tekstoliiditükke kus vask liiga oksüdeerunud ja trükiplaadiks enam hästi ei sobi. Kui suurt tükki vaja on lõikan välja ja saadan kasvõi postiga
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Tekstoliiti saab lõigata tugevate kääridega (kuni1,5mm paksust) ja saa edukalt saagida rauasaega, samuti allub see materjal viilimisele detailile täpsema kuju andmise eesmärgil Tegu siis täiesti elementaarsete tööriistadega mis võiksid igal mudeliehitajal olemas olla.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Mootorid peaksid tsentrist ikkagi ühekaugusel olema, gürol on muidu raske kurssi hoida. Pane siis juba kõik mootorid otse raamile.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
-
- Posts: 153
- Joined: Thu May 24, 2012 19:12
- Location: Tartu
Kui sa tahad mootoreid raamile panna siis on vaja natuke puurida.Aredx wrote:Loomulikult kopter kõikus. Näppisin botesi, ja nüüd asi korras. Pole endal väga peenikest kuuskant kruvikeerajat, niiet peab poodi minema ja ostma. Nimelt on siis mootori kinnitused mõlkis/viltu. Peab kinnituselt ära mootori võtma, nin taguma aluse sirgeks. Aga selelst hoolimatta lendab.
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
Mis üldse tiigi kohal tegid?Aredx wrote:tänasest kopterit ei eksisteeri, teadmata põhjusel lendas tiiki, umbes 2m põhja. Külarahvas lubas vaadata, mis teha annab, pakun välja ka spinningu ja suure konksu, ehk saab kätte..
Ise ma küll ei julge väga veekogude kohal lennata, aga ma usun et sa leiad selle ülesse ja mage vesi vist väga jamasid kahjustusi ei tee.