RC Hõljuk MAX FORCE XRT-617
Hääl on küll tige, aga ma arvasin, et astub kiiremini edasi. Miks ta teise video lõpus, vee peal, seal kõrkjates pärast ukerdas ja kuidagi tuulele vastu ei taht tulla? Kas tuul oli lihtsalt üle?
Mulle endale tundub, et see õhkpadi on liiga kõrge. Seepärast lendab kergesti uperkuuti, aga samas madala padjaga ei läheks jälle üle mügarike.
Palju sõiduaega on? 22,2v ?
Mulle endale tundub, et see õhkpadi on liiga kõrge. Seepärast lendab kergesti uperkuuti, aga samas madala padjaga ei läheks jälle üle mügarike.
Palju sõiduaega on? 22,2v ?
Astub kiiremini edasi, palju kiiremini aga polnud ruumi gaasi peale keerata muidu poleks see lõppenud väikese avariiga. Gaas oli kogu video vältel umbes ühe neljandiku peal, muidu oleks asi sellise väikse tee peal halvasti lõppenud! Veepeal vänderdas sellepärast, et servo on liiga nõrk ja hakkab loperdama kui tuule vastu sõita, see EDF-i tuul on nii tugev, et servo ei jõua hoida ja vajub läbi. muidu oleks ilusti tulnud üle tiigi aga ei saanud otse sõita
Sõiduaeg on umbes 8min.
Sõiduaeg on umbes 8min.
Otse on peaaegu võimatu sõita! Kindlasti peab servo mõne tugevama vastu välja vahetama. Siinkohal võiks keegi soovitada mis suunas vaadata. Oli vist servodemaailmas ka analoog ja digitaal servod?
Seniks väike slaalom http://www.youtube.com/watch?v=8n1YulHN ... e=youtu.be
Seniks väike slaalom http://www.youtube.com/watch?v=8n1YulHN ... e=youtu.be
.....aga mis teda otse peaks hoidma,sul ju tõukemootor plaadi sees kui nii võib ütelda,pole midagi mis õhku otse juhiks.Ehk proovid tõukemootori kuidagi mingite plaatide külge panna,justkui lennukil sabatüür.Segane see asi sai aga ehk saad aru mida ma mõtlesin.Praegu liikumise suunas ju lausa risti plaat,õhuvooluga risti. .....krt teab kas abi oleks aga mõtle selle peale.
No hetkel on kaks tüürilaba mis peaks laskma otse sõita, kuid esiteks servo on lahja ja teiseks on need tüürid tehtud palsast ja need on ajapikku kõveraks tõmmanud!primaat wrote:.....aga mis teda otse peaks hoidma,sul ju tõukemootor plaadi sees kui nii võib ütelda,pole midagi mis õhku otse juhiks.Ehk proovid tõukemootori kuidagi mingite plaatide külge panna,justkui lennukil sabatüür.Segane see asi sai aga ehk saad aru mida ma mõtlesin.Praegu liikumise suunas ju lausa risti plaat,õhuvooluga risti. .....krt teab kas abi oleks aga mõtle selle peale.
Nüüd on mul plaanis teha selline toru mida saab servoga liigutada ja mis juhuks õhujuga. Plaan teha analoogne nagu see mis sin müügil [/img]http://www.ebay.com/itm/Lander-Thrust-V ... 1e6b63dfd3
Yep, nii ta võiks toimida. Gürode hindu aga peaks küsima ilmselt kopteriässadelt - võibolla mõnelt saaks isegi prooviks laenata, või meeldimise korral ka odavamalt osta.varustaja wrote: Kuidas see güro toimima hakkaks sellise masina puhul? Kas siis kui masin hakkan külge ette ajama hakkab güro automaatselt tüüriga mängima ja ajab ise otseks? Mis selline odavama otsa güro maksaks ?
PS. Vana indiaanlane ajaks muidugi enne elektroonikaga mängimist mehhaanika nii vinksu-vonksu, kui saab
Hiinast ostes üpris odav- http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Gyro_.html
Kuna mu masinal pole ohtu taevast alla sadada siis ostsin odavama otsa güro.Eks paistab, kuidas see ennast õigustab. http://www.ebay.com/itm/220752273710?ss ... 1497.l2649
Loobusin 6s lipo süsteemist ja soetasin samaväärse 3s lipot tarbiva edfi+ ESC.
Millegipärast 6s lipoga läks mootor nii kuumaks, et sulatas mootorikinnitus raami ära ja korraldas paraja kaose.
Jõudu annavad hetkel 3x 5000mah 50c lipod, kuid hõljuki peal kasutan neid ükshaaval ( ühe aku kaal on 470g). Sõiduaeg 1 akuga on umbes 7min sõiduaega arvestades, et taga on pidevalt kaks edf-i on see päris hea tulemus.
Millalgi lisan uued pildid uuest tõukemootori lahendusest! Güro töötab ka väga hästi, juhitavusega probleeme pole enam!
Millegipärast 6s lipoga läks mootor nii kuumaks, et sulatas mootorikinnitus raami ära ja korraldas paraja kaose.
Jõudu annavad hetkel 3x 5000mah 50c lipod, kuid hõljuki peal kasutan neid ükshaaval ( ühe aku kaal on 470g). Sõiduaeg 1 akuga on umbes 7min sõiduaega arvestades, et taga on pidevalt kaks edf-i on see päris hea tulemus.
Millalgi lisan uued pildid uuest tõukemootori lahendusest! Güro töötab ka väga hästi, juhitavusega probleeme pole enam!
Täna testisin isetehtud alumiiniumist mootorikinnitust (tõukemootori oma)
Selle lühikese video jooksul suutis mootor nii kuumaks minna, et sulatas kinnituse läbi plastik edf-i korpuse
See peaks olema viimane lastehaigus mis sõitu segab, seega andsin näppudele valu ja tellisin alumiiniumist EDF-i korpuse.
Video
http://www.youtube.com/watch?v=FHNplUOe ... e=youtu.be
Uus korpus
Selle lühikese video jooksul suutis mootor nii kuumaks minna, et sulatas kinnituse läbi plastik edf-i korpuse
See peaks olema viimane lastehaigus mis sõitu segab, seega andsin näppudele valu ja tellisin alumiiniumist EDF-i korpuse.
Video
http://www.youtube.com/watch?v=FHNplUOe ... e=youtu.be
Uus korpus
Nii on. Tegelikult on mudeliste ju suures laastus kahte sorti: need, kes ostavad ainult nö Out-of-the-box mudeli, ja need, kes ostavad kokku monteerimist vajava või täiustamist vajava mudeli.Oehh wrote:Tippklassi mudelitel kipub hind arendustöö käigus väga kõrgeks minema
Ta võib küll seda väärt olla aga hinnatundlik klientuur vaatab ikka HK poole ja arendab ja modib ise edasi.
Ma ise kuulun kindlalt viimasesse rühma, sest isetehtud on hästi tehtud!
Varustaja projekt on üsna haruldane, kuna suure skaala kiiresti sõitvaid hõljukeid väga ise ei tehta, ega toodeta? Kulukas ja ilmselt ebapraktiline, kui sellega just hommikul lapsi kooli ei sõiduta või..
priitom wrote:Nii on. Tegelikult on mudeliste ju suures laastus kahte sorti: need, kes ostavad ainult nö Out-of-the-box mudeli, ja need, kes ostavad kokku monteerimist vajava või täiustamist vajava mudeli.Oehh wrote:Tippklassi mudelitel kipub hind arendustöö käigus väga kõrgeks minema
Ta võib küll seda väärt olla aga hinnatundlik klientuur vaatab ikka HK poole ja arendab ja modib ise edasi.
Ma ise kuulun kindlalt viimasesse rühma, sest isetehtud on hästi tehtud!
Varustaja projekt on üsna haruldane, kuna suure skaala kiiresti sõitvaid hõljukeid väga ise ei tehta, ega toodeta? Kulukas ja ilmselt ebapraktiline, kui sellega just hommikul lapsi kooli ei sõiduta või..
Kogu see ehitus on maksma läinud umbes 700-800 € ja ei kahetse ühtegi kulutust peale algsete propellerite ja outrunnerite kombineerimist!
Mulle on hõljukid kuidagi kõige südamelähedasemad just sellepärast, et hõljuk ei vaja eritingimusi sõitmiseks. Oleks mul rohkem mõttekaaslasi saaks vb. mõne aasta pärast korraldada juba hõljukite võistlusi
Hiljuti astus mulle rannas ligi mees, kes päris kustkohast sellist kaadervärki osta saab. Vaatas mind üsna kahtlustavalt kui ütlesin, et ise ehitasin selle!
Last edited by varustaja on Fri Sep 07, 2012 17:26, edited 1 time in total.
Ei töötunde ma sisse ei arvesta! See võib tunduda kallis, kuid kõik on loogiliselt seletatav. Palju mootoreid on ära põlenud ja propellerid tükkideks lennanud. Mitmeid kordi olen teinud ümberehitusi ja vanu süsteeme välja vahetanud! Kõige suurema põntsu panevad muidugi suured 90mm edf-id mis ei ole mitte odavad, ning vahepeal oli 6s liposi tarbiv süsteem peal mille jälle 3s vastu vahetasin. Kõik ei ole olnud algusest peale maailma targemad otsused aga lõpptulemus hakkab juba looma.Oehh wrote:Ainult raudvara ja sisseostetud teenuste kohta tiba kallis?varustaja wrote: Kogu see ehitus on maksma läinud umbes 700-800 €
Kas selle sisse arvutasid ka oma töötunnid?
Kui jah siis mis valemiga seda osa arvutasid?
Saabus uus edfi korpus. Kuid selgus, et mu praegune mootor ei istu sinna kinnituste poolest. On ehk kellelgi pakkuda kõrgete pööretega brushless mootorit. Võib olla nii outrunner kui ka inrunner. Võlli läbimõõt on 3,15 ja mootori kruvide kinnitused on 4x25mm. Mootori max diameeter võiks olla 36mm.
Pildid:
Pildid:
Sa suudad kõigest jagu saada...
Pole nagu kuulnud, et keegi oleks võlli ribadeks lennutanud, aga kui pildil olev on 2mm läbimõõduga, siis võib tulem selline olla küll. Kust see mootor+võll pärit on? Ebay? Kui ebay'st hiinast tellida, siis tegelikult ei tea ju kunagi, mis sulamist asjad täpselt tehtud on. Tuntud poodidest tellides on üldjuhul alati mingi garantii olemas, sest nende eesmärk on kliente hoida.
Pole nagu kuulnud, et keegi oleks võlli ribadeks lennutanud, aga kui pildil olev on 2mm läbimõõduga, siis võib tulem selline olla küll. Kust see mootor+võll pärit on? Ebay? Kui ebay'st hiinast tellida, siis tegelikult ei tea ju kunagi, mis sulamist asjad täpselt tehtud on. Tuntud poodidest tellides on üldjuhul alati mingi garantii olemas, sest nende eesmärk on kliente hoida.
Ma tellisin selle saksast ja võlli läbimõõt on 3,15mm. See murdus täpselt randi kohapealt, nagu splindi rant aga splinti seal ei käinud!priitom wrote:Sa suudad kõigest jagu saada...
Pole nagu kuulnud, et keegi oleks võlli ribadeks lennutanud, aga kui pildil olev on 2mm läbimõõduga, siis võib tulem selline olla küll. Kust see mootor+võll pärit on? Ebay? Kui ebay'st hiinast tellida, siis tegelikult ei tea ju kunagi, mis sulamist asjad täpselt tehtud on. Tuntud poodidest tellides on üldjuhul alati mingi garantii olemas, sest nende eesmärk on kliente hoida.
Olin õnneks paar meetrit eemal kui see juhtus, toa seinad on šrapnelli killu jälgi täis.
Voldid 11.1 nii nagu kirjas ja sisse ei lennanud ka sinna midagi! Peaaegu 60000 pööret ikkagi ja selliste pöörete juures on iga defekt kiire ilmsiks tulema.priitom wrote:Njah.., aga mootori välimuse järgi ütleks, et härra sakslane tellis selle Hiinast. Äkki lasid liiga palju volte sellele peale või lendas mõni "võõrkeha" kesta sisse?